Adatok
DonQuijoteCorporation
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Olyan sok, fapados légitársaságokra panaszkodó levelet posztoltunk már be, hogy direkt üdítő egy kis magyarozós utasgyalázást olvasni. A véres kardot Gyöngyvér hozta, akit kiborít a magyaros ügyeskedés a Wizzair járatain. Hány csomag az egy kézipoggyász? Milyen hosszú a pannon…..
Tékozló Homár
Megalázás és leüvöltés járt az ügyfélnek a Vidanet győri ügyfélszolgálatán
2009.11.17 09:20:00
Ha azt hittük, biztonsági őrből és ügyfélszolgálatosból már nincs lejjebb, nagyon tévedtünk. Balázst a győri Vidanetnél röhögték ki és alázták meg, mert méltányosságból gyorsabb ügyintézést kért, amit telefonon előzőleg korrektül meg is ígértek neki. És amikor a…..
Új jelentkezőnk van a "Legérzéketlenebb magyar cég" címre. A verseny erős, a mezőny félelmetes vállalatokból áll, de az Invitel az alanti húzásával orrhossznyi előnyre tett szert a vetélytársakkal szemben. Névtelen levélírónk édesapja előfizetett inviteles netre és…..
DonQuijoteCorporation
2009.10.15 08:42:12
Nemrég még komoly befektetők kopogtattak a Szeviép ajtaján, a DVTK-t szerették volna megvásárolni. A tulajdonos azonban nagyon magas lóról beszélt a vevőjelölttel, leszólt nekik, 200 milla a klub ára, plusz még egy százas zsebbe, aztán nesztek, vihetitek. Az üzlet nem jött…..
Klasszikus magyar találmányok sorozatunkban a Rubik-kocka után most az ügyféllekoptató ügyfélszolgálatot mutatjuk be. Működése az adott cég ügyfeleinek megalázását, majd megnevelését célozza. A jó magyar ügyfélszolgálatos az ügyfelet olyan állapotba hozza, hogy az soha…..
DonQuijoteCorporation
2009.08.07 06:01:26
Az alanti, jó hosszú történet, amiben egy magyar kislányt elüt egy autó Horvátországban, igen vicces lesz. No persze nem emiatt, még akkor sem, ha a kislány azóta jó úton halad a teljes gyógyulás felé. A sztoriban az a vicces, hogy Zolee teljesen jogos felháborodással idézi fel,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én ha repülővel utazom, akkor mindig két kézipoggyászt viszek magammal. Egyikben a ruháim, másikban a notebookom és igazolványaim. Még sosem figyelmeztettek emiatt, igaz nem is utaztam eddig fapadossal, a Norwegiant kivéve.
Valami megmagyarázhatatlan oknál fogva általában Zürichen keresztül legolcsóbb nekem mindig a repülőjegy és elmondhatom, hogy a kézipoggyászok ott sem mindig (szinte sosem)férnek a tartóba be. Ezért is lehet a láb elé is pakolni.
A könyörgöm 1 db az 1 db meg egy baromság. Minek tegyem be a laptopom a bőröndbe, mikor amint felszáll a gép úgyis elkezdek dolgozni.
Az átlag magyar ember semmivel sem bunkóbb, mint hasonló külföldi társai.