Regisztráció Blogot indítok
Adatok
DonQuijoteCorporation

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha azt hittük, biztonsági őrből és ügyfélszolgálatosból már nincs lejjebb, nagyon tévedtünk. Balázst a győri Vidanetnél röhögték ki és alázták meg, mert méltányosságból gyorsabb ügyintézést kért, amit telefonon előzőleg korrektül meg is ígértek neki. És amikor a…..
Új jelentkezőnk van a "Legérzéketlenebb magyar cég" címre. A verseny erős, a mezőny félelmetes vállalatokból áll, de az Invitel az alanti húzásával orrhossznyi előnyre tett szert a vetélytársakkal szemben. Névtelen levélírónk édesapja előfizetett inviteles netre és…..
Borsodblog Rossz üzlet 2009.07.11 01:24:00
Nemrég még komoly befektetők kopogtattak a Szeviép ajtaján, a DVTK-t szerették volna megvásárolni. A tulajdonos azonban nagyon magas lóról beszélt a vevőjelölttel, leszólt nekik, 200 milla a klub ára, plusz még egy százas zsebbe, aztán nesztek, vihetitek. Az üzlet nem jött…..
Klasszikus magyar találmányok sorozatunkban a Rubik-kocka után most az ügyféllekoptató ügyfélszolgálatot mutatjuk be. Működése az adott cég ügyfeleinek megalázását, majd megnevelését célozza. A jó magyar ügyfélszolgálatos az ügyfelet olyan állapotba hozza, hogy az soha…..
Az alanti, jó hosszú történet, amiben egy magyar kislányt elüt egy autó Horvátországban, igen vicces lesz. No persze nem emiatt, még akkor sem, ha a kislány azóta jó úton halad a teljes gyógyulás felé. A sztoriban az a vicces, hogy Zolee teljesen jogos felháborodással idézi fel,…..