Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bonesteve

0 bejegyzést írt és 49 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mindig a legszörnyűbb rémálom válik valóra, főleg, ha öreg Mercit vesz vagy ad el az ember. Ott ült a sámliján a műhelyben, jó mélyre leszívta a cigit, mint mindig, amikor a gondolatot szó követi majd. Közben a lábával egy automataváltót billegtetett, a nyári vihar előtti…..
Nehéz ügy, amikor a Naiv Ügyfél úgy érzi, hogy a pincérek kinézik egy étteremből és megjegyzéseket tesznek rá, majd erről levelet ír a Homárnak. Nem voltunk ott ugye, nagyon konkrét vádak nem hangoznak el, az egész ügy hiperszubjektív és ellenőrizhetetlen. Sziszi például…..
Hot Rodos Ricsivel utoljára egy hónapja, Agárdon találkoztam. VMax Zsolt azzal vezette fel, hogy zseniális, mit művel a csávó a lemezekkel, és hogy majd ő csinálja a Cougar tetejét. Vélemények az azonos című írásunkról...
bonesteve 2010.08.15 18:33:37
@sztrovacsek: Ja, értem már, köszi.
Jó béna ez a komment oldal, nem látod, melyik kommentedre válaszol valaki más.
bonesteve 2010.08.15 18:36:49
@bonesteve: Pedig csak egy "előzmények" gomb kellene a "válasz erre" mellé...
bonesteve 2010.08.15 19:53:37
@GalloG: Azért ne feledjük el, hogy pl. az Overhaulin' c. műsorban kész elemeket építenek be, valamint hogy mindenhez van azonnal utángyártott cucc a beszállítókhoz.
Itthon is össze lehet szedni kintről mindent, csak a méretek miatt másfél hónapos szállításokkal.

Egyébként a Chip-féle építések itthoni reálértéken számolva kb. 5M értékű munkák.
Mármint az alkatrészek és a meló együtt.

Egy crate motort és váltót megvenni ott se kevés, a fényezés és a kárpitozás hazai árszinten mozog.
Csak hogy tiszta legyen, Chip ezt reklámból csinálja és a csatorna fizeti az autók készítését.
Tíz éves bulinkon, gigastandunkon, az OT Expo legjobb helyén ott lesznek tízen, akik nem restek és beneveznek 20-30 éves, féltve őrzött, hibátlan és gyári autójukkal. A jelentkezés mikéntjét és feltételeit elolvashatják, ha rákattintanak a rendezvény logójára itt, a jobb…..
bonesteve 2010.03.19 18:27:59
@romesz:
A regisztrációs cimke az amerikai útadót jelzi.
Itt kurvára semmi értelme.
Csak a zsaruk olyan ostobák, hogy állandóan kérik.
Poros PorscheAz öreg Porschét egy délnémet kisváros pici autókereskedésében láttam meg ´98-ban, ákombákom betűkkel írt „BARKÁCSAUTÓ” táblával a szélvédő mögött. Tipikus leghátsó sorban álló, poros, madárszaros, lerobbant vacak volt. A török nepper…..
Végül is, ha megmakkan a jármű, soha jobbkor. Zsoltival amúgy is terveztük a szétbombázást, egy új alumínium hűtő és egy váltóolajhűtő beépítését. Meg egy alapos porlasztóbeállítást, mert az első mért fogyasztásom 23 liter lett, azt pedig Zsolti abszurdumnak tartja,…..
bonesteve 2009.07.03 22:59:00
Kedves Robi.

Az amerikai autó természetesen nagyon hasonlít a többi autóra.
Azonban az ember mértéktelen szopáshegytől kímélheti meg magát, ha nem aszerint választ szerelőt, hogy melyiknek van elég aszkétikus testalkata ahhoz, hogy az udvaron lévő autó alá beférve azon szerelési munkafolyamatokat eszközöljön, hanem igazi autószerelő műhelyben végezteti el a szükséges javításokat.
Van néhány széles e hazában.
Sőt, olyanok is akadnak, akik kifejezetten amerikai autókra specializálódtak.
Én is láttam már sok csodást sufnipityunál, teljes motorgenerál után porba leterített kockás flanelltakarón elvégzett por, és csíramentes összeszerelést gumilabdának feszített és annak benyomódását figyelő nyomatékkulcsos eljárással, de azért 2009-ben az elvárható minimum a fedett szerelőműhely.
Az autódról sajnálatos módon olyan képet alakítasz ki, mintha az egy szánalmas fostalicska lenne, holott csak a megfelelő kezekbe kell elhelyezni annak slusszkulcsát és meg kell hagyni a telefonszámodat, ha készen van, azon kérsz értesítést.

Ez persze bulisabb, meg jókat lehet mulatni a vicces történeten, csakhogy óhatatlan, hogy a sokatfogyaszt-nehézveleparkolni-drágaazalkatrész szentháromság megerősödjön.

Mi, amerikaiautósok elvárnánk, hogy legalább ne keltsd rossz hírét az autódnak, még akkor sem, ha totális dilettantizmus olvasható ki a sorok közül.
Nem kell mindenhez értenie egy autós újságírónak, de ha már százezernél drágábban vásárolt egy autót, az átlag autós számára adott a kérdés, ekkora invesztíciót miért nem becsül meg jobban?
Én elhiszem, hogy a mesterek jók a niva babrálásban, sőt, egy SR-T is kompresszálódik a csillagfényes műhelyben, tehát szándék és tehetség, valamint önbizalom hiánya nem feltételezhető.

Mégis, azt indítványoznám, hogy szánd rá az időt, keress rá a neten, hol gyülekezik az amerikai autókhoz értő, azokat szerető és megbecsülő közösség, ezután kérdezz és sok örömöd is lehet mind a javítást, mind a társaságot illetően.

Ez így csak favágás, amit csinálni tervezel.

Hangsúlyozom, nem azt mondom, madeinusa termékhez csak avatott kéz nyúlhat, hiszen való igaz, elég faék az egész.

Segíteni szeretnék, hogy minél egyszerűbben és hatékonyabban juss a végére a dolognak.

Hajrá!