Adatok
Robetta
0 bejegyzést írt és 71 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lehet szeretni, vagy nem szeretni a japánokat, de tény, hogy bő kétmillió hibridautót eladtak addig, amíg a legtöbb gyártó a szériabevezetés gondolatán töprengett. A meglevő technológia óvatos reszelgetése és a rizikóminimalizálásra törekvő apró lépések helyett…..
Az idei, hetedik találkozónk (megy az idő rendesen), több szempontból is vízválasztó volt. Az összegzést a poszt végére megpróbálom megfogalmazni, ám előtte igyekszem időrendi sorrendbe rakni az eseményeket. Ez soha nem könnyű, hiszen a cselekmény mindig több szálon futott,…..
Robetta
2010.09.05 18:20:04
@Shadowbull:
Shadowbull, Németországból származol? Olyan német fejed van, amilyet magyaron még soha nem láttam. Vagy megcsináltattad a tökéletes asszimilálódásért. :)
Shadowbull, Németországból származol? Olyan német fejed van, amilyet magyaron még soha nem láttam. Vagy megcsináltattad a tökéletes asszimilálódásért. :)
Kocsma- és amperszag a levegőben. De hová tegyük a villanymotort? És mégis mekkorát? Vélemények az azonos című írásunkról...
Robetta
2010.08.31 22:15:45
Nehéz lesz ezt a posztot úgy megírnom, hogy ne csapjon át már az első mondatok után valami szánalmas, nyálban fetrengő, görcsös önigazolásba. Pedig lelkem mélyéről gyűlölöm azt a fajta hozzáállást, hogy az én autóm a legjobb, ha szar, akkor meg pláne, csakazértis.Higgyék…..
Szeretett operatőrünk ezúttal az elektromosság/nagyfeszültség témakörét járja körül. Egy a lényeg: U can't touch this! ..
Szegény fényezők azóta is a felniket csiszolják, ez valószínű a kommunikáció hiányának tudható be, mert, hogyha időben mondták volna Indiánnak, hogy szórassa le, akkor megtette volna!
Ezzel egy időben a garanciális javításra is sor kerül, az 1,5-ös motorba tett gyári…..
Indiánék Zsigulimuzinja jól halad, kész a fényezés is, lassan a célegyenesbe érnek. Azóta megtudtam, hogy a karosszéria meglehetősen merevre sikeredett, hiszen kerékcserekor, mikor emelték az jobb elejét, szépen, vonalban, jött vele a hátulja is, nem kevés anyagot dolgoztak bele,…..
Robetta
2010.06.02 00:43:12
Azért azt megnézném, hogy egy ilyen oldalelemnek:
pereiraautopecas.files.wordpress.com/2008/11/bmw-x6.jpg
hogyan állna neki az aranykezű varázsló. Melyik oldalon kezdené el vakargatni a fejét?
pereiraautopecas.files.wordpress.com/2008/11/bmw-x6.jpg
hogyan állna neki az aranykezű varázsló. Melyik oldalon kezdené el vakargatni a fejét?
Robetta
2010.06.02 12:16:16
@esef: Miért kell faszságokon fennakadni? Jagelló vagy, vagy mi? Akár még teljesen szabályos is lehet a dolog, lakott területen belül, ha nincs megállni tilos.
Robetta
2010.06.02 17:15:33
Kommunista kísérlet Münchenben: mindenki egyformán dolgozik és nem pofázik, egy rozsdás vasdarab pedig fényes karriert fut be egy BMW X6M-ben. Vélemények az azonos című írásunkról. Játék: azon kedves Olvasónk, aki először linkel be hivatalos, érvényes kisker árajánlatot az…..
Dolgozószobám mélyén írogattam, három kávé után is félálomban, amikor Dzsabba barátom becsengetett: tudom-e, hogy mindjárt elviszi akáclombos-fatornyos kis falunkat, Bogácsot a víz. Leballagtunk a kert végébe: hát, színültig tele a meder, az iszapos ár fadarabokat, üres…..
A többsávos körforgalom jobb, mint az intelligenciateszt. Azonnal megmutatja, ki a hülye. Vélemények az azonos című írásunkról...
Robetta
2010.03.31 18:05:35
@öregmogyi: :D
Ahogy mondod. :) Zirig apón nem segít ha elcsapják, hogy szerinte az nem volt logikus.
Egyébként is, ki a faszt érdekel hogy Zirig szerint mi logikus?
Szerintem meg így logikus ahogy van. És jó lenne, hogy ha nem törne össze a buta logikájával.
Ahogy mondod. :) Zirig apón nem segít ha elcsapják, hogy szerinte az nem volt logikus.
Egyébként is, ki a faszt érdekel hogy Zirig szerint mi logikus?
Szerintem meg így logikus ahogy van. És jó lenne, hogy ha nem törne össze a buta logikájával.
Robetta
2010.03.31 18:52:11
Talmácsi Gergő világbajnokunk, Gábor öccse; maga is versenyző, többszörös magyar bajnok. Utoljára 2005-ben szerezte meg a címet – volt, aki tehetségesebbnek tartotta testvérénél. 2006-ban már rajthoz állt Alpok-Adria futamokon is. 2007-ben, mikor bátyja világbajnokságot…..
Az adott márka PR-gépezetének ugyanis kutya kötelessége és jól felfogott üzleti érdeke azonnal reagálni minden – a konkurencia felől érkező negatív – impulzusra. A világ két nagyon erős és komoly prémium-gyártója közül pedig egyik sem engedhet a…..
Jó ideje nem írtam Eráról, a kombi fekvőlámpás Mercimről, mert, ha úgy vesszük, nem is volt mit. Ződcséges Merdzsóként szépen teszi dolgát, indul, megáll, viszi az Ikeát, kilencfelet eszik így télen, városban, fogatlan szájával szépen morzsolgatja a kilométersercliket.…..
Robetta
2010.01.18 22:17:01
Drágállja az autógyárak blue/eco modelljeiért felszámolt borsos felárat? Legyen Önnek is takarékos autója! Vélemények azonos című írásunkról...
Robetta
2009.12.31 01:44:43
@Gulyás G:
Te Gulyás, régebben mintha lettek volna olyan megoldások, amikre ez nem igaz? Igaz?
Vagyis hogy tolóüzemben az égés fenntartását szolgálva van befecskendezés, hogy a visszavezetett kartergázokat el lehessen égetni, és ne legyen gyújtáskimaradás=elégetlen szénhidrogének=rossz emisszió. Vagy ez csak karburátorig volt? És akkor hogy oldják meg befecskendezésnél? Szabályozott kartergáz visszavezetés? Tolóüzemben nem vezeti vissza?
Te Gulyás, régebben mintha lettek volna olyan megoldások, amikre ez nem igaz? Igaz?
Vagyis hogy tolóüzemben az égés fenntartását szolgálva van befecskendezés, hogy a visszavezetett kartergázokat el lehessen égetni, és ne legyen gyújtáskimaradás=elégetlen szénhidrogének=rossz emisszió. Vagy ez csak karburátorig volt? És akkor hogy oldják meg befecskendezésnél? Szabályozott kartergáz visszavezetés? Tolóüzemben nem vezeti vissza?
Gyűlölet szempontjából egész erősen indult az év blogunkon, hiszen mindössze január 22.-ig kellett várnunk és már meg is jelentek az első fecskék. Árpáddal a szokott helyen fotóztunk Újpesten, mikor egy bősz, egyenruhás matróna támadott le minket lényegében egy sínre szerelt…..
A kis tok sokkal elegánsabb, mint vattapamacsok után kutatni a kabátzsebben Ender Baba, újságíró kollégám rám nézett, mondott valamit, én meg visszakérdeztem, hogy tessék? Ő elmondta másodszor is, ekkor már eljutott néhány szó a tudatomig. Látta, hogy bambán bámulok, emelt…..
Robetta
2009.12.13 13:30:42
Remélem jó volt a kávé, mert most jön a legnagyobb ajándék, ez tényleg világszenzáció. Persze ez az egyetlen, amit mindenki tudott előre, hiszen az egész karácsonyi ajándékakció beharangozó posztjában ezt az egy tételt veséztük ki alaposan. Remélem már izgulnak, itt tényleg…..
Robetta
2009.12.13 01:27:30
Robetta
2009.12.13 01:29:10
Robetta
2009.12.13 01:31:56
Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..
Robetta
2009.12.06 01:24:40
Melyik volt az utolsó, olcsó BMW? Az Isetta vagy a 315-ös? Tudni akarja, milyen rendszerellenesnek lenni 2009-ben? Üljön be egy egyes kupéba. Vélemények az azonos című írásunkról...
Robetta
2009.11.05 20:25:45
Én biztos visszatekerném 120 ezerre – mondta Winkler, amikor meglátta a 320-ast, 2,7 millióért. A nepperek is így gondolják, mert hihetetlenül tartós. Vélemények az azonos című írásunkról...
Robetta
2009.10.12 11:43:25
Tegnapi beharangozó posztunk kérdése következik:Tudvalevő, hogy Csikós és Bende részt vettek életük kirándulásán, Angliában. Négy nap alatt a crova-készlet Pege Aladárja, a szerkesztőségi patina őrzője, Csikós, 4141 fotót készített. Igen, annyit. Tippelje meg, hány bájtot…..
Robetta
2009.10.09 12:32:50
Talán emlékeznek még a Totalcar történetének eddigi egyetlen szolgálati gépkocsijára, a VAZ 2101 típusú, okkersárga autóra. Karotta és Winkler gagyi-pimpelte egy tévéadásban, amely kizárólag a Zsiguliról szólt, majd szerepelt még cikkekben, utolsó éveit azonban javarészt a…..
Robetta
2009.07.29 22:45:46
@qualitaet:
EZ a kép az utóbbi idők legjobb francia filmjéből van kifagyasztva.
2*2 óra színtiszta izgalom:
L.Ennemi.Public.N.1
L.Instinct.De.Mort.
magyar cím: Elsőszámú közellenség
Asszem hogy algériait játszik benne a gyerek. Érdemes megnézni.
EZ a kép az utóbbi idők legjobb francia filmjéből van kifagyasztva.
2*2 óra színtiszta izgalom:
L.Ennemi.Public.N.1
L.Instinct.De.Mort.
magyar cím: Elsőszámú közellenség
Asszem hogy algériait játszik benne a gyerek. Érdemes megnézni.
Robetta
2009.08.01 18:18:32
@Il mio nome è Nessuno:
Jobb is hogy nem mész főnök, mert ott nagyon meg akarnának téged ruházni. Harmincan esnének neked egyszerre. A végén még kivernék belőled a tudást.
Jobb is hogy nem mész főnök, mert ott nagyon meg akarnának téged ruházni. Harmincan esnének neked egyszerre. A végén még kivernék belőled a tudást.
Nem, nem szeretnélek életbölcsességekkel traktálni benneteket, A sebesség oltára maradjon csak a köbcentik és Newtonméterek territóriuma. De azért mégiscsak furcsa ez a hullámzás. Egyszer fent, egyszer lent, néha jön a dagály, néha visszahúzódik, a fene se érti.Halló, ne…..
Robetta
2009.07.26 14:33:04
Drága Olvasónk! Nagy nap a mai, mert hosszú veszekedések, tervezés, meetingek, zrikálás és kihullott hajszálak árán elmondhatjuk, itt az új Totalcar. A bal felső pixeltől a jobb alsóig mindent kicseréltünk, megújulásunk célja nem kizárólag a szebb külső - tehát nem egyszerű…..
Robetta
2009.07.26 10:21:16
@csak john:
A címlap cikkei mellől nagyon hiányoznak a képek... Most ha jól látom 3 mellett van, a régi oldalon csak a legfrissebb nagyképes cikkekből volt 3. Aztán ott voltak még a régebbiek, valamivel kisebb képpel. És az kurva jó volt, mert abban a szent másodpercben, ahogy megnyílt az oldal, rögtön be lehetett azonosítani a kép alapján, hogy melyik új cikk és melyiket olvastam már. Ennek az új címlap cikk elrendezésnek annyi jó tulajdonsága látszik most, hogy jobban ki lett emelve (nagyobb betű és piros háttér) hogy melyik rovatba tartozik. Szóval összefoglalva:
A többi írás is elbírna maga mellett legalább egy kisméretű képet.
A címlap cikkei mellől nagyon hiányoznak a képek... Most ha jól látom 3 mellett van, a régi oldalon csak a legfrissebb nagyképes cikkekből volt 3. Aztán ott voltak még a régebbiek, valamivel kisebb képpel. És az kurva jó volt, mert abban a szent másodpercben, ahogy megnyílt az oldal, rögtön be lehetett azonosítani a kép alapján, hogy melyik új cikk és melyiket olvastam már. Ennek az új címlap cikk elrendezésnek annyi jó tulajdonsága látszik most, hogy jobban ki lett emelve (nagyobb betű és piros háttér) hogy melyik rovatba tartozik. Szóval összefoglalva:
A többi írás is elbírna maga mellett legalább egy kisméretű képet.
Robetta
2009.07.26 10:23:38
@sander:
Te egy zseni vagy.
A cikk szerzője sem hiányozhat a főoldalon, már-már pofátlanság nem odaírni.
Szóval ezt is kéretik orvosolni.
Te egy zseni vagy.
A cikk szerzője sem hiányozhat a főoldalon, már-már pofátlanság nem odaírni.
Szóval ezt is kéretik orvosolni.
A beépített napszemüveget ritkán használomKét dologért vettem meg négy éve. Az egyik, hogy a C2 állítólag csendes; mondták emberek is, meg maga a Schuberth deklarál a honlapján 86,5 decibel szélzajt 100-as tempónál, szélvédő nélküli motoron, ami nagyon jó. A másik selling…..
Robetta
2009.07.03 21:54:08
@scheerti: AGV Longway? Ez nem egy belépő szintű AGV? Sima hőre lágyuló műanyag, semmi üvegszál erősítés, sem pedig karbon kevlár kompozit? Mert akkor az nem egészen prémium kategória. És gondolom akkor súlyra sincs ott a szeren annyira.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Gulyás az!
Megint piszok jó cikket fabrikáltál, tökéletesen érthetően leírtad a PSD működését. Eddig nem volt világos, mondjuk nem fordítottam túl sok energiát a megértésére.
mit is mondhatnék még?
Gulyás egy Szent