Adatok
aszteccikmondani
0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
aszteccikmondani
2013.11.07 13:09:27
Dióhéjban a dióhéjról: nincs újabb, jobb anyag, magas hőmérsékletű korom/koksz lerakódás eltávolítására még mindig a dióhéjtörmelék a legjobb. Sokszáz millió forintos forgógépek (pl. füstgáz energiáját visszanyerő berendezések) lapátjain is ezt alkalmazzák.
A sok mély és magas nem maga a betegség, csak a tünet. A tünete annak, hogy az emberek súlyosan és menthetetlenül kretének.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A cél nyilvánvalóan nem reprezentálás vagy bármiféle örömautózás lesz, mert arra alkalmatlan, nem is arra készítették. A haszonállat szerepkörét azonban majdnem hibák nélkül valósítja meg - majdnem tökéletesen a majdnem autó. Majdnem ajánlom is bárkinek. De…..
aszteccikmondani
2011.09.06 11:04:17
@Motordoktor:
Oké, ott a pont. De valahogy mégis egy kicsit negatívra sikerült az egész cikk hangulata - persze tudom, szürke kis dízel Astra kombi - de mindent a maga kategóriájában ítéljünk, és az RS2-vel előjönni nem ér, nézd meg egy 16 éves darab árát.
Oké, ott a pont. De valahogy mégis egy kicsit negatívra sikerült az egész cikk hangulata - persze tudom, szürke kis dízel Astra kombi - de mindent a maga kategóriájában ítéljünk, és az RS2-vel előjönni nem ér, nézd meg egy 16 éves darab árát.
Kétség nem férhet hozzá, hogy a PSA-konszern az utóbbi évek legkomolyabb minőségi ugrását hajtotta végre. Most elérkezettnek látták az időt arra, hogy címmérkőzésre hívják ki magát a Volkswagent.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Tartsanak velünk az egyik legextrémebb sportfajtába – az újautó-fenntartás izgalmas, bugyogó, zűrös poklába! Kommentelje az azonos című írásunkat!..
Kedvenc mentségem: a BKV járathat okádék buszokat, mert hát annyi embert szállít. Ilyen alapon a nagy éttermek főzhetnének lejárt szavatosságú húsból, hiszen annyi embernek adnak enni, nem? Vélemények az azonos című írásunkról...
aszteccikmondani
2011.03.09 17:46:38
@visszakettopadlogaz:
OK, a számokat csak kb. írtam, a lényeg nem ez, hanem hogy DÍZEL BUSZ NEM városba való!!!!
OK, a számokat csak kb. írtam, a lényeg nem ez, hanem hogy DÍZEL BUSZ NEM városba való!!!!
Sokak életében eljön a pillanat, amikor úgy dönt, kell egy Mercedes. Kinek hamarabb, kinek később, de eljön. Ha gazdag az illető, akkor viszonylag könnyű helyzetben van, elmegy egy kereskedőhöz, és megrendeli álmai autóját 20-30-40 millióért, megvárja amíg megérkezik, majd…..
aszteccikmondani
2010.09.29 12:06:17
@Dövan:
Nyilván Amerikában is "benéznek" az emberek néha egy stoptáblát, aláírom. De szerinted egy felfestett, kitáblázott stoptáblát könnyebb benézni, vagy egy kereszteződést, amelyben SEMMILYEN figyelmeztető jel nincs, csak azt kuksolhatod, vajon van e háromszög veled párhuzamosan a jobbos utcában??Na ezért szar a jobbkézszabály. Pont.
Nyilván Amerikában is "benéznek" az emberek néha egy stoptáblát, aláírom. De szerinted egy felfestett, kitáblázott stoptáblát könnyebb benézni, vagy egy kereszteződést, amelyben SEMMILYEN figyelmeztető jel nincs, csak azt kuksolhatod, vajon van e háromszög veled párhuzamosan a jobbos utcában??Na ezért szar a jobbkézszabály. Pont.
Kritikus pont volt, hogy amikor jön a kőműves felmérni, mindkét autó legyen a garázsban, mert ha meglátja a Porschét meg a Volvót, a magyar iparos már csak úgy megnyomja az ácsirónt, hogy kitörik a hegye.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Rendben, túloztam a címben. A teljes büdzsénk kicsit több volt öt százdollárosnál, de nagyjából ennyit szántunk az autóra. Ennyiért akartunk venni valamilyen gépet, hogy átguruljunk vele New Yorkból San Franciscóba nagyjából két hét alatt. Hogy sikerült-e, majd kiderül a végén, ugorjunk inkább a…..
Tehát, ha álltok a dugóban, engem szidjatok. A dugók ugyanis így keletkeznek, és ezért én vagyok a felelős. Ezeket a hibákat én követem el, csak én. Mert ti nem. Ugye, nem? Mai cikkünk blogposztja...
aszteccikmondani
2010.06.02 18:06:07
@jeffrey goines:
Jah kérem, Bp-en kívül összehasonlíthatatlan a közlekedés. Ég és föld. Más világ. Éltél már Bp-en? Közlekedni itt - agyhalál. Én szerencsére nem itt nőttem fel, remélem nem is itt élem le az életem. Bár egyelőre eléggé úgy tűnik. Autóm csak azért van, mert kint dolgozom vidéken. Oda biciklivel 1 óra 30 perc, javarészt iszonyat forgalmú utakon. Tömegközlekedéssel? Na ne vicceljünk. Azzal szintén 1 h 30 min. Autóval fél óra.
Jah kérem, Bp-en kívül összehasonlíthatatlan a közlekedés. Ég és föld. Más világ. Éltél már Bp-en? Közlekedni itt - agyhalál. Én szerencsére nem itt nőttem fel, remélem nem is itt élem le az életem. Bár egyelőre eléggé úgy tűnik. Autóm csak azért van, mert kint dolgozom vidéken. Oda biciklivel 1 óra 30 perc, javarészt iszonyat forgalmú utakon. Tömegközlekedéssel? Na ne vicceljünk. Azzal szintén 1 h 30 min. Autóval fél óra.
Angéla csodás ajándékot eszelt ki nekem: beváltotta a legalább egy éve tett ígéretét és lement hídba. Tornászlány volt egykor a szentünk, pár év kihagyás után is simán hozta a gyakorlatokat. A fotókat nézve ugyan nem volt teljesen elégedett: „görbén áll a lábam, nem…..
A többsávos körforgalom jobb, mint az intelligenciateszt. Azonnal megmutatja, ki a hülye. Vélemények az azonos című írásunkról...
aszteccikmondani
2010.03.31 11:00:38
@redriot77:
De ha tovább olvasod, amit írtam, az a lényeg, hogy még AKKOR IS javul az átersztőképessége a körforgalomnak ha nem a külső sávban torlódsz, hanem akár megállsz bent, hogy kijussál a kijáraton, amelyiken akarsz. Ha nagy a forgalom, tele a külső sáv ezzel KEVESBÉ fokozod a dugót, szerintem.
Lehet vitatkozni. Engem egyébként ki szoktak engedni, pedig átlagautóm van.
De ha tovább olvasod, amit írtam, az a lényeg, hogy még AKKOR IS javul az átersztőképessége a körforgalomnak ha nem a külső sávban torlódsz, hanem akár megállsz bent, hogy kijussál a kijáraton, amelyiken akarsz. Ha nagy a forgalom, tele a külső sáv ezzel KEVESBÉ fokozod a dugót, szerintem.
Lehet vitatkozni. Engem egyébként ki szoktak engedni, pedig átlagautóm van.
aszteccikmondani
2010.03.31 11:03:30
@eprompixel:
NEM HISZEM EL.
Persze, hogy így van, igazad van De könyörgöm olvasd el a kommentjeimet. Köszi.
NEM HISZEM EL.
Persze, hogy így van, igazad van De könyörgöm olvasd el a kommentjeimet. Köszi.
Az ember keze önkéntelenül is ökölbe szorul, mikor ilyen levelet kap, mint amilyet ma reggelre én. Olvassák: Kedves István, A csatolt képen látható autó édesapámé… Volt… Tegnapig… Aztán valakik úgy gondolták, hogy a továbbiakban nincs rá szüksége.…..
aszteccikmondani
2010.03.23 12:46:10
@szabopsz:
Ez még jobb ötletnek tűnik, mint a pénzadományozás!
És micsoda PR érték a TC-nek! Persze nem csak az, hanem tényleg nemes gesztus lenne.
Ez még jobb ötletnek tűnik, mint a pénzadományozás!
És micsoda PR érték a TC-nek! Persze nem csak az, hanem tényleg nemes gesztus lenne.
Nem volt vita egy percig sem. Nem is lehetett volna, hiszen a képeket először megpillantva azonnal tudtam, hogy kiomlott belekben térdig gázolok, ha kell, de ez az autó ott lesz a standunkon. Nem volt rá szükség, akit kérdeztem, az csak bólintott. Winkler a V8 miatt, Bende az…..
aszteccikmondani
2010.03.21 13:49:06
@deak.atti:
"Ja,és az emberek átlagban 3000-5000 forint közt kerestek havonta (!)."
A felkiáltójeledre reagálnék (nem tudom milyen értelemben írtad oda).
Egy kicsit számolgattam, és nekem az jött ki, hogy nemigen változott ez alapján az életszínvonalunk... Mondhatni kb. ugyanannyi év alatt jön össze ma egy új autó, mint 1982-ben. Persze nagyon gagyi a számítás, mert a többi termék árát, és az inflációt nem vettem figyelembe.
Új alap Zsiga 103 000 Ft. Fizu legyen 4000. Tehát 25,75 hónapnyi fizetés a kocsi.
Ma: 1.2 es Opel Corsa legyen. Teljesítmény kb megfelel, méret kicsit nagyobb, azóta felhíztak rendesen az autók. Ár kb 3 100 000 Ft. Fizetés: na ez a nagy kérdés, h. mi felel meg az akkori 4000-nek (ehhez várok hozzászólást, mert érdekelne). Legyen nettó 140 000. Ebből 22,14 hónap adódik.
Nem egy nagy különbség...
"Ja,és az emberek átlagban 3000-5000 forint közt kerestek havonta (!)."
A felkiáltójeledre reagálnék (nem tudom milyen értelemben írtad oda).
Egy kicsit számolgattam, és nekem az jött ki, hogy nemigen változott ez alapján az életszínvonalunk... Mondhatni kb. ugyanannyi év alatt jön össze ma egy új autó, mint 1982-ben. Persze nagyon gagyi a számítás, mert a többi termék árát, és az inflációt nem vettem figyelembe.
Új alap Zsiga 103 000 Ft. Fizu legyen 4000. Tehát 25,75 hónapnyi fizetés a kocsi.
Ma: 1.2 es Opel Corsa legyen. Teljesítmény kb megfelel, méret kicsit nagyobb, azóta felhíztak rendesen az autók. Ár kb 3 100 000 Ft. Fizetés: na ez a nagy kérdés, h. mi felel meg az akkori 4000-nek (ehhez várok hozzászólást, mert érdekelne). Legyen nettó 140 000. Ebből 22,14 hónap adódik.
Nem egy nagy különbség...
Történelmi pillanat, ezért volt minden: az idegölő szervezés, a sok átvirrasztott éjszaka és a kínlódás, a hideg, fagy, véreres szem. Pénz cserélt gazdát, kulcsok csörrentek.
De megvan.
13:02-kor került bele az akku, amit vittek, mivel a sajátja lemerült. A belseje csodás, az autó önmagában is…..
aszteccikmondani
2010.03.04 13:27:59
aszteccikmondani
2010.03.04 13:30:05
A szülinapommal kezdődött, amikor a rokoni kötelező kört tartottuk. Egy időre véget is ért (az aukció), hogy másnap újabb, nagyobb lendülettel folytatódjon. Akik követik az eseményeket, tudják, hogy nem ilyen egyszerű ez a sztori, Zsolt már sok mindent leírt.
Hozzá kell tennem, hogy mindez egy…..
A világ legjobb ajánlatát vázolom az olvasónak: másfél millió forintnyi euróért itt-ott javítandó, negyvennyolc éves Mercedes, Domsjőből. Zsííííír, igaz?..
aszteccikmondani
2010.03.01 08:46:40
Most megtudhatja, reggel miért áll a sorban, amikor haladhatna is. Vélemények azonos című írásunkról...
Olyat teszek, amiért Magyarországon akasztófa jár egy újságírónak – védelmembe veszem a francia autókat. Gondolom, ezzel rögvest sikerül is megnegyedelnem e cikk olvasóbázisát, hiszen a többség ezzel rögtön át is kattintott a kapcsolódó Belsőség-posztra.…..
aszteccikmondani
2009.11.25 14:23:55
@Csikós Zsolt:
Már sajnos nincs meg a Fiestám... annyira azért nem volt vészes, csak szokni kellett. A családi Kadetté egyujjas-lökdösős volt ehhez képest - valószínűleg a szétkopottsága miatt. A Fiestát egyesbe nehéz volt berakni, meg a hármast is célozni kellett. Ötösbe tolva meg mintha rágógumiba ment volna. Meg csak úgy lötyögött minden fokozatban. Igaz, a váltóhoz soha nem nyúltam (olajat sem cseréltem benne), de egyébként odafigyeltem a kocsira. '95-ös volt, egyik haveré '92 v '93-as, abba még rosszabb, de 70 e km alatt nem romlott:)
Van valami javalatod, mit kéne vele csinálni?
Az enyémben az eladás előtti estén (lol)viszont eltört közvetlenül a váltó alatt a rudazat, egy gyorsabb 2ből 3ba toláskor (aznap már nem találtam meg a 3ast - lassan járj, tovább érsz). Ahogy aláfeküdtem a Budafokin, látszott az elfáradás . 5k-ért megcsinálták. Amúgy minden alkatrész- és szervízár ebbe a nagyságrendbe esik, ezért sem lehet megharagudni az ilyen autókra.
Most Focus I-t hajtok, hát abban sem az az Audi feeling a váltó (csak azért ez a példám, mert a viszonylag kevés autó közül, amit vezettem, egy a4-ben volt szerintem a legjobb váltó). Hidegen az 1-2 kapcsoláshoz kimondottan erő kell, nem is kevés. Melegen már rendben van. Érdekes, hogy a Fiesta meg sokszor a városi dugóban, melegen vált nagyon nyúlóssá. Persze a két szerkezet merőben eltér egymástól.
Már sajnos nincs meg a Fiestám... annyira azért nem volt vészes, csak szokni kellett. A családi Kadetté egyujjas-lökdösős volt ehhez képest - valószínűleg a szétkopottsága miatt. A Fiestát egyesbe nehéz volt berakni, meg a hármast is célozni kellett. Ötösbe tolva meg mintha rágógumiba ment volna. Meg csak úgy lötyögött minden fokozatban. Igaz, a váltóhoz soha nem nyúltam (olajat sem cseréltem benne), de egyébként odafigyeltem a kocsira. '95-ös volt, egyik haveré '92 v '93-as, abba még rosszabb, de 70 e km alatt nem romlott:)
Van valami javalatod, mit kéne vele csinálni?
Az enyémben az eladás előtti estén (lol)viszont eltört közvetlenül a váltó alatt a rudazat, egy gyorsabb 2ből 3ba toláskor (aznap már nem találtam meg a 3ast - lassan járj, tovább érsz). Ahogy aláfeküdtem a Budafokin, látszott az elfáradás . 5k-ért megcsinálták. Amúgy minden alkatrész- és szervízár ebbe a nagyságrendbe esik, ezért sem lehet megharagudni az ilyen autókra.
Most Focus I-t hajtok, hát abban sem az az Audi feeling a váltó (csak azért ez a példám, mert a viszonylag kevés autó közül, amit vezettem, egy a4-ben volt szerintem a legjobb váltó). Hidegen az 1-2 kapcsoláshoz kimondottan erő kell, nem is kevés. Melegen már rendben van. Érdekes, hogy a Fiesta meg sokszor a városi dugóban, melegen vált nagyon nyúlóssá. Persze a két szerkezet merőben eltér egymástól.
A Continental megnyitotta új tesztpályáját, hivatalosan Veszprémben, de ha nagyon pontosan akarjuk belőni a helyszínt, Gyulafirátót mellett. A csikótojásáról és Sub Bass Monsteréről elhíresült településtől egy-két kilométerre lévő létesítmény hatalmas, és úgy tűnt,…..
aszteccikmondani
2009.11.19 07:29:13
Ősi ellenségek, gondolnánk, pedig a két cég teljesen más elképzelések mentén épít autókat. Hezitálni egy BMW és egy Mercedes között olyan, mintha nem tudnám, cézár salátát vagy töltöttkáposztát szeretnék. Vélemények az azonos című írásunkról...
Tegnap meghirdetett Mohó Hiénánk kérdése következik.Melyik az a Chevrolet modell, amelyikhez a létező legtöbb, különböző fajta manuális váltóhoz való Hurst váltókar kapható jelenleg és szám szerint mennyi? Egy adott típusra és a hozzá tartozó számra vagyunk kíváncsiak,…..
aszteccikmondani
2009.11.05 09:41:59
Az, hogy ez embernek az életben kell egyszer birtokolnia egy kabriót, azt hiszem, evidens. Számomra ez akkor vált nyilvánvalóvá, amikor megszületett a lányom. Megfogadtam, egyszer majd megkabrióztatom, hogy elmesélhesse az unokáinak, hogy a dédapjukkal kocsikázott az Alfa kabrióban...…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz