Adatok
Hype or Type
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Végre egy magyar munka is felkerült a Cannes-i reklámverseny shortistjére, ami azért nagy szó, bár igazán akkor örülhetnénk, ha valamilyen díjat is el tudna csípni. A Tribal DDB (ami a DDB interaktív részlegének ultratitokzatos neve) Amnesty Internationalnek készített kampánya…..
Hype or Type
2009.07.02 23:29:29
Ezzel kapcsolatban szerettem volna elmondani hogy szégyen hogy újra és újra lejáratjuk magunkat ötlettelen és nagyképű (bizonyítási kényszeres) "szakemberek" által. Ez nem földrajz függő, lejárathatjuk magunkat Brno-ban, Belgrádban-ban vagy Cannes-ban vagy bárhol másutt, nincs különbség. Mekkmesterkedésre (ötletek összelopkodására) díjat vár az készítő társaság az önáltatás, de az hogy az Úszó úr módján hencegni arcpír nélkül (és ügyfél-hülyének nézni az kommentelőket), na az már minősíthetetlen. Igazán és őszintén elszomorít.
Aki követi az addictot, az tudja rólam, hogy nagy Dexter-fanatikus vagyok, ami talán az én beteg lelkemről is sokat elárul. De sebaj, vagyunk még így ezzel néhányan. A hozzám hasonló defektusban szenvedők biztosan örülni fognak ennek a kis reklámnak, amelyen Dexter pici fiacskája…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz