Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Il mio nome è Nessuno (törölt)

0 bejegyzést írt és 1126 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Miért jó a tizenöt éves Golf Stuttgartból behozva, és miért pocsék Gyuláról megvéve? Vélemények az azonos című írásunkról...
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.23 09:20:11
@lanyi: "Ez egy érdekes kérdés, hogy a mester megtalálná-e a hibát egy prémium autón. Azért én arra fogadnék nagy tétben, hogy igen."

Fogalma sincs, hogy ki kivel mit beszélget a buszon, de azért busanalyzer nélkül "megtalálja" a hibát. Sôt, új firmwaret is ír hozzá helyben, hexeditorral. Haggyámá ezekkel a hülyeségekkel légyszíves.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.23 09:28:15
@lanyi: "Viszont, ha már a példádnál tartunk tudnék olyan márkaszervízt mutatni, ahol elektromos szakember nincs is."

És ebbôl nyilván következik, hogy sehol máshl sincs.

"Magyarországon élsz? Mert ha nem, két malomban őrlünk."

Minden országban ugyanazt a dokumentációt, ugyanazokat a szerszámokat, ugyanazokat a mûszereket kapják a márkaszervizek, ezzel még próbálkoznod is felesleges.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.23 10:12:05
@lanyi: "Figyu szerinted ezek a furcsa nevű dolgok amiket írsz, ezek minden márkaszervízben vannak?"

Igen.

"Ezeket a márkaszervizek ingyen kapják?"

Nem. Viszont kötelezô megvenniük.

"Mert arra felé manapság nagy a pénztelenség..."

Hülyeség.

"Ezeket a furcsa nevű dolgokat más nem tudja megvenni, ha akarja?"

Nem. Eleve a kérdés is hülyeség.
Belsőség India odavág 2009.09.22 18:00:00
Kicsit untuk már Frankfurtban a grammperkilométeres hófehér autókat. Ennél csak a „nem létező villanyautók” rovat volt borzalmasabb, mert ugye más dolog kiállítani egy példányt, hogy csinos lánykák dugdossák a konnektorba, és más dolog gyártani. Viszont az a cég,…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.22 19:49:50
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.22 20:02:34
@fütyike: Freudnak igaza volt mégis.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.22 20:27:54
@Kopasz szuzukis: "Azt várhatod! Garantáltan olyan lesz, amilyet az indiánok, vagy a konkurrencia fizet. Mert, bezony ezek a "független" töréstesztek csak annyira objektívek, amennyire egy magyar politikus."

Baromság.
Belsőség Jézus Tours 2009.09.22 11:55:12
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.22 19:47:39
@GYUSZI BACSI: "egy kis felugrás azért volt benne, mikor az Anna repült, de azóta már megint romlik, ki kéne dobni megint valakit, mint egy homokzsákot a hőlégballonból (:"

Ne lázongjon, Gyuri bátyám, különben harisnyát és csizmát húzok a lábamra, lefényképezem, és abból lesz blogposzt, mint a régi szép idôkben.
Belsőség A középsúly bajnoka 2009.09.20 23:29:00
Érdekes és tanulságos hét volt, amit a Clio RS-sel töltöttem. Alkalmi utasaimnak, illetve azoknak, akik a hátulra szorultak inkább kínszenvedés, hiszen 185 centiméter felett - fejtér ide vagy oda - egy-egy durváb bukkanón bizony koppant a fejük. Bevallom, átkoztam az ország rossz…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.21 23:11:36
@Hagalex: "A sorozatgyártású autóalkatrészek tetemes része a versenyautózásban kezdte, egyedi gyártásúként."

Hülyeség. A versenyalkatrészeknek meg az utcai szériadaraboknak semmi közük egymáshoz.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.21 23:20:39
@Shadowbull: Ha akarod tudni, a Parktronicot az MB a Sauber Mercikbe fejlesztette ki, mert szûk volt a boxutca, és hátrafelé lófaszt nem lehetett látni a sok spoilertôl :)
Belsőség Magyar dráma Imolában 2009.09.19 13:39:00
Az élet a legjobb rendező, ilyet hollywoodi forgatókönyvírók egész hada sem találhatna ki. Az előzményekről csak annyit, hogy adott egy szerény, végtelenül tehetséges fiatal srác, akit egy traktor és egy számítógépes szimulátor konyhaasztalra rögzített kormánya mellől…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.20 19:36:52
@Daniel David: Ezen a heten nem romlott el semmi, nem szivott semmivel, nem akarta senki kinyirni, igy nincs mirol irni :)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.21 09:13:49
@ommm: Egy Ghostert nem kellett volna Goodwoodig menni, Münchenben is van jopar.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.21 21:06:54
Először azt hittük, a Kész átverés show német verziójának recsegő humorú stábja is forgat a szalon területén. A Sixt standján álldogáló hófehér (kivételesen nem bántuk, gyönyörű fekete volt a felnije) BMW M3-as oldalára azt írták, hogy "egy napra az öné lehet 89…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.19 10:30:10
@visszakettopadlogaz: Ez errefelé kevesebb, mint negyedár (a PTMR kategóriás autók a Sixt-nél 1 hétvégére 430 EUR közül vannak Münchenben). Ekkora kedvezményt akkor sem kapsz, ha te vagy az atyaúristen személyesen.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.19 10:54:48
@visszakettopadlogaz: Itt évente kell mûszakiztatni a bérautókat, de felsô határról nem tudok. Viszont szükség sincs rá, flottakedvezménnyel nagytételben bevásárolják, majd nagyon gyorsan (1 - 1.5 - 2 éves korukban) eladják ôket. Csak így éri meg nekik, gondolom a szervizköltségek meg az eladási árak miatt. Bárki vehet:
www.sixt.de/autokauf
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.20 13:56:34
@jamiepapa: Nincs olyan akció, hogy negyedáron adjanak egy SLKt, hogy "ismerôs volt", meg még viccnek is rossz. Ha láttad a blokkot, bizonyára azt is meg tudod mondani, hogy melyik nagy kölcsönzôlánc állította ki.
Belsőség Astra la vista 2009.09.16 18:29:00
Kis túlzással miatta jöttünk ki: az Opel Astra 2010 legfontosabb autós újdonsága lesz, különösen Magyarországon. Az Insignia sikerei és az első üléspróba után nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy fényes jövőt vizionáljunk neki. Carl-Peter Forster, a GM Europe vezére a…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.18 00:29:07
@streetsta: ...és már akkor is elmondtam neked, hogy az égbolt színének (elolvasod te egyáltalán, amit belinkelsz?) lófasz köze van egy mûszerfal kimaszkolt, filterezett, beállított háttérvilágításához, de sajnos a mai napig nem bírtad felfogni. A LED fénye annyira természetes, mint a hitlerszalonna.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.19 16:10:47
@newname: "De! Más pl. a vörös fény hatása tök sötétben (a szem alkalmazkodó képessségével függ össze), és más normál körülmények között, amikor figyelem felhívó hatása van.
Sőt, a szín-alak összefüggés is számít: kör, háromszög, négyzet, téglalap.."

Bizony. Mert az emberi szem nem külön színeket vagy tárgyakat érzékel, hanem összképet. Tetszôleges színekbôl lehet irritáló, vagy pihentetô kombinációt összeállítani.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.19 16:20:18
@streetsta: Hülyeségeken lovagolsz sajnos. A kék fény szórásának csak akkor lenne jelentôsége, ha egy olyan kamrában ülnél, ahol kizárólag kék fény van. Ott nehezebben tudnál tárgyakra fokuszálni. Pár négyzetmilliméter méretû fényforrásoknál a sík mûszerfalon ennek lófasz jelentôsége van.

TóthZé faszságai helyett ezt olvasgad inkább, ha meg akarod érteni a színérzékelést:
www.referate10.com/referate/Informatik/5/Wahrnehmung-von-Farben-reon.php

...és akkor a színpszichológiai aspektusokról nem is beszéltünk. Nem olyan egyszerû ez, mint ahogy azt Móricka elképzeli, hogy megmérjük a hullámhosszt, aztán abból megmondjuk, zavar-e.
Azt hittem, az autóipar nem tartogat több meglepetést, de most leesett az állam. Őszintén szólva azt az időt akartam elütni, amit TéZé Need-for-Speed-ezéssel töltött, tehát ráértem, rendesen. A 9-es pavilonban volt néhány motor, meg pár öreg autó: pár mentő a Német…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.19 15:44:56
@redriot77: "Itt ha jól veszem ki minden alkatrész gyári Mercedes cucc, és minden hárombetűs ketyerét beépítenek. Jóféle."

Nyilván ezerszer jobb minôségû a pimp my ride-os sufnituningoknál, de a gyári minôséget soha nem fogják elérni, mert egyedi darabok, ezek nem futották le tesztkilométerek millióit.
(Minden hárombetûs ketyerét sem tudsz utólag berakni, legalábbis nem 100%osra.)
Lenyomtuk egész Európát, nnna. Még hogy olyanokat mondanak ránk, hogy lassú mifelénk a fejlődés. Sztálin és Rákosi pajtás ütemesen tapsolva ünnepelné népünket, ha látná e szép eredményeket, kár, hogy nem lehetnek itt, közöttünk. 77,4 százalék, ízlelgessük e nagy…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.18 09:59:26
@Riasom: Nyugtass meg, hogy azért érted a különbséget az érdekszövetsége, meg a "közös" tulajdon között, ahol elmehettél az egykor saját földedre dolgozni. Ugye tudod, milyen a közös ló háta?
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.19 01:08:02
@malenykij polgar: "Az a Minimat bizonyára az A++ energiatakarékossági osztály oszlopos tagja. És minimum olyan faszául is mos, mint a jelenlegi masinák."

LOL :)

"Az AEG és hasonló társai 11 éve bizonyára minöséget gyártottak. Azután a 2000. év környékén elkezdték kihelyezni a gyártást keletre (Törökország pl.)."

Németországban a mai napig nyolc Miele-üzem van. Nem véletlenül kerül a cucc annyiba, amennyibe.
www1.miele.de/international/deint/unternehmen/sa/2333.htm

AEG meg már rég nem létezik, csak a név.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.19 10:10:18
@Sanzistift: "A reprodukció forrásainak a visszafogása szándékos cselekmény.
Ennélfogva kimeríti a genocídium fogalmát."

Ki tiltotta meg neked, hogy gyereket csinálj? Vagy gonosz kaftános emberek levágták a pöcsödet?
Életminőségem jelentősen javult, amióta lakóhelyem közelében megnyílott az Aldi. Azelőtt alig hallottam róla, sőt összekevertem a Lidllel, amiről viszont annyit tudtam, hogy terrorizálja és kukkolja az alkalmazottjait. Baloldali érzelmű állampolgárként tehát eleve gyanakvóan…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.17 09:47:53
@csőr dzsinn ész: "ja, hogy ne legyen offtopic: nem szeretem az ALDIt, mert a németek a családom jórészét kiírtották."

Nyilván mindannyian Aldi-alkalmazottak voltak.
Az autó önsúlya ezzel a motorral és a hatfokozatú kézi váltóval 1425 kiló, ami a méretét tekintve nem is sok. Mégsem ez, hanem az 1500-tól 4000-es fordulatig jelenlévő maximális nyomaték, ami tényleg használhatóvá teszi. Na ezt csinálja utána egy 1.4-es turbódízel!…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.16 08:44:24
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.16 23:26:10
@visszakettopadlogaz: "a vw mennyi tomegkozlekedesi es energetikai ( celoztam mar a paksi atomeromu blokkjaira, azok tavolrol sem autok ) dolgot gyart?"

Miért a Skoda szerinted milyen tömegközlekedési és energetikai termékeket gyárt? És mi köze ennek az autógyártáshoz?

"summa summarum> a skoda - meglepetes jon: CSEH."

Meglepetés jön, a padlólemeztôl a motorokon keresztül a komplett elektronikai rendszerig minden VW.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.17 00:19:31
@Bambano: Elhiszem, de azok teljesen független cégek. A Skodához, mint autógyártóhoz semmi közük.
Persze nem volt egyszerű bejutni, ellenőrizték, tényleg újságírók vagyunk-e. Az ajtónálló lány kedvesen mosolygott közben, de nem viccelt. Aztán bemehettünk. Nem mondhatnám, hogy tömegnyomor volt bent. Egy-két öltönyös, egy kedves hostess, egy asztal. Meg két autó. Az egyik…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.16 23:17:24
@Rocko-: "egy pácélozott limuzinnak miért lehúzható az ablaka?"

Talán hogy tudd viszonozni a tüzet adott esetben, mert azt páncélüvegen keresztül meglehetôsen bajos lenne.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.16 23:20:47
@Rocko-: "tuti oda dobálnám a gránátot."

Odamész, és felnyitod a motorháztetôt, mi?
Zsibbadj már, móricka, akik ezeket az autókat és azok sofôreit felkészítik, több éles helyzetet láttak a való életben, mint te a moziban.
Belsőség 700 bar a seggünk alatt 2009.09.15 14:30:00
Az idei tudósítások tele lesznek elektromos autókkal – ne higgyenek nekik. Nincs ilyen. A gigantikus méretű szalon egyik kedves szolgáltatása, hogy a sajtórabszolgák fenekét autókkal hordják a kiállítási terület két vége között. Ne higgyék, hogy ez luxus, Frankfurtban…..
Belsőség Haben Sie Erdgas? 2009.09.15 10:03:00
Nehezített a feladat. Adott egy autó, amelynek két üzemanyagtartálya van, mégis Budapest határa óta feszült figyelemmel pásztázzuk a kutakat, s az eddig megtett 500 kilométeren 5-ször álltunk meg naftát vételezni. A csapatszállító Opel Zafira ugyanis egy ECO Flex Turbo, azaz…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.15 21:26:49
@Hagalex: "Városi közlekedésben nem tényező a kúthálózat, hiszen elég ha helyben van legalább 1d"

A képen sajnos nem sok busz van, rossz idôpontban készült a kép, de ez valójában egy kurva nagy telep, ahol csak CNG buszok állnak:
maps.google.de/?ie=UTF8&ll=52.397274,9.737175&spn=0.001928,0.007725&t=h&z=18
Az Aral kút nagyobbik, belsô fedett beállóján tankolják ôket. Tudomásom szerint az egész városban kizárólag CNG buszok járnak.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.15 21:32:43
@Il mio nome è Nessuno: (De lehet hogy Esso, ebben most nem vagyok biztos. Mindenesetre elég jó a lazacos-hagymás-tojásos szendvicsük, fôleg másnapos gyomorra.)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.15 21:40:48
@Szsrobert: Szerintem menjél te Budapestrôl egyhuzamban Frankfurtba Ladával.
Gyulavitéz írását jól kiegészíti a Panamera videó-anyaga, bár a műsorvezető kicsit mesterkélt és darabos a kamera előtt. De nem is ezért szeretjük Walter Röhrlt. Megteszi, amit megkövetel a haza, bizony a gyári tesztpilóták munkája nem csak játék és mese, kőkemény meló,…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.15 00:08:18
@Shadowbull: "Az a gyanum, a Panamera ugyanugy bankot fog robbantani, mint anno a Cayenne."

Tudnak ezek a csehszlovákok, na :)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.15 08:17:25
@ekutya: "Amúgy a Panamera nem lesz akkora siker, mint a Cayenne volt, közel sem. Ezt a Porsche is nyilván így tervezte."

Baromság. Egy centet sem invesztáltak volna, ha nem lennének feszt meggyôzôdve róla, hogy sikeres lesz a modell. Persze te nyilván vágod, mit hogyan tervez a Porsche, évekig ott ültél Wiedeking jobbján. (A Cayenne meg egy SUV.)
1962. A világ egy gombnyomásnyira van az atomháborútól, Graham Hill Forma-1-es világbajnok lesz a BRM-mel, idehaza megszületik Kalapács Józsi, a négyéves Michael Jackson pedig tátott szájjal nézi, ahogy a harlemi Apollo-színházban egy éjszaka alatt a Soul Keresztapja lesz James…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.14 09:34:35
@ekutya: "Szóval a német autógyártás a 2 világháború között kb. olyan volt a cseh autóiparhoz képest, mint ma a koreai a némethez képest"

Baromság. A Mercedes már akkor is státusszimbólum volt, nem véletlenül.

"Audi és Volkswagen ma hidegháború és szocializmus nélkül nem is létezne."

Szintén baromság. A VWt pont a kefebajszos azon ukáza szülte, hogy a népnek 1000RM alatti autó kell. Az Audit meg az szülte, hogy Horch-ot kitúrták a saját cégébôl. A szocializmus lófaszt nem tett le az asztalra a gépgyártásban, a hulladékot termelô üzemei rendre csôdbe is mentek, amint a rendszerváltáskor leakasztották ôket az állami csecsekrôl, és a szabad piacon kellett (volna) megküzdeni a konkurrenciával. Hány darabot is adtak el a 700-asból?

"A Tatra ma nincs a nyugati élgyártókkal egy szinten"

Nemhogy egy szinten nincs, de egyáltalán sehol sincs. Nemtom feltûnt-e, hogy sehol nem lehet Tatra személygépkocsit venni. Teherautót gyártanak, annak meg ugye nem sok köze van a személyautókhoz.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.14 09:41:47
@Redcat: Nem volt. A Tatra személyautók használatát viszont megtiltották a tiszteknek egy idô után, mert páran meghaltak benne, és tiszteket képezni drága mulatság. Utánaolvashatsz.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.14 09:48:23
@malenykij polgar: Itt biztosan tudják, nézz körül a fórumon:
www.tatraclub.at/
Gyuri Bácsi eredeti szakmáját tekintve fodrász volt, Laci Bácsi pedig főállású gázóra-leolvasó. Az ő műhelyükben készült el Magyarország első katalizátoros, lambda-szondás, injektoros, kereklámpás Ladája. Szándékosan nem írok autószerelő műhelyt. Egyrészt, mert ezzel…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.12 11:28:18
Mivel szoci autók a téma:
img232.imageshack.us/img232/2900/picture286s.jpg
Ilyen tényleg létezett? Hol árulták?
(Polski Estate Car, beszarok)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.12 15:44:15
@Gyurma73: De ott a "kombi" kimerült abban, hogy kapott egy csomagtérfedelet, meg a padló alá rejtették a motort, nem?
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.12 16:42:19
Belsőség Volt luk, nincs luk 2009.09.09 09:59:21
  Volt luk, nincs luk Nincs több kibúvó. Ez egy tökéletes autó. Kényelmes, halk, takarékos, gyors. Újonnan kell venni, sokat kell bukni rajta és négyévesen el kell adni. Vélemények az azonos című írásunkról...
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.12 10:15:51
@ekutya: Nem létezik olyan, hogy Blaupunkt navi :)
A Lucca pl egy bevásárolt vas, Windows CE platformmal, és átskinnelt Navigon szoftverrel (bár a TP500on már lehet hogy más fut). Viszont az életben nem tervezel hozzá PCn útvonalat - ellentétben a Garminnal, ahol minden készülékez jár a MapSource.

Ha nagy képernyô kell, TMC, meg útvonaláttöltögetés PCrôl, akkor ennél jobb ár/érték arányú cuccot nem fogsz találni jelenleg:
www.amazon.de/dp/B001F6K18Y
BT kihangosító is van benne.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.12 10:16:53
@ekutya: "Hordozható navikba nem tesznek giroszkópot? Rémlik mintha láttam volna ilyet."

Tesznek, de szart se ér kerékszenzor nélkül. A TomTom kísérletezett ezzel, meglehetôsen szerény eredményekkel, asszem már nem is kapni ezeket a modelleket.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.12 10:31:20
@nick2005: "A tökömet nem érdekli a távdiagnózis, meg a központizár beállítása"

A te igényeid kurvára nem érdekelnek senkit, fôleg nem egy olyan rendszernél, amit amúgy sem bírnál megfizetni. Az eredeti kijelentés az volt, hogy a gyári rendszereknek tonnaszámra vannak funkciói, amit a PNDk a büdös életben nem fognak tudni, ilyen az automatikus segélyhívás vagy a távdiagnózis, vagy a HUD. Egy PND egy OEM rendszerhez képest olyan mûszaki szinten van, mint egy kôbalta egy motoros fûrészhez képest. Ha a fejed tetejére állsz, tökönszúrod magad, és még 8 oldalt hadoválsz arról, hogy neked mi mindenre nincs szükséged, ez akkor is így marad.

"(különben is mit kell azon állítani?),"

Például hogy automatikusan lezárjon-e, ha elindulsz, vagy nyitáskor külön nyissa-e a vezetôajtót. De látom, megint képben vagy.

"Na ez az igazi baromság. Egy navi egy pillanatig sincs el GPS jel nélkül, hiszen ha nem tudja meghatározni saját pozícióját, abban a pillanatban nem tud navigálni."

Az a baj, hogy nagy arccal faszságokat böfögsz be annak ellenére, hogy segghülye vagy a témához. Az összes gyári rendszer a GPSen kívül az ABS/ESP kerékszenzorainak és a belsô giroszkóp adatait is felhasználja, így akár napokig is elvan GPS vétel nélkül. Szerinted 2000 elôtt, amikor több mint 100m volt a polgári GPSek felbontása, hogy a tökömbe navigáltak a gyári rendszerek, Einstein?
Belsőség A norma anyátokat, azt! 2009.09.09 07:02:00
  Az Európai Uniós szabályozások kivégzik az autórajongók utolsó bálványait. Halálsoron a szupersportkocsi, és a kéziváltó. Vélemények az azonos című írásunkról...
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.10 09:17:10
@Dr. Zerge: "Pölö kis túlzással minden irodai munka otthonról elvégezhető ma már."

Az otthonról végzett munkát sajnos meg lehet baszni.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.11 20:11:31
@Rocko-: Az a baj, hogy elmebeteg vagy, és nem tudsz szöveget értelmezni. A távmunkával az a gond, hogy nincs kontroll, nincs nyomás, sok a figyelemelterelô faktor, nem tudsz közvetlenül beszélni az emberekkel, csomó közös tevékenység lehetetlen, de legalábbis baromi lassú. Otthonról ugyanannyi idô alatt jó ha feleannyi munkát végeznek el az emberek, ezért a távmunkát meg lehet baszni.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.11 20:13:31
@Bartoki: "és szinte hasznosítás nélkül ül rajta."

Ezt honnan akarod tudni? Jártál náluk a laborban, és láttad, hogy semmiféle kutatást nem végeznek az adott területen? Vagy csak elképzeltél valamit?
És természetesen bedöglött. Nem, nem egy dolog, hanem négy. Hiába volt már ötszázas Fiatom, meg a feleségemnek is. És hiába szedtem szét én a Bianchit, hiába szereltem nettóban több hetet az utóbbi pár évben, hiába bontottam már magam széjjel a motorját vagy ötször, ennek…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.09 22:36:18
..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.10 09:24:12
@loláb: Pedig ma már elég jó motoros GPS-ek vannak:
garmin.com/zumo

Vízhatlan, és kesztyûben is kezelhetô. De a legnagyobb elônye, hogy a túráidat a PCn összekattintgathatod, nem kell az útvonalösszeállítással a GPSen szarozni.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.10 20:47:58
@loláb: "Megvan annak a hangulata, amikor éjjel 11-kor a lengyel-szlovák határon valami útszéli lámpa alatt próbálja kitalálni az ember, hogy merre is kéne elindulni BP felé, hogy lehetőleg még hajnal előtt ágybakerüljön."

Én viszont már erre a gondolatra is rosszul leszek.
Megéri az árát? Mikorra végre Münchausen báróként, saját hajunknál fogva kihúztuk magunkat maró kétségeink mocsarából ismét elindulunk a lejtőn. És sosincs vége. Véleményük mai cikkünkről...
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.10 09:13:34
@loláb: "A vonóhorog például az emberek 95%-ának tök felesleges, aztán azellen mégsem ágálnak ennyien."

Mert az nem fáj nekik. Egy navi vagy ülésfûtés hiányát viszont jóval kevesebben tudják feldolgozni, fôleg, ha a szomszédnak már van. (Szeritem meg akinek 2009ben még egy szaros filléres gagyinavija sincs, az tényleg a kôkorszakban él.)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.10 20:41:13
@loláb: "jó néhány olyan embert ismerek, akik autóval 99%-ban ugyanazokon az ismert környékeken közlekednek."

Ezzel nagyjából mindenki így van, aki vidéken lakik.

"Nekik minek?"

Pont arra az 1%-ra, amikor a megyeszékhelyre/fôvárosba (vagy külföldre) mennek, sokszor hivatalos ügyben, amikor az embernek kurvára nincs kedve kérdezôsködni, mert idôre oda kell érni (Bp-n még le is dudálják a hajad, ha lassítasz valahol). Na erre kell a navi.

"Mondjuk, azon nem árt elgondolkozniuk, hogy a szomszédnak esetleg szüksége is van rá, míg neki tök fölösleges"

Sokan sajnos nemhogy azt nem nézik meg, mire van szükségük és mire telik, de felesleges faszságokkal verik magukat komoly adósságokba. Legalábbis aki racionális érvek mentén meg tudja magyarázni nekem, hogy miért kell már 3 év után kihozni a következô Suzit 10 éves hitelre, kezet csókolok neki.

"Dehát ez van, sokan úgy érzik, nem vitték annyira az életben, mint amire érdemesek voltak"

Ez valami szoci téveszme, hogy nekik bármi is "jár" az életben.
Lehet, sőt biztos, hogy Kelvin Burt sem egészen így képzelte el hétvégéjét az angliai Thruxtonban. 2007-ben járunk, a Porsche Carrera Cup aktuális futamán. Burt jól megcsípte a rajtot, majd a  Campbell-Cobb-Segrave kanyarkombinációban sikerül James Sutton elé kerülnie. A…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.09 19:52:29
Belsőség Jöhet a dízel M BMW? 2009.09.08 12:00:00
A Nagy Népvándorlás utáni pakolgatás közben akadt a kezembe a brit Autocar július végi száma. Nem is emlékszem, hogy a közös szerkesztőségi archívum-kupacból vagy Csikós asztaláról. Akkortájt nyaralhattam, így történhetett, hogy nem olvastam, a hiányt pedig illik bepótolni,…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.08 20:33:44
@phrascarica: "te már csak tudod!"

Igen, én tudom, mivel veled ellentétben én vezettem M3-as modelleket. A téma egyébként nem az volt, hogy én mennyire értek hozzá, hanem hogy te mennyire segghülye vagy. Ha én egy ostoba debil lennék, rajtad az sem segítene, ugyanolyan tudálékos sötét segg maradnál.

"Egyébként nem lófasz nem próbáltam"

Kamu, különben nem hordanál össze ekkora baromságokat.

"és te?"

Én igen. Ezért van az, hogy eszem ágában sincs belekamuzni egy EVO VII-et meg egy Carrerat ugyanabba a mondatba.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.08 21:04:33
@Shadowbull: Megvoltak, de ezt megbeszélhetjük a Herzogstand tetején :)

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/Herzogstand_bergpanorama.jpg

Útbaesik a Kesselbergstraße is, ha ez mond valamit. Az egyik legjobb szerpentin.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.08 21:17:18
@pejka: "Mondd el lécci,miért a porsche kellene neked Bp. útjaira?"

Mert az volt az autóskártyában a mindenvivô :)
Szemelvény a belső levelezőlistából: Tárgy: Pistának, szeretettel Feladó: Zoltán Tóth Dátum: 10:46Schumacher feszülős polóban promózza a Ferrari 458 Italiát. Tárgy: Re: Pistának, szeretettel Feladó: omm Dátum: 11:43Szájbak*rtan jól néz ki.És nem csak az. Gyönyörűen…..
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.05 21:46:54
@Kúrcsány Ferenc: Hol is van most ez az ôstehetség? Csak nem visszament a faluba elsô kapásnak?
Képaláírás Igen, továbbra is ezt kell megvenni, de nagyon vigyázzanak, mit sóznak még önökre. Vélemények az azonos című írásunkról...
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.05 00:03:26
@nick2005: Szerintem vállalható az évi 37 rugó. Ugyanakkor nem tudom, hogy aki vesz egy ilyen 1.4es kisautót, nem húzza-e erre a száját. Mindenesetre a kötelezô költségek és a felhasznált meglehetôsen egyszerû technológiák legalábbis relativizálják ezt a 7 éves ajánlatot.

Semmiképpen sem nevezhetô rossznak az 5+2 éves gari, ugyanakkor nem is az, aminek beállítani próbálják. Az igazság a fikázás és a marketingbullshit között van, félúton.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.05 11:04:50
@newname: Látom az AutoBild cikkírójának is rögtön ugyanaz ugrott be, mint nekem.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.09.05 15:42:38
@newname: Ha az AMS tesztjének bármelyik állítását meg tudod cáfolni, csak bátran - lássuk pl te mit produkálsz a Ceed-del a szlalompályán. Levegôbe okoskodásért nem jár babér.