Adatok
Rátosi Milán
11 bejegyzést írt és 557 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
We suggest that you play this record at the highest possible volume in order to fully appreciate the sound of Miles Davis - olvasható az album borítóján. Az elsőre inkább csak hangzatosnak tűnő intelmet a gyakorlatba átültetve azonban nem csak az ilyenkor általános, erre trenírozott füleket igénylő,…..
Csevegés: bármiről, bármikor. Ami eszedbe jut, ami nem; amit hallgatsz vagy amit csak szeretnél - vagy hogy mi volt a vacsora. Mint egy fórum - ki lesz téve oldalra valahova állandó linknek, aztán meglátjuk meddig és hogyan él. Beszélj!..
Rátosi Milán
2018.01.23 15:55:48
elképesztő - itt ez a lejátszási lista (katt), és nem tudom ide beágyazni.... ehhh. Na, asszem siker, kábé...
Rátosi Milán
2017.08.05 20:51:31
Rátosi Milán
2017.05.07 18:47:27
@mB: A Toollal való összehasonlítás azért problémás, mert a Power Trio Adrian Belew zenekara, ahol ugyan nagyon jó zenészek játszanak mellette, de az ő inkább csak kísérnek, hogy a trió felállás könnyen megbicsaklik, ha valami hangszer túlzottan hangsúlyos.
A Flux (emitt írtam róla: benwayrecords.blog.hu/2015/11/08/adrian_belew_flux) tud érdekes lenni és nagyon jó dalok is vannak rajta, de ellentmondásos, ahogy lerakódik az emberben. Akkor is, ha sokszor tényleg működik, mert a mozaikszerűsége folyton kizökkenti az embert, így valóban autentikusan utánozza a valóságot. A koncert egyvelegszerűsége - az, hogy bizonyos pontokon látszólag véletlenül folyt át egyik dal a másikba - is ennek az élménynek az illúzióját volt hivatott felvillantani. Más kérdés, hogy jól hallatszott a dolog összepróbáltsága, az egész lendülete mégis egyszerűen magával rántott.
A Flux (emitt írtam róla: benwayrecords.blog.hu/2015/11/08/adrian_belew_flux) tud érdekes lenni és nagyon jó dalok is vannak rajta, de ellentmondásos, ahogy lerakódik az emberben. Akkor is, ha sokszor tényleg működik, mert a mozaikszerűsége folyton kizökkenti az embert, így valóban autentikusan utánozza a valóságot. A koncert egyvelegszerűsége - az, hogy bizonyos pontokon látszólag véletlenül folyt át egyik dal a másikba - is ennek az élménynek az illúzióját volt hivatott felvillantani. Más kérdés, hogy jól hallatszott a dolog összepróbáltsága, az egész lendülete mégis egyszerűen magával rántott.
Rátosi Milán
2017.05.09 16:39:34
@mB: A Tool azért nagyobb szabású dolog, mint az Adrian Belew Power Trio, viszont nekem ők még mindig kissé sematikusak, ráadásul túlzottan nyilvánvaló módon jelennek meg náluk azok a zenei hatások, amik egyébként jórészt csak árnyalatok szintjén vannak ott, számomra mégis semmitmondóak. A sematikusság egyébként egy felületes ítélet. Nem tudom, miért nem működik nekem a Tool. Alaposan ráhallgatok majd az új lemezre, ha egyszer megjelenik. Egyébként a Tool dobosa játszott Adrian Belew Side One című lemezén (Les Claypool volt a basszer), sőt be is ugrott pár koncert erejéig hozzájuk.
A Road Tapes sorozat kevésbé polírozott, archaikusan sistergős koncertek kiadását ígérte korábban, a Zappa Család ígéreteivel azonban legalább annyira van tele a padlás, mint kiadatlan albumokkal a pince. Az első szalag, az 1968-as vancouveri koncert felvétele maximálisan hozta az…..
Rátosi Milán
2013.11.15 16:19:31
@mB: Nagyon szépen, érzékenyen nyitják a darabokat (az Exercise 4-Uncle Meat által skatulyába zárt négyesre gondolok), mindkét esetben, sőt mindhárom esetben, ugyanis itt van ez az arlingtoni buli, legalább Sydney hangminőségű felvétele is. Viszont a hangzás miatt Helsinkire szavazok. A hangzás önmagában persze nem érték, az értéket az jelenti, hogy a tisztán elkülönülő, önmaguk karakterét is megszólaltató hangszereket...jobb hallgatni, na. Ruth Underwood nem szólt még ilyen szépen, már ezért megérte kiadni ezt az albumot! A fent jelzett darabban csodálatos a kettősük Zappával, az ütősök úgy szólnak egymás felett, hogy közben azokon a réseken is átfolynak, amiket a másik hagy. Folyékony ez a változat. Összeszorított szemöldökkel hallgatva azért vannak hiányosságok (Ian Underwood pl.), de azokra egyrészt szándékosan nem tértem ki, másrészt tényleg nem számítanak. Kíváncsi vagyok mit fogok gondolni mondjuk néhány hónap múlva erről az albumról. Ebben a pillanatban úgy gondolom, hogy ebből a kiadványból, mint lehetőségből tényleg sikerült a maximumot kihozni. Persze persze, kevés verbális ökörködés, nagyon sok bonyolult zene, telt fúvósok, Dallamok - engem ezekkel kilóra meg lehet venni.
Egy dolog nem jött be: a lemez hatására elkezdtem hallgatni/újrafelfedezni a Petit Wazoo egyetlen kiadványát (Imaginary Diseases) és továbbra sem tetszik. Mondjuk ki - nem utolsósorban a totál lapos hangzás miatt.
Egy dolog nem jött be: a lemez hatására elkezdtem hallgatni/újrafelfedezni a Petit Wazoo egyetlen kiadványát (Imaginary Diseases) és továbbra sem tetszik. Mondjuk ki - nem utolsósorban a totál lapos hangzás miatt.
Rátosi Milán
2017.03.04 10:12:11
@mB: Igen!
Gyakori vendég ez az album nálam. Több, mint három év után sem lehet megunni és még mindig átrendeződnek az album fókuszpontjai: az utolsó elővételkor épp az Echidna's Arf-Don't You Ever Wash That Thing? volt aktuálisan fülkápráztató.
Gyakori vendég ez az album nálam. Több, mint három év után sem lehet megunni és még mindig átrendeződnek az album fókuszpontjai: az utolsó elővételkor épp az Echidna's Arf-Don't You Ever Wash That Thing? volt aktuálisan fülkápráztató.
Holy Day in Berlin, 78
(Ave Maria)
letöltés: guitars101.com | FLAC itt | online itt, részben | a teljes koncert itt!
1977-tel indul egy érdekes, szép, gazdag korszak Zappa karrierjében. 76 még a kisebb rock-felállás éve, az állandóságot (75 óta) Terry Bozzio dobos…..
Rátosi Milán
2017.02.01 10:39:36
@mB: Egyet kell, hogy értsek. A szólók is jobbak (Rat Tomago!), a hangzás se olyan kilúgozott, mint a Hammersmith esetében.
Rátosi Milán
2017.01.15 19:12:51
Rátosi Milán
2017.01.16 23:50:03
@mB: A kontextus miatt ("until the bark was ALL gone") egyébként adja magát a dolog, ahogy lehetne arra is gondolni, hogy az ugatás "teljesen" abbamaradt. Nem biztos, hogy létezik valami egzakt megfejtés erre. Nagyon-nagyon Zappás ez a szöveg, annyira tüntetően nem akar szólni semmiről, közben pedig fullasztóan vicces, ahogy a dallamok is azok. A gitárszóló (2 koncertről van a felvétel, ott van tán a vágás) pedig hasít, van benne néhány üresjárat, de Zappa elkapja. Parádés. (minden Rollo az amúgy)
Rátosi Milán
2017.01.17 00:24:48
Zappa posztumusz kiadású albuma a Petit Wazoo néven ismertté vált 1972-es turnéjáról, amiről az Imaginary Diseases (és 10 év) után ez a második kiadvány (Spotify: Little Dots). illetve 2017-ben megjelent még egy kislemez,
(Joe Travers itt mesél a lemez összerakásának körülményekről)
A felvételek a…..
Az 1969-ben alakult King Crimsont hosszú szünetekkel tagolt története során mindvégig a folyamatos változásban is mindig egyformán visszatükröződő idea tette önmagával azonossá. Valójában ez az idea jelenti a zenekar folytonosságának zálogát, a hagyományos értelemben véve ugyanis egyáltalán nem…..
"A legnagyobb kihívás a dologban gitárosként, hogy befejezett mondatokban próbáljunk játszani, nem pedig mondattöredékekben: ez az amivel a saját játékomban is folyamatosan küzdök, a belső vágóasztalom folyamatosan azt súgja hogy „játssz kevesebbet, fejezd be a frázist, várj még”. Ha levegőt kell…..
Rátosi Milán
2016.12.10 16:33:24
@mB: Zappát illetően abszolút egyetértek.
Dweezil meg nagyon jó gitáros, de vajmi kevés saját egyénisége van. A jazzben a frázisok nem feltétlenül azért szakadnak meg, mert elfogy a levegő. Egyébként maga a koncepció, hogy a szólókat rövid, lezárt egységekből építi fel, önmagában működőképes, innen tovább lehet lépni, például, ha a különálló egységeket elkezdi egy idő után összefűzni. Viszont kötve hiszem, hogy Dweezilt valaha is egy lapon fogják említeni a valóban élvonalbeli gitárosokkal. Akiknek egyébként eleve nem biztos, hogy van utánpótlása. Hiába nagyon jó, hiába formálja meg szépen, lekerekítetten a hangokat, azok a hangok nem a sajátjai. Őt nem hallom.
Dweezil meg nagyon jó gitáros, de vajmi kevés saját egyénisége van. A jazzben a frázisok nem feltétlenül azért szakadnak meg, mert elfogy a levegő. Egyébként maga a koncepció, hogy a szólókat rövid, lezárt egységekből építi fel, önmagában működőképes, innen tovább lehet lépni, például, ha a különálló egységeket elkezdi egy idő után összefűzni. Viszont kötve hiszem, hogy Dweezilt valaha is egy lapon fogják említeni a valóban élvonalbeli gitárosokkal. Akiknek egyébként eleve nem biztos, hogy van utánpótlása. Hiába nagyon jó, hiába formálja meg szépen, lekerekítetten a hangokat, azok a hangok nem a sajátjai. Őt nem hallom.
mind3 lemez a Spotify-on - saját válogatásom: Meat Light - Chicago '78 - Little Dots (egész)..
Rátosi Milán
2016.11.18 12:24:15
@mB: Kezd elválni, hogy ez a Chicago bizony nem lesz egy maradandó élmény. A Twenty-One nekem leginkább a kíséret miatt érdekes, az tényleg jó.
Ez a felállás azért vokálisan nem volt túl erős és igazából a szólók sem nagyon tetszenek.
A Little Dots ellenben meghozta a Petite Wazoo becsületét.
Ez a felállás azért vokálisan nem volt túl erős és igazából a szólók sem nagyon tetszenek.
A Little Dots ellenben meghozta a Petite Wazoo becsületét.
Rátosi Milán
2016.11.27 13:07:23
@mB: A legkézenfekvőbb válasz, hogy a spotify-on zenét hallgatók nagy többsége számára érdektelen információk ezek.
Rátosi Milán
2016.11.29 11:45:42
@mB: Ezt az oldalt nem féltem. :)
A zenészek egyébként, ha nem is tömegével, de lázadoznak a spotify és hasonló társai ellen, bár nem az információhiányos megjelenés, hanem a kifizetetlen, vagy szimplán nevetségesen alacsony jogdíjak miatt. (A spotifyt egy tehetségtelennek bizonyult zenész "találta ki." A cinikus énem azt mondatná velem, hogy afelett érzett keserűségében, hogy a zenét nem tudja magáévá tenni, úgy döntött, inkább tönkreteszi azt, de ez tényleg csak cinizmus.)
Megnyugtató, hogy a dolgok perifériáján még mindig mutatkozik igény arra, hogy legyenek szép, igényes (nem szeretem ezt a szót), a néhányszori fogyasztáson túlmenően is értéket felmutatni képes kiadványok. A probléma nem is ott van, hogy ezek a perifériára szorultak, hanem, hogy itt is érzékelhető az az általános tendencia, hogy mélyül a szakadék a dolgok (és az emberek) között.
A zenészek egyébként, ha nem is tömegével, de lázadoznak a spotify és hasonló társai ellen, bár nem az információhiányos megjelenés, hanem a kifizetetlen, vagy szimplán nevetségesen alacsony jogdíjak miatt. (A spotifyt egy tehetségtelennek bizonyult zenész "találta ki." A cinikus énem azt mondatná velem, hogy afelett érzett keserűségében, hogy a zenét nem tudja magáévá tenni, úgy döntött, inkább tönkreteszi azt, de ez tényleg csak cinizmus.)
Megnyugtató, hogy a dolgok perifériáján még mindig mutatkozik igény arra, hogy legyenek szép, igényes (nem szeretem ezt a szót), a néhányszori fogyasztáson túlmenően is értéket felmutatni képes kiadványok. A probléma nem is ott van, hogy ezek a perifériára szorultak, hanem, hogy itt is érzékelhető az az általános tendencia, hogy mélyül a szakadék a dolgok (és az emberek) között.
- 4:40 körül kezd Zappa játszani meg 8:59-től..
Rátosi Milán
2011.06.15 21:56:17
Rátosi Milán
2016.11.19 17:43:07
@mB: Ez vajon a Set The Controls For The Heart Of The Sun? Délután beesett ez a Floyd box set, no nem a maga fizikai valójában, mindenesetre erőst kíváncsi vagyok erre a sok apróságra. Biztosan mazsolázgatni kell majd a maradandó dolgokat, mindenesetre örülök, hogy rögzítve lettek egyben a korai évek.
Minden eladó - végtelenül szomorú végignézni az aukciós listán: zongora, keverőpult, csillár, gitárok, festmények rajzok... Katasztrófák, háborúk után szoktak így széthordani javakat. Szomorkodj itt:
- julienslive.com (itt meg pdf-ben a sajtóközlemény)..
Rátosi Milán
2016.11.01 00:17:32
@Kotick: Igen, ráadásul gyomorforgató is.
A több mint két évtizede működő Quatuor Habanera a legkülönbözőbb stílusirányzatok felé nyitott kamaraformáció, mely a kortárs zenét ugyanazzal az elkötelezettséggel képviseli, mint az improvizáción alapuló muzsikát vagy épp a világzenét. Az együttes tagjai a Párizsi Konzervatóriumban végeztek, és…..
Rátosi Milán
2016.09.15 10:23:00
Rátosi Milán
2016.09.16 22:47:59
@mB: Jó szórakozást!
Szerintem megengedhető az a luxus, hogy az ember a helyszínen vegye meg a jegyet erre a koncertre. Van aznap egy jazz+irodalom est is, de szerintem ezt fogom választani.
Szerintem megengedhető az a luxus, hogy az ember a helyszínen vegye meg a jegyet erre a koncertre. Van aznap egy jazz+irodalom est is, de szerintem ezt fogom választani.
- A Universal kiadásában újabb, 18-számos best-of kiadvány jelenik meg szeptember 16-án, ZAPPAtite címmel: igen, ilyen ronda lesz - - - - Új fordulat: ezúttal Gail testvére, John K. Sloatman III. perel be akit ér (Moon Zappa, Bob Zappa, stb.), egyelőre nem árulta el (!!!), miért... - - -..
Rátosi Milán
2016.08.26 09:27:06
@mB: Érdekesen hangzik, meglátjuk. Kénytelen vagyok kétesélyesnek látni mindet.
Rajtuk egy csomó duplikátum meg alternatív verzió - a cafatokból ki lehet majd válogatni új synclavier darabokat is, a két kiadvány meg az életmű számszerű növelését jelenti, meg azokét az albumokét, amiket úgyse vesz meg senki, mert minek. Július 15-től...
Rátosi Milán
2016.07.16 22:53:55
2015 júniusában, 22 évvel Frank Zappa 1993-as halála után és nem sokkal a sajátja előtt özvegye, Gail megjelentette a Dance Me This-t, a Zappa által utolsóként befejezett albumot. Míg élt, Zappa minden kiadványa összezavarta a kedvelői fejében a "jó zene" addigi képzetét, a korábbi ideát…..
zappa pont
Dweezil Zappa Azt Játszik Amit Akar - Azonnal Felfüggeszteni turné, 2016
2016.06.18 15:18:12
Újabb fejezet a családi tragikomédiában: Dweezil a korábban kitalált átmeneti nevet sem használhatja, az új turné hát a cirkalmas fenti címmel megy - részletek Dweezil honlapján. A zappa.com már nem is ad hírt a turnéról. A legközelebbi koncert július 20-án Bécsben.
Ja, és új énekesnőjük van: Mikki…..
Rátosi Milán
2016.06.29 21:13:01
@mB: A piszkálódásom mindenekelőtt Moon Zappának szólt. Nem diagnosztizált és a nyilvánosság elől rejtett betegség - ez logikailag nem állja meg a helyét.
A hatalomágy egyébként képes átcsapni valami nagyon is irracionális dologba, de ez most nem fontos. Végső soron azt gondolom, hogy képtelenek vagyunk innen kielégítően átlátni ezeket a viszonyokat. GZ mentális instabilitásával kapcsolatban nem igazán voltak kétségeim korábban sem. Amíg élt, le voltak osztva a szerepek a családon belül. Most nincsenek. Abba azért ijesztő belegondolni, hogy az ilyen, mentális instabilitástól mérgezett levegő mennyi nyomott hagyott magából az utókornak? Mennyire öröklődött át? A játszmák a háttérben gondolom akkor is mentek.
Eddig egy valaki nem tudta, mi legyen az életművel, most ugyanezt négyen nem tudják - nekem eddig ilyennek néz ki ez a helyzet.
A hatalomágy egyébként képes átcsapni valami nagyon is irracionális dologba, de ez most nem fontos. Végső soron azt gondolom, hogy képtelenek vagyunk innen kielégítően átlátni ezeket a viszonyokat. GZ mentális instabilitásával kapcsolatban nem igazán voltak kétségeim korábban sem. Amíg élt, le voltak osztva a szerepek a családon belül. Most nincsenek. Abba azért ijesztő belegondolni, hogy az ilyen, mentális instabilitástól mérgezett levegő mennyi nyomott hagyott magából az utókornak? Mennyire öröklődött át? A játszmák a háttérben gondolom akkor is mentek.
Eddig egy valaki nem tudta, mi legyen az életművel, most ugyanezt négyen nem tudják - nekem eddig ilyennek néz ki ez a helyzet.
2016 júniusi közlés - a Bozzio & Borlai duettet ugye ismerjük, meg Borlai Keep it Greasey-jét.És:..
Rátosi Milán
2015.11.30 15:01:54
@mB: A dalok slageressege azert annyira nem meglepo, szinte mind tancolhato, altalaban egyertelmu, helyenkent tordelt ritmusalapokon nyugszik. A dallamok linearisak, a verzek alatt helyenkent a gitar erdekesen kalandozgat, de mindvegig megmarad a maga keretei es lehetosegei kozott.
A merleg egyik serpenyojeben bizony ott van, hogy nem sok mindent tudok kezdeni ezzel a zenevel. Persze, ez egy teljesseggel szubjektiv/spekulativ terulet. Szamomra zeneileg nem sok kapaszkodot nyujt ez a fajta alternativ vonal, azontul, hogy helyenkent eleg konnyeden kihallhato hatasok menten szuletett dalok vannak, a zenei reszt pedig gyakran masodhegedusse, de minimum egyenrangu partnerre fokozzak dalszovegek. A magyar nyelv csodalatosan gazdag, imadom. :) a zeneben viszont nekem valahogy mindig a zene fontos, a szovegek, egyaltalan az enek nem azonos sullyal esnek latba. Nem kobe vesett itelet ez, vannak persze kivetelek.
A masik serpenyoben viszont az van, hogy erdekes megfigyelni, hogy masok szamara milyen, szamomra egyaltalan nem nyilvanvalo helyeken fedezhetoek fel kapcsolodasi pontok. A ritmikat elsore talan felreertettem, valoban sokkal inkabb az enek szabad, termeszetesnek hato aramlasara gondoltal, aminek az egyik fontos indikatora a nyelv kezelesenek biztossaga (es jelen esetben egy eros ritmikai erzek).
Zene es szoveg kapcsolata sokkal inkabb inverz viszonyban all itt, innentol viszont allhat a parhuzam, hogy tulajdonkeppen kiegeszitik egymast, ahogy abbol a szempontbol is, hogy ez a fajta szabad aramlas - ami a hangszer es a nyelv kezelesenek biztossagabol adodik - mindket eloadonal megfigyelheto. Egy hangsulyos szempontot azonban figyelmen kivul hagy. Nevezetesen, hogy Zappa szoloit nagyban meghatarozta az a kornyezet, amiben letrejottek. Berczesi szovegei eseteben ez a tamasztek nem figyelheto meg, foleg abbol a szempontbol nem, hogy a kiseret tulajdonkeppen Zappatol fuggetlenul, gondos iranyitasa alatt ugyan, de megis tole fuggetlen - emberi - tenyezokent volt kepes reszt vallalni a szolok ivenek kialakitasaban.
A merleg egyik serpenyojeben bizony ott van, hogy nem sok mindent tudok kezdeni ezzel a zenevel. Persze, ez egy teljesseggel szubjektiv/spekulativ terulet. Szamomra zeneileg nem sok kapaszkodot nyujt ez a fajta alternativ vonal, azontul, hogy helyenkent eleg konnyeden kihallhato hatasok menten szuletett dalok vannak, a zenei reszt pedig gyakran masodhegedusse, de minimum egyenrangu partnerre fokozzak dalszovegek. A magyar nyelv csodalatosan gazdag, imadom. :) a zeneben viszont nekem valahogy mindig a zene fontos, a szovegek, egyaltalan az enek nem azonos sullyal esnek latba. Nem kobe vesett itelet ez, vannak persze kivetelek.
A masik serpenyoben viszont az van, hogy erdekes megfigyelni, hogy masok szamara milyen, szamomra egyaltalan nem nyilvanvalo helyeken fedezhetoek fel kapcsolodasi pontok. A ritmikat elsore talan felreertettem, valoban sokkal inkabb az enek szabad, termeszetesnek hato aramlasara gondoltal, aminek az egyik fontos indikatora a nyelv kezelesenek biztossaga (es jelen esetben egy eros ritmikai erzek).
Zene es szoveg kapcsolata sokkal inkabb inverz viszonyban all itt, innentol viszont allhat a parhuzam, hogy tulajdonkeppen kiegeszitik egymast, ahogy abbol a szempontbol is, hogy ez a fajta szabad aramlas - ami a hangszer es a nyelv kezelesenek biztossagabol adodik - mindket eloadonal megfigyelheto. Egy hangsulyos szempontot azonban figyelmen kivul hagy. Nevezetesen, hogy Zappa szoloit nagyban meghatarozta az a kornyezet, amiben letrejottek. Berczesi szovegei eseteben ez a tamasztek nem figyelheto meg, foleg abbol a szempontbol nem, hogy a kiseret tulajdonkeppen Zappatol fuggetlenul, gondos iranyitasa alatt ugyan, de megis tole fuggetlen - emberi - tenyezokent volt kepes reszt vallalni a szolok ivenek kialakitasaban.
Rátosi Milán
2015.12.03 17:49:44
@mB: Foglalkoztasson is, nem mondom, hogy teljesen lejatszott meccs ez. Az Osszevissza elet peldaul kifejezetten kellemes. Egy viszonylag egyszeruen korulhatarolhato szituaciot ir le, zeneileg meg ez bizony egy blues. Nekem valamiert a People Are Strange (Doors) jutott rola az eszembe, holott szovegileg nulla, zeneileg meg legfeljebb minimalis (mindketto blues) koztuk a hasonlosag. Ennel a dalnal a szoveg aramlasa is valahogy visszafogottabb, mondhatnam, hogy megfoghatobb a tartalma. A tobbi dalszoveg eseteben is egyertelmuen van egy koherens felepites, de azok sokkal inkabb a szetesettseg algebraja menten szervezodnek. A verze-refren-verze szerkezet azert is hianyzik sokszor, mert ez a zene nem a dallamok, hanem a szovegek kore epul.
(A nu-metal viragzasa idejen voltam tinedzser. A hazibulikban rohogve kerulgettuk a gyumolcsvodkatol szedelgo lanyokat es az egyik pillanatban rockterpeszben uvolto, a kovetkezoben felterdre ereszkedve szenvelgo sracokat, akik a nu metal hektikus, tinedzser lelekre rimelo hangulatvaltasainak es az olcso viszki kolanak a buvoleteben ilyesmikre ragadtattak magukat. A Korn elso 2 lemeze azert rendben van, birom a 7 huros gitarokat, a torzitatlan bogohangzast, meg azt, amilyen kegyetlenul /el/bannak az akkordokkal, csak vannak ilyen elozmenyei a viszonyunknak, amik valljuk be, befolyassal vannak arra, ahogy hallom azt a zenet.)
(A nu-metal viragzasa idejen voltam tinedzser. A hazibulikban rohogve kerulgettuk a gyumolcsvodkatol szedelgo lanyokat es az egyik pillanatban rockterpeszben uvolto, a kovetkezoben felterdre ereszkedve szenvelgo sracokat, akik a nu metal hektikus, tinedzser lelekre rimelo hangulatvaltasainak es az olcso viszki kolanak a buvoleteben ilyesmikre ragadtattak magukat. A Korn elso 2 lemeze azert rendben van, birom a 7 huros gitarokat, a torzitatlan bogohangzast, meg azt, amilyen kegyetlenul /el/bannak az akkordokkal, csak vannak ilyen elozmenyei a viszonyunknak, amik valljuk be, befolyassal vannak arra, ahogy hallom azt a zenet.)
Úgysem történik semmi, viszont szembe jött egy újabb tücsök és bogár gyűjtemény, ismét Göbölyös N. Lászlótól. A tárgyi tévedéseket sárgával emeltem ki, a félreütéseket pirossal (gyorsan készülhetett a poszt, azért ilyen alapos). A blogjából engem időközben kitiltott, de fb-regisztrációval hozzá…..
Rátosi Milán
2016.06.05 21:09:56
A "Road Tapes" sorozat harmadik darabja Minneapolisban rögzített koncertek anyagából áll, a lemez teljes címe: Road Tapes. Venue #3. Tyrone Guthrie Theater, Minneapolis, MN 5 July 1970; Az album két teljes aznapi koncertet tartalmaz, sztereó reel-to-reel felvétel...
Rátosi Milán
2016.05.31 21:32:15
Rátosi Milán
2016.06.01 13:33:40
@mB: Nem tudom, mi lehet a hiba. A teljeset megnyitja, a listád meg itt nyugszik a kommentben. Egyet is értek vele.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.youtube.com/watch?v=v8BYFlC1h58