Adatok
japan...
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Családunkban régi hagyomány a halottak napi dunántúli turné. A közvetlen ősök meglátogatása a Győr-Szombathely tengely mentén esedékes, a hosszú útra általában tesztautót viszek, mert egyébként igen ritkán járok országot, és így legalább lesz fogalmam a kicsit hosszabb…..
japan...
2009.11.13 21:28:17
@Hagalex:
Állandó fordulaton ment a turbina, nem gyorsul-lassul amivel sok energia elvész, a villanymotor megoldotta a többit.
Állandó fordulaton ment a turbina, nem gyorsul-lassul amivel sok energia elvész, a villanymotor megoldotta a többit.
Robertó és a Swift. A Swift és Robertó. Lassacskán visszatér minden a régi kerékvágásba, ülepszik az Autót Robertónak - mozgalom tömege által felvert por, lassan érlelődnek az első benyomások, születnek a tapasztalatok. Megkértem, írjon egy pár sort arról, milyen swiftesnek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kb 10 (de lehet több is éve) olvastam egy Volvo kísérletről ahol gázturbinával (gázolaj)hajtottak generátort arról pedig villanymotorokkal a kereket, mint a mozdonyokban.
Ezzel a megoldással kb 3 litert evett a a 850-es. Amiért nem került gyártásba annak az oka állítólag hogy nagyon drága a turbina (a turbofeltöltőé nem?) lassan melegszik meg ilyenek.
Aki járt már motorgyárban az (Opel, Audi) az látta hogy azokon a gépeken csak dugallyús motorokat lehet gyártani, és amíg ezekből a technológiákból az utolsó csepp pénzt is kifacsarhatják addig ilyen motorokat fognak gyártani és kész. A hibridbe is van!
VW 1.6 Tesco-motor 25 éve gyártásban? mókás