Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Joey AK

0 bejegyzést írt és 103 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az elmúlt években ismét fellángolt a vita azzal kapcsolatban, hogy hol is legyen új híd Budapesten. Konkrétabban arról van szó, hogy kell-e nekünk a Galvani híd, vagy sem, de a probléma persze ennél jóval tágabb. Hogy egy látványos központi folyóval rendelkező városban a hidak építése/felújítása…..
Joey AK 2021.01.12 10:35:18
@Tenkes Kapitánya: Pittsburgh (sose voltam ott), jobb gomb, google keresés, maps, cultural district zoom, utcakép, első találat. https://www.google.com/maps/@40.4438248,-79.9995237,3a,75y,75.52h,83.35t/data=!3m7!1e1!3m5!1sR6qmy0nZ76_L3OKnYppVrw!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DR6qmy0nZ76_L3OKnYppVrw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D77.49867%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656
Belsőség - azmegb*ssza!- 2015.01.26 12:51:28
A címben szereplő szó volt az egyedüli, amit sokéves újságírói múlttal a hátam mögött képes voltam kommentben kiizzadni magamból e videó láttán. Szerintem egész jól kifejezi a látottakat. Andreas Martinsson kis műhelye csinálta a gépet és ő maga is vezeti. Szeretgeti,…..
A jelenlegi parkolási rendszer önmagában is skandallum, mert természetesen nem arról volt szó, hogy befektetők építenek parkolóházakat, védett parkolókat, melynek használatáért - jogosan - pénzt kérnek. Ez ellen senkinek sem lehetne kifogása. De szegény hazánkban ez úgy indult,…..
Joey AK 2013.12.06 17:19:30
@kpista:
Ezt de szeretném én is!! Viszont szinte biztos, hogy Mo-on lennének magukat átállító órák (mint lézerblokkoló, használt parkolójegy adok-veszek, és egyéb kis ügyesség is van), de alapjában véve tetszik az ötlet.
Az egész rendszer kőkeményen a pénzbeszedésre van kitalálva. Miért lett most a Szabolcs utca fizetős?? A Honvéd Kórházba az egyetlen utca volt, hogy meg lehetett állni, és esetleg nem bírságoltak meg egy kezelés alatt. Itt jól látható, hogy se forgalomirányítás, se semmilyen más elv nem érvényesül, mert ha én lennék ezért felelős, akkor abba a forgalmatlan, kietlen utcába terelném kvázi P+R az autósokat, hogy onnan menjenek tovább. Ott aztán nem zavarnának senkit se.
https://www.google.hu/maps/preview#!q=szabolcs+utca&data=!1m8!1m3!1d3!2d19.073897!3d47.520874!2m2!1f51.72!2f84.77!4f75!2m9!1e1!2m4!1sMwMMu3ITuJwT9VbSrQ3kqg!2e0!9m1!6sSzabolcs+Street!5m2!1sMwMMu3ITuJwT9VbSrQ3kqg!2e0!4m15!2m14!1m13!1s0x4741db8be95971ed%3A0x301fd97fa3509447!3m8!1m3!1d3363911!2d19.5053827!3d47.1611615!3m2!1i1680!2i930!4f13.1!4m2!3d47.5199756!4d19.0721802&fid=5
A helyzet sajnos az, hogy nem csak karban nem tudjuk tartani a gépeket de sokszor fel sem fogjuk, hogy megvenni a legkönnyebb. Aztán a feketeleves. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Tizennyolc év autózás után bringára ült. Milyen a másik oldal? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség Tekert Audit vettem 2013.02.10 12:02:22
- Szevasz Tibi! Figyelj, meddig vagy bent a héten? Mert vettem egy benzines A6-ost, ki kéne olvasni belőle ezt-azt.Azonnal hallottam Novoth Tibi (ex-Boschtechnikus) fojtott hangján, hogy csak a jólneveltségnek – és barátságunknak – köszönhetően nem küld el azonnal oda, ahonnan anno…..
Joey AK 2013.02.12 16:25:24
@ommm: most nézem, hogy elég rövid váltó van benne.
Esetleg keress egy BAA kódú (ős TDI 1Z) váltót, az jó lehet bele hosszra: 135@3000 5-ben. Nem biztos, hogy jobban fogyaszt majd vele, de zajban/komfortban jobb lesz.
Joey AK 2013.02.14 10:54:19
@ommm: Ezeket az érveket meghallgattam én is, tetszik is a forma, meg is vettem az S4-et, aztán rá kellett jönni menet közben, hogy nem jó -> NEKEM.
Kisebb benne a padló és roló közti hely, a plafonig nem akarok pakolni, és urambocsá' hazafelé megállunk a sümegi várnál, akkor nem kell a laptop táskát magammal cipelni, mert nem azon izgulok, hogy feltörik-e a kocsit vagy sem. Ugyanannyi csomagot egy szedán csomagtartója vígan elnyel, én meg nem hisztizek ha át kell emelni a bőröndöt a hátfalon. Ja, sütőt ufón szállítok, mert inkább van vonóhorgom, és alkalmanként 800 Ft/óra, mint szétbarmoljam vele a kocsi belsejét. Ugye megvenni a karcmenteset szeretjük, ha meg kicsit kiszakad a kárpit itt-ott a rotakapától az Q-ra belefér, mert nagyon kellett a kombiban vinni, hisz azért van, hogy beférjen :)
Krambol, télen a kocsi kihűtése, ezeket mindenki eldönti, hogy számít-e, nekem sokat dobott.

Ja, most nem fogok mindenkinek egyesével válaszolni. Volt ilyen C4-ből szedán, és kombi is, és hétköznapokra a szedán sokkal alkalmasabb, ezt gyakorlatban tapasztaltuk, nem is veszünk az avant után még egyszer kombit az biztos. Ha mégis (allroad quattro) azt nem a praktikussága miatt, az tuti ;-)
Joey AK 2013.02.14 10:57:57
@Shadowbull: Arról akkor nem is szóltál, hogy milyen az, amikor a kombi hátuljában 3 csomag szédeleg, és verődik össze vissza, mert nincs csomagrögzítő háló, vagy egy mélyedés amibe be tudnád támasztani.
De gyerekbicajt pl kiválóan lehet vinni kombiban, az hiányzik néha, más nem jut eszembe.
Belsőség Így készíts videót 2011.11.10 17:21:00
Így készíts videót egy teljesen hétköznapi autós találkozóról, nincs részegen összevissza üvöltő ember-hang, ide-oda rángatott kamera vagy trágár, poénosnak hitt beszólások. Ellenben vannak, akik tudják kezelni a technikát. Csak a hangulat, egy baráti társaság és Emil…..
A bűvös - és a Hondánál legendás - Integra márkanév alatt a japán gyártó bemutatta a világ legnormálisabb motorját. Az új gép a robogók, az utcai valamint a sport(os) motorok szinte minden előnyét magában foglalja, és hátrányaik nagy részét kiküszöböli. Nem mellesleg…..
Volkswagen Nils, Audi Urban Concept, Opel RAK és végül, de korántsem utolsósorban Renault Twizy. Remélhetőleg egy új kor hírnökei. A jövő takarékos és trendi városi villanyautói, amelyek pont akkorák, amekkorára egy vagy két ember szállításához szükség van. Csak annyit…..
Joey AK 2011.10.19 16:56:42
@PiszkosFreddy: Itt olvasgass kérlek
forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9105736&la=113498771
különben menthetetlen maradsz :)
Joey AK 2011.10.20 07:47:31
@PiszkosFreddy: :))))
Ide írogatni meg van :)
Azért bátorkodtam javasolni azt a topicot, mert nem árt, ha az ember a témában hozzáértő mérnökemberek véleményét is ismeri, szemben az agymosott propagandával. De lelked rajta.
ui: kiválóan megértetted a kistarcsai példát is.
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
Joey AK 2011.09.01 14:59:37
@fogash: Rossz a példa :)
Kaphatsz szlovák rendszámos autót, vagy máv, és bkv bérletet, na úgy már lenne nagy szájhúzás
Újabb ellenőri túlkapás - ezúttal a BKV egyik éjszakai járatán. Berilke fiának nem volt jegye, a kallerek pedig az egyszerűség kedvéért csupán lelökték a járműről. 2011.08.08-án fiamnak motor balesete volt. A sérülése nagyon komoly volt, újra kellett éleszteni. Arca…..
Joey AK 2011.08.22 17:28:37
@nyitokapa:
Kezdők vagytok... Bátyámat bevitték, mert öngyilkos akart lenni, de megmentették. Berohantunk hozzá, nézem, sehol. Kérdem, WTF?? Hát, együttműködőnek tűnt, úgyhogy mondtam levegőzzön egyet.
Azonnal kiszökött, sose láttuk többet. 2010.03.11-én temettük.
Ez nem kamu
Joey AK 2011.08.22 17:31:59
@Joey AK: Sorry, nem neked ment.
  Megdöbbentően üresek voltak Kapolcs utcái július 25-én, hétfőn este. Az idén huszonegyedik születésnapját ünneplő Művészetek Völgye negyedik napján valószínűleg ugyanazt lehetett látni és tapasztalni, mint jó tíz évvel ezelőtt: nincs tömeg. Ehhez persze kellett az…..
Tartsanak velünk az egyik legextrémebb sportfajtába – az újautó-fenntartás izgalmas, bugyogó, zűrös poklába! Kommentelje az azonos című írásunkat!..
Annak idején, 1965-ben Ford Galaxie 500 XL-ként hagyta el a gyárat, 6.4 literes V8-assal és négygangos padlóváltóval. Aztán valaki, valamikor, egyértelmű céllal átépítette az autót, megkapta a 427 köbös (7 literes) motort és egy másik, erősebb váltót. Moonshine runner lett…..
Nemrég fotóztam ezt a csodálatosan szépséges Seat Ibiza-t.Azért ez milyen már?Fotó helyszíne: BP VIII, Tavaszmező utca..
Joey AK 2010.11.19 20:00:54
@Tommi: Nagy véleményvezér vagy. Megnéztem a blogod is az is "világszenzáció". Súlytalan, jellegtelen, stílustalan. Legalább egy normális telefont vegyél amiben épkézláb kamera van.

Ezt az autót meg benézted, égeted magad a poszttal.
Akinek fiúgyermeke van, és nem eleve transzvesztitának neveli, az előbb-utóbb kénytelen olyan intézményeket keresni, ahol nehéz vasak láthatók. A kisfiúkat ugyanis az autók, a vonatok és a tankok érdeklik, és bár szívesen megnézik őket számítógépen, videjón, ők még…..
Joey AK 2010.09.01 14:17:44
Az egyre elterjedtebb sebességtartó automatikát kihasználni leginkább autópályán lehet. Vagyis lehetne, ha azok az autósok, akiknek nincs ilyenjük és hol gyorsabban, hol lassabban hajtanak, felfognák, hogy nem azért előzgeti őket valaki már harmadjára, mert szivatni akarja, hanem…..
Joey AK 2010.08.20 23:33:18
@hagyma: Akkor szerencsétlenkedj a 115-ös sávban :)
Joey AK 2010.08.20 23:40:39
@Csirke72: Ott a pont tempomat ügyben, de akkor feltennék pár kérdést:
- mit számít a fogyasztás? (egy autópályára-hosszú távra alkalmatlan terepjáróról beszélünk)
- mit spórolsz vele? (időt nem, mert amúgyis lassan mész, üzemanyagot nem, mert amúgyis sokat fogyaszt a nagy doboz a szélben, ideget nem, mert lenyomnak a Marutis papperok a Tescobol hazafelé, ha pisilni kell Cézárnak a németjuhásznak a hátsó ülésen)

tehát minek is tempomat egy ilyen kocsiba? Pl ha mész 70-el a szántásba vadkacsát lőni, akkor benyomod, kimászol a platóra a puskádért?

(hehe, vicces próbáltam lenni)
Joey AK 2010.08.21 00:01:17
@Csirke72: Akkor olvassuk el a postot, ha arról beszélünk :)
A postoló 115-nél nem megy gyorsabban, mert ott már nehezen kezelhető, és sokat fogyaszt.

HELLO!!?!??!

Ha valaki sokat jár autópályán, akkor minek teszi egy nehezen kezelhető, autópálya tempóban nehezen kezelhető autóval (most rohadtul mindegy, hogy ez terepjáró, szakadt volga, épített 130dB-es honda civic, vagy mi)

Vezettél már naponta 3+ órát munka mellett? Bp-Szfvár távon napi fél órát lehetne spórolni -oda-vissza értve- ha 115 helyett 135-t nyomna az illető, de úgy tűnik kiválóan meg lehet öregedni a volán mögött is bosszankodva azon, hogy ki hogy próbálja kikerülni, és mennyi sikerrel.
Belsőség Klímával kóma 2010.08.02 06:55:00
5,025 millió forint ESP-vel, manuális klímával, tempomattal kicsit soknak tűnik, hiszen ennyiből bőven kijön az egy számmal nagyobb Kia Cee'd SW, 1,6-os, 115 lovas dízellel. Gondoltam legalábbis én, aztán meg is magyaráztam magamnak, hogy a Volkswagen-technika meg az elismert…..
Joey AK 2010.08.02 11:20:30
@Joey AK: "jobb volt *MINT*"
Joey AK 2010.08.02 15:01:07
@kultúrpesszimista: Ez egy korábbi beszélgetés folytatása Ommmmal.

(öncélú az a fosozás, amikor az illető súlyos szóhasználattal, a témához méltatlanul, a szövegből kiemelkedve, figyelemfelkeltés céljából fosoz - szerintem)
Belsőség Kis magyar lábszag 2010.07.29 19:33:00
- Oh, wie typisch! - mondaná a német, de mondja sajna a hazai autós is. Pedig csak egy a sok közül ez a valaha volt szép, elegáns és prémium A6-os. Széthajtották-ütötték, körbetörték, majd a lízingcék visszavette és nyilvános árverésre bocsátotta. Tessék, nézzék csak meg…..
A Ferrari 458 Italia azonban felette áll a szabályoknak, felette áll a gazdagságnak, talán felette áll az irigységnek is. Egyszerűen csak egy minden ízében csodás tárgy, ami – mivel ilyen csodás tárgyat komoly munka elkészíteni – történetesen elég sokba is kerül.…..
Joey AK 2010.06.28 15:26:19
@donphobos: Egyetértek. Előzés közben pedig illik indexelni, persze ez már ómódi, ostoba, rosszindulatú, szőrszálhasogató dolog, amit nem illik megjegyezni.
Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat, beállítottam a gyújtást ismételten, majd a szelephézagokat is. A motor pöccre indult és szépen vette a tüzet. Járattam vagy 2 órát az állványon, cseréltem olajat, eljött…..
Joey AK 2010.06.26 11:07:33
@Rocko-: "imho 10V-re jellemző dolog. pinczéből istenállatcsászár, fent elfogy"
Nincs benzinnyomásod, vagy nem engednek át eleget a befecsiszelepek.
Ha jó a 10V akkor 5000-től még bitang nagyot tol 6500-ig.
Cunamit megszégyenítő iramban terjeszkedik a VW Gruppe. Sűrű aknamezőre léptek a teljesen új típussal, bizalmuk rendületlen. De hogy jön ide Szelényi János? Vélemények az azonos című írásunkról...
Joey AK 2010.06.24 15:05:07
> Ez itt a Totalcar, és úgy jó, ahogy van.
@Drive_alive: ezért is gáz ami épp most folyik.
Joey AK 2010.06.24 15:42:02
@ommm: Megpróbálom de az érdeklődési köröm nagyban fedi azokat a témákat amikben publikálsz: német autótechnika, vw-audi, dtm, le-mans, oldtimer-youngtimer témakör.
Joey AK 2010.06.25 09:10:14
@Rocko-: Akkor mindenki húzzon be egy fekete pontot... A sport gézán majd elolvasom az új autó teszteket.
Videókat meg inkább ne. Provokál, prejudikál, gátlástalanul lefosoz bármit, és bárkit. Kösz nem.