Adatok
MCboszi
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Olvasónk hibás termékbe futott bele, ami már mással is megesett, az Elektro Worldöt kísértő anyagi nehézségek azonban a vevőszolgálat jó modorát is kikezdték. Levél sok kérdőjellel, elkeseredéssel, tanácstalansággal. Tényleg csak a fogyasztóvédelemmel való fenyegetőzés…..
MCboszi
2009.06.23 17:17:41
@***kimoderálva***:
Beüzemelés előtt kivártuk az ajánlott időt. Egyébként még mindig nem a termék ellen vagyok, hiszem, hogy rossz szériát fogtunk ki. És valószínűleg rossz szerviz-szolgáltatót. (kötelezően). Bár azóta elolvastam néhány vevővéleményt, nagyon vegyes...
Beüzemelés előtt kivártuk az ajánlott időt. Egyébként még mindig nem a termék ellen vagyok, hiszem, hogy rossz szériát fogtunk ki. És valószínűleg rossz szerviz-szolgáltatót. (kötelezően). Bár azóta elolvastam néhány vevővéleményt, nagyon vegyes...
MCboszi
2009.06.23 20:20:41
@hopiheszerviz: Tudom, hogy ez itt nem a reklám helye, de - mint szakembertől - melyik márka az, amit érdemes megvenni?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én rögtön az Indesit Comp.-nál kezdtem, ők irányítottak a szervízhez. Azóta ping-pong-oznak velem. Még ma is csak azt hajtogatta a hölgy - hozzáteszem udvariasan - hogy a törvény szerint először a szervíz szakvéleménye kell... És amikor elmondtam, hogy ezen már kétszeresen túl vagyok, újra rákezdte... Ezzel nem megyek messzire. A szervíz stílusát meg inkább nem részletezném. Döntsem el, hogy utalványt kérek, vagy cserét (merthogy az alkatrész azóta sem jött meg!). Mindkét esetben hűtő nélkül maradok, ki tudja mennyi ideig. A Fogyasztóvédelemet is felhívtam, milyen jogok illetnek meg cserénél. Tényleg megtehetik, hogy elviszik a rossz hűtőt és majd valamikor kapok egy másikat? Azt a választ kaptam, hogy erről az EW-el kell megegyeznem. Könyörgöm. Nyár közepe van! Nesze neked civilizáció! Jöhet a verem-ásás.