Adatok
dika10
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Péter Érdről tartott Budapestre, amikor a beérkező vonat elrobogott a várakozók előtt, majd az állomás után kb. 200 méterrel megállt. Itt várakozás után visszatolatott, s felvette az utasokat.
Beküldőnk nem érti, hogy hogyan alkalmazhatnak ilyen mozdonyvezetőt, ráadásul a…..
dika10
2012.08.08 18:39:33
@Vas Útas: Az értelmes emberek tudják kiírás/leírás nélkül is, hogy a peron záróvonalát nem lépjük át, míg meg nem áll a vonat.
A gyorsbeküldőn kaptuk az alábbi panaszt, mely többek között arról szól, hogy a kora reggeli vonatokat rendszeresen megszállják a két-három fős csoportok, s az alvó embereket kizsebelik és otthagyják a szerelvényt még indulás előtt. Igazából mi sem értjük, hogy…..
dika10
2011.12.05 23:44:35
dika10
2011.12.06 09:09:21
@Kierkegaard Akciócsoport: Valószínű azért nem zsebeltek ki, mert vigyázok az értékeimre, és még aludni is szoktam a vonaton. :)
dika10
2011.12.11 13:46:32
@zati: Baromarcú any@d!!! Maradtál te már azért ébren a vonaton mert láttad, hogy az alvó embert kinézte magának az etnikum? Mert én már igen!!! Úgy hogy elhúzhatsz!!!
Olvasónk a gyorsbeküldővel küldte be a panaszát, amelyhez hasonló több is érkezik, folyamatosan. A sok helyen szinte állandósult késés oda vezet, hogy van, akinek az állása került veszélybe, van aki már másik állást keres is, és persze ezt az iskolában sem tolerálják.…..
dika10
2011.12.03 22:27:34
@savrola: Jelen esetben tartok tőle, hogy igen, most az utas volt a hülye. A mozdonyvezetők csak úgy robognak át az állomásokon, mikor meg kéne nekik állni, ki hiszi ezt el?
Péter a Facebook-on küldte be felháborodott hangú hozzászólását, melyben nagyon sok igazság olvasható. Érdekes az okfejtése az "elkéső generáció" felnövéséről, de abban mindenképpen igaza van, hogy a sok-sok késés nemzetgazdasági szinten hatalmas károkat okoz, amit…..
dika10
2011.10.23 23:20:49
@ColT: Régen nem ingáztak, nem utaztak ennyien? Régen reggelente egyszer nem tudtam leülni a vonaton, most még aki Pest szájában száll fel, annak is van ülőhely. És a 70-es évek közepe táján nem 3-4 kocsiból állt egy vonat, hanem 7-8 kocsiból.
dika10
2011.10.22 17:55:27
@most már elég: Ugyan már, Te is tudod, hogy ha a rj-nek volt 4 perc késése és gond volt egy utassal, akkor a gyorsot nyugodtan ellehetett volna küldeni pontosan, max. Győrszentivánban félredobták volna, mint ahogy tették is, csak ugye jól megkésetve. Felesleges a mundér becsületét védeni. Csak egy baj van, sajnos kihaltak azok a régi főnökök és dolgozók, akiknek szíve ügye volt a MÁV.
dika10
2011.10.22 20:56:14
@most már elég: Itt az a legnagyobb baj, hogy Nektek sincs fogalmatok róla. Tudod egy pár "Berendi" kéne a vasút élére, akik anno tettek is a vasút érdekében valamit, nem az irodájukban tengették el napjaikat. Tatabányán a forgalmisták van mikor azt se tudják milyen vonat jön, mert bemondanak valamit, aztán két perc múlva már mást mondanak be, vagy bemondanak 10-15 perc késést, aztán két perc múlva megjelenik a vonat.
Zeroval sírva vertük a fejünket az asztalba (természetesen nem ABBA !!), hogy nem indultunk a kormányablak-dicsőítő pályázaton legalább a négyéves lányom egyik rajzával. Egy absztrakt mű + áhítatos arc + némi rizsa = tuti siker. Bár Zero rosszmájúan megjegyezte, hogy szerinte a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz