Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Aprósólyom

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Omnibusz Buda ismét elesett? 2014.08.30 15:43:33
A BKK, pontosan 473 évvel azután,hogy a törökök elfoglalták Budát, augusztus 29-én kihirdette a 40 darabos dízel miditender végeredményét. Ahogy 1541-ben úgy most is a törökök nyertek a Budai várért zajló küzdelemben. Ötévnyi szerencsétlenkedés után végre pont kerülhet…..
Aprósólyom 2014.08.31 13:08:05
@Gyurma73: Nem teljesen hosszútávú gondolkodásmóddal rendelkezel. A nyugati társadalmak ezért tartanak ott ahol. Mert ők maguknál tartják a pénzt. Mi meg képesek lennénk, és egy az egyben átadni majd 1mrd Ft-ot külföldieknek. Ehelyett tehetnénk azt is, hogy a pénzt egy Magyarországon működő cégnek adnánk. Aholm magyarok dolgoznak. A cég adót fizet az államnak, a magyar dolgozók a jövedelmük legtöbb részét magyarországon fogják elkölteni. És mi több, a cég a bevételt, ha okos fejlesztésre költi, hogy jobb is legyen majd. Viszont, hogy ha a pénzünket küldföldinek adjuk, az mind kimegy, és a magyar cég is nehezebben tud majd fejlődni. Ha a magyarok nem fognak közösségként gondolkodni, akkor fogunk kihalni és nem akkor, hogy magunkat választjuk és részesítjük előnyben egy közösségként.
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
A mexikói vaklazac (Astyanax mexicanus) fejlődésbiológiája illetve evolúciója a kezdetek óta a blog kedvelt, visszatérő témái közé tartoznak.  A mexikói tavakban élő, alapvetően jellegtelen Astyanax faj egyes populációi, a történelem során többször is, a felszín…..
Ma egy valódi kreacionista írást elemeznék ki.  Nekem eleve valahogyan őszintébbnek tűnnek a valódi kreacionisták, mint az értelmes tervezők, egyszerűen azért, mert legalább nyíltan kimondják, hogy ők bizony azért ellenzik az evolúciót, mert szerintük nem hozható fedésbe…..
Legendás alakok tűnnek fel - valószínűleg először - a Totalcar tévéműsorában. PWR Ákos, Hosszú és Bodza, a műszaki vizsla is. Mindemellett remek srácok - kicsik és nagyok -, valamint a világ talán legszínesebb csapatósautó-felhozatala kicsi olasztól nagy amerikai V8-ig. És a…..
Winkler folytatásos novellagyűjteménye nagy siker volt, kivonatolva, mozgóképben talán még plasztikusabban mutatja, valójában milyen is volt a Mazda3-nyúzópróba.És a csaj? Nagy military-rajongó, most megadtuk neki a lehetőséget, hogy megmutathassa: mennyire is gondolja komolyan…..
Aprósólyom 2013.11.08 22:21:09
@Bushley: LOL, másoknak pedig inkább kellene egy olyan nő, aki véleményed szerint buta fejjel, röhögve kérdezi tudatlanul, hogy hol a kormány, mint egy olyan fasza csaj mint amilyen fasza csávónak képzeled magad, hogy most megmondod a tutit. Ez egy olyan véleményed volt, amit tisztelünk, de tartsd meg magadnak. Te lehet a férfias nőket szereted, de én és mások meg a nőies nőket. És őket úgy szeretjük, lövésük sincsen, hogy egy T-72 tankban rohadtul nincsen kormány. PONT.
New York hangulata a hetvenes években egészen más volt mint manapság. A Times Square tele volt olcsó prostikkal és hajléktalanokkal, Brooklyn és Bronx egyes területein pedig olyan állapotok voltak, mint Szófia külsőn manapság. Ahol most drága lakások állnak, akkoriban még…..
Igen, bevallom: imádtam és elfogult voltam, naná! Mi más lettem volna, amikor végre megérkezik a fekete ötös BMW-k és szürke E-Klassék közé egy Maserati? És ha keresnék a magyarázatot, a titkok kamráját, ahol magyarázatot kapnak arra, miért is szerettem meg azonnal? Elsősorban…..
A vetített anyag: 01_az alázat útja.pdf Figyelj rá: Ez nem a cél, csak az alap! Ne állj meg itt, sokkal több és jobb vár rád! „Mert akiket eleve kiválasztott, azokról eleve el is rendelte, hogy hasonlókká legyenek Fia képéhez, hogy Ő legyen az elsőszülött sok testvér…..
Az alábbi linken elérhető az első előadás hanganyaga: AZ ALÁZAT ÚTJA Használjátok bátran! Bármilyen itt található anyag (írás vagy hang...stb.) felhasználható és tovább gondolható!  ..
Filmdroid Forráskód (Source Code) 2011.04.26 21:56:00
Valaki egyszer azt mondta, hogy nem mindenkinek vannak jó ismerősei, így muszáj bevállalni olyan filmeket is, amelyekről jó előre tudni lehet, hogy alig nézni meg valaki, viszont ha odateszed magad és körbe is dicsérik az alkotást, akkor felfigyelnek rád. Valaki fentről letekintenek,…..
Aprósólyom 2011.09.10 23:53:39
@I3eni: Nem kell összerakni a végéből semmit. Nem kell megérteni sem. Ez egy film, a szórakoztató piacra szánták. Ha érteni kellene akkor a dokumentum- vagy tényfeltáró filmek között lenne a helye. Most hirtelen az jutott eszembe, hogy mikor gyerekként meséltek nekünk, akkor visszakérdeztünk, hogy hol vannak az üveg hegyek? HA kicsit jobban belegondolunk, akkor a film végén levő dolgok nem működhetnek, paradoxon. Minden esetre szórakoztató film volt. Nekem bejött, másnak is ajánlom majd.
Csehországban nem jönnek zavarba, ha netán bele kell nyúlni a modern autóba. Emberünk Volvójában elromlott a központi zár, de némi anyagköltségből megoldotta, hogy immáron egyszerre nyisson minden ajtó. Kérdés, hogyan zár? De eme csodálatos elme még messze nem érte el…..
Belsőség A kút neve: Dezső 2010.11.21 08:45:00
Aki veteránautó felújításába kezd, annak többé nincs szüksége más szenvedélyre. Egy ilyen hobbi garantáltan száműzi a nőket, a piát, a kaszinót, a drogozást, a számítógép-függőséget az ember életéből. A tisztességes restaurálás tisztára nyalja a családi kasszát…..
„Pásztor Tibor, az MSZP polgármesterjelöltje kerékpárral jár, más, hagyományos polgármesterjelöltek autóval közlekednek” – hangzik el a Pásztor Tibor blogján csütörtökön megjelent videón. Már ennyiből is látszik, hogy az V. kerületi szocialista jelölt…..
A Magyar Kerékpárosklub tavasszal kezdett gyűjteni, péntekig 1103827 forint jött össze, amiből fel tudták állítani Budapest első kerékpáros forgalomszámlálóját a Múzeum körúti kerékpársávon. A számlálót pénteken adták át, a forgalom alakulása a helyszínen és…..
Aprósólyom 2010.07.18 11:46:11
@DaveSlim: Havi száz tudod mire elég? 8órás műszakra. Legyen mondjuk 12, de akkor is legalább 3 embert kell foglalkoztatni, mert pihenő napot is be kell iktatni, 8 óránál szintén 3 ember. Már 300K-nál tartunk. Mekkora ötlet volt hallod! Lehet nem neked kellene lenézni a másikat intellektuális teljesítménye miatt.

Másik: Nem tudom miből állapítod meg, hogy menyi bringás van az utakon. Sok? Több? Túl sok? Számoltad már őket? Nem hiszem. Akkor nem értem miért kételkedsz egy ilyen számlálóban. Hallottál már olyan diákmelóról, hogy forgalomszámlálás? Nyilván hülyeségnek tartod azt is, mert fogalmad sincs, hogy az ott összegyűjtött adatokat mire használják.
A sok "naiv" ember meg adakozik? Egy közös érdeket támogatnak, hogy tisztes számadatokkal harcolhassanak a megfelelő szerveknél a saját jogaikért. Te vagy naiv saját magaddal szemben, hogy elhiszed mind azt igaznak amiket állítasz. Kezd el számolni mi kerülhet ebben kb. 1 millióba:
Egyedi számláló. A tekercs elkészíttetése, amit az aszfalt alá fektetnek. Az ezt készítő emberek óradíja, mely nyilván nem alacsony + a cég saját nyeresége.
Aszfalt felbontása, indukciós tekercs lefektetése, kábel behúzása a villanyoszlopba, (gondolom a térburkoló köveket is fel kellett szedni kicsit, vissza aszfaltozás. Ezeket a munkákat elvégző emberek kiszállása, munkavégzése, az aszfalt odaszállítása, amit nyilván nem biciklis futár végez, hanem teherautó, ami megint nem 10Ft, az aszfaltot megint nem két bkv-vel közlekedő ember bontotta fel + a cégek saját nyeresége, hogy ne csak a munkás fizetése legyen meg.
Az állandó kommunikáció megteremtése és fenntartása a központi adatgyűjtő szerverrel, mert az is van ha nem tudtál volna róla.
Aprósólyom 2010.07.18 11:20:33
@Orltran: Szerencséd volt, hogy nem esett nagyott. Amerikában vagy Ausztráliában, az utolsó fillért is kicsavarták volna belőled jogi úton, hidd el. Csak a túlzott kedvességének köszönheted, hogy egy semmi gonddal megúsztad. Amúgy igazad van: mindkettőn múlik a dolog. Bár én nem láttam még egy szitut sem mikor biciklis okozott volna kényes szitut. A helyzet amit én tapasztalok bringával: mivel a nagyobb és erősebb az autós (ráadásul folyton sietne, és ezért türelmetlen, agresszív) a biciklis fogja mindig megszívni. És általában az a norma lenne minden helyzetben, hogy a nagyobb vigyázzon a kisebbre. (most nem a biciklis öngyilkos jelöltekre gondolok). De mit várjak el, ha rám kanyarodik az autós a biciklis átkelőre zöldnél, és épp hogy meg tudtam állni, mert ő meg megállt a gyalogosok miatt a biciklis átkelőn. A helyzet az, hogy nagyon nem akarják megerőltetni magukat az autósok, hogy már nem csak ők meg a motorosok vannak sokan, hanem be kell engedniük az életterükbe a bringásokat is. (főleg a tempójuk miatt, gondolom én) Bár ha meg mi haladunk ezerrel egy dugóban, akkor megint mi vagyunk az utálatos faj...
Rendőr büntet biciklist a Margit hídon a pénteken a Pesti Side-on megjelent fotó tanúsága szerint, az azonban nem derül ki, hogy a biciklis mit követett el. Másra nem is tudunk tippelni, mint hogy nem szállt le a bicikliről. A hídfőknél egyébként nem egyértelmű, hogy pontosan mi…..
Aprósólyom 2010.07.18 10:58:41
Az a helyzet, hogy az autósok nagyszájúak, mert azt hiszik hogy a 1,5tonnás járművet tudnak vezetni, kormányozni ide-oda, akkor nekik már mindent szabad... A legutóbbi sztorim sem éppen az ő korrektségüket méltatja: Egy kereszteződésen mentem át szabályosa, a tőlem jobbról érkező megállt, csak picit későn, így majdnem a kereszteződés felét elfoglalta. Ezt a mögém érkező, majd már a kereszteződés végén elhajtó taxis értékelte beszólással és mutogatással, csak azért mert ő nem tudott fékezés nélkül átmenni azon a kereszteződésen ahol én is ugyanabba az irányba tartottam mint ő. Sehol nem ír a KRESZ arról, hogy ha valaki siet, akkor jogába áll leszorítani egy biciklist ugyanabból a sávból, vagy beszólni neki tisztességtelenül. Ebben az esetben nem volt leszorítás, de volt már részem abban is. Lehet, hogy okoztak biciklisek fura dolgokat, de alapvetően akkor is a türelmetlen autósokkal van a baj, akik azt hiszik hogy övék az egész út. Egy megszállott autós szemében a lassan haladó kisteherautó, a lassan haladó, parkolóhelyet kereső turista is szánalmas "állat". Szerintem ezt kellene kigyilkolni a Budapestiekből. (Én az autósok előtt már könyörtelenül lelépek a zebrára, ahol nincs lámpa. Ha elüt ugyanis egy rendőr sem fogja elhinni, hogy 50-el ment. 50-ről normális műszaki állapotú autóval, legfeljebb 12m-13m alatt meg lehet állni. Persze ha ezen távon belül van nem lépek le, de a KRESZ-ben benne van már a kötelező megállás, amit büntetnek is. Az autósak meg szarnak rá, én meg az ő arcukra, úgyhogy nevelem őket, mert a morál így is mindennek a segge alatt van. Bár egyre több kivételt látok. Ennek örülök.)
Tudom, darázsfészekbe nyúlok ezzel a témával, de a nyári szezon egyik aktualitása megérdemel ennyit. Itt a jó idő, végre süt a nap, a depresszió elűzésének egyik legjobb módja a motorozás.Nem kell csodálkozni, elismerem, hogy így van. Régebben én is motoroztam, tudom miről…..