Adatok
csak john
0 bejegyzést írt és 396 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A cím nem vicc, valós történetről van szó. De azért mielőtt az autóvásárlás előtt állók önfeledt örömujjongásban törnének ki, annyit nem árt tudni, hogy Toxic Belgiumban él és ez a bizonyos letöltendő büntetés is egy ottani ügyeskedőt érintett kellemetlenül, a hazai…..
csak john
2010.12.10 21:29:28
Az NKH tárolja a vizsgánál a km állást. Odasétálsz és megkérdezed. Ha több éve egy tulajnál van az autó, akkor követhető. Ha évenként új tulaja van, akkor bármi lehet. Az óratekergetők meg szopjanak lovat!
Bubsy küldte ezt a Cayenne-t. Köszönet neki!Annyira nem csúnya, de nem is szép...
Az internet sötét bugyrainak böngészése közben akadtam rá...
csak john
2010.11.10 23:10:59
Nemrég fotóztam ezt a csodálatosan szépséges Seat Ibiza-t.Azért ez milyen már?Fotó helyszíne: BP VIII, Tavaszmező utca..
csak john
2010.11.10 23:01:00
Nagyon úgy tűnik, hogy Panni egy olyan tipikus helyzet külső szemlélője volt, amikor két hülye megtalálja egymást, aztán beindul az adok-kapok, kölcsönös szivatás...Csináltam már néhány képet a közutakon, amiket aztán valahogy mégsem küldtem be, nem is írtam még Neked soha,…..
csak john
2010.10.16 23:44:27
@Dövan: Ilyen olcsón egy nem dohányzós autó simán megéri!
Üdv!Történt, hogy ma reggel (október 11-én) becsületesen bérletet vásároltam Vác-Alsóváros megállónál Rákospalota-Újpestig. A bérlet ára 17.600 Ft. Nem szeretek bliccelni, így mindig érvényes bérlettel utazom. Oké, tudom, hogy sikeres ember már nem lehetek ezzel a…..
csak john
2010.10.16 20:18:35
@Ákibard!: Rossz a megközelítés! De ha ragaszkodsz ehhez, akkor mi az értéke annak, ha naponta egy órával többet tudsz a családoddal/barátaiddal/söröddel tölteni?
csak john
2010.10.16 23:35:50
@fővizsgáló: A vasúton nincsennek fennakadások? Télen befagy a váltó, nyáron deformálódnak a sinek, tavasszal és összel beáznak a biztosító berendezések.
Újra az árak. Két felnőtt lemegy a balaton északi partjára két kisgyerekkel. BKV+MÁV: 12500Ft és 4 óra irányonként. Autó: 10000Ft (autópálya matricával) és 2 óra irányonként. Egyéb problémák: 4 óra alatt elkerülhetetlen a gyerek tisztába tevése, etetése. Ezt hol lehet megoldani a vonaton? Mindez jó időzítéssel két óra alatt elkerülhető, ha meg mégis kell, akkor kényelmesen megoldható. A csomagok és a gyerekek cipelésének problémájáról még nem is beszéltünk. Az árak közötti különbségbe pedig belefér az arra az időre esedékes avulástól a kötelezőig minden. A példánál ráadásul nem egy tiautótok, hanem egy öreg, negyköbcentis, sokat zabáló, klímás és kényelmes autóról van szó. Ezek miatt hosszabb távon a vasút sajnos esélytelen. Na jó, egy Párizs-London útra én is a vonatot választanám.
Újra az árak. Két felnőtt lemegy a balaton északi partjára két kisgyerekkel. BKV+MÁV: 12500Ft és 4 óra irányonként. Autó: 10000Ft (autópálya matricával) és 2 óra irányonként. Egyéb problémák: 4 óra alatt elkerülhetetlen a gyerek tisztába tevése, etetése. Ezt hol lehet megoldani a vonaton? Mindez jó időzítéssel két óra alatt elkerülhető, ha meg mégis kell, akkor kényelmesen megoldható. A csomagok és a gyerekek cipelésének problémájáról még nem is beszéltünk. Az árak közötti különbségbe pedig belefér az arra az időre esedékes avulástól a kötelezőig minden. A példánál ráadásul nem egy tiautótok, hanem egy öreg, negyköbcentis, sokat zabáló, klímás és kényelmes autóról van szó. Ezek miatt hosszabb távon a vasút sajnos esélytelen. Na jó, egy Párizs-London útra én is a vonatot választanám.
Albert szereti a virágot, tehát elvileg jó ember, sokan mégis utálják, mert ötvennel megy ott, ahol ötvennel szabad menni, de az út és környezete alapján simán lehetne biztonságosan gyorsabban is haladni. Azt persze csak az idegeskedő autóvezetők egy része veszi észre, hogy ezzel…..
Bubsy-nak ezer hála és köszönet a képekért!A fényezés, meg a felni bejön. Sőt, kövezzetek meg, de az egész tetszik...
V8 / 9.300 cm3 / 1.350 PS (klikkelj a nagyobb képekért) ..
csak john
2010.09.22 20:36:37
A kisteherszállítóknak szól a következő poszt, ugyanis Doblókkal lesz tele. Typer lelt rájuk, származási ország: Törökország. ..
csak john
2010.09.07 23:58:59
Ne aggódjatok, tervezek mára egy kicsit nagyobb lélegzetvételű posztot is, de ez a rövid kis levél is érdekes lehet nektek, mert nálunk ilyesmit nem nagyon látni. Promontor valahol Európában találkozott a lenti táblákkal az út szélén autózás közben. Aki képben van, azt kérem,…..
csak john
2010.08.24 18:13:12
Gabesz levele rövid és lényegretörő. Olyasmiről szól, amiről azt gondolnánk, hogy aki járt már valaha városban, annak egyértelmű józan paraszti ésszel végiggondolva is. Ahol jobbra mutató zöld nyilacskás kiegészítő lámpa van, az önmagában nem jelenti azt, hogy a szélső…..
Ismét egy jó kis KRESZ-es sztori, ezúttal mr_x-től. Mindenki nyissa ki a könyvet és lapozzon a 34.§ 8. bekezdésének e pontjához. Érdekes helyzetbe kerültem tegnap. Már volt itt pár napja hasonló, de ez kicsit más szemszögből mutat egy szituációt. Adott egy T kereszteződés,…..
Moon telefonját ellopták, a kártyát személyesen le tudta tiltatni, a készüléket azonban nem, méghozzá egészen abszurd okokból: "az ügyintéző hölgy közölte, hogy mivel elektronikus számlázáson vagyok, nem tudja kinyomtatni a telefon vásárlásának számláját, hogy…..
csak john
2010.08.19 23:04:15
@CID: Kösz a bizalmat, de nem vagyok kicsi , kék és szemüveges.
Az első visszautasítás után közöltem, hogy mivel a telefon az én tulajdonom, egyszerűen tiltsa le, mert csak. Gondoltam a saját tulajdonommal én rendelkezek. De nem! Ekkor visszatért a mantrához, hogy csak és kizárólag rendőrségi feljelentés csatolásával lehet letiltatni a telefont. Hiába az enyém, nem tiltathatom le.
A letiltásnak pedig annyi értelme lenne, hogy ha változatlan formában akarná használni, akkor nem tudná.
Az első visszautasítás után közöltem, hogy mivel a telefon az én tulajdonom, egyszerűen tiltsa le, mert csak. Gondoltam a saját tulajdonommal én rendelkezek. De nem! Ekkor visszatért a mantrához, hogy csak és kizárólag rendőrségi feljelentés csatolásával lehet letiltatni a telefont. Hiába az enyém, nem tiltathatom le.
A letiltásnak pedig annyi értelme lenne, hogy ha változatlan formában akarná használni, akkor nem tudná.
A magyar egészségügyi dolgozók hajlamosak őszintén nem érteni az ügyfeleik egyik leggyakoribb panaszát, miszerint igen gyakran bunkók és lekezelők a betegekkel. Az egészségügyi dolgozók ilyenkor a sanyarú körülményeikre meg a stresszre és a felelősségre szoktak mutogatni.…..
- Oh, wie typisch! - mondaná a német, de mondja sajna a hazai autós is. Pedig csak egy a sok közül ez a valaha volt szép, elegáns és prémium A6-os. Széthajtották-ütötték, körbetörték, majd a lízingcék visszavette és nyilvános árverésre bocsátotta. Tessék, nézzék csak meg…..
csak john
2010.07.29 22:35:09
@Bathory: Amennyi pénzben vannak a közszolgák, azért már dolgozhatnának is.
Tisztelt Megintallunk...!Eppen itt robogunk Szekesfehervar fele a Tapolcarol inditott szemelyvonaton, kb 30-40 km/h sebesseggel. A kalauz felhivta a figyelmemet, hogy majd at kell szallni Fehervaron, ha Budapestre akarok utazni, az atszallasi ido 3 perc. Kerdem, melyik vaganyrol indul a…..
csak john
2010.07.29 21:07:49
@vanek ur: Egyszer azt írd már le, hogy mit tud a MÁV és ne azt, hogy mit, miért NEM!
Korábbi posztunkra (1. levél) most megjött a MÁV válasza olvasónknak. Hello megkaptam a valaszlevelet a 2010.07.16. 09:15 - megintallunkvazze blogon kozze tett levelemre Emberek jarjatok csodajara milyen szep vis - maior kamukkal nem terit vissza a mav Irtam is nekik par sort ma emailban,…..
csak john
2010.07.29 20:56:03
@pbence: @Ákibard!: @vanek ur: Miért kell arra hivatkozni, hogy a MÁV alapításakor valamikor a XIX. század vége felé az egyik vagont fél óra késéssel szállították, és ezt azóta képtelen behozni?
Esetleg ez az árvíz alapvetően egy szökőár maradéka, ami 2010 június 15.-én 10 órakkor belépett Tiszabecsnél és az 584 km hosszú utat alig két óra leforgása alatt megtette, majd Röszkénél délben távozott az országból, hatalmas áradást hagyva maga mögött?
Mi lenne, ha a MÁV megpróbálna végre szolgáltatni?
Esetleg ez az árvíz alapvetően egy szökőár maradéka, ami 2010 június 15.-én 10 órakkor belépett Tiszabecsnél és az 584 km hosszú utat alig két óra leforgása alatt megtette, majd Röszkénél délben távozott az országból, hatalmas áradást hagyva maga mögött?
Mi lenne, ha a MÁV megpróbálna végre szolgáltatni?
Az Ariel Atomot – gondolom – nem kell bemutatnom senkinek. Ha a Totalcart olvasod és ennek ellenére nem tudod, mi ez, tájékozódj Csikós (ő a gyárban is volt) vagy Gyulavitéz menetpróbájából. És persze próbáld elképzelni, milyen lehet a 3 másodperc körüli gyorsulás…..
csak john
2010.07.29 18:06:45
@ommm: A csomagot nem kellett volna megbontani. A másik dvd is előbb vagy utóbb bekerült volna a lejátszóba, ha már nincs semmi nézhetőbb. Személyesen akartam átvenni egy boltban, de a rendszer ezt nem hagyta. Így jártunk. Ti is és én is.
A lejtőn csuszás a blikk-szerű beharangozóért járt. Gondolom azt ismered, hogy Moszkvában Ladákat osztogatnak...
További jó csúszkálást!
A lejtőn csuszás a blikk-szerű beharangozóért járt. Gondolom azt ismered, hogy Moszkvában Ladákat osztogatnak...
További jó csúszkálást!
A múltkori, kellő mértékű savanyúsággal, közfelháborodással és legalább ennyi pozitív visszajelzéssel tarkított blogposztunk elérte célját. Azokat, akiket érdekel egy Atom, még akkor is, ha csak egyenesben lehet meghajtani, reptéren, alig pár kilométert. Tisztelem őket, akik…..
csak john
2010.07.29 17:56:29
@GYUSZI BACSl: Nem kell beleférnie. De nincs személyes átvétel. Érdekelt volna pár könyv is, de azt előbb kézbe szoktam venni mielőtt megveszem. Majd máshol megnézem.
@Hilux94: Nálam van egy határ, amíg engeden magam lehúzni. Ez túl van azon. Amúgy nem a koromhuszárok a legnagyobb szarrágók? :)
@Hilux94: Nálam van egy határ, amíg engeden magam lehúzni. Ez túl van azon. Amúgy nem a koromhuszárok a legnagyobb szarrágók? :)
Kutya sztorija amellett, hogy bosszantó, egyben tanulságos is, mert bár az eset rámutat, hogy nem csak nálunk vannak erőszakos állatok, az is kiderül belőle, hogy a kívülálló szemtanúk egészen másként állnak hozzá egy ilyen konfliktushoz, mint ami hazánkban jellemző.
A…..
csak john
2010.07.27 20:52:34
@CD-R80: Ezzel a motorosok is így vannak. Pár éve történt, hogy Esztergomból mentem Pilisvörösvárra egy nyári éjszakán valamikor éjfél körül. Friss levegőt akartam szívni és szeretem a Pilisszentkereszt felé vezető kanyargós utat ezért arra mentem. Megyek kényelmes tempóban, amikor a hegy alatt utólérek egy csapat (8-10) felmálházott, magyar rendszámú motoros csapatot. A kanyarokban nem voltak túl gyorsak, az út sem teljesen sima, gondoltam majd az egyenesben megelőzöm őket. A Pilisszentlélek fölötti egyenesben megelőzöm a csoport felét (az egyenesben egy kicsit belehúztak), hosszan indexelve jelzem, hogy beállnék a menetbe, mert elfogyott az egyenes. Szépen beengednek. Két kanyarral később van még egy hosszú egyenes, itt nekiállok a csapat másik felét megelőzni. Nem sikerült, mert a felvezetőjük nem akarta, hogy megelőzzem és jóval túllépte a megengedettet. Az egyenes végén besoroltam mőgé. A hegyről lefelé Pilisszentkeresztig sem hagyta sehol, hogy megelőzzem, és végig a megengedett sebesség fölött ment előttem. Szentkereszten visszavettem a tempót 50-re, nehogy elcsapjak egy részeget a sötétben. A motoros húzta neki tovább. A második motoros a falu közepén előzött meg, amikor elfordultam Pilisvörösvár felé. A harmadik még ekkor sem látszott a tükörben sem. Nem egészen értettem, hogy miért nem jó neki, ha megelőzöm. Jól láthatóan gyorsabb voltam, lett volna aki felvezeti őket a sötétben. Nem, inkább kamikazét játszott és annyira előresietett, hogy mire a többiek utólérték, addigra megfőzte a vacsorát is. Ettől függetlenül segítem a motorosokat a forgalomban.
ExT azt hitte, hogy az utolsó pillanatban sikerült elkerülnie a kikapcsolást, miután délután háromkor kártyáról rendezte a T felé fennálló tartozását. Ötkor mégis lecsapott a bárd és mind a négy száma elhallgatott. Ő azt állítja, 15:14-kor megkapott banki sms-e van, a…..
csak john
2010.07.27 20:17:24
@Mylady: Jó lenne, ha a tré az ügyintézőket elküldené tanulni a Gázművekhez. A Gázművek nem akar beszállni a mobiltelefon üzletbe?
Ne aggódjatok, lesz a tegnapi buliról is beszámoló poszt, csak lusta voltam fényképezni és még várom a képanyagot, meg magamhoz kell térni teljesen, de nem várakoztatlak inkább titeket és kiteszek nektek egy érdekes dilemmát, amiről talán csak érintőlegesen volt szó korábban…..
csak john
2010.07.25 22:28:54
@jelentéktelen alak: Ezt miből sikerült kitalálnod?
csak john
2010.07.25 23:22:53
@jelentéktelen alak: Köszönöm a bizalmat! Be kell valljam, hogy éjszakai vezetésnél becsukom a szemem, mert kint is sötét van, így mindegy, hogy nyitva van vagy nincs. :)
Elképzelt szituáció:
Idegen helyen közeledsz a célod felé egy hosszú út végén egy téli estén a hóesésben. Igyekszel a körülményekhez igazítani a tempót. A távolban kezdenek derengeni egy település fényei. Figyelsz minden apró mozgásra előtted az úton, nehogy elüsd a szánkózásból hazatérő gyerekeket, akik esetleg az út rossz oldalán sétálnak. Ekkor hirtelen a semmiből előtted terem az út közepén egy hóember. A kormányt elrántod, már készülsz az autó billenésére amikor becsúszik az árokba, de azért reflexből ellenkormányzol. Legnagyobb megdöbbenésedre az úton maradtál. A településen végig dühöngsz, hogy a nyavajás kölykök az út közepére építették a hóembert. Majd a település végén rájössz, hogy a hóember az egy behavazott tábla volt, ami a lassító szigetet jelezte még a falu előtt. Az előjelző pedig a száz méterrel azelőtt kidőlt fa alatt lehetett. Egy mosoly kíséretében megveregeted a vállad, hogy milyen jók a reflexeid és ismét fontolóra veszed, hogy a félretett pénzedből elkezdesz versenyezni.
Az utakon vannak olyanok, akik roszabb reflexxel rendelkeznek, kicsit rosszabbul látnak, nehezebben oldják meg a számukra szokatlan helyzeteket. Nem akarnak versenyezni, nem akarnak senkit lenyomni, csak közlekedni akarnak. A hivatalosan támasztott követelményeknek megfelelnek, de egy veszélyes szituációban ők lesznek a vétlen felek. Nekik már problémát okazhat bizonyos körülmények között egy rosszul telepített lassító vagy egyéb műtárgy.
Elképzelt szituáció:
Idegen helyen közeledsz a célod felé egy hosszú út végén egy téli estén a hóesésben. Igyekszel a körülményekhez igazítani a tempót. A távolban kezdenek derengeni egy település fényei. Figyelsz minden apró mozgásra előtted az úton, nehogy elüsd a szánkózásból hazatérő gyerekeket, akik esetleg az út rossz oldalán sétálnak. Ekkor hirtelen a semmiből előtted terem az út közepén egy hóember. A kormányt elrántod, már készülsz az autó billenésére amikor becsúszik az árokba, de azért reflexből ellenkormányzol. Legnagyobb megdöbbenésedre az úton maradtál. A településen végig dühöngsz, hogy a nyavajás kölykök az út közepére építették a hóembert. Majd a település végén rájössz, hogy a hóember az egy behavazott tábla volt, ami a lassító szigetet jelezte még a falu előtt. Az előjelző pedig a száz méterrel azelőtt kidőlt fa alatt lehetett. Egy mosoly kíséretében megveregeted a vállad, hogy milyen jók a reflexeid és ismét fontolóra veszed, hogy a félretett pénzedből elkezdesz versenyezni.
Az utakon vannak olyanok, akik roszabb reflexxel rendelkeznek, kicsit rosszabbul látnak, nehezebben oldják meg a számukra szokatlan helyzeteket. Nem akarnak versenyezni, nem akarnak senkit lenyomni, csak közlekedni akarnak. A hivatalosan támasztott követelményeknek megfelelnek, de egy veszélyes szituációban ők lesznek a vétlen felek. Nekik már problémát okazhat bizonyos körülmények között egy rosszul telepített lassító vagy egyéb műtárgy.
csak john
2010.07.26 00:04:23
@jelentéktelen alak: Nem bántottál. A kreszt betartom. Sőt, igyekszem előzékeny lenni, bár nem mindig sikerül.
Ha mindenki mindig betartaná a kreszt, akkor nem lenne szükség erre a blogra. Nem történnének balesetek, nem kéne kitárgyalni, hogy akkor most ki is a hülye. De ez nincs így. Valaki nagy ívben szarik az egészre. Van aki szimplán szerencsétlen, nincs tehetsége a vezetéshez. Viszont az utóbbiak is ott vannak az utakon. Nekik már extrém időjárás nélkül is komoly kihívás tud lenni egy rosszul(!) megépített terelősziget.
Ismerek olyan embert, aki a kis vidéki környezetében és nyugat-európában évente több tízezer kilométert levezet évente és nem szokott balesetbe keveredni. De a fővárosban képtelen volt egy kilométer alatt a négysávos úton a külsőből a belső fordulóba átsorolni, inkább jobbra be, majd a lámpánál keresztbe módszert választotta. Őt is meg lehetne lepni egy szarul telepített műtárggyal. És nincs egyedül.
Ha mindenki mindig betartaná a kreszt, akkor nem lenne szükség erre a blogra. Nem történnének balesetek, nem kéne kitárgyalni, hogy akkor most ki is a hülye. De ez nincs így. Valaki nagy ívben szarik az egészre. Van aki szimplán szerencsétlen, nincs tehetsége a vezetéshez. Viszont az utóbbiak is ott vannak az utakon. Nekik már extrém időjárás nélkül is komoly kihívás tud lenni egy rosszul(!) megépített terelősziget.
Ismerek olyan embert, aki a kis vidéki környezetében és nyugat-európában évente több tízezer kilométert levezet évente és nem szokott balesetbe keveredni. De a fővárosban képtelen volt egy kilométer alatt a négysávos úton a külsőből a belső fordulóba átsorolni, inkább jobbra be, majd a lámpánál keresztbe módszert választotta. Őt is meg lehetne lepni egy szarul telepített műtárggyal. És nincs egyedül.
Márciusban futott egy kört a Homáron Ferenc, aki hitelátvállalósan vásárolt autója integrált cascojáért küzd a Lombarddal. Azóta a PSZÁF félmillió forintra büntette a pénzintézetet, amiért tévedésből 37 ezer forintos törlesztőt kalkulált, bár igazából 52 ezret kellett…..
The fospumpa is rising! Szilárd a füves univerzum legpechesebb embere. Nem szívni, nyírni akart pedig szegény, méghozzá igényesen, ezért egy akcióban is 76 ezer forintos modellt választott a Bricostore-ból. A boltban külön a lelkére kötötték, hogy 5 üzemóra után cseréljen…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz