Adatok
Invitel Guide
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bokor lakói megnyugodhatnak: a posztra reagált az Invitel és azt ígéri, hogy új hálózati eszközökkel megduplázott sávszélességet nem fogják lassítani új előfizetők. Öröm és boldogság. Kedves Homározók! Az Invitelnek ugyanolyan fontosak Bokoron élő ügyfeleinek panaszai,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A kommentekben többször előkerül, hogy az Invitel válaszát a társaság egyik ügyfélszolgálati munkatársa „dobta össze”. Ez ebben a formában nem igaz: a Homárt éppúgy, mint sok más fogyasztóvédelemmel, illetve technológiával foglalkozó blogot és fórumot figyelemmel kísérünk – hiszen rendszeresen hasznos visszajelzésekre bukkanunk ezekben a beszélgetésekben. Arra is törekszünk, hogy a felmerülő kérdésekre érdemi válaszokat adhassunk. A fórumokban, blogokon megjelenő gondok, kérdések annyira specifikusak, hogy egyenválaszokat, sablonokból dolgozva, nem lehet adni rájuk.
Dávid posztját követően is munkatársaink áttekintették a technikai eszközök állapotát, a szolgáltatás színvonalát Bokorban. Mindezt azért tették, hogy elmondhassuk mi a helyzet a településen, mi a háttere Dávid panaszának. Úgy látjuk, hogy részleteiben is érdekel Titeket, hogy mit tesz, mit tehet az Invitel ilyen esetekben. Válaszunk célja az volt, hogy megismerhessétek min dolgoznak munkatársaink, hogyan kerekednek felül azokon a technikai kihívásokon, amelyekkel például Bokorban szembesültek.
Bízunk benne, hogy Dávid rövidesen jelentkezik a kommentek között és jó hírekről számol be.