Adatok
JGabor
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vajon tényleg van olyan hülye, mint amilyennel Zsuzsanna közvetetten találkozott, vagy ez valami újfajta lehúzási próbálkozás? Bár amennyi idióta híre eljutott hozzánk, egy ilyenen sem csodálkoznék egy cseppet sem. Viszont ha már itt tartunk, borzalmasan idegesít, hogy itt nálunk…..
JGabor
2009.09.05 12:49:46
És konkrétan mi történt? Valami baja lett az autónak?
Érdekes kérdést vetett fel levelében Csm001, méghozzá abban a témában, hogy vajon egy megkülönböztetett jelzéssel haladó jármű vasúti sínen megállásra kényszeríthet-e más közlekedőket, hisz alapjáraton őt minden körülmények közt el kell engedni, ámde ezzel együtt…..
JGabor
2009.08.27 13:22:24
Sajnos igen jellemző Magyarországon, hogy ha valaki parkoló autónak okoz sérülést - és sok ilyen van a nagy mennyiségű vezetni nem tudó, ámde ezzel mégis próbálkozó sofőrök miatt -, minél előbb lelép a helyszínről, hogy ne kerüljön neki pénzbe. Macsek egy ilyen esetnek volt…..
Igen nagy port kavart nemrégiben az a posztunk, amiben levélírónk egy autópályás dugóban kihúzódott a leállósávba, hogy ne tudjanak előrepofátlankodni a magukat a többieknél fontosabbnak tartó autósokat. A sztori beküldőjét nem hagyta nyugodni a már 600 komment fölött…..
Levélírónk félti a hátsóját az esetleges rugdosástól, ezért azt kérte, a nevét tartsuk titokban. Cserébe ugyanezt kérte a történetben szereplő másik autó rendszámával kapcsolatban is, hisz ha olvassa a vezetője a lenti nyílt levelet, jó eséllyel magára fog ismerni. Az…..
Döme alábbi sztorija ismét ékes példája annak, hogy a sztereotípiáknak igenis van alapjuk. Emberünk úgy tűnik, tapadós közlekedési stílusával próbálja ellensúlyozni aprócska méretét. Ti mit gondoltok? Tényleg vannak olyanok, akik így élik ki mindennapi…..
JGabor
2009.06.23 08:33:27
Legalábbis annak a Citroen tulajdonosnak mindenképpen, aki a nagy sietség közepette szakított arra időt, hogy ráfékezgessen Ferenc autójára, miközben ő épp egyben szerette volna hazajuttatni az új csempéit. A példa ismét megerősíti, hogy nem csak nagyon olcsó és nagyon drága…..
JGabor
2009.06.22 16:56:39
Van az úgy, amikor rosszkor vagyunk rossz helyen, mint ahogy gg is volt nem rég. Bár nézhetjük más szemszögből is, hisz ha ő nincs ott, akkor lehet, hogy bunkó taxisunk egy hölgyet vág arcon, ami meg a taplóság csúcsán is túlmutatott volna. Egy érdekes eset sztorija, mely…..
A 17-es villamos vonalával van talán a legtöbb baj az összes budapesti vonal közül, mivel a macskaköves úton úgy néz ki a sín, mintha azt sok éve nem is használnák. Legtöbbször abból adódik probléma, hogy nagytudásúak a villamos útjában parkolnak le, fél-háromnegyed órára…..
JGabor
2009.06.20 16:48:05
@szürke_tag: 1.Nekem is BMW-m van. 2.Még a legkisebb (észrevehető) állatokat is átengedem magam előtt, nemhogy a gyalogosokat. Szerintem ezt nem sokan mondhatják el magukról. 3. A +80 lóerő ahhoz kell, hogy 3 utassal, emelkedőn ne kelljen visszakapcsolni, egy elhúzódó előzéssel ne kelljen a szembejövőket riogatni, vagy, ha valakit vontatni kell, ne kelljen a kuplungot leégetni. Szerintem.
"Januárban bevittem az autómat a magán tulajdonú műintézménybe. Elmeséltem az autó történetét, miszerint normális esetben 180E-Ft hiteltartozás van a kocsin, ez az eset a futamidő szerződésbeli lejárta. A nem normális eset pedig, ha idő előtt kifizetem egy…..
JGabor
2009.06.16 18:58:56
De végül nem az lett belőle. Suzukis apuka igazán figyelmes volt, hogy cégnevet nem írt, így azt jótékony homály fedi, hogy hol is cseszték szét a fél autóját. Persze utalt rá, úgyhogy ahogy a kommentelőket ismerem, lesz valaki más is, aki rajtam kívül is merne tippelni.
Pár…..
JGabor
2009.06.16 18:44:07
@kolbászoszsömle: Támogatom! Tanuló koromban (merthogy én is szerelő volnék) a márkaszervizben is úgy tanították, hogy az új autókon nem kellett zsírozni, a javításra hozott használtakon viszont igen.
Én a nagyobb teljesítményű, alufelnis sportgépeknél teszek kivételt, ahol egyébként is gyakrabban kell levenni a kereket, mint egy évi 5000 km-t futó Ladánál.
Én a nagyobb teljesítményű, alufelnis sportgépeknél teszek kivételt, ahol egyébként is gyakrabban kell levenni a kereket, mint egy évi 5000 km-t futó Ladánál.
Lehet valaki akármilyen óvatos motorral, attól még életveszélyben van az utakon. Lacaca nem hívja ki maga ellen újra a sorsot, miután másodszor csapta el autós Budapesten. Tavaly ott szakadt meg a történet, hogy megtörtént a baj. Később kiderült, hogy a kedves autósnak nincs fél…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz