Adatok
fecskelány
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elképesztő, hogy meddig ér el a marketingkommunikáció keze, úgy tűnik, még Isten sem maradhat ki a reklámiparból, Ő is kampánytéma lett. De mi is ez valójában?A kampány a londoni buszok oldalán megjelent feliratokra („Probably there is no God, now stop worrying, enjoy your…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nekem ezért tetszik a gondolatébresztő kampány. A honlap meg, amit szerintem reklámoz, egy jó hely és alkalom, hogy erről/ Róla beszélgessünk. A legjobb benne, hogy megszólítja és teret ad hívőknek és nem hívőknek egyaránt.
Érdekes, hogyha csak ez (gondolkodásra, beszélgetésre felhívás) van egy kampány mögött, nem pedig konkrét érdek, már furcsáljuk az egészet.