Adatok
tibcsiketb
0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
...aki nemrég autót vett Németországban. Egy kiváló, 330.000 km-t futott benzin-gázos-klímás-horgos-tempomatos Voyagert 1996-ból, első tulajdonostól.
Nagyjából 120 km-re volt az autó. Beült egy kölcsönautóba, maga mellé vette két gyermekét, aztán elvezetett Bockauba.…..
Svéd MTZ autókarosszériával
Semmi meglepetés nem ért, pontosan azt kaptam az autótól amit vártam. A motor ősapja traktormotorként kezdte, és ez is hihetetlen kort ér meg ha az ember vigyáz rá.
1300 very special
Az akksi a jobb súlyelosztás és a biztonság kedvéért a…..
tibcsiketb
2014.02.03 07:19:07
@gwr: Ez így igaz, amúgy meg nagy kufferba jó pakolni :)
Ha már kétszer fizetem az átírást, igyekszem nehezen adni magamat. Igenis küzdjön meg az adóhatóság a pénzemért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Rendkívüli jelentőségű sajtóközleményt adott ki ma a Gépjármű Márkakereskedők Országos szövetsége:
2013. július 2-án a GÉMOSZ és az NGM egy sajtótájékoztató keretében közös megállapodást írt alá, amely a foglalkoztatás bővülését és a feketegazdaság…..
Centi vastag olajsár a második olajcsere után: úgy tűnik, a nyújtott szervizperiódus csak arra jó, hogy az autó kibírja a garanciaidő végéig.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
tibcsiketb
2013.07.11 07:40:47
@Rocko-:
Őszintén: 440.000-et futott kocsira ráköltenél 150.000+műszakit, úgy hogy napi szinten használod majd 200km-t? Sokminden öregszik egy autón, gumicsövek, hűtő, elektromosság. Kalkuláltam, és kevésbé volt rizikós egy fiatalabb autóba átülni
Őszintén: 440.000-et futott kocsira ráköltenél 150.000+műszakit, úgy hogy napi szinten használod majd 200km-t? Sokminden öregszik egy autón, gumicsövek, hűtő, elektromosság. Kalkuláltam, és kevésbé volt rizikós egy fiatalabb autóba átülni
Csak számlás javítást fogadnak majd el, nincs többé egyesség. Megint a kispénzű autósokat szívatják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
tibcsiketb
2012.11.29 07:58:21
@zarquon:
Sok az eszkimó, kevés a fóka? Nehogymár mindenkit sajnálni kelljen (taxis, autókereskedő most épp autószerelő)... Aki megfelelő minőségben megfelelő áron dolgozik, annak van egy kialakult ügyfélköre, amiből megél, aki meg nem, az húzza le a rolót, és menjen el karácsonyfaárusnak.
Másrészt:
szerintem ez semmi különös változást nem fog hozni. Nekem anno 2 éve egy 1992-es diesel vectrát törtek meg hátlról. Rohadt, 440.000km-el, felértékelték 370.000Ft-ra, roncsérték 80.000, kaptam 290.000-et, a roncsot 80-ért aznap elvitték hogy felraktam és a következő autó átírását is fizették, és mindez 2 hét alatt lezajlott (H biztosító). Féltem az elején, de nekem pozitívak a tapasztalataim. Amúgy meg nem mindegy hogy gazdasági totalkár vagy a javítást fizetik ha a pénzednél vagy? Amúgy rendes szervízben (nem márkaszervíz) kb 200.000-ből javították volna
Sok az eszkimó, kevés a fóka? Nehogymár mindenkit sajnálni kelljen (taxis, autókereskedő most épp autószerelő)... Aki megfelelő minőségben megfelelő áron dolgozik, annak van egy kialakult ügyfélköre, amiből megél, aki meg nem, az húzza le a rolót, és menjen el karácsonyfaárusnak.
Másrészt:
szerintem ez semmi különös változást nem fog hozni. Nekem anno 2 éve egy 1992-es diesel vectrát törtek meg hátlról. Rohadt, 440.000km-el, felértékelték 370.000Ft-ra, roncsérték 80.000, kaptam 290.000-et, a roncsot 80-ért aznap elvitték hogy felraktam és a következő autó átírását is fizették, és mindez 2 hét alatt lezajlott (H biztosító). Féltem az elején, de nekem pozitívak a tapasztalataim. Amúgy meg nem mindegy hogy gazdasági totalkár vagy a javítást fizetik ha a pénzednél vagy? Amúgy rendes szervízben (nem márkaszervíz) kb 200.000-ből javították volna
Miket kotyvasztanak a motorolajba? És miért kell lecserélni? Jó az olcsóbb is? Minden, amit tudni akarsz az olajról.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
tibcsiketb
2012.11.21 10:45:33
Szomszédomnak ecseteltem a pénteken bemutatott biciklitoló utánfutót, amikor közbevágott: „A Vaterán már láttad a propelleres biciklit? Az is házi!” Találkoztam már sok csodával, de ez szíven ütött: a női kerékpárra permetezőmotort szereltek, a kihajtásán két…..
tibcsiketb
2011.05.17 22:31:25
Mai cikkünk blogposztja...
tibcsiketb
2009.11.05 16:27:17
@McK: Nem fura, csak fizika, adott tömeg kisebb felületre számítva nagyobb nyomást okoz, a tapadás meg ettől is függ. Másrészt a nagyobb nyomás miatt később úszik fel a latyakon, meg a kis felület alól könnyebben is távozik a latyak :)
Persze nem azt mondom hogy mindenki járjon virsliken télen, de a nyárihoz képest érdemes csökkenteni a szélességet amíg szárazon is biztonságos, és persze nem túl pereset venni.
Persze nem azt mondom hogy mindenki járjon virsliken télen, de a nyárihoz képest érdemes csökkenteni a szélességet amíg szárazon is biztonságos, és persze nem túl pereset venni.
tibcsiketb
2009.11.05 16:32:18
@zippofcy6: az lehet, de ha van kb 10 necces nap,
1. Ne ez miatt törd össze a kocsit, csússz árokba, mert ugrott a spórolás
2. Ha olyan helyre kellene menni, ahová nem tudsz felmenni pl BP, hegy akkor otthagyod valahol a kocsit és felsétálsz vagy buszozol?
Amíg az egyik fenn a másik nem kopik, enni nem kér, egyszeri beruházás ez tény, de azért a kisebb-nagyobb biztonságért az egyszeri nagyobb beruházás és a téli valamivel gyorsabb? kopása talán nem sok. De ez csak az én véleményem
1. Ne ez miatt törd össze a kocsit, csússz árokba, mert ugrott a spórolás
2. Ha olyan helyre kellene menni, ahová nem tudsz felmenni pl BP, hegy akkor otthagyod valahol a kocsit és felsétálsz vagy buszozol?
Amíg az egyik fenn a másik nem kopik, enni nem kér, egyszeri beruházás ez tény, de azért a kisebb-nagyobb biztonságért az egyszeri nagyobb beruházás és a téli valamivel gyorsabb? kopása talán nem sok. De ez csak az én véleményem
Alacsony fogyasztást ígérő öt különböző autó, egy útvonal, 10 eredmény. Melyik éri be a legkevesebbel?
Vélemények az azonos című írásunkról...
tibcsiketb
2009.07.09 11:16:10
@csiky944: Szerintem annyira nem vészes a szívódízel, bár nem egy gyorsulóbajnok. Vidéken, és vidéki városban közlekedve szerintem nem igazán tartom fel a forgalmat, inkább csak ha országúton emelkedőn kell megállni és újra felvenni a tempót, nos akkor csak öregurasan ( de a Skoda 105 nem ellenfél ).persze izlések és talpak kérdése minden
Képtelen megkülönböztetés: magyarok, külföldiek, gyorshajtás és helyszíni bírságolásAz ombudsman szerint rendőrség hátrányos megkülönböztetést alkalmaz, amikor a gyorshajtásról készült felvételt a helyszíni bírságolás során csak a külföldiek nézhetik meg, a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kivonatoztam, délután, fél 7-re kiértem Bécsbe, kijött elém a pályaudvarra, minden ok volt, megnéztem, megvettem. Hívta az autószerelőjét, aki eltrélerezett volna hazáig (Tatabánya), közölte, hogy sajnos most neki nem jó, mindez este fél 9-kor. Győzködés telefonon, nagy nehezen sikerült +150E-ért meggyőzni, hogy mégiscsak vigyen most, ne másnap. Este 10-re meg is jöttek a trélerrel, egy A6 kombi húzta, az alkalmazottja vezetett, mert neki nem volt E jogsija, elindultunk.
Nem is volt semmi gond, egész a határig, a határnál posztoló (és nem épp a facebookra) rendőr amint meglátta járműszerelvényünket első gonadolata az volt, hogy kiintsen minket, ezt meg is tette. Félreálltunk, elkérte a papírokat, amiket átadtam, és megkérdezte merre tartunk.
Közölte, hogy problémák vannak.
1. A sofőrünknek csak jogosítványa volt, személyi vagy útlevél nem - ergo vagy visszafordul vagy a sitten tölti az éjszakát
2. A trélerünk műszakija egy hónapja lejárt, erre osztrák barátaim furcsán néztek, mondván mi a probléma, jó az 3 hónapig még - ja igen, de ausztriába
3. tömeges problémáink is akadnak, nevezetesen a tréler súlya és a xantiáé nagyobb mint az A6-é.
A kellemes esti 20fokban bizony leizzadtam igen hamar, láttam amint a frissen vásárolt, járásképtelen xantiában éjszakázom a határmenti parkolóban, de szerencsére nem így történt. Kis gondolkozás után visszaadta a papírokat, jó utat kívánt, és megjegyezte mellé, hogy mi nem találkoztunk.
Szóval szerencsésebb voltam, igaz nem szándékosan jártam a sötét oldalon :)