Adatok
s_bernie
0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
zoli0724 küldte nekünk ímélben ezt a hungarikumot.Első ránézésre egy újabb "hülyegyerekszvift". Másodikra szintén...Remek ízlésvilágról tesz tanúvallomást a csodás belsőtér, melyben a piros szín uralkodik. Mintha csak az NFSU2-ből jött volna ki. :) Van minden:…..
s_bernie
2011.02.09 19:42:01
A felni Dotz 15" és 195/50 R15-ös gumi van alatta (váltóméret fölötti, 195/45 lenne a váltómérete). A légszűrő teljesen gyári, csak a műanyag fedél van kinyitva, az bevett "szokás" a GTi Swifteknél. Sokáig Szegeden volt, most egy erzsébeti srácé. Amúgy 8V -> GTi Swap, mint az enyém, 50 helyett 74kW egy 820 kilós kasztniban. 8,6 a százas sprint, 200 a végsebesség. Nem lejtőn és hátszéllel, de aki ismeri a típust, annak nem kell magyaráznom. Aki meg nem, iratkozzon fel egy próbakörre. Ahogy szoktuk mondani: ezt kéne felírni depresszió ellen :D
s_bernie
2015.08.22 11:04:07
@Takumi Fujiwara: Átlagnál jobb? Ja, hogy te Nissan GTR-ben szoptad már az anyatejet is, igaz? Aztán melyik átlagautó a nagy magyar valóságból megy ennyit, áruld már el! Az 1.4 Astra vagy az 1.6 Golf vagy a Thalia sportverzió? Esetleg a Focus 1.6 szívómotorral? Ne a 10 milliós autók között szemezgessünk neki "partnert", amikor ez újonnan került 2-be :p
A sportosság és a vezetés élménye azok a frázisok, amelyektől a gyártók eladásokat remélnek. Meg tudjuk fogalmazni, hogy milyen egy sportos autó? Megpróbáljuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Nem kell félni, olvasóink a következő hetekben se maradnak fogyasztáscsökkentő és teljesítménynövelő csodaszer nélkül. A mai nappal megkezdtem az olajleválasztó bödön tesztelését; ötezer forintos befektetés a tisztább bolygóért.
Munkaköri kötelességünk, hogy…..
Belsőség
Egy brit koporsó, egy japán szappantartó és egy koreai Polo – TCTV3. 9.adás
2011.12.11 23:30:00
Slovakiaringes kiruccanásunk központi anyaga volt a Caterham Roadsport – Mazda MX5 összehasonlító teszt. Ami elsőre elég merésznek tűnik, pedig több bennük a közös, mint hinnék. Mindkettő kétszemélyes roadster, szívómotorral, hátsókerék-hajtással, sperrdifivel. Az egyik…..
12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle, de sajnos túl jó az a fránya Integra, nem könnyű elengedni. Nyolc év után még a rosszból is nehéz kiszállni, nekem viszont jó volt, szóval nincs okom panaszra, és ettől még…..
s_bernie
2011.11.22 15:10:06
@victor vacendak: Jó drága karbantartás és mosás van nálad 1millióért :p Ezt egy használtautó kereskedő 50ezerből csillivillire "plasztikázza".
Végre átlendültem a mélyponton. Teszek rá, hogy ismét feltörték a Suzukimat. Ehhez megfelelő előzményekre volt szükség, és azokból nem is volt hiány: a tizenhárom év alatt összesen négyszer nyúltak bele, háromszor a házunk előtt. A pontos okokat ugyan továbbra sem ismerem,…..
s_bernie
2011.11.16 19:08:21
s_bernie
2011.11.16 19:11:18
@I3aldrick: enyém is így nyitották ki. Utána csak vissza kellett hajtogatni. Hazafelé menet az tünt fel, hogy furcsán fütyül a menetszél. A csomagtartoba zart taskara mentek, kilestek ahogy hatrateszem... az Orczy teren a posta elott. Gondolom volt erre szakosodott banda.
Nem vagyok egy nyertes típus, többször elmeséltem már, de ez cseppet sem töri meg a lelkesedésemet. Így aztán a TC szerkesztőségi gyorsulására is kitűztem magam elé két célt - Bende Tibby E28-át és Pista Vulváját Volvóját kell megvernem. Az egyik egy alulmotorizált német…..
s_bernie
2011.09.15 21:32:49
A Cougar már két éve készül. Két szerviz vérzett el rajta, de valamelyes fejlődés azért van. Szép lett a tető, sokat rendeződött a motorház, végre egészen kényelmesek az ülések. Vannak díszlécek, krómok a műszerek körül, szól a duda, működik az index. És Sabc…..
s_bernie
2011.09.14 08:53:09
@ommm: Örömmel, csak szóljatok :) Még oda is adom 1 körre, természetesen a viszonosság alapelveinek szem előtt tartásával (még úgy sem vezettem se T5-öst, sem V8-as őstulokot)
Nehéz dolog ez. Nehéz úgy szépet alkotni, hogy a márka miatt kicsit eleve megbélyegzett az ember sokak szemében. De kellő szándékkal, kitartással, és rengeteg kétkezi munkával András megalkotta az alant látható szépséget. Másfél év és számos donorautó, rengeteg idegsejt, és…..
s_bernie
2011.09.02 16:37:24
@klarky: Ez egy különleges járgány. Ez nem a "ti autótok", annál 50%-al erősebb. Ez egy GTi! Ez pont egy 800 kilós autóból brutális gokartot csinál, ami egész más ligában játszik, mint amit egy "Suzukitól" elvárnál vagy megszoktál. Ha nem ültél még ilyenben, kéredzkedj be egybe, meg fog változni a véleményed. Külsőre nem mond sokat egy ilyen autó... és ne tévesszen meg a 101 lóerő sem, inkább a kevesebb mint 8 kilóra jutó minden lóerő, ha ez mond valamit ;) Talán nem véletlenül keresik ezeket az autókat szlalomversenyre, rallyversenyre, gyorsulási versenyre... bár lehet, hogy mindenki téved :D
s_bernie
2011.09.02 20:29:37
@red87: Helló :) Örülök, hogy megjelent ez a cikk, bár valami országosan ismert portálon volna a helye egy ilyen történetnek.
Belsőség
...és eljött a te haragod, és a halottak ideje, hogy megítéltessenek...
2011.04.07 00:51:00
Bernáth Milán és a Turbometal srácok küldték el nekünk saját videójukat pár napja. Talán a véleményünkre voltak kíváncsiak vagy tanácsainkat kérték, nem emlékszem pontosan. Nekünk azonban támadt egy ötletünk, amit meg is osztottunk velük: mi lenne, ha saját kritikusainkat…..
Már szidtuk eleget a hazai viszonyokat, most egy dicséret következik. Szenvedtünk a szlovákoknál, de a magyarok egyben jobbak. Vélemények az azonos című írásunkról...
Tehát, ha álltok a dugóban, engem szidjatok. A dugók ugyanis így keletkeznek, és ezért én vagyok a felelős. Ezeket a hibákat én követem el, csak én. Mert ti nem. Ugye, nem? Mai cikkünk blogposztja...
s_bernie
2010.06.02 14:14:00
Istenem, hány lóerő kell ahhoz, hogy az ember jól érezze magát egy autóban. Háromszáz? Vagy még az is kevés? Asszem, kihaltak a jó GTI-k. Vélemények az azonos című írásunkról...
s_bernie
2010.03.10 13:25:38
@konti10: A Swift Sport kanyarban gyorsabb, a motor viszont túl semlegesen húz, nincs benne 4000 fölött az az eszement tűzijték, amitől még a váltókar is berezonál. Egyszerűen túl kultúrált. Persze a vevők 99%-nak erre van szüksége, ezért ilyenek a mai autók.
s_bernie
2010.03.10 15:24:06
@Fakapa: Sztem külön kategória, egy Panda 100HP-nek mennyi a gyorsulása? 9 fölött? A GTi ráver egy fél utcahosszt bárhonnan gyorsítva, meg a mostani Swift Sport is. Aranyos kis autó a Fiat, de GTi-nek sose nevezném. Már csak az építésmódját tekintve is inkább bevásárlóautó, jó magas és keskeny :-s
s_bernie
2010.03.10 15:32:55
@phrascarica: Azért fokmérője az élménynek, főleg egy hangszigetelést nélkülöző alufólia kasztniban :o) Meg ahogy az az "old fashioned" 101 lóerő rántja előre a kasztnit bármilyen fokozatban bármilyen fordulaton, az nem ugyanaz, mint az agyoneuronormásított motorvezérléssel, ami minduntalan visszakérdez: biztosan nyomni kívánja-e ön a gázpedált? És a CAN-buszon kétszer körbeszalad a delej mire eldönti, hogy na jó, nyitom azt a fojtószelepet, ha már ennyire ragaszkodsz hozzá. Ezek a normák megölik az autózást, ráadásul álszent módon a dízelek malmára hajtják a vizet, tüdőrákot mindenkinek.
Olvasónk és egyben autóm megvásárlója totálkárosra törte a Subaru Forestert. Ennek a történetét meséli el, okulásképp mindazoknak, akik azt hiszeik, nekik mindent lehet. Kapnak a belső sávban szöttyögők is. Az ominózus napot megelőző három éjszaka igen rövid volt, a…..
Bajban ismerszik meg az igaz barát, avagy olyankor válik el a szar a májtól, mondhatnám. Az autókkal is már csak így van ez. Vidám dolog autót vásárolni, az első boldog kilométerek, az ismerkedés izgalma, óvatosan parkolni a garázsban, jaj, csak meg ne húzzam. De ahogy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz