Adatok
tachyon
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Képtelen megkülönböztetés: magyarok, külföldiek, gyorshajtás és helyszíni bírságolásAz ombudsman szerint rendőrség hátrányos megkülönböztetést alkalmaz, amikor a gyorshajtásról készült felvételt a helyszíni bírságolás során csak a külföldiek nézhetik meg, a…..
tachyon
2009.06.11 14:25:39
@Lali_:
Reakció a 2. ponthoz. a mérési tartomány azt jelenti, hogy minimálisan 20 km/h és maximálisan 250 km/h sebességek között tud értékelhető eredménnyel mérni, az okfejtéseddel magad minősítetted :)
3. ponthoz: a sebességmérők minden esetben hitelesítettek OMH által, amennyiben az adott készülék hitelesítése lejárt az nem alkalmazható a hitelesítés megújításásig. Erről a mérést végző kolléga minden esetben a helyszínen, vagy ha azt urambocsá' elfelejtette kivinni magával a yardon be kell tudja mutatni, egyébként légyköpetnyit nem ér a tevékenysége. Továbbá egyik parancsnok sem meri megkockáztatni azt a leb@sz@st/fegyelmit, hogy alkalmatlan eszközzel végezzen egy sokat támadott résztevékenységet.
4. ponthoz: Minden sebességmérést végző kolléga külön képzést kapott és szigorú feltételek mellett vizsgázott az eszköz használatából, amelyről meghatározott időközönként újólag számot kell adnia.
Más:
Szvsz sokkal inkább a radar és lézerdetektorok legalitását kell megszüntetni, mivel ez a tipikus esete a pénz hatalmának:
- ergo ha van cash, akkor kikerülheted a nyilvánvalóan folyamatosan elkövetett veszélyes jogsértés alóli feleősségrevonást. Jellemzően ezek a műszerek nem az alsó, és középkategóriás autókban leledzenek, hanem a nagyteljesítményű autókban, amelyek köztudottan drágábbak. Az ilyen járművek vezetői előszeretettel hiszik azt magukról, hogy az adásvételi szerződéssel speciális, vagy legalábbis fokozottabb vezetéstechnikai képességekre tesznek szert.
Mondjuk a balesetek nem ezt tükrözik. Azzal nincs különösebb bajom, ha egy majom magát tekeri fel egy fára, csak azzal vannak súlyos sondjaim, akik vétlen személyeknek okoznak sérülést/gyilkolják meg őket.
Szándékosan használtam a jogi kategóriába nem illeszthető gyilkolás kifejezést, mivel ez szerintem csak csekély mértékben különbözik a gondatlanságból elkövetett emberöléstől. szvsz. Lehet nyugodtan bírálni.
Reakció a 2. ponthoz. a mérési tartomány azt jelenti, hogy minimálisan 20 km/h és maximálisan 250 km/h sebességek között tud értékelhető eredménnyel mérni, az okfejtéseddel magad minősítetted :)
3. ponthoz: a sebességmérők minden esetben hitelesítettek OMH által, amennyiben az adott készülék hitelesítése lejárt az nem alkalmazható a hitelesítés megújításásig. Erről a mérést végző kolléga minden esetben a helyszínen, vagy ha azt urambocsá' elfelejtette kivinni magával a yardon be kell tudja mutatni, egyébként légyköpetnyit nem ér a tevékenysége. Továbbá egyik parancsnok sem meri megkockáztatni azt a leb@sz@st/fegyelmit, hogy alkalmatlan eszközzel végezzen egy sokat támadott résztevékenységet.
4. ponthoz: Minden sebességmérést végző kolléga külön képzést kapott és szigorú feltételek mellett vizsgázott az eszköz használatából, amelyről meghatározott időközönként újólag számot kell adnia.
Más:
Szvsz sokkal inkább a radar és lézerdetektorok legalitását kell megszüntetni, mivel ez a tipikus esete a pénz hatalmának:
- ergo ha van cash, akkor kikerülheted a nyilvánvalóan folyamatosan elkövetett veszélyes jogsértés alóli feleősségrevonást. Jellemzően ezek a műszerek nem az alsó, és középkategóriás autókban leledzenek, hanem a nagyteljesítményű autókban, amelyek köztudottan drágábbak. Az ilyen járművek vezetői előszeretettel hiszik azt magukról, hogy az adásvételi szerződéssel speciális, vagy legalábbis fokozottabb vezetéstechnikai képességekre tesznek szert.
Mondjuk a balesetek nem ezt tükrözik. Azzal nincs különösebb bajom, ha egy majom magát tekeri fel egy fára, csak azzal vannak súlyos sondjaim, akik vétlen személyeknek okoznak sérülést/gyilkolják meg őket.
Szándékosan használtam a jogi kategóriába nem illeszthető gyilkolás kifejezést, mivel ez szerintem csak csekély mértékben különbözik a gondatlanságból elkövetett emberöléstől. szvsz. Lehet nyugodtan bírálni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sok olyan dolog van ebben a szervezetben amivel csak maximum együttélni lehet, elfogandi, magadénak érezni nem. Ezt tudomásul kell venni.
Ez függetlenül attól, hogy hol dolgozol igaz, mert a profitorientált vállakozások vezetői is sok esetben adnak olyan utasítást, amellyel a munkavállaló nem ért egyet és úgy látja, hogy ez egy b@romság.
Legszívesebben bemásolnám a felső vezetés utasításait, amelyben kategórikusan megtiltják azokat a sebességellenőrzési módokat, amelyet leírtál.
Csak részlet ebből "...Így tilos: lesből, bokor, fa, vagy fal mögül, elbújva, helyiségjelző tábla közelében, vasúti átjáróban, útépítés, karbantartás miatt kintfelejtett 30 km/h tábla hatálya alatt, ... sebességet mérni és szankciókat alkalmazni".
Még egy dolog kérlek ne általánosíts mert az még jót nem szült, törekszem rá hogy én sem tegyek ilyet:
-eseted: szánalmas és megalázó minden résztvevő számára, én kérek elnézést, kérlek ne egy rossz tapasztaltból ítéld meg közel 44.000 ember mindenapi munkáját;
-Sün: hát ez tényleg elég sz@rul sü(n)lt el :)
- ... és még sok más hiba és felháborító dolog: sajnos az itt dolgozók is csak emberek, hibáznak.