Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Uaz469

0 bejegyzést írt és 52 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sokatokban felmerül a kérdés, hogy a statisztika fülön található adatokból melyik mit jelent. Erre próbálok meg válaszolni egy egyszerű példával: Ez a sor azt jelenti, hogy 2015. 04. 06-án 60 különböző számítógépről (Látogató), összesen 63-szor léptek be (Látogatás)…..
Omnibusz A buszt el kell engedni? 2016.04.05 18:41:19
Egy Mezei Autóbuszvezető barátunk most a megállókból a forgalomba visszasorolás nehézségeire hívja fel a figyelmet. Ha autóval van, akkor ugye Ön is megadja az elsőbbséget a buszoknak?..
Az utóbbi két évben az autógyártók és a tech cégek minden marketing puskaport eldurrogtattak smart car témában. Forradalmi újításokról tettek bejelentéseket, teszt videókat publikáltak, sci-fibe illő jóslatokat fogalmaztak meg az elkövetkező 10 évre. Az összes nagyobb…..
Belsőség Moszkva, a vég 2013.09.02 14:21:42
Novgorodi szállodánk, melynek pikantériája, hogy ha akarjuk, Lenin épp ezt ajánlja, bár a wifiért ő is hiába kezeskedett. Az igazi pikantéria persze, hogy ha akarjuk, Vlagyimir Iljics nem is a szállodára mutat, hanem az aljában található szupermarketre, melynek neve mi más lehetne,…..
Uaz469 2013.09.08 18:20:00
@Winkler Róbert: A HUD az tényleg gagyi, de ennél sokkal többre képes...
Mostanában több olyan poszt is született, amiben arról van szó, hogy réges-régen megszokott, ám mégsem szabályos parkolási esetekre rástartoltak a hatóságiak. Viszont előfordulhat, hogy idővel belátják, hogy jól volt az úgy, hiszen kevesebb kalamajkát okoz legalizálni a…..
Négy vágyott családi autó a ringben, amelyek áruk miatt inkább csak céges flottákban tűnnek fel manapság. Veri a japán a németet? És a koreai hol jön a képbe? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Uaz469 2012.03.02 17:56:01
@plephyl: Jó lenne, de én céges autókról beszélek, hosszú, biztonságos és kényelmes utazásokhoz.
Legyen tágas, pakolható, és adjon meg egy luxust, a baj ezekkel a kocsikkal, hogy mindegyikből hiányzik valami ehhez.
Ennek ellenére az Avensis jár legközelebb ehhez.
Ha erősen meresztem a szemem, szinte látom benne az előző Civicet. Sőt, ha nem meresztem, akkor is. Csak a fülem marad inger nélkül. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Uaz469 2012.02.22 14:35:16
@kultúrpesszimista: Jogos, elég ciki, hogy már az is veri. Pedig régen tudtak szép kocsikat csinálni.
TComment Ellenszenves jóbarát 2012.01.10 06:12:00
A japánok érthetetlenek. Készítenek egy nagyszerű autót, majd gondoskodnak róla, hogy a környékről is elijesszen mindenkit, aki megvehetné. Mai cikkünk blogposztja...
Sokszor téma itt a blogon a közlekedés autópályán. Tothos összegyűjtött néhány, a sztrádák használatával kapcsolatos általános, ugyanakkor fontos tanácsot. Nemcsak a KRESZ betartásáról van itt szó, hanem olyan játékszabályokról, amelyek betartásával talán kevésbé…..
Uaz469 2011.06.28 20:35:54
@jelentéktelen alak: Kb. egyetértek, hozzátéve azt, ha valaki kimegy, akkor már azért is próbálok gyorsan elhaladni, hogy visszajöhessen minél előbb utánam lassítás nélkül.
Plusz a másik oldalról nézve, ha kimegyek, leveszem a lábam a gázról, az nem gond, csak ha csigatempóban gyorsul, hogy aztán le kelljen lassulnom egy kamion sebességére.
Uaz469 2011.06.28 21:04:09
@etruszk: Akkor húzódom ki, ha látom a mögöttem jövőn, hogy el fog haladni anélkül, hogy nekem le kelljen lassítani a kamion sebességére (igen, drága a féktárcsa, meg a benzin is a visszagyorsításhoz). Mivel én közlekedni is tudok, nem csak vezetni, ezt elég könnyű megítélni.
Ha te ekkor még is meg akarsz előzni, meg jól kiröhöglek, mert nem fogsz tudni, és az idegbeteg embereken mindig röhögök :).
EGyébkétn simán kivágok eléd 90-el, ha 100-al jössz, és csak a lábadat kell levenni a gázról. Elém is kijönnek, és egyáltalán nem zavar. Persze ez attól is függ, hogy amit előzök, az emnnyivel megy. Ha 85-el, akkor mehetsz nyugodtan.
Uaz469 2011.06.28 22:57:04
@"streetfighter": A márka az nem számít, de látom, hogyan közeleg, milyen a habitusa, mennyire agresszív, ezek elég jól kiszürhetőek.
Peka barátunk, ha már arra járt, nemcsak az utcán nézelődött, hanem beugrott a sanghaji autószalonra is. Rengeteg képet lőtt, ezek minden szónál többet elárulnak az ország autópiacáról. És nőkínálatáról. Ez nem a tokiói metró peronja, hanem a sanghaji autószalon.…..
A tegnapelőtti posztot is jegyző Misinator egy másik furcsaságot is küldött Miskolcról. Az a parkolás önmagában is fura, amiről a történet lényege szól, de esetleg ha valaki tudja, azt is kifejthetné, hogy vidéken (nem csak az említett városban) miért jellemző tényleg az, hogy…..
Uaz469 2011.03.17 16:43:36
@qwertzu: Ez jellemző a városok behajtóira, ott szinkronizál a zöldhullámra. A másik irányban, Debrecenben még ennél is durvább, mert 1 nem létező kereszteződésnél kell legalább 2 percet várakozni.
Zavar, hogy nyilvánvalóan nem teljesen új. Akkor is, ha más a lámpája. Akkor is, ha hullámokat rajzolnak az oldalára. De elismerem: a tolóajtó-fetisisztáknak nem sok választásuk van. Vélemények az azonos című írásunkról...
Uaz469 2011.03.02 12:20:31
@papptibi: Ez tényleg csak nézőpont kérdése, de nekem a tipikus rácfelvarrás esete az a Fábia I esete, amikor lecserélték a ködlámpát (négyszögletesről kerekre), plusz a műszerfalat kicsit átalakították és ennyi. A Mazda 5 vagy 3 esetén, azért ennél kívül-belül sokkal nagyobb a változás.
Persze ha a futóművet és a motort számítjuk csak belsőnek, és minden más külső, akkor aláírom. Csak a cikkben ugye a külsejével kezditek, és az azért nekem eléggé különbözik.
Annyira nem izgalmas kérdés persze, csak kicsit furcsállottam. :)
Tudják, hogy néha milyen kicsin múlik az, hogy elkészül-e az autójuk, ha hibával szervizbe viszik? Itt egy bennfentes írás, tiszta krimi. Vélemények az azonos című írásunkról...
Uaz469 2010.11.25 16:11:20
@Szabi01: Én még mindig nem értem. A légbeömlős hiba az megmaradt, akkor? Minek örülünk?
Szerencséje volt a Mondeot vezető nőnek, akit András látott necces szituációba keveredni. Nem tudom, mit gondolt, mi van, ha ráfut a mixer kocsi? Behorpad a lökhárítója? Az egyirányú Török utcánál állok a kocsisorban, mennénk a Moszkva tér felé. Én a belső sávban,…..
Kezdődik a kötelező biztosító váltási őrület, ahogy eddig minden évben egyre többen váltottak szolgáltatót vagy épp kötötték újra ugyanott a biztosításukat, idén is rekordra lehet számítani. Ennek több oka is van. Egyrészt az idősebb korosztályból is egyre többen…..
Uaz469 2010.11.02 16:14:18
@SilentSound: Viszont októberben vásárolt kocsira az (akkor kalkulált) éves díj 44000Ft, ha most újra köthetném (de ugye ezt már nem lehet) 20500Ft lenne ugyanannál a biztosítónál.
Lehet, ezért tudnak most sokat engedni, mert a 2010.01.01. után váltókat már jól le lehet húzni.
Úgy tűnik, arra is jó ez a blog, hogy általa kidühöngje magát aktuális posztolónk, aki ezúttal Misimókus lesz. Nem is nagyon csodálom, hogy felhúzta magát, engem is nagyon tud bosszanatani, amikor én állok a dugóban, mások pedig paraszt módon, szabálytalanul kikerülve a sort…..
Uaz469 2009.11.20 13:28:39
@forrórágógumi: Az M3-as példa szerintem nem jó. Sokat járok arra sajnos. Ott azaz 1 sáv egyszerűen kevés, van ilyen. És ugye jobbról folyamatosan jönnek, teljesen szabályosan a Reitter Ferenc utcáról. Plusz balról is tolakodnak, kevésbé elegánsan. Azaz kb. 2,5 sáv szűkül 1-re.
Amúgy is, nem nyomni kell, hanem folyamatosan haladni, azaz a fékezgetést is fontos lenne elkerülni. Ehhez viszont tartani kellene követési távolságot.
Uaz469 2009.11.20 14:28:45
@forrórágógumi: Tényleg nem értek egyet :), mert az esetek nagy többségében azt tapasztalom, hogy onnan aztán meglódul hirtelen a forgalom. Addig megy a tötymögés ezerrel, bár nem véletlenül. Kiváncsi lennék, ha húznának oda egy falat, hogyan változna a sor hossza, és a haladás sebessége.
Ha már az index ennyire kampányol, a Homár orvosforrása megjegyezné, hogy az influenzaszezon már megkezdődött, a H1N1-oltóanyag pedig hetekre teljesen leterheli az immunrendszer védekezőképességét, így sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy az ember bármi másban megbetegedjen,…..
Erős a mezőny, van még 2 egész hónapunk a remek 2009-ből, így nem állítom, hogy ez a levél lesz az idei nyertes, de az tuti, hogy nagy esélyes. Katalin elképedve látta, hogy a Szob-Budapest vonat elfelejt megállni a Nagymaros-Visegrád állomáson, ahol reggel 7:40 lévén egy rakás…..
Uaz469 2009.10.29 16:21:12
@mqqq: Jó, ha borul a menetrend kirugják, ha meg meg sem áll, az nem gond?
A vasúti közlekedés nem biztonságos, meg kell szüntetni. Lássuk be.
Sokszor taglaltuk már, hogy milyen veszélyes az, amikor egy irányba megy két sáv, az egyikben megáll a gyalogosnak a zebra előtt az autós, a belsőben meg padlógázzal elszáguld egy idióta, de Zoli levele ehhez képest is megdöbbentő. Amikor csak egy sáv van, azon belül jobbról…..
Uaz469 2009.10.12 17:26:01
@szaGértő: Gondolkoztam rajta, de a többi, vétlen autóst nem akartam feltartani. :)
Uaz469 2009.10.12 17:26:58
@newtehen: Simán, a legjobb, nem idegeled magad, igaz, a másikat kicsit igen, de az nem baj.
Szerencsére a baleseteknek csak kis százaléka történik autópályán, olyankor viszont sokszor teljes pályazár van. Még szerencse, hogy van egy leállósáv, ahol előre lehet pofátlankodni, mert a sok lúzer nem meri használni. A mentő meg várja ki a sorát, majd mehet ő is, ha a…..
Uaz469 2009.09.24 15:34:34
@Wywern: Akkor ha a postán eléd állok a sorban, ugye nem haragszol majd? Vagy önkéntes rendőr leszel, és pampogni fogsz? Pedig az nem is veszélyes...
Uaz469 2009.09.24 15:53:25
@Wywern: Igen, lassabban halad. Vagy nem érted az összefüggést? Az analógia pedig jó, csak írtam, hogy azzal nem veszélyeztetsz senkit. Kultúra kérdése ez.
Uaz469 2009.09.24 16:00:04
@Wywern: Tényleg nem értem, mit nem értesz ezen...
Volt már sokszor arról szó, hogy az elfogyó sávban szabad-e és illik-e előremenni, ha a másikban szép libasorban gurulnak előre az autósok. Erről megoszlanak a vélemények, sokszáz kommentben feszültetek már egymásnak. László most egy érdekes dologra figyelt fel. Amikor egy…..
Uaz469 2009.07.23 14:31:34
@Nikorene: Az oktatáson felül pedig, ezen a konkrét helyen!, nem látom értelmét annak, hogy a lámpáig tartson a gyorsítósáv. Valószínűleg eredetileg úgy tervezték, hogy a külső sáv is tömve lesz a rakpartra érkezőkkel :). De legjobb lenne, ha nem szűkűlne 1 sávra a lámpánál...
Uaz469 2009.07.23 15:17:34
@Szuszo: Plusz az, hogy amit Ő tesz az nem túl szabályos, míg a jobbról elmenés igen. Ebben az esetben, én nem szokatam kimenni a külsőbe, de nem is ítélem el azt, aki kimegy. Van még egy-két ilyen hely.
Uaz469 2009.07.23 15:30:33
@Zombika: Na az tipikusan hülyeség. A legfurcsább az, hogy abban az esetben, normális közlekedés esetén nem is lenne értelme ennek, mert mindkét sávnak telítődnie kellene.
Hozzáteszem, egyszer Németországban! pont hasonlót láttam, a külső sáv le volt zárva, pár száz méteres kocsisor a lezárás előtt, többség a belsőben haladgatott, jobbról többen el, és egy német kitette a kisteherautójának a felét a külsőbe. Ott sem mindig működnek a dolgok, bár szerény vigasz.
Paramilitáris jó délutánt minden Homár-olvasónak, Aki nem olvasta volna a korábbi posztot: Gábor levelet írt nekünk, mert egy vérmes, civil fickó rendőrnek képzelve magát le akarta állítani a kocsiját a Velencei tó mellett, melléhajtott, ráhúzta a kormányt és komolyan…..