Adatok
Fürtike
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy olvasom a vízmellé kihelyezett kommandónk sztorijait, amiket felváltva írnak a srácok. Koncz Jani már több anyagban is beszámolt a történésekről, ami az ő esetében egyet…..
Kedves olvasók! Jelentkezzen az, akinek mindkét kezére szüksége van ahhoz, hogy összeszámolja, hány autószerelő nőt ismer! Nos? Meglepődött? Ugye milyen érdekes? Pedig manapság már nem alapszükséglet a nyers izomerő ebben a szakmában. Kiváló szerszámok és gépek segítik a…..
Fürtike
2015.03.18 23:33:01
Ugrott a lánc? Elkokszosodott a dugattyú? Meg lehet úszni a háromszázezres szervizszámlát, csak jó helyen kell keresni a hibát.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Fürtike
2013.02.07 22:38:31
@novothauto:Nem bántasz meg vele,igazad van.
De a körülmények nem teszik lehetővé,hogy máshogy csinálja.
Marótitól majd minden bent sorakozik a polcon.Van sok legális Software is.
Nem falu város, nem barát,hanem az apám.
És sajnos nem létezik legális megoldás.
Mint írtad,van hogy lerobbansz,és lesz is még.
Úgy látszik van annyi tartalékod,hogy átvészeld.
Rendszeresen olvasom az írásaidat,és tudod mit? Mindíg szorítok,hogy sikerüljön neked.
De az olyan szakembereknek mint te is vagy,nem egyszerű az élet ma Magyarországon.
Kívánom,hogy sikerüljön minden terved!
De a körülmények nem teszik lehetővé,hogy máshogy csinálja.
Marótitól majd minden bent sorakozik a polcon.Van sok legális Software is.
Nem falu város, nem barát,hanem az apám.
És sajnos nem létezik legális megoldás.
Mint írtad,van hogy lerobbansz,és lesz is még.
Úgy látszik van annyi tartalékod,hogy átvészeld.
Rendszeresen olvasom az írásaidat,és tudod mit? Mindíg szorítok,hogy sikerüljön neked.
De az olyan szakembereknek mint te is vagy,nem egyszerű az élet ma Magyarországon.
Kívánom,hogy sikerüljön minden terved!
Fürtike
2013.02.07 17:56:54
@novothauto:Minden tiszteletem és elismerésem mellett:
Sok szakember megvenné szívesen az eredeti adatbázist,de vannak az országban olyan részek ahol még mindig 1500Ft az órabér. Nem azért mert ennyire jószívüek,hanem mert az emberek nem bírnak többet fizetni. Fővárosi viszonylatban azért akad bőven fizetőképes kereslet,de egy keletmagyarországi lepukkant kisvárosban ahol az emberek nagy része minimálbéres ott nem lehet azokon az órabéreken dolgozni,így is egyre több esetben csúsznak az ügyfelek a kifizetéssel.
Mit csináljanak ezek a műhelyek? Dobják ki az illegális szoftwaret és zárjanak be? Azzal a szakma nem lenne kint a vízből.csak még több adóforint esne ki a rendszerből amit többek közöt rajtad mint még üzemelő vállalkozón fog csattani...
Mindezt mindennemű bántó szándék nélkül írom,nagyra tartalak és minden elismerésem azért ahogy dolgozol. De ezt nem tudtam szó nélkül hagyni.
Volt szerencsém egy olyan ember szenvedését végignézni akinek élete az autószerelés,de mivel nem lop csal és nem veri át az ügyfelet ezért oda jutott,hogy vissza kellett adnia az iparengedélyt. Mindezt úgy hogy munka bőven volt napi 10 órában,de mivel nincs az embereknek pénze egyre több elmaradás volt:(
És tudod mit? Most is dolgozik,igen feketén szégyelli is de a családot el kell tartani.
Az ő kis kopott pentium 2 es számitógépének a monitorába nem Egy slk merci vagy valami plaboycica van beleégve hanem a picotech weblapja. Csak sose lesz annyi pénze ,hogy vegyen egyet.
Ez a szép magyar valóság.
Sok szakember megvenné szívesen az eredeti adatbázist,de vannak az országban olyan részek ahol még mindig 1500Ft az órabér. Nem azért mert ennyire jószívüek,hanem mert az emberek nem bírnak többet fizetni. Fővárosi viszonylatban azért akad bőven fizetőképes kereslet,de egy keletmagyarországi lepukkant kisvárosban ahol az emberek nagy része minimálbéres ott nem lehet azokon az órabéreken dolgozni,így is egyre több esetben csúsznak az ügyfelek a kifizetéssel.
Mit csináljanak ezek a műhelyek? Dobják ki az illegális szoftwaret és zárjanak be? Azzal a szakma nem lenne kint a vízből.csak még több adóforint esne ki a rendszerből amit többek közöt rajtad mint még üzemelő vállalkozón fog csattani...
Mindezt mindennemű bántó szándék nélkül írom,nagyra tartalak és minden elismerésem azért ahogy dolgozol. De ezt nem tudtam szó nélkül hagyni.
Volt szerencsém egy olyan ember szenvedését végignézni akinek élete az autószerelés,de mivel nem lop csal és nem veri át az ügyfelet ezért oda jutott,hogy vissza kellett adnia az iparengedélyt. Mindezt úgy hogy munka bőven volt napi 10 órában,de mivel nincs az embereknek pénze egyre több elmaradás volt:(
És tudod mit? Most is dolgozik,igen feketén szégyelli is de a családot el kell tartani.
Az ő kis kopott pentium 2 es számitógépének a monitorába nem Egy slk merci vagy valami plaboycica van beleégve hanem a picotech weblapja. Csak sose lesz annyi pénze ,hogy vegyen egyet.
Ez a szép magyar valóság.
Úgy járt körbe a kulcsa a szerkesztőségben, mint egy jóféle rakéta egy züllött kerti partin. Felszabadultan, lelkendezve szállt ki belőle mindenki, nehezen engedve el a kormányt: ez aztán az igazi hot hatch, élményautó a javából, nem lehet vele nem betyárkodni, milyen jó, hogy…..
Fürtike
2012.09.15 14:46:52
@feuergo: Meg elfelejtettek rola az ekezetes betuket is,ha atvaltod magyarra akkor van ekezet de mindenfele elvetemult jelek alatt... pl:az ú betu az a kapcsos zarojel,emiatt allandoan a billentyuzetet kell neznem,de ezutan nem fogom, siman irom ekezet nelkul es nem tisztellek meg azzal hogy kiizzadom az ekezeteket,es nem nekem nem megy fejbol a magyar billentyuzet mert vilag eletemben angol billentyuzettel dolgoztam. Remelem helyreallt a beke a vilagkepedben...
Fürtike
2012.09.15 14:54:31
@agresszív kismalac: Bugyog akkor is ha nem kering a viz,ha hengerfejes akkor nem csak bugyog hanem azonnal tolja ki a vizet ha nincs rajta a zaro sapka.
Palyafutasom soran tobbszor is belefutottam ebbe a szoporollerbe,sajnos tobb hengerfej is le lett szerelve ilyen hiba miatt.
Hangsulyozom nem feltetlenul van igazam,de egy probat meger,kb 10 perces muvelet es ki lehet zarni vele egy rakat hibalehetoseget. Persze az igazi az lenne ha latnam az autot tavolrol nehez diagnosztizalni.
Palyafutasom soran tobbszor is belefutottam ebbe a szoporollerbe,sajnos tobb hengerfej is le lett szerelve ilyen hiba miatt.
Hangsulyozom nem feltetlenul van igazam,de egy probat meger,kb 10 perces muvelet es ki lehet zarni vele egy rakat hibalehetoseget. Persze az igazi az lenne ha latnam az autot tavolrol nehez diagnosztizalni.
Nem veszi fel a telefont? Nem hívja vissza? Hülye kifogásokkal traktálja, amik azonban akár igazak is lehetnek? Szerelője valószínűleg rossz irányba fejlődik. Vélemények az azonos című írásunkról...
Fürtike
2010.10.13 20:18:31
A fene vigye el, Árpáddal versenyt káromkodtunk, mikor megtudtuk, hogy a megtévesztő módon Dakar-ralinak nevezett versenyről kiesett az eddig második helyen haladó Tatra. Tudvalévő rólunk, hogy a szerkesztőségen belül amolyan szeparatista csoportként visszük a sajnos lassan teljesen…..
Fürtike
2010.01.06 19:42:05
@Bergo:
Nem szoktam kommentelni de ezt nem tudom szó nélkül hagyni...
A filmben amit láthattál az a Zsozsó (Darázsi Zsolt)kamionja volt illetve nem az övé csak ő hajtja.
Van szerencsém személyesen ismerni,dolgoztam is vele meg még elég sok Magyar dakaros emberkével.
A Mol soha nem adott nekik a ti pénzetekből,a maximum amit kaptak az annyi hogy az olajat és kenőanyagokat szponzorációban megkapták ingyen, de viszont cserébe nagyon sok Mol kenőanyagot beteszteltek, és rendszeresen küldték vissza a Molhoz.(elég sok ilyen kis üvegcsét megtöltöttem annó)
El kell keserítselek de MINDEN szponzoráció a pénzmosásról szól,igen a Forma 1 ben is csak ott nagyban nyomják.
Zsozsóra visszatérve,nem bántsd te azt az embert mert istenadta tehetség amit ő művel a megrakott MAN el arra még bizony a cár (chagin) is rábólintott.
Én megfogadtam ha valaha gazdag leszek az első amit megteszek,hogy alárakok egy igazi gépet és elindítom versenyben mutassa meg mit tud.
Az ő gépe pár tonnával nehezebb és jóval elavultabb mint az élmenőké mert rogyásig meg van rakva az Antara cuccaival,mégis rohadt jól megy vele beszarnál mellette:D
Kedvenc sztorim amit mesélt:
Valamelyik Dakaron beszart az intercom és igy nem tudták az AC/DC -t hallgatni a fülesen.
Feltekerték hát a külső hangszórókat csutkára és úgy közlekedtek.
Megálltak az eggyik beírónál és azt vették észre ,hogy megfagyott a levegő körülöttük és mindenki őket bámulja...
Megpróbálom leirní a képet:
Képzeld el ,hogy egy ilyen monstrum kiesik a kanyarból és padlófékkel közeledik:D
A pilóta szályából lóg a 100as malbi és üvölt az AC/DC
Szerinted nem azt gondolták,hogy ezek a magyarok aztán tökös gyerekek?
És persze ott van Szaller is ő is jól nyomja.
Csak erre az egészre árnyékot vet a tipikus magyar széthúzás ami persze megint csak a haszon miatt van:(
Bocs ha hosszú lett.
Nem szoktam kommentelni de ezt nem tudom szó nélkül hagyni...
A filmben amit láthattál az a Zsozsó (Darázsi Zsolt)kamionja volt illetve nem az övé csak ő hajtja.
Van szerencsém személyesen ismerni,dolgoztam is vele meg még elég sok Magyar dakaros emberkével.
A Mol soha nem adott nekik a ti pénzetekből,a maximum amit kaptak az annyi hogy az olajat és kenőanyagokat szponzorációban megkapták ingyen, de viszont cserébe nagyon sok Mol kenőanyagot beteszteltek, és rendszeresen küldték vissza a Molhoz.(elég sok ilyen kis üvegcsét megtöltöttem annó)
El kell keserítselek de MINDEN szponzoráció a pénzmosásról szól,igen a Forma 1 ben is csak ott nagyban nyomják.
Zsozsóra visszatérve,nem bántsd te azt az embert mert istenadta tehetség amit ő művel a megrakott MAN el arra még bizony a cár (chagin) is rábólintott.
Én megfogadtam ha valaha gazdag leszek az első amit megteszek,hogy alárakok egy igazi gépet és elindítom versenyben mutassa meg mit tud.
Az ő gépe pár tonnával nehezebb és jóval elavultabb mint az élmenőké mert rogyásig meg van rakva az Antara cuccaival,mégis rohadt jól megy vele beszarnál mellette:D
Kedvenc sztorim amit mesélt:
Valamelyik Dakaron beszart az intercom és igy nem tudták az AC/DC -t hallgatni a fülesen.
Feltekerték hát a külső hangszórókat csutkára és úgy közlekedtek.
Megálltak az eggyik beírónál és azt vették észre ,hogy megfagyott a levegő körülöttük és mindenki őket bámulja...
Megpróbálom leirní a képet:
Képzeld el ,hogy egy ilyen monstrum kiesik a kanyarból és padlófékkel közeledik:D
A pilóta szályából lóg a 100as malbi és üvölt az AC/DC
Szerinted nem azt gondolták,hogy ezek a magyarok aztán tökös gyerekek?
És persze ott van Szaller is ő is jól nyomja.
Csak erre az egészre árnyékot vet a tipikus magyar széthúzás ami persze megint csak a haszon miatt van:(
Bocs ha hosszú lett.
1976, Skócia. Saras, taknyos, zord idő. Vatanen az élen Escortjával, nem törődik semmivel, versenyt száguld az idővel. Az előző gyorson már egyszer fejre állította az autót, de még így is őrzi első helyét.Aztán nagy csattanás, az autó furán kezd viselkedni, ide-oda táncol,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.youtube.com/watch?v=KOKWpxUxz6k
Személyes himnuszom :D