Adatok
laci4321
0 bejegyzést írt és 30 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A bétához képest a végleges játékban az alábbi változások lesznek:
az SPS képzett munkaerőt igényel
nincs kezdő titánkészlet, emiatt a 3-as tech szinten csak titánművet tud építeni a játékos (és nem kerül a titán-üveg-olaj csapdába)
gyárak fogyasztása/termelése…..
Nos, vége a második bétának is. Képes beszámolót a harcról majd este küldök, addig is a toplisták:
Zandagort érkezése előtt:
1
petya
1 736 030 661
2
Stekken
1 135 196 279
3
Székely
942 623 691
4
gebana
517 226 860
5
kisPocok
278 719 451
6
Mezfin
243 810…..
Vulpion múltkori javaslata alapján megújult a tapasztalati rendszer. Minden hajótípusnak van egy egyenértéke, ami az árazás alapja, vagyis ezzel arányos mennyiségű titánt, energia, munkaerő... egy hajó legyártása. Ezek a számok megtalálhatók a help-ben az űrhajók…..
Megkezdődött hát a 2-es számú béta! Várhatóan július elejéig/közepéig fog futni, amikor is elindul a végleges játék. Ez a béta is speed szerver, vagyis a normál sebesség 4-szeresével fut, ahogy az előző. De vannak változások is, amik már a véglegesre hajaznak.
A…..
Érdemes nekiállni hírszerző központokat építeni, mert mostantól működnek is. Minden ilyen intézmény 100 ügynöknek ad helyet, és körönként 10-et képez ki. A bolygó adatai közt az ügynökök száma ezt jelzi: az első szám mutatja, hogy hány ügynökünk van, a második, hogy…..
laci4321
2009.07.11 13:39:39
@nEjmEd: Ezt nagyon szépen megírtad. Én sem írhattam le volna jobban, az apró kis javítgatásokat a játékkal kapcsolatban.
Azonban az ökoszféráról annyit, hogy az importálásos módszerrel be lehet rakni azt a bolygót, amelyiket csak akarod, így nézve meg mondjuk kiszemelt prédád bolygójának fejlettségét. Akkor már inkább legyen az ökoszim mellett 2 mező, ahova ha beírod a felhasználóneved és jelszavad akkor importálhatod saját bolygóid.
Szerintem is nagyon jó a játék! Mivel nem voltam az előző bétában, nem tudom, hogy milyen volt a bolygó toplista, de ez a szövetségen belüli jól hangzik.
Azonban az ökoszféráról annyit, hogy az importálásos módszerrel be lehet rakni azt a bolygót, amelyiket csak akarod, így nézve meg mondjuk kiszemelt prédád bolygójának fejlettségét. Akkor már inkább legyen az ökoszim mellett 2 mező, ahova ha beírod a felhasználóneved és jelszavad akkor importálhatod saját bolygóid.
Szerintem is nagyon jó a játék! Mivel nem voltam az előző bétában, nem tudom, hogy milyen volt a bolygó toplista, de ez a szövetségen belüli jól hangzik.
A tapasztalat után a morál is visszakerült a korrekciós tényezőbe. Ezzel együtt a csata morálra gyakorolt hatása is megváltozott: a tapasztalathoz hasonlóan a sebzések nagysága a meghatározó. Annyi a különbség, hogy míg a tapasztalatnál az ellenséges flottán ejtett sebzés…..
Pár gondolat a raktározásról.
A raktározás azért lett bevezetve, hogy a magától ne nőhessen a végtelenbe egyetlen gazdaság sem. Az előző bétában volt olyan magára hagyott főbolygó, ahol mérhetetlen mennyiségű erőforrás halmozódott fel, miközben a tulajdonos hónapokig be…..
laci4321
2009.06.28 12:40:12
laci4321
2009.06.28 17:48:48
laci4321
2009.07.08 13:39:23
@cu2: Na most már a Safarival is remekül működik. Köszi szépen!
Elkészült a többé-kevésbé végleges ökoszféra:
Láthatóan ötféle bolygó van. Nem teljesen precíz elnevezéssel: trópusi, szubtrópusi, mediterrán, nedves, északi. A számok értelmezése:
a névtől balra: autotróf növekedési ráta
az átlóban sárgán: önkorlátozási…..
laci4321
2009.07.06 23:31:33
@cu2: Lenne egy kérésem. Szeretném, ha megnövelnéd egy kicsit az ökoszimulátor max. értékeit. Csupán 1 dologra gondolok.
1. A gazdaság résznél légyszíves 1.000.000-nál magasabbra kéne növelni a max. felhasználást, mert pl. B osztályú bolygókon nem tudom kideríteni, hogy majomkenyérfára mennyi vegagyárat lehet építeni, mert 1.000.000-nál több kitermelést nem tudok megnézni.
Egyébként ezt a 1 kis apróságot leszámítva, (mely nem is hiba inkább csak kényelmi dolog) csak dicsérni tudnom a szimulátort. (Azért kényelmi, mert csak akkor tudnám kideríteni, hogyha elérném ezt a szintet, amely a hátralévő időben nem valószínű)
1. A gazdaság résznél légyszíves 1.000.000-nál magasabbra kéne növelni a max. felhasználást, mert pl. B osztályú bolygókon nem tudom kideríteni, hogy majomkenyérfára mennyi vegagyárat lehet építeni, mert 1.000.000-nál több kitermelést nem tudok megnézni.
Egyébként ezt a 1 kis apróságot leszámítva, (mely nem is hiba inkább csak kényelmi dolog) csak dicsérni tudnom a szimulátort. (Azért kényelmi, mert csak akkor tudnám kideríteni, hogyha elérném ezt a szintet, amely a hátralévő időben nem valószínű)
laci4321
2009.07.07 14:08:56
Összeállt a hajókészlet. 18 űrhajó van benne, nagyrészt a ti ötleteitekből összegyúrva, amiért hálás köszönet! Kipróbálható a csataszimulátorban:
Cirkálók
A cirkálók a legalapvetőbb űrhajók. Egyszerű lézerágyúiknak és titán páncélzatuknak köszönhetően…..
laci4321
2009.06.28 12:48:28
@cu2: Különös. Most valóban ezt írja. Nem tudom akkor. Lehet tényleg elnéztem.
Viszont a 2. variációt is ismét beírtam. A 10 Dreadnought meghal. Most is olyan, mintha ott sem lenne. Támadó és védő ugyanannyi veszteség.
Viszont a 2. variációt is ismét beírtam. A 10 Dreadnought meghal. Most is olyan, mintha ott sem lenne. Támadó és védő ugyanannyi veszteség.
laci4321
2009.06.28 12:49:09
Látom, sokan várják már türelmetlenül a játék indulását. Ezzel én is így vagyok, de a körülmények továbbra is rendesen beleszólnak. Reálisan június 15 után lesz időm komolyabban foglalkozni vele, igaz, akkor várhatóan pár hét alatt meglesznek a végső szükséges…..
laci4321
2009.06.19 12:01:36
laci4321
2009.06.19 21:29:54
@ShadowPaw: Én örülök is. Szerencsére a kész és teljes játékban nem lesz ez a gond.
Még hiányosan bár, de megnyílt a lehetőség szövetségek létrehozására. Röviden úgy néz ki a dolog, hogy akárhány szövetség lehet, egy szövetségnek akárhány tagja, viszont egy ember csak egy szövetségbe tartozhat. A szövetségnek van egy alapítója és a tagjai. A tagok…..
A fejlődési létra egy kicsit áttekinthetőbben:
Alulról fölfelé a 0-adiktól a 6-odik tech-szintig. Balról jobbra az energia szektor, az űrhajógyártás, a high tech ipar, és az élelmiszeripar. Az összekötő vonalak azt jelentik, hogy az egyik gyár inputot szolgáltat a másiknak.…..
[UPDATE: amióta van geológia, megszűnt a restrikció, a vonatkozó részek ezért lettek kiszürkítve]
A GKB felügyeli egyrészt a tőzsdék működését (jelenleg egyetlen tőzsde van, a CBOT). Másrészt ez a bank bocsátja ki a Shylock-ot. Ez utóbbi szerepkörét úgy látja el, hogy…..
Az erőforrások nagy része jobb lent látható:
Az erőforrás képe, neve, raktáron lévő mennyisége, és zárójelben a nettó termelése, vagyis a termelés és fogyasztás különbsége (zöld, ha pozitív, piros, ha negatív). Ha az erőforrás neve elszíneződik (narancssárga, piros)…..
Az alábbiak az eddig betervezett erőműtípusok. Van, amelyik minden bolygón ugyanolyan, van, amelyik osztályfüggő. A teljesítmények azért vannak intervallumban megadva, mert különböző szintű erőműveket lehet építeni. A további ötleteket szívesen várjuk.
Naperőmű
Az egyik…..
Zandagort online stratégiai játék
FAQ - Miért nem látom a tőzsdén az ajánlattevők nevét?
2008.12.03 00:19:00
A játékban a tőzsde épp úgy működik, mint a valóságban (az elektronikus). Nem egy középkori piac, ahova kiviszed az árut, aztán kiabálsz, hogy krumplit tessék. Hanem egy automatikus közvetítő rendszer, ahol megmondod, hogy miből mennyit milyen áron szeretnél eladni, és miből…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. Legyen mindenkinek profilja. Olyan, amit mások elolvashatnak. Ebbe a profilba lehessen írni magunkról azt amit akarunk. Valami olyasmi, mint a travian-ban vagy a klánháborúban. Szerintem jó ötlet lenne. Legalább tudjuk, hogy kit támadunk.
2. Lehesssen egy beállítás szerintem, ahova beírhatjuk a személyes szövetségeseink, MNT-seink, vagy ellenségeink nevét. És a térkép színe megváltozzon. Valamint ki lehessen választani, hogy-e három pozíciót milyen színnel jelöljön nekünk a térkép. Mert hát mindenki másképp szereti. Persze a színválasztás nem feltétlen szükséges.
3. Hadászati pont és hadászati rang. Hogy azért tudjuk, hogy kivel állunk szemben. Harcos típus-e vagy nem. Minél több hadászati pontja van valakinek, annál nagyobb rangot kap. Ja és gondolkodtam azon is, hogy nagyobb rangnál esetleg +morált kaphatna a flotta.
Ez a 3. pont csak egy ötlet, nem szükséges, de azért megemlítésre méltó.
Az első 2 viszont jó lenne, ha lenne.