Adatok
99%
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Budapesten kívül lakók autói adják a belső személygépkocsi-forgalom közel felét. Rendszeresen hallhatjuk – politikusoktól, közlekedéstervezőktől és átlag állampolgároktól is –, hogy ennek a forgalomnak és egyúttal a város belső részei parkolási gondjainak a csökkentéséhez jelentősen hozzájárulhat,…..
99%
2020.03.30 16:32:06
Emlékszem, Lukács András annak idején ugyanezeket az érveket hozta fel az M0-ás ellen is, ezzel sikeresen késleltetve a körgyűrű megépítését. Nem kis részben neki "köszönhetjük" azt is, hogy elmaradt az északi szakasz, most meg már valószínűleg soha meg sem épül. Rossz belegondolni, mi lenne velünk még a csonka M0-ás nélkül is. Ez az ember pedig ahelyett, hogy bocsánatot kérne a régi tévedéseiért, most még újabbakkal tetézi.
99%
2020.03.31 10:35:10
@ZBR: Először is nem vagyok agysebész. A legkülönbözőbb témákban eddig kifejtett 1377 hozzászólásaidból látszik, hogy te viszont mindenhez (is)értesz. Én csak egy dologhoz, a közlekedéshez, ugyanis tényleg közlekedésmérnök vagyok. Először is tisztázzuk: amiről beszéltem valóban az északi szakasz, pontosabban az észak budai, a 10-es és a 11-es út közötti rész. A Levegő Munkacsoport 1995-ben ennek, illetve a nyugati szakasznak az elhagyásáért lobbizott www.lelegzet.hu/archivum/1995/10/1272.hpp.html.
A költségekről: igen, drága, viszont a legdrágább mindig a félbehagyott beruházás, amibe már bele lett ölve egy csomó pénz, viszont a funkcióját nem teljesíti, ezért toldozzuk foldozzuk (déli szakasz szélesítés), ismét beleölve egy csomó pénzt és így tovább.
A költségekről: igen, drága, viszont a legdrágább mindig a félbehagyott beruházás, amibe már bele lett ölve egy csomó pénz, viszont a funkcióját nem teljesíti, ezért toldozzuk foldozzuk (déli szakasz szélesítés), ismét beleölve egy csomó pénzt és így tovább.
99%
2020.03.31 11:15:48
@Samott: Helyes, ne is költözzenek ki, maradjanak csak az élhetetlen belvárosban...
A youtube csúf temető, mély gödör: úgy tűnik el benne az idő, hogy nyoma sem marad, órák vesznek el a mélyben, mint sáros barna föld rakódik rájuk az újabb és újabb videó, kifényesedett lapátnyelet forgatva eltemet bennünket az internet.
Valahogy így jutottam el ehhez az…..
99%
2012.07.20 21:07:32
A pénzügyminisztérium szakértői túl kockázatosnak, gazdaságtalannak és jogszerűtlennek tartják a sávolyi motorversenypálya megépítésének állami támogatását, a kormány mégis odaítélte, az MFB pedig kifizeti a milliárdokat.Az Index birtokába került újabb belső feljegyzés…..
Cameron Donald maga sem hitte, amikor a GSX-R 1000 superbike-ján 131,457 mérföldes, vagyis 210.82 km/h-s átlagsebességgel teljesítette a Man TT 60.72 kilométer hosszú utcai körét – ez az edzésidő nemhivatalos sebességi rekord a Mountain circuit szakaszon. A Man-sziget…..
99%
2009.06.08 12:17:24
Bitterről a TT hivatalos honlapján www.iomtt.com van info: 18,55-ös köridőt ment a Superstock edzésén, ami 120-mérföldes átlagnak felel meg, ezzel böven a mezőny első harmadában van, ami egy magyar motorostól kiváló. Lemosott egy csomó hely menőt is, akik a szigeten nőttek fel...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz