Adatok
Tengerindream
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Emlékeznek még tán, nem is olyan régen történt, hogy ellopták Robertó Honda CR-V-jét a házuk előtt, korán reggel, a térfigyelő kamera alól. Nincs is ebben semmi különös, Budapesten reggelente többen is ébrednek úgy, hogy aznap nem autóval indulnak a munkahelyükre, bár ekkor…..
Tengerindream
2009.06.07 22:51:15
@Hrzrasn:
Te most szórakozol velem? Ezzel kezdtem, ez volt a legeslegelső hozzászólásom, leírtam már százszor, de a kedvedért leírom mégegyszer:
Rover 620 Si
Megnyugodtál? Na kérdezzél még valami okosat.
Te most szórakozol velem? Ezzel kezdtem, ez volt a legeslegelső hozzászólásom, leírtam már százszor, de a kedvedért leírom mégegyszer:
Rover 620 Si
Megnyugodtál? Na kérdezzél még valami okosat.
Tengerindream
2009.06.07 23:32:21
@Hrzrasn:
Öregem, te kezdesz kihozni a béketűrésemből. Sokkal jobb lenne úgy "beszélgetni" ha netalántán el is olvasnád amit írok, ezért nem lenne szükség arra, hogy 6x írjak le mindent.
Vicces, hogy szerinted egy db autó 5 éves használata alapján én nem mondhatom, hogy ez nem egy szar autó, ellenben te nulla db autó, nulla napos használata alapján meggyőződéssel állítod, hogy igenis egy rakás szar. Ezt gondold már át azért egy kicsit :)
Ha már a történelemről beszélünk, a 600-as széria még azt megelőzően született, hogy a BMW 1994-ben megvette volna a Rovert (93-tól 98-ig gyártották), épp ezért épül a Honda Accord-ra és nem BMW technikára. (műszaki megoldásairól már csak ezért sem érdemes beszélni, hiszen az utolsó csavarig megegyezik a Honda Accorddal (egyedül a kasztni más), epp ezért a "műszakilag híg fos" megállíptásod is bukik). A BMW a 75-ös széria kudarca után vált meg a Rovertől (2000-ben), a 600-ast, akkor már két eve nyugdíjazták a 800-assal együtt (ezt követően egyébként még további 5 évig működött a cég). A Rover silány autói egyébként több tucat díjat nyertek, de ez ne nagyon zavarjon meg:
en.wikipedia.org/wiki/Rover_75#Awards_and_accolades
Tehát a megállapításaid enyhén szólva távol állnak a valóságtól, de javaslom, ha legközelebb okoskodni kezdesz, előtte nézz utána annak amiről beszélsz, hiszen ismét csak azt igazoltad, hogy abszolút tudatlan vagy, csak az arcod nagy.
Bár már vagy 5x leírtam azt is, hogy miért nem Rovert vettem, de mint látom te diszlexiás lehetsz, ezért csak a te kedvedért leírom mégegyszer: azért mert magasabb kategóriájú autót kerestem mint amilyet a Rover gyártott. Igen tudom, a Jaguar is szar, el is adták az indiaiaknak, szégyellek is beleülni.
Többször ezeket nem szeretném leírni és szerintem más se szeretné.
Szerintem nagyon jó lenne, ha egy kicsit magadba néznél és elgondolkoznál azon, hogy vajon hová akarsz kilyukadni, mert én nem látok mást, csak egy mindenáron fikázni vágyó szerencsétlent, akinek talán elvették a játékmackóját kiskorában és ezért csak az értelmetlen kötekedésben lel örömöt.
Határtalanul vicces, hogy én leírtam egy autótípust amim volt, amivel meg voltam elégedve (továbbá amivel a Totalcar Népítélete szerint még jónéhányan meg vannak elégedve), ami szerintem megfelel azoknak a kritériumoknak amikről a poszt szólt, erre órák óta olyan emberekkel kell vitatkoznom, akik ilyen autót legfeljebb képen láttak, de ellentmondást nem tűrően, meggyőződéssel állítják, hogy ez egy rakás szar. És a vége, hogy én vagyok a hülye.
Öregem, te kezdesz kihozni a béketűrésemből. Sokkal jobb lenne úgy "beszélgetni" ha netalántán el is olvasnád amit írok, ezért nem lenne szükség arra, hogy 6x írjak le mindent.
Vicces, hogy szerinted egy db autó 5 éves használata alapján én nem mondhatom, hogy ez nem egy szar autó, ellenben te nulla db autó, nulla napos használata alapján meggyőződéssel állítod, hogy igenis egy rakás szar. Ezt gondold már át azért egy kicsit :)
Ha már a történelemről beszélünk, a 600-as széria még azt megelőzően született, hogy a BMW 1994-ben megvette volna a Rovert (93-tól 98-ig gyártották), épp ezért épül a Honda Accord-ra és nem BMW technikára. (műszaki megoldásairól már csak ezért sem érdemes beszélni, hiszen az utolsó csavarig megegyezik a Honda Accorddal (egyedül a kasztni más), epp ezért a "műszakilag híg fos" megállíptásod is bukik). A BMW a 75-ös széria kudarca után vált meg a Rovertől (2000-ben), a 600-ast, akkor már két eve nyugdíjazták a 800-assal együtt (ezt követően egyébként még további 5 évig működött a cég). A Rover silány autói egyébként több tucat díjat nyertek, de ez ne nagyon zavarjon meg:
en.wikipedia.org/wiki/Rover_75#Awards_and_accolades
Tehát a megállapításaid enyhén szólva távol állnak a valóságtól, de javaslom, ha legközelebb okoskodni kezdesz, előtte nézz utána annak amiről beszélsz, hiszen ismét csak azt igazoltad, hogy abszolút tudatlan vagy, csak az arcod nagy.
Bár már vagy 5x leírtam azt is, hogy miért nem Rovert vettem, de mint látom te diszlexiás lehetsz, ezért csak a te kedvedért leírom mégegyszer: azért mert magasabb kategóriájú autót kerestem mint amilyet a Rover gyártott. Igen tudom, a Jaguar is szar, el is adták az indiaiaknak, szégyellek is beleülni.
Többször ezeket nem szeretném leírni és szerintem más se szeretné.
Szerintem nagyon jó lenne, ha egy kicsit magadba néznél és elgondolkoznál azon, hogy vajon hová akarsz kilyukadni, mert én nem látok mást, csak egy mindenáron fikázni vágyó szerencsétlent, akinek talán elvették a játékmackóját kiskorában és ezért csak az értelmetlen kötekedésben lel örömöt.
Határtalanul vicces, hogy én leírtam egy autótípust amim volt, amivel meg voltam elégedve (továbbá amivel a Totalcar Népítélete szerint még jónéhányan meg vannak elégedve), ami szerintem megfelel azoknak a kritériumoknak amikről a poszt szólt, erre órák óta olyan emberekkel kell vitatkoznom, akik ilyen autót legfeljebb képen láttak, de ellentmondást nem tűrően, meggyőződéssel állítják, hogy ez egy rakás szar. És a vége, hogy én vagyok a hülye.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Olvasni tudsz? Ne írjam már le harmadszor könyörgöm...
Itt a megoldás: Tengerindream 2009.06.07. 22:09:17