Adatok
V-blok
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze. Vélemények az azonos című írásunkról...
Maga az eljárás körülbelül kétszer annyiba kerül, mint itthon. Ezzel nagyjából el is mondtunk minden rosszat a procedúráról. Vélemények az azonos című írásunkról...
V-blok
2009.06.05 21:05:51
Finnországban is 1xű a vizsga. Beállsz, regelik az autód, befizetsz, adod a kulcsot. Jön a szaki,megkérdezi kié az autó, akarsz-e vele menni. Ha nem, akkor is látod üvegen keresztül a folyamatot. Autón mindent (számitó)gépesitve lecsekkol, automata padon mixel a futóművön, és ha minden OK, készen is vagy. 15-20 perc az egész. Közben kávé, süti ingyen.
Idehaza több éve voltam a Mozaik u-ban. Motort vittem, mely előtte össze volt törve. Műszakilag már egyben volt, de az idom alja még nem volt felszerelve. Gond akkor kezdődött, amikor a vizsgabiztos kiüvöltött, hogy az összes (hárman voltunk) motoros tolja be a gépét. Neki az emelkedőn felfelé lassúak voltunk. Beszóltam, hogy akár segithetne is. A mellettem lévő srác csititott, félvén, hogy meg fog sz@vatni. Bele is kezdett, mondván, miért nem olyan állapotban hoztam a vasat, mint amikor az ideiglenes forg-ból kivonás történt. Mondom überfontosnak, hogy akkor utánfutó kellene kosár és lapát kisegitőkkel, merthogy akkor össze volt törve.
Végszóra odajött egy ismerősöm, aki ott dolgozott mint felügyelő. Ő lelohasztotta az embert, és igy mindhárman sikeresen túljutottunk a procedúrán.
Ott is csak arra nem gondolnak,hogy mi történne, ha a fék ellenőrzésnél valaki szerencsétlenül ráesik a görgőre. A felesleges kötözködés meg megy megy 1000-el...
Idehaza több éve voltam a Mozaik u-ban. Motort vittem, mely előtte össze volt törve. Műszakilag már egyben volt, de az idom alja még nem volt felszerelve. Gond akkor kezdődött, amikor a vizsgabiztos kiüvöltött, hogy az összes (hárman voltunk) motoros tolja be a gépét. Neki az emelkedőn felfelé lassúak voltunk. Beszóltam, hogy akár segithetne is. A mellettem lévő srác csititott, félvén, hogy meg fog sz@vatni. Bele is kezdett, mondván, miért nem olyan állapotban hoztam a vasat, mint amikor az ideiglenes forg-ból kivonás történt. Mondom überfontosnak, hogy akkor utánfutó kellene kosár és lapát kisegitőkkel, merthogy akkor össze volt törve.
Végszóra odajött egy ismerősöm, aki ott dolgozott mint felügyelő. Ő lelohasztotta az embert, és igy mindhárman sikeresen túljutottunk a procedúrán.
Ott is csak arra nem gondolnak,hogy mi történne, ha a fék ellenőrzésnél valaki szerencsétlenül ráesik a görgőre. A felesleges kötözködés meg megy megy 1000-el...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Gratulálok! Sajnálom, hogy nem ismerjük egymást személyesen! Sokat "értekezhetnénk" autós dolgokról. De nem ez az, amiért billentyűzetet verek.
Én is öreg autót nézegetek mindennapi gondjaim leküzdéséhez, de lassan-lassan ott tartok, hogy nem éri meg, mert a fenntartási költségek közel azonosak lesznek egy új autó vásárlásának költségeivel. Értem ezalatt, hogy az öreg autóra mindenféle kötelező megjelenés miatt kellene sokat költeni, az újra meg a banki hitelt kellene törleszteni.
A gépjárműimportőrök munkásságát meg csokorba szedve küldeném a legmélyebb bányába! Ebben az országban aktív érdekvédelem nincs! Ám ha valahová pénz kell, akkor azonnal a gépjárműveket és az üzemanyag árakat, terheket módosítják.
Én is motorozom, bár új a gép. Majd felrobbantam, amikor a súlyadó helyett a teljesítményadót vezették be! Többett fizetek, mint egy új Audi A6 1.9 diesel tulajdonosa. Pedig a futásteljesítmény és a súly sincs közel egymáshoz. Ez a "korrekt" megoldás!
Magyarország: Én így NEM(!!!) szeretlek!
És akkor hogy is lesz az utólagosan tuningolt autókkal? Ó, de már tudom is!
Itt mindig marad kiskapu! Ez az! Veszek egy öreg alap modellt, és agyontuningolom! Heuréka!
Bocsi, kezdek bedilizni....