Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Boszii

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bigyóblog Játék a Bigyóshoppal! 2011.04.04 10:05:00
Megint játszunk, ezúttal a Bigyóshop ajánlott fel néhány szuper ajándékot. A kérdés nagyon egyszerű. Melyik bigyóshopos termék tetszik a legjobban és miért (bármelyiket választhatod a bolt kínálatából). Kommenteld (és linkeld) ide és máris esélyes vagy a három ajándék…..
Boszii 2011.04.04 21:56:12
Joooenak sikerült biztosításváltás közben koccannia egyet autójával, amit az újonnan választott Genertel 102 ezer forintos díjjal jutalmazott. Amikor ezt nem fizették és megpróbálták megreklamálni, felmondták a szerződést. Olvasónk szerint a Genertel a Bonus-Malus rendszerrel…..
Boszii 2009.06.04 10:48:34
Édesapámmal nagyjából hasonló történt...szintén Genertel. A problémát úgy sikerült megoldani, hogy díjnemfizetés miatt megszűnt a szerződése a Genertelnél, méltányossági kérelmet írtunk e-mailben, hogy engedjék meg, hogy más biztosítóval kössön szerződést év közben (természetesen mindenféle módon alátámasztottuk/igazoltuk,hogy a megemelkedett díjat nem tudná fizetni, illetve a kb. 30-40 ezer forintos kárhoz képest a megemelkedett biztosítási díj elég aránytalan lenne). A kérelemre 24 órán belül választ kaptunk! Természetesen engedélyezték a váltást. Egy csekket kellett befizetni a biztosítás megszűnésének napjától az új biztosítás megkötésének napjáig. Ezt a csekket hetekig nem sikerült küldeniük annak ellenére, hogy folyamatosan hívtuk őket, hogy miért nem küldik a csekket. Végül személyesen bementünk az ügyfélszolgálatra, ahol adtak egy bankszámlaszámot (az ügyfélszolgálaton személyesen nem lehet befizetni!!), ahova be kellett fizetni vagy átutalni az összeget, majd mikor az ő számlájukra megérkezett a pénz (kb. 2 munkanap), akkor kiállítottak egy igazolást, ehhez hozzácsatoltuk az emaileket (méltányossági kérelem és a válasz rá, hogy engedélyezik a biztosítóváltást), majd ezeket eljutattuk az új biztosítóhoz. Természetesen az új biztosítóval már előtte többször egyeztettünk (ők voltak akik segítettek hogy pontosan mit és hogyan kell csinálni), és online megkötöttük a biztosítát is (így volt róla egy igazolás, amivel használhattuk az autót a kötvény megérkezéséig), amíg az előbb leírt folyamatok zajlottak. És amikor a papírokat beküldtük, akkor meg is küldték az új kötvényt.
Rengeteg telefonálgatással, faxolással és utánajárással járt a folyamat. Az online ügyfélszolgálaton sajnos nagyon sokszor olyanokba botlottunk, akiket nekünk kellett felvilágosítani arról, hogy lehetséges évközben biztosítót váltani, és ennek a folyamatáról, ezért javaslom, hogy ha valaki ilyen helyzetbe kerül, és összeakad egy olyan ügyfélszolgálatossal, aki "nagyon képben van", akkor jól jegyezze meg a nevét, és utána mindig őt keressen!