Adatok
feroka72
0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál…..

A szigetelőszalagot is oldja a gázolaj
- Itt vagyok a Rakparton és megállt az autó – búgta a telefonba feleségem. A legjobb hely az elakadásra. Másodszor csinálja, rutinja van benne. Érdekes a közlekedőtársak reakciója, a villogó elakadásjelző és a kocsi mellett…..

A Becsületesnepper a minap beküldött négy képet a szerkesztőségi levlistára ezzel a három mondattal:
304 ezret futott 1.8-as Honda motor mosás nélkül. Nagybátyám mindig szívja a vérem, hogy miért futtatom a rizsrakétákat. Ezért.
Sok-sok év tapasztalatát olvasták,…..

A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...

- Szevasz Tibi! Figyelj, meddig vagy bent a héten? Mert vettem egy benzines A6-ost, ki kéne olvasni belőle ezt-azt.Azonnal hallottam Novoth Tibi (ex-Boschtechnikus) fojtott hangján, hogy csak a jólneveltségnek – és barátságunknak – köszönhetően nem küld el azonnal oda, ahonnan anno…..
feroka72
2013.02.12 16:13:06
@Hz: Na szóval van 10 és 20 szelepes hengerfej. Év járat, motor kód , ország. És lehet vitatkozni .De addig nem.
feroka72
2013.02.12 16:14:30
feroka72
2013.02.12 16:17:36
@csiky944: Német országban ha valaki km órát babrál annak kezét-lábát levágják. De ha a Német autót a nepper behozza 450 000 km-rel az biztos hogy a vevő max 120 000 km veszi meg.

Nem volt vita egy percig sem. Nem is lehetett volna, hiszen a képeket először megpillantva azonnal tudtam, hogy kiomlott belekben térdig gázolok, ha kell, de ez az autó ott lesz a standunkon. Nem volt rá szükség, akit kérdeztem, az csak bólintott. Winkler a V8 miatt, Bende az…..

Jó ideje nem írtam Eráról, a kombi fekvőlámpás Mercimről, mert, ha úgy vesszük, nem is volt mit. Ződcséges Merdzsóként szépen teszi dolgát, indul, megáll, viszi az Ikeát, kilencfelet eszik így télen, városban, fogatlan szájával szépen morzsolgatja a kilométersercliket.…..
feroka72
2010.01.17 10:10:33

Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..

Kedves Olvasóink! Közeli barátunk, az alkatrész-cikkszámok Esőembere és kiapadhatatlan ellátónk, Prokee írt nekünk egy szomorú levelet. Van benne minden: friss jogsi, Apa autója, baleset, szívfájdalom és egy Swift, amit szeretnek. Tanulság? Még tán az is. Olvassák csak...…..

Megint itt az ideje, hogy vegyek valami vackot kétszázért. Épp ki se hevertük a Subarus bukót - ott 800 ezerbe került az autó eladása - amit egyébként az új tulajdonos totálkárra tört azóta. Ő köszöni jól van. Így néz ki, tessék, ha ilyet akarnak csinálni, a sztrádán…..
feroka72
2009.10.18 13:29:33

Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban. Sőt, nem hiszek a 200 ezresben sem. Szinte minden – saját autóinkkal foglalkozó blogposzt – kommentelői között feltűnnek a most vettem olaszban egy kilenc éves 320d-t, hibátlan és a kilenc éves B Vectrával járok…..

Kedves barátunktól kaptuk az alábbi e-mailt, illetve levelezést, alcíme akár lehetne a Kis magyar történet is, annyira jellemző példája a gerinctelen átverésnek.Olvassák csak:Nézzétek meg amíg fent van mindkettő...Ezt az autót néztem meg:A legnagyobb gáz az volt, hogy a váltót…..

Képaláírás
Igen, továbbra is ezt kell megvenni, de nagyon vigyázzanak, mit sóznak még önökre.
Vélemények az azonos című írásunkról...

Úgy néz ki, igen, legalábbis ezt mutatja az egykori GM vezér, Rick Wagoner példája.
Vélemények az azonos című hírünkről...
feroka72
2009.07.19 12:41:30

A legtöbbjüket a teszteléskor nem is utáltam. Lehet persze, hogy csak mert valami miatt különlegesek voltak, és örültem, hogy egyáltalán vezethettem őket. Ezért az eredeti tesztben néha nem is borzadok el rajtuk igazán. Aztán az ember alaposan megrágja a dolgot, és azt mondja: na,…..
feroka72
2009.07.11 14:53:30
@newname: Nyugodtan hasonlítjuk csak össze a Suzukit az Opellel . A régi Swift 88 -ban lépet a színre 805-845 kg öntömeggel, kontra Opel corsa 89 évjárat öntömege 800-845 kg ,törés teszt max. ** lehet mind a két esetben. A következő lépcső astra f amely 910-990 kg öntömeggel kontra Suzuki baleno 935-1005 kg öntömeggel, a törés teszt talán *** lehetne mind a két estben.Végül pedig Opel vectra 2002 évjárat **** ncap eredménnyel, kontra sx 4 **** ncap eredménnyel.Tehát az objektív össze hasonlításban a biztonság terén egyformák, de a megbízhatóság és a fenntarthatóság terén a suzuki sokkal jobb, népítéletek szerint.
feroka72
2009.07.12 12:38:10
@Cartman (ex Cartman): Lehetett volna ignis is de az még megalázób a vectra számára mivel ignis is **** ncap tesztel bír.
feroka72
2009.07.12 12:40:56

András küldte el nekem az alábbi képeket, az Evo Klub fórumán tűntek fel. Egy Stockholmban élő tag küldte be őket. Nézem az elsőt, másodikat és lassan szúró fájdalom születik a szívem környékén. Majd a bosszúság, a tehetetlenség és a kérdés: miért? Fordok. Sierrák,…..
feroka72
2009.07.05 14:33:33
@tamil: Nem az országról van szó, hanem arról ,hogy az unióban az autó gyáraknak kötelessége vissza venni a roncs autókat mindenféle kikötés nélkül.Ez lehet akár magyarországi vagy romániai roncs autó is.Törvény kötelezi rá őket még a szállítási költség is öket terheli,ez a törvény , mivel a Fordot német országban gyártották ezért ez a ő "saruk".
feroka72
2009.07.05 14:35:42
@Sabc: @tamil: hozzá szólást nézd meg

A rosszindulatúan hangzó pletyka, mely szerint a gyártók a tartós tesztelést az első néhány ezer vásárlóra bízzák, nem teljesen alaptalan. A jelenlegi modellciklusok mellett többre se idejük, se pénzük nincs.
Vélemények az azonos című írásunkról...
feroka72
2009.07.04 17:02:50
@F/:modern diezel motorhoz csak fő alkatrészt kapsz, a régi adagolókhoz pedig az utolsó csavarig minden alkatrészt.miért kellene új adagoló ?

Robertó és a Swift. A Swift és Robertó. Lassacskán visszatér minden a régi kerékvágásba, ülepszik az Autót Robertónak - mozgalom tömege által felvert por, lassan érlelődnek az első benyomások, születnek a tapasztalatok. Megkértem, írjon egy pár sort arról, milyen swiftesnek…..
feroka72
2009.06.30 20:24:32
@hülegyerek: Te elhiszed hogy 97-s diesel autóban 200 000 km van ?
feroka72
2009.06.30 20:28:15
@MogmondomZazOszintet: Dacia = o minőség , ostobák nézzék meg a népítéletet.
feroka72
2009.06.30 20:30:25
@MogmondomZazOszintet: 10 éves swift megbízhatóbb mint egy új logan

A sztori nem kacifántos: mivel gazdája annak idején eladta lelkét a bajor ördögnek, így nem csoda, hogy pár E28 és E34 után, 850 ezer forintért hozzá került mai tesztalanyunk. Első körben atomjaira szedte (ennek persze – kellő tapasztalat híján – ne álljanak neki…..
feroka72
2009.06.29 13:36:03

Elég három henger és hetven lóerő? Elég négy méter és egy kisautó karosszéria? Ne arcoskodjunk, válság van.
Vélemények az azonos című írásunkról...
feroka72
2009.06.23 15:37:30
@Bambano: jobb a keskenyebb márkás gumi ( fulda , conti stb )mint a szélesebb gagyi (kormorán , matador, barum .......)

A vasárnap délelőtt sosem egyszerű. Ha előző nap Zoli barátoméknál vagyunk, akkor mindig alaposan beborozok vele, nehezen megy hát az ébredés. A Kati is ilyenkor piheni ki, hogy hét közben öt órákat alszik éjjel. A gyerekek meg nőnek, nekik szintén óriáscsipa hízik a…..

Videós kollégánk, barátunk, Robertó érdekes átalakuláson ment keresztül az utóbbi hónapokban. Pontosabban nem ő, hanem a státusza minálunk. Régebben, amikor felcaplatott hozzánk a videórovatból, mindenki köszönt neki, á helló, komesztáj, mi van veled, mikor vágunk, satöbbi.…..
feroka72
2009.06.15 09:21:42
@SilverGhost: Karosszéria lakatos iparban dolgozom , AUDIK ,VW betegség a torony felfüggesztés, ajtó zsanér, csomagtér zár és környéke korróziója,12 évesen
feroka72
2009.06.15 09:28:02
@Bambano: F-s Astrak sárvédő, küszöb , csomagtér ajtó. G Astráknál letakarták a sárvédő ívet és a küszöböt műanyag elemel , ha 2000-s évjáratnál leveszed ott lesz vastagon a rozsda. Tehát ha nem tudod megoldani a korrózió védelmét takard be olcsó műanyaggal.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Pld van egy 1350 kg Mazda 626os 2000-es évjáratú 2.0 D , és egy 1.8 benzines változat. (tapasztalati adatokat írok).
Benzines téli nyári átlag fogyasztása 8 l, mondjuk szorozzuk 350 Ft -al . Ez 2 800 000 Ft üzemanyag költség 100 e km alatt.
Diesel fogyaszt 5,5 l. Szorozunk 400 Ft al. 100 e km alatt 2 200 000 Ft. Ez 600 e Ft különbség. használt adagoló 20 e ft ért van. Mondjuk a Denso tízszer többet elmegy mint a hasonló Bosch VP-k.MIÉRT IS NE DIESELT VEGYÜNK ?????????!!!!!!! (Persze megbízható típusba lásd népítéletet szűrése, a fenébe élbolyban csak Japán , és Korea van)