Adatok
Stella motoron
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha “biciklistaként” reagálnék Stump András cikkére, bizonyára a fenti címet adnám neki. Csakhogy ennek nincsen sok köze a modern közlekedéspolitikához, amivel foglalkozom, és hozzám sem - már sokszor leírtam: nem vagyok “biciklista”. Tehát az alábbi cikk új…..
Stella motoron
2014.06.18 10:02:58
@Perillustris: Én olvasgatom és te ismerkedsz a KRESZ-el? :)
Azért nincs nagy kultúrája még a kerékpározásnak kis hazánkban az szerintem tény, de néha úgy gondolom az autózásnak sem sok...motorral amúgy énis elismerem az evolúciós-szelekciós hatást. Ismeretségi körben is hallottam olyat, hogy nagy teljesítményű motorral a szalonból hazafele halt meg 280km/h körül egy fának menve.
Bringások mégjobban puhatestűek, ha nem ésszel és defenzíven vezetnek hamar egy jármű kerekei alatt végzik és sokszor önhibájukból.
Azért nincs nagy kultúrája még a kerékpározásnak kis hazánkban az szerintem tény, de néha úgy gondolom az autózásnak sem sok...motorral amúgy énis elismerem az evolúciós-szelekciós hatást. Ismeretségi körben is hallottam olyat, hogy nagy teljesítményű motorral a szalonból hazafele halt meg 280km/h körül egy fának menve.
Bringások mégjobban puhatestűek, ha nem ésszel és defenzíven vezetnek hamar egy jármű kerekei alatt végzik és sokszor önhibájukból.
Stella motoron
2014.06.18 11:00:08
@ex-dr. vuk: Persze, hogy tudok erre mit mondani ! Sok tahó ember vezet, akit sem a szabályok sem más élete nem érdekel...sajna.
Énis észrevettem azt amit mondasz. A legtöbbje amúgy megnézi kinek NEM adja meg az elsőbbséget, ami persze mégnagyobb tahóság.
Nekem egyszer kisrobogóval menve nem akarta megadni egy tűzpiros Ferrari az elsőbbséget (jobbkezet) már készültem hogy felfekszek a motorháztetőre és a lehetőségeimhez mérten a legnagyobb kár okozom, de meggondolta magát, mivel védtem a jogomat, persze ennek megvolt a veszélye.
Énis észrevettem azt amit mondasz. A legtöbbje amúgy megnézi kinek NEM adja meg az elsőbbséget, ami persze mégnagyobb tahóság.
Nekem egyszer kisrobogóval menve nem akarta megadni egy tűzpiros Ferrari az elsőbbséget (jobbkezet) már készültem hogy felfekszek a motorháztetőre és a lehetőségeimhez mérten a legnagyobb kár okozom, de meggondolta magát, mivel védtem a jogomat, persze ennek megvolt a veszélye.
Jó reggelt, dagadó pártkasszát mindenkinek! Csak emlékeztetnénk a kevésbé tájékozott fogyasztókat, hogy mától - közgazdaságilag természetesen semmivel sem alátámasztható módon - átlagosan 30 százalékkal nőnek a parkolási díjak a fővárosban. Előző mondatunk persze…..
Stella motoron
2009.06.02 17:37:37
@Legelő Őse:
Robogóval ha minden szabályt szóról-szóra betartassz, akkor hamar meghalsz Bp-en. De racionálisan és figyelve szerintem nagyon jól lehet haladni vele.
Végre valaki más is értékeli ezt! :D
Kéne már valami mozgalmat indítani a robogós-motoros közlekedés népszerűsítésére Budapesten!
Budapest nem bír el ennyi autóforgalmat! A bringás közlekedés meg nem mindenkinek működik távolság / erönlét vagy egyebek miatt. Külsö parkolók és a tömegközeledés minősége miatt nem nagyon van más alternatíva.
Üljön, aki tud robogóra vagy motorra! Kapjon adókedvezményt aki átül, állami támogatást, vagy bármi ösztönzést és ne érezzem már ennyire, hogy az állam minket is le akar csak húzni ahol csak lehet (pedig így van, miért is lenne ez kivétel)!
Üdv! Stella
Robogóval ha minden szabályt szóról-szóra betartassz, akkor hamar meghalsz Bp-en. De racionálisan és figyelve szerintem nagyon jól lehet haladni vele.
Végre valaki más is értékeli ezt! :D
Kéne már valami mozgalmat indítani a robogós-motoros közlekedés népszerűsítésére Budapesten!
Budapest nem bír el ennyi autóforgalmat! A bringás közlekedés meg nem mindenkinek működik távolság / erönlét vagy egyebek miatt. Külsö parkolók és a tömegközeledés minősége miatt nem nagyon van más alternatíva.
Üljön, aki tud robogóra vagy motorra! Kapjon adókedvezményt aki átül, állami támogatást, vagy bármi ösztönzést és ne érezzem már ennyire, hogy az állam minket is le akar csak húzni ahol csak lehet (pedig így van, miért is lenne ez kivétel)!
Üdv! Stella
Stella motoron
2009.06.02 14:37:29
@i hate the police:
Akkor rád nem vonatkozik a dolog. Ha halálfélelmed van, akkor ne motorozz. Te ülj autóba! De sokan alaptalan félelmek miatt nem ülnek fel egy robogóra. Pedig szerintem más lenne a motorosokhoz a hozzáállás ha többen legalább robogóznának is néha.
Mind a közlekedés, mind a parkolás is másképpen nézne ki.
És a kérdésem még mindig fennáll mindenkinek! Miért csak a bicigli az alternatíva, a motor és robogó miért nem? Szerintem bringával (ha nem bringaúton mennek) veszélyesebb városban közlekedni, mint robogóval, főleg ha fogalma sincs a biciglisnek a kreszről.
Tudom, hogy a média plántálja az emberekbe, hogy mennyire veszélyes a motorozás, ami valamennyire igaz is, főleg ha ész nélkül csinálják, és mint mindent ezt is meg kell tanulni, de érdemes és valós ALTERNATÍVA LENNE a városi közlekedésben.
Üdv!Stella
Akkor rád nem vonatkozik a dolog. Ha halálfélelmed van, akkor ne motorozz. Te ülj autóba! De sokan alaptalan félelmek miatt nem ülnek fel egy robogóra. Pedig szerintem más lenne a motorosokhoz a hozzáállás ha többen legalább robogóznának is néha.
Mind a közlekedés, mind a parkolás is másképpen nézne ki.
És a kérdésem még mindig fennáll mindenkinek! Miért csak a bicigli az alternatíva, a motor és robogó miért nem? Szerintem bringával (ha nem bringaúton mennek) veszélyesebb városban közlekedni, mint robogóval, főleg ha fogalma sincs a biciglisnek a kreszről.
Tudom, hogy a média plántálja az emberekbe, hogy mennyire veszélyes a motorozás, ami valamennyire igaz is, főleg ha ész nélkül csinálják, és mint mindent ezt is meg kell tanulni, de érdemes és valós ALTERNATÍVA LENNE a városi közlekedésben.
Üdv!Stella
Stella motoron
2009.06.02 15:20:33
@i hate the police:
Te egy rendes autós vagy :). Sok van belőletek, de van aki azért is beljebb megy, nehogy elférjek (látom a tükörben, hogy röhög).
'Zöld bringázás', naja ez már tényleg politika. Nem hiszem, hogy a városi levegőben az annyira egészséges lenne amúgy....
A motor is kevesebb szennyezést okoz mint egy autó, főleg, hogy nem áll annyit a dugóban. De most a bringa a 'trendi'/politikailag támogatott, bár néha a frászt hozza rám némelyik, amikor simán átmegy előttem a piroson. Némelyik halálos veszélyesen tud bringázni. De ez más témához tartozik már.
Mindenestre már tényleg nem lehet autóval a városban sem közlekedni, sem nem parkolni. És ezen a megnövelt parkolási díj - ami elveszik privát zsebekben - nem fog segíteni, ha csak nem annyiban, hogy az emberek közlekedési alternatívát fognak keresni, de abban egyet kell értsek, hogy a BKV nem minden esetben lehet az.
Üdv! Stella
Te egy rendes autós vagy :). Sok van belőletek, de van aki azért is beljebb megy, nehogy elférjek (látom a tükörben, hogy röhög).
'Zöld bringázás', naja ez már tényleg politika. Nem hiszem, hogy a városi levegőben az annyira egészséges lenne amúgy....
A motor is kevesebb szennyezést okoz mint egy autó, főleg, hogy nem áll annyit a dugóban. De most a bringa a 'trendi'/politikailag támogatott, bár néha a frászt hozza rám némelyik, amikor simán átmegy előttem a piroson. Némelyik halálos veszélyesen tud bringázni. De ez más témához tartozik már.
Mindenestre már tényleg nem lehet autóval a városban sem közlekedni, sem nem parkolni. És ezen a megnövelt parkolási díj - ami elveszik privát zsebekben - nem fog segíteni, ha csak nem annyiban, hogy az emberek közlekedési alternatívát fognak keresni, de abban egyet kell értsek, hogy a BKV nem minden esetben lehet az.
Üdv! Stella
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Persze meg kell próbálni kiharcolni ami jár, de meghalni nem biztos, hogy érdemes érte. Szerintem, de amúgy ahogy jól esik.