Adatok
dacol6
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy hete írtam, hogy eladtam a Pandát, és nem sikerült helyette másik, kedvemre való téli autót találnom a pénzért. Igazából arra is rájöttem, hogy városban nem szeretnék kocsival járni, egyáltalán. De munkába azért kell menni, a BKV említésére viszont rosszul leszek. Lehet,…..
Akárhogy is nézzük, a szerkesztőségben én kezdtem legkorábban az autótesztelést, pontosan húsz éve. Bizony furcsa látni, hogy azoknak az autóknak a többsége, amiknek pezsgős-puccos-sokcsillagos szállodás bemutatóján ott voltam egykor, mára csoffadt ócskasággá degradálódott.…..
dacol6
2009.08.31 09:38:24
@ekutya: "Egyszerre válaszolok nektek C1 témában. Nekem nincs azzal semmi bajom ha valaki C1-est vesz, de szerintem tökéletesen ideillik a listába. Szerintem az egész lista jól van úgy ahogy van."
--
Szia!
Aham.
De neke nem válaszoltál, mert én biztosnsági tényezőkről nem írtam, csak említettem, hogy nem kell esni, mert kétkerekűvel esni, legyen az bringa, vagy robogó, vagy nagymoci, annyi tényező függvénye, hogy csak na, és mislengumiember legyen a talpán aki baleset nélkül megússza. (Rendszeresen lovagolok is, estem is sokat, még sem gondolom, hogy C1-esítem a lovamat, hanem arra törekszem, hogy mégjobban tudjak lovagolni és még jobban tudjam kezelni a lovam.)
Az általad említett feldőlési lehetőségek minden motorra érvényesek, a C1 kormánya nem nyúlik ki -mint ahogy írod, amit nem is értek- és a cikkfotóról lemaradt egy oldal bukógomba, ami feldőlésnél tartja a mocit (láttam és tényleg).
--
"ugyanakkor értékelem a mérnökök erőfeszítéseit, és örülök hogy van ilyen is"
--
Aham. Szóval ideillik a listába (a "trágyadombra") de ugyanakkor örülsz is neki, hogy van. Értem én.
Ja, és hogy tényeknél maradjak és legyen benne biztonsági tényező, az elmúlt egy óra C1-el való motorozás alatt eszembe jutott, hogy a legfontosabbat nem is említettem, ami által nagyon sok baleseti lehetőséget elkerültem ezzel a járgánnyal: LÁTNAK. Márhogy engem a motorral látnak. A legtöbb problámám más mocival az volt, hogyí nem vettek éeszre az autósok és autósként is okozott már hidegrázást egy-két sitty-sutty mocis. Itt meg jól látnak és ez komoly balesetmegelőzést jelent, de tényleg. El se hinném ha nem tapasztalnám naponta.
--
Szia!
Aham.
De neke nem válaszoltál, mert én biztosnsági tényezőkről nem írtam, csak említettem, hogy nem kell esni, mert kétkerekűvel esni, legyen az bringa, vagy robogó, vagy nagymoci, annyi tényező függvénye, hogy csak na, és mislengumiember legyen a talpán aki baleset nélkül megússza. (Rendszeresen lovagolok is, estem is sokat, még sem gondolom, hogy C1-esítem a lovamat, hanem arra törekszem, hogy mégjobban tudjak lovagolni és még jobban tudjam kezelni a lovam.)
Az általad említett feldőlési lehetőségek minden motorra érvényesek, a C1 kormánya nem nyúlik ki -mint ahogy írod, amit nem is értek- és a cikkfotóról lemaradt egy oldal bukógomba, ami feldőlésnél tartja a mocit (láttam és tényleg).
--
"ugyanakkor értékelem a mérnökök erőfeszítéseit, és örülök hogy van ilyen is"
--
Aham. Szóval ideillik a listába (a "trágyadombra") de ugyanakkor örülsz is neki, hogy van. Értem én.
Ja, és hogy tényeknél maradjak és legyen benne biztonsági tényező, az elmúlt egy óra C1-el való motorozás alatt eszembe jutott, hogy a legfontosabbat nem is említettem, ami által nagyon sok baleseti lehetőséget elkerültem ezzel a járgánnyal: LÁTNAK. Márhogy engem a motorral látnak. A legtöbb problámám más mocival az volt, hogyí nem vettek éeszre az autósok és autósként is okozott már hidegrázást egy-két sitty-sutty mocis. Itt meg jól látnak és ez komoly balesetmegelőzést jelent, de tényleg. El se hinném ha nem tapasztalnám naponta.
dacol6
2009.08.31 12:09:26
@ekutya: " Szerintem nem kéne ezt a "trágyadombot" sértésként felfogni."
--
Nem, persze, de legalább annyira hagy "báncsonmá" mint amennyire Te "pedálozol" érte ;-)
--
"Viszont érdekelne hogy mi a véleményed a CLEVER-ről, mint C1 tulaj. Mert nekem tetszik."
A C1 motorkerékpár, ez meg inkább autó. Ez a véleményem. Ki kéne próbálni, látatlanban jópofa.
--
Nem, persze, de legalább annyira hagy "báncsonmá" mint amennyire Te "pedálozol" érte ;-)
--
"Viszont érdekelne hogy mi a véleményed a CLEVER-ről, mint C1 tulaj. Mert nekem tetszik."
A C1 motorkerékpár, ez meg inkább autó. Ez a véleményem. Ki kéne próbálni, látatlanban jópofa.
dacol6
2009.09.05 08:25:59
@ekutya: hihetetlen, hogy mennyire rágörcsöltél erre a témára, mintha fizetnének érte... szép trágyadombot csináltál, gratula
Senki nem szeret a hosszú hétvégén dolgozni, a mentősök életéhez ez viszont sajnos gyakran hozzátartozik. Kisdobos motoron küzdött az eső ellen, ami már alapból sem veszélytelen, akkor meg főleg, ha kikanyarodik hirtelen eléd egy villogót sem használó mentőautó, aztán mikor…..
dacol6
2009.06.01 22:10:42
@Aliem: A posztban van rendszám, járj utána, hogy igaz-e. Valamint a posztban van, hogy munkába ment a motoros és az is ott van, hogy hasonló szituban borult már. Talmácsit nem ír, sem azt, hogy hős, de még azt sem, hogy igaza van. A motor márkája meg talán azért fontos itt, mert az átlagos motoroktól lényegesebben jobban látni ezt a példányt.
dacol6
2009.06.01 22:56:19
@Aliem: Ja, ha ismered a BMW tulajokat, akkor én kérek elnézést! Értem.
dacol6
2009.06.01 23:22:04
@Aliem: Ergo a BMW-sek hazudnak, nem? Neked már csak azért kell imádkoznod, nehogy egyszer a mentőknél is BMW legyen, mert akkor megdől az elmélet, oda a hit, a fajgyűlölet.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az legutóbbi két telet (1-1 hét kivételével) teljesen végig nagyrobogóztam, hóban, fagyban (-14-ben is). Tavalyelőtt még nyári (Bridgestone Hoop), tavaly már téligumival 7 ezer kilométert (Heidenau snowtex). Ha nem esik a hó, kerülve a jégfoltokat kényelmesen mehetsz a városban nyárival mínuszban is, nem kell rá más, no para. De hóban, latyakban a snowtex kiváló. Száraz úton hangos, a poroson meg csúszik kegyetlenül. De hóban, latyakban tényleg kiváló. Egytől nem ment meg, az autósok bénázásától. Ők minden mennyiségű hótól veszélyesebbek télen. A nyári veszélyfaktor százszorosa! Amit kerülj el két keréken tapasztalatlanul: a (nagyobb) havazás napja+1 nap. Míg jómagam kiadós hózás idején is egynyomon egy nyomon (értsd: két keréken egy kitaposott kocsinyomon) behaladtam a munkába (47 km) megcsúszás nélkül, addig 10-15 autós csusszant el centikre mellettem, miközben sálat, sávot, rádióadót igazítottak, párát töröltek, a nyárigum'stenéhez fohászkodtak és csak vak szerencsén kerülve el balesetet. Mondjuk én vidékről járok be, városon belül télen sokkal könnyebb. A nyári gumival kegyetlen érzés mikor elindult az első kerék oldalra a friss hóban. Egy tized másodperc alatt kiver a víz. Ilyenkor láb és robogó letevés. A tukkánó felfújható tömlője egy telet bírt, aztán eresztett. A megoldás (ha nyáron nem kell összehajtva tárolnod), befecskendezni vizet és rányomni szerelőhabot telibe. Kemény, tart, nem ereszt.
Fontos: a mociról a sós trutyit gyakran öblögesd le tiszta vízzel fagymentes helyen. Nagyon csúnya dolgokat művel már egy tél alatt is.