Adatok
Matzi
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sziasztok, Egy újabb problémán kezdtem el dolgozni, (nem, nem unatkoztam, kivételesen) mégpedig azon, hogy életet leheljek a világba. Na nem a valódiba, hanem a Survive! virtuálisába :) A probléma: Eléggé tekintélyes, ugyanis sajnálatos módon az OBJ fájlok nem képesek animációt…..
„Igazán élvezetes, barkóbaszerű játék, melyben ellenfeled Akinator, a zseni dzsinn” - írja az Akinator anonim beküldője. „Ugyan csak igazi és kitalált személyekre lehet gondolni, de a dzsinn meglepően pontos. Akinator feltesz legfeljebb 20 kérdést, amire legjobb…..
Matzi
2009.06.25 11:22:35
Úgy működik, hogy az adatbázisban minden egyénhez tartozik a válaszok egy sorozata, és az alapján súlyozza, a valószínűségeket, hogy mit válaszol a játékos. A következő kérdést, emg úgy igyekszik feltenni, hogy minél jobban megfelezze a fennmaradó lehetőségeket, ezért is kérdez rá olykor már korábban feltett, vagy ahhoz hasonló dolgokra. A trükk az, hogy 20nál több kérdést ismer, szóval nem 2^20-on lehetőség van, hanem sokkal több, és már a kellőképpen közeli eredmény is jó neki. Nyilván csak azt képes kitalálni, akit már egyszer beletápláltak, szóval pont a játékosok teszik egyre ügyesebbé.
Ha valaki nem simerné, egy nagyon hasonló, csak elvileg mindenre (fogalmakra kissé gyengébben) működő változat, ráadásul magyarul is játszható: www.20q.net/
Ha valaki nem simerné, egy nagyon hasonló, csak elvileg mindenre (fogalmakra kissé gyengébben) működő változat, ráadásul magyarul is játszható: www.20q.net/
A kommentekben már ki lett vesézve kicsit az Upgrade Complete, de van annyira jó játék, hogy egy külön posztot érdemeljen. Ránézésre csak egy egyszerű disztroj, ahol űrhajónkkal lőjük az ellenséget, az érte kapott pénzt pedig felszedjük, ebből fejlesztve járművünket. Azonban…..
Matzi
2009.06.24 15:11:30
Mint ígértem, a héten kiposztolom a KMK játékpályázatára beküldött pályaműveket. Folytassuk a sort Matzi művével, a Savage Shapes című ügyességi játékkal. Hősünk egy kör, négyzet vagy háromszög attól függően, hogy a pályákon megtalálható alakváltó állomásokon…..
Kétéves szorgalmas linkelgetés és posztolgatás után elérkezettnek látom az időt, hogy a KMK saját erőforrásaival is hozzájáruljon a gazdasági világválság mélyítéséhez. Olvasói levelekben visszatérő téma, hogy miért nem írunk ki játékkészítő versenyt, elvégre a…..
Matzi
2009.05.31 20:15:13
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- Túl nagy a kanapé, nehéz lenne bevinni a szobába.
- Hmm... Akkor lebontjuk a házat, és felépítjük a kanapé köré!
Egy modellbetöltőt írni azért jóval rövidebb idő, mint írni egy animáló programot, ami használható is. Erre vannak az olyan szoftverek, mint a studio max, blender, vagy a maya. Ők már megdolgoztak vele, az garantáltan használható, és nem fogja felvágni az ereit a grafikus, ha azzal kell dolgozni, míg egy saját kis tool esetén ez azért elég valószínű. Szóval most sokkal többet akarsz dolgozni, hogy sokkal gyengébb minőségű modelleket tudj előállítani, és ezzel spórolsz egy kis lelki megerőltetést. Feltalálnád újra a kereket, hiszen a modell formátumok eleve erre vannak kitalálva.
Ráadásul a net tele van jó modell betöltőkkel, megnyitották a doom3 forrását is, onnan is lehet lopni, de ha csak ez a gátja a boldogságotoknak, akkor még én is szívesen adok saját .x betöltőt.
"Így csupán a mesh-ek helyzetét módosítanám, (igazából minden animálás ezt fedi)" - Például ez baromira nem így van. Egyrészt a mesh helyzetén és irányán kívül elég sok dolog változhat, nem beszélve a csontozásról, vagy az inverz kinematikáról, amit megint csak elég macerás és felesleges lenne újra megírni. Ha mindenáron saját formátumot akarsz, akkor írj a kedvenc modellező programodhoz egy export scriptet.