Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lookie

0 bejegyzést írt és 204 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok tudják, illetve a nagyon öregek emlékeznek rá, hogy régen minden erősen pörgött, ha a pályatempót valaki tartani akarta vele, még a nagy V8-asok, sorhatosok is, a kisebb…..
Lookie 2015.07.19 10:54:41
@gn: Szerintem egy sima Troll csak ...pont azért/ezért lépett be... kell hagyni a bús 3.14...ba!!!
Oké, nem mai anyag, de okkal került be a Minden idők legdurvább versenybalesetei válogatásba Diumar Bueno 2012-es balesete. Tudjátok, a Fórmula Truck az a brazil versenysorozat, ahol az 1200-1300 lóerős gépek sebessége nincs 160 km/órára korlátozva, mint Európában (illetve csak a…..
Belsőség Róma! 2014.07.26 10:29:01
Tényleg csak kicsit bénázott az alapjárat, de egyre többször, no meg gázrángatásra kicsit füstölt is. A gyújtásra gyanakodtam, hiszen azóta rakoncátlankodott a motor, amióta a Monfalcone-Modena útszakaszon többször ronggyá áztunk, majd a legdurvább özönvízben elhajtottunk…..
Turbófeltöltőt vásárolna, motort csapágyaztatna, vagy inkább elmenne tíz napra a Balatonhoz a családjával? Érdemes az autó karbantartására odafigyelni, sok pénz múlhat rajta. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Lookie 2014.05.09 09:51:01
@novothauto:
Nagyon szépen köszönöm a gyors és pontos válaszát!
Minden tiszteletem az öné, továbbra is hű olvasója cikkeinek!!! Sikeres munkát továbbra is!!!
Lookie 2014.05.09 10:31:00
@e1: Igen a kinti utakban az is benne van, nem vagyok a nagyapó típus, merev tekintet előre és 6-os fokozatban 80-al előre :))))
Ami az olajat illeti én is sokat olvastam utána és sokkal jobban bejön mint a Longlife 5W-30 ami előtte volt és amit azt is lecseréltem ugyanannyi kilométernél. Azzal időnként hidegindításnál be-be csattogott a lánc, ezzel soha, abból csipegetett ebből szinte semmit 10 000 km alatt. A motor alapjáraton is finomabban működik vele.
Lookie 2014.05.09 11:48:15
@e1: Teljes mértékben egyetértek és ennél szebben nem lehet elmagyarázni ezt az egészet ezekről az olajokról(ha érted és kicsit mélyebben belelátsz a témába) Pont a TBN érték volt az egyik ok, a másik egy régebbi cikk ahol egy angol ürge 6 VW kocsin tesztelt 150 000 km alatt különböző olajokat(szerelő és elemezte szétszedéssel a motorokat amelyek mind FSI vagy TSI motorok voltak) és ez a Mobil jött ki második legjobbnak, elsőnek valami német számomra ismeretlen márka jött ki, most nem akarok butaságot írni ide, inkább nem teszem. Sajnos a cikket már nem találom sehol sem. Eddig saját tapasztalataim is alátámasztják, hogy jobb választás ez, legalább is ehhez a motorhoz ami üzemel az autómban. Minden jót
Úgy tartják, ami Amerikának Vietnam, az a szovjeteknek Afganisztán volt. Háború idegen földön, sok milliárd rubel az államkasszából, nem kevés emberélet és végül egy csúfos vereség – valóban közel egy kaliber a kettő, csak amíg az amcsiknak ott van Hollywood, hogy ezt…..
Az orosz nyelvű fedélzeti videók, már megint. Úgy tűnik, a helyzet keleten nem hogy javul, inkább egyre romlik. Másra nem következtethetünk az alábbi videóból, ahol apuka és gyermeke csak csőre töltött pisztollyal mer átkelni a zebrán. Bár a kamerás kocsi láthatóan időben…..
Lapaj szerint ADEUS AYRTON! 2013.05.01 09:00:00
           Egy szűkszavú kommüniké tudatta 1994. május 1-jén, vasárnap kora este a szörnyű hírt a világgal: „Ayrton Senna, háromszoros világbajnok belehalt az imolai versenypályán, a San Marino Nagydíjáért folyó versenyen elszenvedett sorozatos sérüléseibe. A halál…..
Szerény javaslat: csökkentsük a balesetek számát, állítsuk meg pihenni az átutazókat! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Lookie 2013.04.17 17:17:03
@Agr3ssor: Alapjában véve igazat is adok neked, van igaz abban is amit sokan leírnak fentebb. De ugyanakkor egy tipikusan a magyarra jellemző túlajnárolt büszkeségre is rámutat a hozzászólások nagy része. És most jön a vicces fordulat: itt 100%-an hasonlóvá váltak a posztolók nagy része az őshonos románokkal, akik ugyanezeket a blődségeket írják a román fórumokon a magyarokról :) . Nem kell félni ott is szembeszállok velük :)
Az biztos, hogy a magyar sofőrök nagy része tényleg sokkal jobban betartja a közlekedési szabályozást mint a romániai lakosok (ideértem a kisebbségi magyarságot is). De azt is meg kell nézni, hogy miért is van ez. Azért lenne mert a magyar ember olyan nagyon törvénytisztelő lenne genetikailag beprogramozva???? ÁÁÁ dehogy, csak hogy Magyarország területén hosszú évek óta sokkal nagyobb a szigorúság és a büntetések mérete kb. a 10-se a Romániaéval. Így a hosszú évek alatt, tényleg jobb lett a közlekedési morál Magyarország útjain, de csupán száraz rettegéstől és félelemből. Sokak meg annyira beletörődtek ebbe, hogy már megszokták és ez a normális nekik. Nincs is ezzel baj. Azt is elfogadom, hogy Magyarországon sokkal jobban tudják alkalmazni az autópályákon a jelzéseket, szabályokat(igen azért van autópálya elég). Viszont Erdély útjain például vicckategóriába mennek ahogy minden egyes kanyar elött 40-re fékeznek és minden egyes Logant nem akarnak beengedni a sorba, csak hogy az ő csili vili féltett Astráját(whatever) nehogy egy tetves román megelőzze...na mindegy.
Az biztos, hogy agyba főbe kell büntetni a szabálysértő román autósokat(tényleg nagy részük orbitális bunkó saját hazája útjain is). De ne csináljunk már a magyar mivoltunkból Veszta szűzet csak mert a földbe vagyunk döngölve szigorú szabályozás végett. Nem jobb sofőr a magyar sem, csak sokkal félénkebb ezért a szabályokat jobban betartja. Az agresszív románt meg szénné kell büntetni. Én is közlekedem sokat Magyarország területén, soha nem volt gondom az ottani rendőrséggel, megpróbálom betartani ahogy csak lehet a közlekedési szabályokat(kivéve az idiótizmus határait súrló ott felejtett 30-as táblákat). További kellemes estét és tanácskozást, mellveregetést kívánok .
Nagyon simán nyert Sebastien Ogier Mexikóban. A mezőnyből egyedüliként csak Ostberg tudott közel kerülni a franciához, de neki a második napon véget ért a verseny, így a svéd hó után a mexikói murván is az újonc VW nyert. Az utolsó napon a „csak” három gyorsasági…..
Azt reméltem, hogy az Avensisünk szerelős posztjai nem fogják a Belsőségről kiszorítani Csikós szarjait, mert hát egy Toyota nem romlik el. Ami persze nem igaz, hiszen kopik, és ami kopik, az egyszer elfogy. Ennek ellenére nem panaszkodnék túlzottan. Tán emlékeznek még páran a…..
Lookie 2012.06.10 17:40:03
@dhrbikes: Tudom hogy most keresztre leszek feszítve és közben kénsavval leöntve majd sóval megszórva...de 5 évig használtam az újan vett 1.6MPI-90 szamaras logant. Beletettem 82 000 km-tert eladásig és egy termosztáton(7000 ft) és egy hátrameneti kapcsoló szenzórón kívűl(10 000 ft)semmi de semmi baja nem volt. Ellenben rém jellegtelen és semmilyen örömöt nem adó kocsi volt..csak ment a maga kis buta és zajos módján, viszont a zsebeimet erősen kímélte.
Azóta lecseréltem egy szintén újan vett Skoda Octavia 1.4TSI - 122LE-ös Elegance modelre...sokkal élvezetesebb, mínőségibb, minden, de a híres VW technológia már kezd szarakodni...hidegindításoknál láncmegcsörrenés...35 600km a kocsin...A Skoda/VW szervizekben meg úgy tesznek mintha semmi sem lenne, közben ahogy elfordulnak összedumálnak, hogy na bejött még egy feszítős TSI...Menjenek a sunyiba...
Hű, most látom csak, hogy lassan több, mint egy éve nem írtam semmit saját, metálszürke S70-esemről. Pedig meg voltam róla győződve, hogy nem így van, de valószínűleg csak a temérdek mivanavolvóval? – jellegű olvasói kérdés visszhangja rezonált a fejemben. Nagyjából…..
Lookie 2012.05.21 21:21:44
@SAAB: www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
Na viszont ez is ennyi...erre lehet gombot varni...

Amúgy nagyon tetszik Pista S70-se de muszáj volt ezt belinkelnem az ilyen "a régi vasak, meg a fizikai szabályainak hiszek csak" véleményezések azért piszkálni tudnak...
TComment Spárta győzött 2012.05.07 06:00:00
Flancolni máskor kell. Hét ülés, játszótérnyi raktér, fájdalom nélkül, kisautó-áron. Ide vele! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lookie 2012.05.07 16:11:22
@tonalcar:
Milyen kocsik? Pl. a VW koncern minden autójában amelyiken legalább elöl van elektromos ablak annak két fokozata van az ablakokat irányitó gombnak. Ha kicsikét húzod csak meg, akkor manuális, hogy úgy mondjam, vagyis addig megy pontosan ameddig nyomod vagy húzod(modelfüggő) Ha jobban megnyomod akkor válik automatává. Miliméternyi pontossággal be lehet állitani hol álljon meg.
Viszont nekem az a gyanum kedves Tonalcar, hogy te egy kicsit a durva dolgokra vagy agyilag ráálva és képtelen vagy egy ilyen magas ürtechnológia kezelését elsajátítani..na mindegy nem vagyunk egyformák, de amiért én pl. nem tudok repülőt vezetni, azért nem mondom ,hogy minden repülő szar.
Inkább megértenélek, ha azt mondanád, hogy minden elektromos ablak egy sokkal nagyobb hibaforrás a menuálisakkal szemben. Na minden jót
TComment Sosem lesz a barátod 2012.04.11 05:50:53
Az egyik népítélkező pontosan megállapította, hogy ha lámpától lámpáig csakis 6500-nál kapcsol fel, akkor a városi fogyasztás szigorúan 22 liter. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lookie 2012.04.11 19:59:37
@Elektomos V8: Ez így van...de az illető csinálja is ezt...pont az álltalad említettek miatt...
Lookie 2012.04.11 20:50:24
@csintapala: Én elhiszem...megmondom az igazat amig nálam volt a kocsi sosem próbáltam ki ezt amig nem láttam...az biztos hogy 1000 fölött volt valamivel a fordulatszámmérő ahogy a jobb elsőből láttam...nem szóltam hagytam nyagassa a kocsit de hogy remegett és nem tetszett a motornak az biztos. Én nem is azt akartam kihozni , hogy netalán nem lehet így is vezetni, de a forumokon oly jól mutató szuper fogyasztások háta mögött mindig is egy extrém fogyasztásra kihegyezett vezetési stilus és tempó húzódik meg, nem egy normális laza hétköznapi vezetés. Én is legtöbb esetben betartom a sebességhatárokat, helységeken kívűl egy kicsikét túllépem de csak azért, hogy a mostani kocsimnál(Octavia 1.4TSI) normális módon használhassam a 6-ik fokozatot. De hát nem produkál egy 50-ben 4-es fokozat annyival nagyobb fogyasztást 5-el szemben és a motornak biztosan jobbat teszel. Na kellemes estét kívánok mindenkinek. Szerintem az Octavia egy normális családi életet élő embereknek egy jó választási lehetőség tud lenni, megfelelő tudással. Hogy ki milyen motorral szereti használni az már rajta és a zsebe mélységén múlik.
Lookie 2012.04.11 23:47:33
@trappolda: Ukrajna?
Míg a legismertebb kereskedelmi csatornán egy perc alatt nyerhetsz, itt néhány másodperc elég ahhoz, hogy mindent elveszíts. Ennek ellenére mégis vannak, akik hétvégéről-hétvégére kísértik a szerencséjüket. Mi pedig, egy jó sörrel a kezünkben, kényelmes fotelből -…..
Számos okunk lehet rá, hogy tönkre akarjuk tenni az autónkat. Sok a pénzünk és költeni akarjuk, emberbaráti szeretetből támogatjuk a szerelőnket, be akarjuk a lízingcégnek bizonyítani, hogy csereérett, és millió más. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lookie 2012.03.15 16:38:31
@Jóska Pista: de ha ennyire jó anyagi helyzetben vagy akkor miért írsz be, hogy te nem tartod be ezeket és mégis jól megvagy a autóiddal? Elvégre te le sem szarod őket mivel megteheted, és valószínű sokan megtennék ugyanezt ilyen anyagi helyzettel. De akkor meg nincs értelme az egész véleményezésnek. Nem tudom ha érted mit akarok mondani. Ez az egész cikk azoknak szól akik esetleg jobban szeretnének ügyelni a kocsijukra de halvány fingjuk sincs, hogy bizonyos cselekedeteik rosszat tesznek kocsijuknak. Aki meg olyan szinten él, hogy megasról leszarhatja, annak meg úgy is szinte mindegy mert a javíttatást is kibírja ha a használatból származik(és ez benne a tudatalattijában) és a 2-3 évenkénti teljes autópark lecserélését is, ami alatt nem nyüstőlődik el annyira egy újonnan vett kocsi.
Úgy, hogy LOL Jóska Pista mert egyáltalán nem a kategóriádnak szólt ez a cikk és kár vagánykodni, hogy ezt meg azt megteheted a kocsival mert neked úgy áll fel, vagy úgy engedi a drága időd vagy éppenséggel leszarod!
A cikk szerintem nagyon is jó, csak sajnos tulságosan magadra ismertél pár dologban és hirtelen a büszkeséged sértettnek érezted, nehogy már valami is meg legyen kérdőjelezve amit te csinálsz, az csak is jó lehet vagy megalapozott...(a vezető egyéniség egója megsértődött). Na további szép és kellemes életet kívánok!
Lookie 2012.03.15 17:21:07
@Jóska Pista: Na látod, ezekkel a kiegészítésekkel már is jobban hangzik minden és a te posztolásod első perctől nem állt volna keresztbe egyesek szemében. Tulajdonképpen jól karbantartód a kocsit csak nem agyalsz azon ha éppen 500 méternyire kell a kocsi. Így már sokkal normibb és érthetőbb az érvelésed. A legjobbakat ezután.
Lookie 2012.03.15 17:24:02
@Jóska Pista: " Viszont félek tőle, hogy aki a rongyülésre is nejlont húz, hogy ne kopjon, az az egyéb karbantartásban is fillérbaszó. És pont az ő kocsija lesz hulladék, nem az enyém amit gyakran a gépi mosó tisztít. "

Ebben meg totálisan egyetértünk, ezt én is pont így látom, annak ellenére, hogy szerényebb anyagi háttérrel rendelkezek. Élő példák is vannak körülöttem ilyenek....
TComment Astra plusz, Manta mínusz 2012.03.12 06:15:00
Ez valami egész más, mint aminek látszik. Csodás, áramvonalas kupé, elöl, az orrban, bőséges mennyiségben lóerők… Mégis, ez igazából egy tisztességes családi autó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lookie 2012.03.12 09:48:26
@pizsama: Vééégre egy értlemes beírás amivel 100%-san egyetértek...de mivel hogy Jézus Krisztus sem tudná azt az ép érvet felhozni egy mai 18 évesnek hogy mi miért eltévelyedett az ízlésvilágukban vagy egyébb tereken, így hát esetleg tanácsot lehet adni nekik vagy hagyni őket, hogy saját bőrükön tapasztalják saját marhaságukat ...
Szép meg jónak tűnő autó ez az Opel de miért 1500 kilósak...mint egy régebbi E Classe Merci vagy egyébb nagy bálna...na mindegy nekem az a két első szék kéne ezekből az új Astrákból...a többi kicsit szemfényvesztés hatású
Mindannyian emlékszünk arra, amikor a Top Gear című műsorban Jeremy Clarkson hihetetlen büszke volt magára, mert a Nordschleife-n 10 percen belül körbe ért. Ez már magában meglepő volt, mert Jeremy - hiába csinálnak zseniális műsort - egy beképzelt, fakezű tahó. Sabine…..
Lookie 2012.03.12 08:34:56
@l.atti: Pont ezt akartam én is írni. A furgonosokban mindig benne van: na majd megmutatom a mezei kiskocsisoknak, hogy mi is tudunk úgy menni, állandó bizonyitási vágyban égnek (és sokkal ritkább amikor tényleg nagyon szűk időre kell teljesítsenek valami kiszállítást és azért száguldoznak)
Amúgy meg na...ezzel is okosabb lettem, most már tudom ilyen is van...de nagy rajongó nem leszek
A CBR600F a világ egyik legjobb motorja. Puha mint a vaj, kezes és toleráns, tökéletes azoknak, akik szeretnének megismerkedni a sportos motorozással: univerzális és unalmas. Feltehetőleg ugyanezt érezhették az olasz Plan B-nél is, hisz nagyjából kétmillió munkaóra…..
TComment Fordburg Tourist 2012.02.27 06:15:00
Ezek megvesztek. Ezerháromszáz kilós autóba ezres motor? Gyomorforgató élmény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Talán nincs is jobb példa arra, mennyire marginális, kicsi piac a miénk, mint a Hyundai i40cw. Eladni sokat úgysem fognak belőle, ezért legalább az árát úgy lőtték be, hogy biztosan ne veszítsenek rajta. Ezzel meg is ásták a sírját idehaza. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Közben az egyik porschés szervezővel beszélgetek, és mondja, hogy van egy kis zűr a visszautammal. Idefelé jövet ugyanis elveszítettek egy autót. Mindenki tudja, ez mit jelent egy Porsche bemutatón: ropira törte valaki. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A papírforma érvényesült a harmadik sepangi tesztnapon. Casey Stoner nem bízta a véletlenre, már a második körében megdöntötte a leggyorsabb nyolcszázas kört és egyben a hivatalos rekordot is - egyedüliként motorozott két percen belül. Volt persze szándékosság a korai…..