Adatok
Liquid_
0 bejegyzést írt és 63 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A 20. és 21. század diktátorait bemutató sorozatunk eddigi epizódjaiban látogatást tettünk már Türkmenisztánban, Észak-Koreában és Zimbabwében. A negyedik részben maradunk Afrikában, hogy megismerkedjünk az utolsó spanyol gyarmat romjain hatalmát kiépítő elnökkel, akinek tízéves rémuralma mellett…..
Liquid_
2021.06.01 21:26:35
politikát belekeverni mindenbe is -> priceless, gratulálok
Folytatjuk az első atombomba történetét. A sikeres teszt után egy hadihajó szállította a bomba alkatrészeit Tinian szigetére, ahol az akkori legnagyobb amerikai katonai légibázis működött. 1945. augusztus 6-án hajtották végre az amerikaiak a világ első atombomba-támadását; ledobták a bombát Hirosima…..
Várkonyi Gábor Autóblog
„Áram van bőven, az elektromobilitás problémái máshol rejtőznek”
2020.12.15 09:40:05
„Áram van bőven, az elektromobilitás problémái máshol rejtőznek” Ezzel a címmel közölt cikket a Focus-ban Frank Henning, aki erőmű mérnök, sok évig üzemi tanács tag volt, párton kívüli, és szabadúszó szerző. 2019-ben jelent meg a német energiapolitikáról szóló könyve, amelynek több értelmű címét a…..
Várkonyi Gábor Autóblog
A vírus bebizonyította, hogy értelmetlen a dízelek korlátozása
2020.04.11 10:52:21
Ma reggel jelent meg a Focus-ban egy igen hosszú tudományos cikk arról, hogy a koronavírus kapcsán bizonyítást nyert az a régi feltételezés, mely szerint az ideológia alapon üldözött Euro 5-ös dízeleknek nagyjából nulla hatása van a városok levegőjének nitrogén-oxid szintjére.Töredékére esett…..
Sokan azt mondják, hogy csak a gyengébb zenékhez kell emlékezetes videoklipet forgatni. Szerintem pont az ellenkezője igaz: jó érzés, amikor megszólal egy jó zene és a fejünkben lepereg a hozzá tartozó film. Nagyon nincs új a nap alatt, a dögös nő, esetleg férfi még mindig elég,…..
Liquid_
2015.03.23 08:41:58
A címben lévő utalásból már ki lehetett találni, egy többrészes sorozat indul útjának. Elsőként egy Opel Astra kerül terítékre, ami itthon épül, szépülni meg... Mindenki döntse el maga. Az autóval - ha emlékeim nem csalnak-, a 2014-es évi AMTS-n már találkoztam, ezáltal a…..
Liquid_
2015.01.06 23:35:59
Túl szép és drága volt nekem, ez lett a veszte
Üres lenne a világ Alfa Romeók nélkül. Hát így történt.
Nagyjából ezekkel a mondatokkal zártam le a posztot, amelyben leírtam, hogyan lett nekem 156-os Alfám, az egyik legszebb kombi, amit az utóbbi évtizedekben az autóipar fel…..
Liquid_
2014.05.10 11:00:50
@Blogerovac:
tudod azért nem fog sose közelíteni az olcsó japó csodákhoz, mert az általad említett csodák tulajdonosai ha belenyúlnak a fosba kipofozzák és eladják, és mélyen hallgatnak róla mert azé egy japánt nem illik szarozni, de ha egy olasszal történik valami azt világgá kell kürtölni, amúgy se lehet jó mert hát mindenki azt mondja hogy szar. Ezért ha netán javítani kell valamit az katasztrófa, az nem baj hogy mondjuk após Almeráján 150.000 km-nél, már 2x kellett generátort cserélni, meg az összes motortartó bakot, és még mindig egy fos az alapjárat, nem lehet megcsinálni, attól az még egy megbízható japán autó... legalábbis sokak szerint. De ha nekem mondjuk kell egy kerékcsapágyat cserélnem, akkor mindenki kérdezi, már megint mi baj van az Alfával. Na ez a gond.
tudod azért nem fog sose közelíteni az olcsó japó csodákhoz, mert az általad említett csodák tulajdonosai ha belenyúlnak a fosba kipofozzák és eladják, és mélyen hallgatnak róla mert azé egy japánt nem illik szarozni, de ha egy olasszal történik valami azt világgá kell kürtölni, amúgy se lehet jó mert hát mindenki azt mondja hogy szar. Ezért ha netán javítani kell valamit az katasztrófa, az nem baj hogy mondjuk após Almeráján 150.000 km-nél, már 2x kellett generátort cserélni, meg az összes motortartó bakot, és még mindig egy fos az alapjárat, nem lehet megcsinálni, attól az még egy megbízható japán autó... legalábbis sokak szerint. De ha nekem mondjuk kell egy kerékcsapágyat cserélnem, akkor mindenki kérdezi, már megint mi baj van az Alfával. Na ez a gond.
Liquid_
2014.05.11 11:21:29
@protézisesh: Nézd, a 2 autó egyáltalán nem egy kategória. Azonkívül meg nemnagyon volt 200 ló feletti 155.
156-om volt, az sokkal könnyedebb ez tény, de a 159-be is megfelelő motor kell és nem érzed nehéznek, amúgy meg:
155 2.5 V6 1370kg / 167Le - 8,2
159 2.4 Q4 1650Kg / 209Le - 7,8
156-om volt, az sokkal könnyedebb ez tény, de a 159-be is megfelelő motor kell és nem érzed nehéznek, amúgy meg:
155 2.5 V6 1370kg / 167Le - 8,2
159 2.4 Q4 1650Kg / 209Le - 7,8
Liquid_
2014.05.11 11:25:16
@ommm: mért nem vallod már be hogy kellett egy csapatós autó, oszt jóvan :) senki se fog kritizálni. Nem kell belemagyarázni olyan dolgokat, amiket nem tudsz tapasztalatokkal alátámasztani, viszont belesüllyedsz vele az olaszfikázók mocskába, amit pont tőled nem vártunk.
A matrica 20 forintot dob mindegy autópálya-kilométerem költségén. Hol lehet ebből visszanyerni valamennyit? Hát a benzinen.
Azonos című írásunk kommentposztja...
Goodwood 2012. St.Mary's Trophy. Mindig megnézem ezeket, havonta egyszer rámtör a vágy, hogy autóversenyt nézzek, ilyenkor törvényszerűen itt kötök ki. Aztán közben olyan hangosan üvöltök, hogy hirtelen azt veszem észre, hogy Stump Bandi és Csik is itt guggolnak a székem mellett…..
Liquid_
2014.02.03 21:59:52
@United Steaks: Ahogy mondja kend! Fekete vipera rulez!!!
Biztosan nem emlékeztek már, mert igazából én sem nagyon, de nagyjából pont három éve írtam róla, hogy szeretnék egy pedálos Moszkvicsot karácsonyra. A kérésem bizonyára elkallódhatott valahol, mert csak most hozta meg a Jézuska, és most is késve, január elsején, ráadásul…..
Balázs lőtte még nagyon régen Bécsben ezt a C Vectrát. Megérte.
..
Liquid_
2013.12.29 14:26:21
Ahogyan ígértem, itt egy összeállítás hazánk útjairól, amelyet elsősorban Nektek, olvasóknak köszönhetek. Rengeteg borzadállyal leptek meg napról napra, olyanokkal is, amelyek még nem voltak. A nagy nyári-őszi poszt szünet oka prózai: egyetemi tanulmányaim végéhez értem…..
Liquid_
2013.12.26 23:25:17
Ezúttal csodáljuk meg a magyar kézműves kisipar remekművét:
Az oroszok is megirigyelnék, nem hogy az itthoniak.
Szeretem a rendszámkitakarást, legalább nem nekem kell vele vesződni. A rémuszbácsi nagy dobja pedig utánozhatatlanul köcsög hangot tud varázsolni.
Az utólagos…..
Liquid_
2013.12.22 14:07:52
@Rocko-: Azaz, Árpi új prodzsektje :D
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Liquid_
2013.12.18 09:00:58
@Circus: ki írt olyat hogy a seggében közlekedek, csupán azt írtam, hogy nem tartom be a mondujuk 60m-es távolságot
Liquid_
2013.12.18 09:08:15
@Circus: nem érdemes veled vitázni, demagóg vagy
A sportosság és a vezetés élménye azok a frázisok, amelyektől a gyártók eladásokat remélnek. Meg tudjuk fogalmazni, hogy milyen egy sportos autó? Megpróbáljuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Liquid_
2013.11.27 08:24:48
Liquid_
2013.11.27 08:26:11
Mi értelme az ötvenes táblának a három sávos úton? Miért kell hetvennel cammogni az autópálya-bevezetőn?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A legFIATabb Zaszti
Az autót 2010-ben vettem első autónak, vezetni már tudtam csak elegem volt a fatertól vagy mutertól kölcsönkérni az autót mikor asszonypajtáshoz kellett menni (50 km egy irányba mit ne mondjak... de már nincs meg :D). Ezért egy jelentéktelen mennyiségű…..
Virítsd a lóvét és mindent megkapsz: rendes ülést, arcletépést és ha nem bírsz magaddal, koporsót is. Az élményautót azonban a másik pultnál adják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Liquid_
2013.04.23 10:19:23
@Shadowbull:
Nem kimondottan a gyár hazug, mert ők azt adják tovább amit a mérések után kaptak, hanem az egész rendszer. Vagy szerinted nincs átbaxva a jóember, amikor megveszi "jóhiszeműen" majd némileg töbet fogyaszt? Az más dolog hogy senki nem veszi komolyan ezt a hókuszpókuszt.
Szerinted valóban lehet ezt produkálni valós forgalomban és nem lezárt útszakaszokon? Erősen kétlem.
Nem konkrétan ennek az autónak, illetve az Audinak a hibája, hanem az egész rendszeré, mindegyik autó többet (vagy jelentősen többet) fogyaszt a vlóságban.
Nem kimondottan a gyár hazug, mert ők azt adják tovább amit a mérések után kaptak, hanem az egész rendszer. Vagy szerinted nincs átbaxva a jóember, amikor megveszi "jóhiszeműen" majd némileg töbet fogyaszt? Az más dolog hogy senki nem veszi komolyan ezt a hókuszpókuszt.
Szerinted valóban lehet ezt produkálni valós forgalomban és nem lezárt útszakaszokon? Erősen kétlem.
Nem konkrétan ennek az autónak, illetve az Audinak a hibája, hanem az egész rendszeré, mindegyik autó többet (vagy jelentősen többet) fogyaszt a vlóságban.
Liquid_
2013.04.23 10:23:28
@determ:
tudod a piacgazdaság úgy működik, hogy azt gyártanak és kínálnak amire van kereslet.
Ami pedig a veszélyességet illeti, apuci idióta fiacskája a Trabanttal is meg tud ölni téged...
tudod a piacgazdaság úgy működik, hogy azt gyártanak és kínálnak amire van kereslet.
Ami pedig a veszélyességet illeti, apuci idióta fiacskája a Trabanttal is meg tud ölni téged...
Liquid_
2013.04.23 10:25:24
@kapitális:
a károsanyagot rosszul látod, a modern dízelek kevesebb dolgot juttatnak ugyan a levegőbe, legalábbis a látható részt illetően, de ami kijut az nagyságrendekkel rosszabb és veszélyesebb.
a károsanyagot rosszul látod, a modern dízelek kevesebb dolgot juttatnak ugyan a levegőbe, legalábbis a látható részt illetően, de ami kijut az nagyságrendekkel rosszabb és veszélyesebb.
Helo.Eladó sorba került szeretett kis suzukim.Nagyon egyedi,ilyet nem látsz az utakon közlekedni még egyet.Amit alakítottam rajta: -60/-60 H&R ültető rugók,egyedi festésű acélfelni(elöl 70% michelin téli,hátul 80%-os barum téli gumikkal)löklapba rácsok,hűtőmaszk csere,löklap…..
Liquid_
2013.03.05 18:27:25
Liquid_
2013.03.05 22:53:59
@Autó-motor doktor:
most soroljam?
olcsó tucatautó, gyenge motorral, ez még nem lenne baj, mert elvisz A-ból B-be,a baj ott kezdődik ha trabantból átülve sportkocsinak hiszi a delikvens, és még ízlése sincs, a szárny max. egy versenyautón lenne elfogadható, mert ott a funkcionalitás a lényeg, de ugye arról ez esetben aligha beszélhetünk. A felni maximum a langyosság bizonyítéka lehet. Az igénytelen toltad és a tíkrács már említést se érdemel. Ja és hogy 2 nagyon eltérő gumi van rajta, 250e km-rel, 700k-ért? kiváló vétel :D
Egy gyárilag szép és kellően erős gépet hajtok...
most soroljam?
olcsó tucatautó, gyenge motorral, ez még nem lenne baj, mert elvisz A-ból B-be,a baj ott kezdődik ha trabantból átülve sportkocsinak hiszi a delikvens, és még ízlése sincs, a szárny max. egy versenyautón lenne elfogadható, mert ott a funkcionalitás a lényeg, de ugye arról ez esetben aligha beszélhetünk. A felni maximum a langyosság bizonyítéka lehet. Az igénytelen toltad és a tíkrács már említést se érdemel. Ja és hogy 2 nagyon eltérő gumi van rajta, 250e km-rel, 700k-ért? kiváló vétel :D
Egy gyárilag szép és kellően erős gépet hajtok...
Liquid_
2013.03.05 22:56:30
@DrNO:
És milyen igaza volt :)
Pedig ez nem csak pénz kérdése, mert egy Swift sedánba a világ pénzét is beletolhatod, akkor se tud kibújni a bőréből, mert nem arra való.
És milyen igaza volt :)
Pedig ez nem csak pénz kérdése, mert egy Swift sedánba a világ pénzét is beletolhatod, akkor se tud kibújni a bőréből, mert nem arra való.
Jimmy mechatronikán edzett agya is ledifferált, mikor beküldte. Az enyém is.
..
Most akkor vagy az osztrákoknál nem esett annyi hó, mint nálunk, vagy a sógorok csinálnak valamit jobban. A felvétel tegnap délután készült, Klingenbach közelében, Sopron felé haladva.
..
1974. Az pontosan 38 évvel ezelőtt volt és ha tudnak, gondoljanak vissza, vajon milyen autók alkották az utcaképet akkoriban? Bárhol a világon, nem csak nálunk. Mi után fordultak meg az emberek? Mondjuk egy Mk.2-es Capri, egy-egy dobozforma izomautó vagy kólaüveg-Corvette? A Porsche 911…..
A tegnap reggeli beltér posztunk autója következik, ezúttal kívülről is megcsodálhatjuk, de ez még mind semmi..
Tükör, küszöb, lökös, éndzsölájsz. Hullámok, és valami festmény.. Nézzük meg közelebbről!
Micsoda néni lett odapingálva! (popszegecs a…..
Liquid_
2012.10.05 14:34:49
Általános szemlélet volt, hogy ezek nem is igazi autók, csak lélektelen háztartási gépek. A régi, klasszikus japán autókat sehol nem említették, már a szókapcsolat is nevetségesnek tűnt: „japán klasszikus”.
Mai cikkünk kommentposztja...
Liquid_
2012.08.23 08:26:19
@Mr. Fáradtság: nekem is tetszenek a régebbi Galantok, majdnem olyanba ültem bele anno, de azért ne állítsunk valótlan dolgokat. Még egy 10 éves, vagy a maga korabeli rendes alsó közepes gép is tudja ugyanazt, maximum a kisebb súly az amiben jobb, de minden régebbi autó könnyebb. Valszeg nem ültél még rendes, újabb alsó-közepes gépben :)
Liquid_
2012.08.23 09:31:43
@Mr. Fáradtság:
ültél már Alfában, vagy BMW-ben esetleg egy Vectra GT-ben? Egy Clio azért más kategória szerintem. Félre ne érts eszemben sincs leszólni, de akár honnan nézzük akkor is min. 25 éves technika...
ültél már Alfában, vagy BMW-ben esetleg egy Vectra GT-ben? Egy Clio azért más kategória szerintem. Félre ne érts eszemben sincs leszólni, de akár honnan nézzük akkor is min. 25 éves technika...
Azaz lássunk egy naezmiezt.Ugyan valószínűleg nem nehéz, nem sok lehetőség van, de lássuk. Alá kell támasztani gyári képpel is, úgy érvényes.
El tudom képzelni azt is, hogy további módosítások estek az autón. Így ha még felbukkannak képek, szívesen fogadjuk...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz