Adatok
v_holiday
0 bejegyzést írt és 45 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A nyári uborkaszünetet kihasználva, következzék egy rövid retrospektív beszámoló egy őszi háromnapos tesztútról: a mai posztban szereplő tesztautó egy újabb csereautó, azaz a többnapos használat alatt szerzett tapasztalatok közelebb állnak a valós használathoz.
A mai poszt…..
Tahóblogot kéne csinálnom, azokból ugyanis több van, mint robogóból. Nem nagyon kéne szervezkednem, hogy írhassak valamiről. Rühellem a lábbal integető gyökereket. Már egy korábbi posztban kifejtettem, hogy lábbal nem kommunikálnak emberek. Még akkor is így van ez, ha pár…..
v_holiday
2012.05.12 09:39:50
@Parajpuding: Neked miért baj, ha valaki megköszön valamit???
Bírom, amikor egyeseknek a szar is keserű...
Írd ki magadra, ígérem nem köszönök meg semmit...
Bírom, amikor egyeseknek a szar is keserű...
Írd ki magadra, ígérem nem köszönök meg semmit...
Eddig még egyszer sem gondolkodtam el rajta, hogy 120 km/h-nál le kéne hajtanom a sisakrostélyt. Az elhatározás már korábban megszületett, csak a kivitelezés volt homályos. Kellett egy jármű, ami városban gyors, nem bubog, viszont százharminccal megy az autópályán,…..
v_holiday
2010.08.31 08:41:02
A BMW raktárai nem csupán alkatrészeket, új és öreg motorokat rejtenek – a szekrényekben rengeteg prospektus, plakát és történelmi reklámanyag található. Az archívum őrei most betekintést engedtek a motorkerékpár-reklámok múltjába. 1925: a BMW R 37 hirdetése egy…..
Amikor a Prius nálunk járt teszten, kipróbáltam az automatikus tolató rendszerét, de csúfos kudarc lett a vége. Aztán később Évával a Toyotától beszéltünk a dologról, és valaki a háttérből megjegyezte a vonal túloldalán, hogy egy hét szerinte is kevés ahhoz, hogy a Prius…..
Kis túlzással miatta jöttünk ki: az Opel Astra 2010 legfontosabb autós újdonsága lesz, különösen Magyarországon. Az Insignia sikerei és az első üléspróba után nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy fényes jövőt vizionáljunk neki. Carl-Peter Forster, a GM Europe vezére a…..
v_holiday
2009.09.18 17:34:44
@Köcsögnepper: Emlékszem, amikor 1998-ban forgattak valami Passat reklámfilmet a Margit hídon és megérkeztek hozzá az első adagólófúvókás dieselek. A ma őket fikázó újságírok ott pisiltek maguk alá a gyönyörtől. Hogy micsoda hú, meg mekkora ha, meg hogyasszongya hengerenként, meg piezo...
10 év alatt persze sokat fejlődött a világ, lettek csendesebbek ezeknél a motoroknál, de a tuningolhatósága és a nagyon jó fogyasztása, valamint a kíméletes használat melletti nagy futásteljesítménye ezt a motort beírta a könyvekbe. A hangja meg...pont olyan bájos, mint egy potrohos parasztgyerek mosolya, "oszt" az is talál csajt magának. :-)
10 év alatt persze sokat fejlődött a világ, lettek csendesebbek ezeknél a motoroknál, de a tuningolhatósága és a nagyon jó fogyasztása, valamint a kíméletes használat melletti nagy futásteljesítménye ezt a motort beírta a könyvekbe. A hangja meg...pont olyan bájos, mint egy potrohos parasztgyerek mosolya, "oszt" az is talál csajt magának. :-)
v_holiday
2009.09.18 22:38:25
@Hagalex: Értem amit írsz, nem vitatkozom, csak pontosítanék:
1. A szakujságírókat inkább ne citáljuk ide, kár lenne elértékteleníteni ezt a beszélgetést (tisztelet a kevés kivételnek). Mint fentebb írtam, láttam őket pisálni a gyönyörtől...okosabbak nem lettek azóta.
2. 1998-ról beszélünk, amikor a PD megjelent. Akkor CR motorból még ölég karcsú volt a felhozatal emlékeim szerint az Alfán kívül nem nagyon...
3. Az eladott PD motorok adagolóproblémáinak aránya elenyésző, ráadásul javítókitt van hozzájuk, a forrásom szakszeviz.
4. Hangos. Ennyi. A Ford CR motorja is traktor (van a családban) és -félre ne érts- az Opelé is (az meg a cégemben van).
5. Eljárt fölötte az idő? El. Van helyette a konszerntől CR motor. Olyan csendes, hogy beszarás. A napokban volt alkalmam jól tesztelni egy CR Exeot. Finom.
1. A szakujságírókat inkább ne citáljuk ide, kár lenne elértékteleníteni ezt a beszélgetést (tisztelet a kevés kivételnek). Mint fentebb írtam, láttam őket pisálni a gyönyörtől...okosabbak nem lettek azóta.
2. 1998-ról beszélünk, amikor a PD megjelent. Akkor CR motorból még ölég karcsú volt a felhozatal emlékeim szerint az Alfán kívül nem nagyon...
3. Az eladott PD motorok adagolóproblémáinak aránya elenyésző, ráadásul javítókitt van hozzájuk, a forrásom szakszeviz.
4. Hangos. Ennyi. A Ford CR motorja is traktor (van a családban) és -félre ne érts- az Opelé is (az meg a cégemben van).
5. Eljárt fölötte az idő? El. Van helyette a konszerntől CR motor. Olyan csendes, hogy beszarás. A napokban volt alkalmam jól tesztelni egy CR Exeot. Finom.
Az autó önsúlya ezzel a motorral és a hatfokozatú kézi váltóval 1425 kiló, ami a méretét tekintve nem is sok. Mégsem ez, hanem az 1500-tól 4000-es fordulatig jelenlévő maximális nyomaték, ami tényleg használhatóvá teszi. Na ezt csinálja utána egy 1.4-es turbódízel!…..
v_holiday
2009.09.17 11:58:09
@Hagalex:
Íme az általad "berontásként" aposztrofált első hozzászólásom 2. fele az ügyben, ami 2009.09.16. 19:12:23 időpontban született (az első felében megkérdeztelek, hogy mire alapozod a "7 litert nem ehet egy ilyen autó" kijelentésedet):
"Szóval úgy összességében üzenem a kétkedőknek, hogy ízlésről kár vitatkozni, van, akinek tetszik ez az autó, s van, akinek nem. Nincs is ezzel semmi gond. Ám 0 tapasztalattal leszólni az 1,4 TSI kivitelt, egyszerűen korlátoltság. És nevetséges is. Inkább ki kellene próbálni, mielőtt baromságokat írkál bárki is. Nem olvastam/hallottam/álmodtam, amit írok, megtapasztalom nap, mint nap.
Szívesen mesélek bárkinek, akit érdekel."
.
Az utolsó sort ajánlom figyelmedbe. Valóban agresszív, tényleg félreérthető, mert jelentheti azt, hogy szívesen mesélek a tapasztalataimról, meg azt is, hogy szívesen mesélek a tapasztalataimról. :-)
Ezek után sikerült kétségbe vonnod, amit állítok. Gratulálok. Máskor se kérdezz, egyszerűbb meghazudtolni valakit.
Olvasd csak el mit írtál erre? Segítek: 2009.09.16 20:31:13 -kor?
Íme az általad "berontásként" aposztrofált első hozzászólásom 2. fele az ügyben, ami 2009.09.16. 19:12:23 időpontban született (az első felében megkérdeztelek, hogy mire alapozod a "7 litert nem ehet egy ilyen autó" kijelentésedet):
"Szóval úgy összességében üzenem a kétkedőknek, hogy ízlésről kár vitatkozni, van, akinek tetszik ez az autó, s van, akinek nem. Nincs is ezzel semmi gond. Ám 0 tapasztalattal leszólni az 1,4 TSI kivitelt, egyszerűen korlátoltság. És nevetséges is. Inkább ki kellene próbálni, mielőtt baromságokat írkál bárki is. Nem olvastam/hallottam/álmodtam, amit írok, megtapasztalom nap, mint nap.
Szívesen mesélek bárkinek, akit érdekel."
.
Az utolsó sort ajánlom figyelmedbe. Valóban agresszív, tényleg félreérthető, mert jelentheti azt, hogy szívesen mesélek a tapasztalataimról, meg azt is, hogy szívesen mesélek a tapasztalataimról. :-)
Ezek után sikerült kétségbe vonnod, amit állítok. Gratulálok. Máskor se kérdezz, egyszerűbb meghazudtolni valakit.
Olvasd csak el mit írtál erre? Segítek: 2009.09.16 20:31:13 -kor?
v_holiday
2009.09.17 15:51:05
@Ejoy: A jövő heti lottószámokat is tudod? Összefutunk valahol? :-)
Nem nagy titok, hogy amikor nemrégiben egyedül vertem sátrat Budapesten, családom Pozsonyban maradt. Ideiglenes megoldásként a hétvégi utazás mellett döntöttünk, hol én megyek oda, hol ők jönnek ide. Nincs is ezzel nagy gond, hiszen a Pozsony–Budapest távolság elenyésző,…..
v_holiday
2009.08.26 11:05:33
@kispestipeti: Meg sodorjunk egy jointot "oszt" jól van. Ugye?
Sok helyen leütődött a festék, lassan megérdemelne egy új, matt fényezéstBokámig ért a tyúkhúr, kezemben balta volt. A megzavart szúnyogok nem késlekedtek, csípéseikkel is sürgettek, hogy mihamarabb túl legyek az egész bontáson. Hiába állt megroggyanva a majd' száz éves…..
A két legnagyobb piacon, ahol autócsere-program működik, az év végével biztosan megszűnik a támogatás, sőt, ha elfogy a pénz, még korábban. Vélemények az azonos című hírünkről...
v_holiday
2009.07.13 15:33:04
A Dolomitokban mutatkozott be a Moto Guzzi Stelvio új változata, a 4V NTX. A motort mozgató négyszelepes „Quattrovalvole” blokk a gyári sajtóközlemény szerint hatalmas fejlődésen esett át. A 2006-ban kifejlesztett 1200-as szív ránézésre ugyanaz maradt: V-alak és…..
Épp most tavasszal panaszkodtam valakinek, milyen nehéz összehozni egy rendes, többnapos túrát. A szűk keresztmetszet a megfelelő társaság. Van, akit gyalog nagyon bírok, de nem vagyok hajlandó vele motorozni, mert túrán képtelen tartani a formációt, ugyanakkor olyanokat csinál,…..
v_holiday
2009.05.29 09:48:13
@Pistabá: A dolgok csak akkor stimmelnek, ha nincs bennük valami, ami kilógna a sorból. A túraképességnek éppen úgy része a blokk, mint egyéb más. Akár tetszik, akár nem. Ha az általad kiemelt GS-ben zsákutca, lomha és egyéb (WR által annyiszor nyilvánosan leírt) lenne a blokk, nem lehetne az egyik legelismertebb túramotor. Egyszerűen azért nem, mert nem lehetne vele stresszmentesen túrázni, hiszen idegesítő lenne. Úgy tűnik nem az...
:-)
:-)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem tudom te milyen árképzésről beszélsz, Magyarországon 2015-ben az, amit írsz, szerintem nem áll meg. Persze, ha 2006-ban vagyunk, akkor rendben, csak szólj, mert akkor a magam részéről befejezem. Történelem tanári diplomám is van, ösztönösebben mozgok a régmúlt eseményei közt, mint az átlag, de a jelenlegi téma esetében nem élnék a történész szemlélettel, ha nem haragszol. :)
Sajnos az általam ismert 5 Volvo sz.r. Drága fenntartású, béna felszereltségű, műszaki gondoktól nem mentes példányok. Ez van. Már csak ismételni tudnám magam, nem teszem. remélem egyszer a svédek autót is megtanulnak gyártani, nem csak konyhabútort (bár ha őszinte akarok lenni, a lakberendezési cuccaik is csak erős közepesek).
Boldog új esztendőt kívánok neked.