Adatok
JuhászP
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elgondolkoztak-e már azon, miért vettek olyan sokan bogárhátú Volkswagent, és miért rajonganak érte ma is annyian? Ez a sárga kocsi új kora óta egy családnál van, megjárta már többször a poklot és a mennyországot. Most bezárult a kör, újra új autó. Bogár-teszt,…..
Manapság pedig leginkább gurulós bőröndös. Sok-sok évtizeddel ezelőtt még igazi bőröndöket cipelt - ezt váltották fel utána a praktikusabb, jugoszláv sporttáskák, majd a rutinos repülőtérre járóktól átszivárgó, lágyan guruló, nagykerekű bőröndök.Szeptember elejétől…..
Egy nagyon hálás (vagy hálátlan?) témával szeretnék ma foglalkozni, méghozzá a különböző főiskolai és egyetemi szakok szükségességéről, illetve szükségtelenségéről. Már előre félek attól, hogy milyen háború lesz a kommentek között ahol a virtuális bitófán én…..
Reméljük bírjátok a tempót, mert nem állunk le a posztgyártással! Na jó, nem fogok kamuzni, hogy a strandon ülve összedobtam egy körülbelül 8000 karakteres szöveget, és nem csak azért, mert mint megtudtuk, LK monogramú hallgatótársatok már a harmadik gólyatáborára készül…..
JuhászP
2011.08.09 11:41:00
@KRE-BTK-HÖK: Akkor nincs gond, nem kaptam semmit e-mail-ben. De pénzmosást csak akkor vállalok, ha pénzegységenként x nagyobbegyenlő 10 gramm vér tapad a lóvéhoz:D:D
Nem ördögtől való az egyes szavazók között különbséget tenni közösségi érték és hasznosság alapján, ám ebben az esetben a gyereknevelés nem lehet az egyetlen és kizárólagos szempont. (Fotó: Village Voice)
A hírek szerint a háromnapos Fidesz-KDNP frakcióülésen…..
Gondoltak-e arra, hogy újra elmúlt egy évtized? Ráadásul nem csak az autóiparban, hanem a Totalcar életében is. Nézzük, mit adott az elmúlt 3653 nap nekünk és a világnak. Belterj, móka, könnyek és kacagás. Lehet hátradőlni, kemény lesz. Vélemények az azonos című…..
Az angol csak nálunk világnyelv (ahogyan Kobayashi Ken-Ichiro is csak nálunk világhírű karmester)! Legalábbis mi sokat bizonygatjuk itthon magunknak az angol nyelv fontosságát, holott nyilvánvaló, hogy haladó nemzetek nem is ismerik a világnyelv fogalmát. Sőt, nagyon jól elvannak…..
-Ez a BKV egy vicc. 300 forintos buszjegy? Ennyiért Berlinben meg Bécsben apám tudod, milyen szolgáltatást kapsz? Hajszálpontos csatlakozások, tiszta szerelvények, udvarias sofőrök meg ellenőrök, ezzel szemben itthon meg köszönni nem tudó, nyolc általánost végzett…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Gyönyörű munka eredménye ez a Bogárka, ezt nem vitatom, de nem értek egyet bizonyos a cikkben megfogalmazott kritikákkal.
Én csak 19 éves vagyok, de volt szerencsém vezetni egy 40 éves, veteránvizsgás Bogarat, mely nagynéném féltve őrzött kincse. Igaz, annak egyszer volt meghúzva az oldala és annyi, meg max 200000 km van benne és nem nyúzta 30 éven át egy komplett család, de azért megjárta Franciaországot, az akkori Csehszlovákiát többször is, ma is napi használatban van és nem tudok olyan esetről, amikor sofőrjét cserben hagyta volna.
Gyakorlatilag eredeti állapotban van, de a pedálok nyilván ugyanilyenek, mint a történet hősében találhatók és nem értem, mért ne lehetne kiválóan boldogulni velük, finoman indulni, jól adagolni a féket stb, csak hozzá kell szokni, de ez minden mai autónál is így van.
Vezettem a kocsit viszonylag hosszú távon is (80-100 km), de nem éreztem kényelmetlennek. Egyedül utazva ugyan jó lenne egy rádió, de ne legyünk telhetetlenek...
Azzal sem értek egyet, hogy nem lehet elférni benne. Bár viszonylag szikár alkat vagyok, azért az ajtó fogókájára támasztott bal kézzel el lehet lenni hosszú távon is, városban meg úgyis ablakot le-könyököt ki...:D Széltében pedig két normál alkatú ember abszolút elfér egymás mellett, kényelmesen.
A másik dolog az, hogy ebben az eredeti 1300-as motor van, teljesen felújítva és nem mondanám menthetetlenül lomhának a kocsit. Teljes mértékben lehetővé teszi a méltóságteljes, komótos haladást. Ezzel a kocsival nemigen lehet, de nem is kell sietni. Annál többen néznek meg vele, mert olyan aranyos a formája...:D