Regisztráció Blogot indítok
Adatok
soska71

0 bejegyzést írt és 99 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tiszta hülye vagyok. Mégis hogyan gondolhattam, hogy egy ilyen cuki tárgy, mint amilyen ez a Nénitől megvett Bogár, majd hibamentes lesz, negyvenpár év használat, két tulaj, két élet, két szín és két év állás után. Kb ennyit ültetne az ültető tengelycsonk. Maggal ne…..
soska71 2014.04.28 09:56:05
@Bende Tibor: érthet :-) azért az ember a fejét fogja mikor Winkler, aki valóban nagy arc de alapvető olyan dolgokkal nincs tisztában, amit egy átlag autós újságolvasó tudhat, vagy rácsodálkozik, hogy Magyarországon drága kocsit névre venni? Hát nem ebből főznétek? Egyébként megérne egy misét, hogy a rezsicsökkentés ideje alatt miért nőtt 50%-kal a vizsgadíj, egy összekeres kocsi vizsgája miért 5eFt-tal drágább, miközben nem nézik a hajtást; miért lett duplája a kocsik átírása az elmúlt 4 évben? Persze írtatok néha egy-egy példát és riszpekt a 125-ös népszavazásért. És a szakácsnak helyesen sem kell tudni írni, néha elgépelhet és úgy viszik ki a vendég elé a produktomot ...
TComment Hogyan spórol a magyar? 2014.04.02 06:28:13
A matrica 20 forintot dob mindegy autópálya-kilométerem költségén. Hol lehet ebből visszanyerni valamennyit? Hát a benzinen. Azonos című írásunk kommentposztja...
soska71 2014.04.02 09:04:27
Ha spórolni akarsz akkor TELEKOCSI. www.oszkar.com a legjobb. Ennél jobban nem tudsz spórolni.

Egyébként inkább arról olvasnék (nem értem mire ez a cikk a semmiről), hogy nálunk milyen koncepció alapján van pályadíj. Pl. miért nem működik az, hogy 3.5 tonna alatt svájci szinten röhejesen olcsó, de a tranzitot jobban adóztatjuk. Ez egy szakmai felvetés volt az egyik rádióban pár hónapja.

De annó Kóka is arról áradozott, hogy 15%-kal nőtt a hálózat, de csak 10%-kal nő a díj. Egy süket újságíró sem riposztolt neki, hogy haver, Ausztriában 3x annyi pályára fizet a magyar fele annyi díjat, miről beszélsz?

Elkúrt egy ország ez.
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja és direktlink a letöltéshez...
soska71 2012.11.15 16:26:10
@Disz/zit: nem vagyok egy profi állatvédő de annyit tanultam tőlük hogy amit írsz az butaság. Épp a "fajta-tenyésztők"-kel van a gond, 99%-ban beltenyészettt állatok, mert minden kretin aki pénzt tud csinálni belőle az tenyészt. Ez úgy butaság amit írsz ahogy van. bocs. "én németjuhászt akartam" a mai világban szintén rossz felfogás, erre is értettem a frissítést. Ilyet az gondol, aki magát szereti elsősorban. De mint mondtam, semmi garancia nincs arra, hogy "tiszta" németjuh. lesz a kutya. De jobb is a keverék németjuh, mert nem jönnek ki rajta a fajtabetegségek (annyira). Megint csak azt mondom: a jelenlegi helyzetben TILOS kutyát venni. Ostobaság, butaság. Az élettartamra meg nincs garancia, igaz sokan gondolkodnak így, mint te, hoyg fiatal kutya legyen. Nekem volt talált öreg tacsim, volt 3 jó évünk. Hagytam volna az utcán, mert jobban tetszik a fajtatiszta kölyök valami hülye tenyésztőtől? Amit itt kéne csinálni és nem én mondom, állatvédők: magánembereknél KÖTELEZŐ ivartalanítás, chipezés, kutyát fajtatisztát csak vizsga stb belépési korlát után árulhasson ember. Akinek nincs tenyésztői papaírja zárják el, büntessék milliós bírságra, ha már kölykönkét 50-100 stb ezret zsebel be adómentesen. Iskolákban tantárgy legyen a felelős állattartás ha már a felnőttek hülyék és menthetetlenek. De hagyjuk ezt a témát, nem ide való, cska megrökönyödtem, hogy művelt emberek ezen a szinten vannak még kutya ügyben és csak ebben, nem másról beszélünk, bírom őket, remek a totalcar.
Az Égéstér 41. adásának kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
soska71 2012.11.13 13:12:58
Bejelentkeztem a Vas Gereben-be. 2 éve már voltam ott, akkor nem szivattak, sőt a vizsgasor benn kimondottan normális, persze a nepperek ott is vizsgáztatnak, gépet, műszert kezelnek, apapírt töltenek stb. Azért a szokásos lekezelő stílus az adminsztráción alapállás, hiszen nem vagyok nepper. Ma odamentem az 1-es pulthoz, ahol ki van téve nagy A4-esen, hogy "VIZSGÁRA PROGRAMOZÁS". Elképzeltem, hogy a háttérben informatikusok optimalizálják a jelentkezőket a leghatékonyabb vizsga-menetrend kialakítása érdekében. De csalódnom kellett, mert ez valójában csak a "jelentkezés" 2.0-ás verziója. 10 percig álldogáltam az üvegfal másik oldalán. Belül egy mami küzdött a nyomtatóval. MAjd tíz perc után flegmán megkérdezte, hogy mit akarok. Elgondolkodtam, mégis mit, egy kávét, jobb melót vagy autót, de mivel az volt kiírva, hogy vizsgára programozás, hát be szerettem volna jelentkezni. Mami megkérdi mikor akarok menni? Mondom holnap du. Erre ő: menjek a pénztárba ... Pénztárban szintén a "kellő tisztelettel" kérdik tőlem, mit akarok. Mondom jelentkezni vizsgára. Erre ő: adjam a forgalmit. Erre én: az nincs, ugyanis holnap jönnék, csak most iratkoznék fel. Elém tesz egy cetlit, írjam fel a rendszámot, majd kapok du-ra egy időpontot. Aránylag könnyen megúsztam és annyira nem is aláztak meg. Elképesztő a fejlődés. A Vas Gereben egy új épület, látható, hogy az ügyfélalázás már inkább a 90-es évek stílusában megy, sokkal barátibb.

A taxis 6x vizsgadíjra, amit a KDNP ajánl (utóbbi időben előléptek taxi specialistává) csak annyit, hogy most is 2x összeget fizetnek a taxisok. Nyilván 6x esetén sokkal jobb lesz az autópark és színvonalasabb az ellenőrzés a vizsgán ...
Pista megszédült a bereklámozott 8%-os kedvezménytől, ezért átszerződött a T-Home gázszolgáltatásába. Az sem zavarta, hogy a váltás 5 hónapig tartott. Az első számlával azonban kiderült, hogy a 8% kedvezmény 5%-ra csökkent. Még jobb, hogy az országban egyedül a T-Home nem…..
 Miután a Két pasi meg egy kicsi és Charlie Sheen útjai elváltak, a színész kicsi pihenőt tartott. A szünet után pedig nekilátott a munkának. Stábot és pénzt szerzett az ötletéhez miszerint sorozatadaptációt készít az Anger Management című filmből. A stáb tagjai között…..
Naiv ügyfél hiába kérte, hogy a csomagját óvatosan kezeljék, mert törékeny. Cserébe megállapították, hogy nem is kérte, úgyhogy kártérítést sem fizet a Posta: Kb. egy hónapja küldtek nekem egy mikrohullámú sütőt. A szállítás lebonyolítására az MPL Vaterafutár…..
Először csak magasabb lesz a vizsgadíj, bizonyos esetekben az eddigi duplája. Mindenkinek elment az esze? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
soska71 2012.08.10 21:41:00
NA VÉGRE elkezdtetek ezzel is foglalkozni ...
Azt sem ártana megnézni, hogy ki a javaslattevő! A magán és állami vizsgáztatók eu-s szövetsége. Jó mi? Itt olvashatsz róluk, ők lobbiznak a baromságukkal:

www.cita-vehicleinspection.org/Home/News/tabid/138/articleType/ArticleView/articleId/42/Default.aspx

Arról is jó lenne egy cikk, hogy Mo-n miért fizetjük ki mondjuk 10-14 éves autók árának 30%át az átírásra, eredetvizsgára???? Miközben kint ez a töredéke ... azaz van egy olyan vagyonszerzési illeték, ami nem függ avagyontárgy értékétől, csak a köbcentitől. Ezt még az országgyűlési biztos is helyénvalónak látja sajnos.

De lehet folytatni az élet más területein. Mai friss hír, hogy az eddigi évi 2eFt-os kötelező kéménydíjat a nyolcszorosára (!) emelik, mert mérnöki (!) óradíjat kérnek. Vagyis ezentúl a kéményseprők helyett mérnökök járnak majd ki? Ez az ország egy VICCCCC!
soska71 2012.08.10 22:20:00
@NperA: zsenikém, a mo-i épületek nagy része kéményes de ha áttérsz szivattyúra másfél millióért akkor is fizetned kell a NEM MŰKÖDŐ kémény után az új szabály szerint, ki se lehet kötni az üzemből. Amúgy a kondenzációs kazán felújított kéményét le se jelentettem, mert ugyan az 100% biztonságos de már most évi 10 rongy lenne az, hogy eg yagyatlan ránéz. Csak a kandalló után fizetek. ITt most arról van szó, hogy az állam túszul ejti a polgárait. Ennyi.
Első versenyzőnk egy totalcaros kolléga, Papp Tibi tulajdona, aki motorozáshoz használja, és igen meg van vele elégedve. A Sperian munkavédelmi boltból származik, a büdös életben nem hallottam róla. ha fogadnom kéne, arra tennék, hogy az olvasó sem, pedig a Sperian a honlapja…..
Naiv ügyfélnek egy adminisztrációs tévedés miatt felmondott szerződése következtében váratlanul végtörlesztenie kellene 6,8 milliósra duzzadt 3,15 milliós hitelének nagyobb részét: Igazából nem panaszkodni szeretnék, csak szeretném elmesélni, hogy miként jártunk, kb.…..
soska71 2012.08.03 14:36:45
@DEGEC: Hát ez az. Sok magyar paraszt minimum tőkéből vesz egy olyan vagyontárgyat, aminek az értéke az évek alatt meredeken csökken - hitelre! Még lakás oké, de ilyen horror kamatszint mellett autóhitel? Németországben igen, ahol a kamatszint nulla körül mozog. És ezek közgazdászok. Hülyék!
TComment TC-vel árkon-bokron át 2012.08.02 17:19:36
TC-vel árkon-bokron át című Égéstér-adásunk kommentposztja...
soska71 2012.08.03 10:22:54
Legyen évenkénti vizsga vazze, de akkor ne 22 legyen a díja hanem 11! Uis már most a vizsgadíj 70%-a az államé és most csak 16 ezer, jövőre emelik 50%-kal. De miért épp 7 év a fétise valakinek a mai autók színvonalán? Csak azt nem értem miért nem megy utána autós újságíró egy kis EU-s külügyes újságírói segítséggel, hogy vajon mi az a szervezet, ami az évenkéntit erőlteti? Hát láss csodát, az állami és magán vizsgaműhelyek és szolgáltatók szervezete (www.cita-vehicleinspection.org/Home/News/tabid/138/articleType/ArticleView/articleId/42/Default.aspx). Hehe. mert az esetek 2%-ában (hibahatár ugye) műszaki hiba okozza a bajt.

Mondjuk én már írtam ombudsmannak is autó vagyonszerzési költségek miatt. Eu-ban 15-50 euro. Nálunk alsó hangon 50-60eFt eredetvizsgával együtt. Öreg autónál elérheti a kocsi értékének a 30-50%-át is az adó! Vagyis van egy olyan vagyonszerzési illetékünk, ami EU-ban egyedülálló módon FÜGGETLEN a vagyontárgy értékétől! ÉS most már sima üzmebentartóinál is van vagyonszerzési illetékteher. Ezt sem értem honan vezetik le.
soska71 2012.08.03 10:26:30
@kcsortuleninrogyilszja: Na ez az!Olyan statisztikát is kéne vezetni, hogy vajon mikor volt az utolsó műszakija a balesetet okozónak stb! Az külön szépsé lesz, hogy ha mondjuk 4 éven belül elérem a 160ekm-t, akkor mehetek évenkéntire vagy inkább eltekerem vissza az órát. Van aki 20ekm alatt konyírja a fékeket, van akinek kitart 60 ezerig is. A hibrideknél ezerszer elmondják, hogy a fékek pl simán 100ekm-t bírnak. egy 200 ezret futott hibrid olyan, mint egy 50 ezeret futott normál gép. Ez is egy agyonszabályozott baromság lesz, mit annó, hogy az uborka görbületét is szabályozták.
Ötvenezer forintos pénzbírságot és öt büntető pont levonást szabott ki a rendőrség arra az autósra, aki januárban a VII. kerületben nagy sebességgel kis híján elcsapott egy kerékpárost. Az esetet a bringás fejkamerája rögzítette, így volt bizonyíték is: a sofőr…..
- Hát te meg hova viszed azt a batyut? - Összeszedtük a fölös ruhát és elvisszük a Vöröskeresztnek. - Hova? - A kedvenc szupermarketünk mellett van a konténerük, abba dobáljuk bele és a Vöröskereszt kiosztja a rászorulóknak. - Honnan vetted, hogy a Vöröskereszté a konténer? - Rá van írva!   Mi is…..
soska71 2012.03.18 14:58:34
@Viktor-a-konyhában: jézus... szándékosan van így kitalálva, hogy a zemberek megtévedjenek. a cég támogatja a vöröskeresztet, de nem ezzel a ruhával amit bedobsz. csak ügyesen van fogalmazva, nem azt állítja, a ruha eljut a v.kereszthez, hanem hogy támogatja (lehet csak 1 forinttal). ügyes és lám működik a megtévesztés. ingyen begyűjt majd pénzért elad. zseniális.
91. évében lévő Édesanyámat idén január közepe táján kényszerültem beadni a pécsi ÖK. „un” szociális otthonába, miután fizikailag nem bírtam már fürdetését, kiültetését, járatását, sajnos öregkorú végelgyengülés és bizonyos fokú szellemi leépülés…..
soska71 2012.02.23 13:55:58
@jágör68: nem haldoklott, csak nagyon öreg és legyengült volt. Látható volt, hogy nincs sok hátra szegénynek, mert napról napra gyengébb volt, de az akut problémát akkor is kezelni kellett volna és egyébként maga a nappalos osztályos orvos ismerte el, hogy a kollégája nem járt el helyesen.
soska71 2012.02.23 14:04:00
De tovább lehet fűzni, hogy pl. be akartunk jutni szakrednelésre, 3 hónap múlva van hely, de aznap este ugyanazon doki magánrednelésén már fogadott is. Fizetőssé kéne tenni az egésszégügyet, így lenne forrás és mégse 10-15 ezerbe kerülne egy vizit, mint magánban. Más: bár kevés a pénz, de az állam pl. milliárdokkal támogatja a maffia Kaáli intézetet (lombik), ahol "ingyenes" (a gyógyszerek nem csak a beavatkozás) 5 alkalom. Ettől fogva a Kaáli sikerességi mutatója 5-6 közötti, uis ha kell hanem végitolják a jelentkezőket 5 próbálkozáson és fejik az államot-nmemkülönben állat módjára beszélnek a kliensekkel, velünk is és másokkal. Ezt kritizálta Somody (ex-plussz vitamin, most egészségközpontja van), hogy max 2-3 beavatkozást álljon az állam. A Kaáli éles hangon rohant neki. A 2-3-as sikerességi mutatójú (tehát 2x jobb) Versys Clinics egy fillrét nem kap, mert nem mutyiznak az aktuális hatalomnál mint a KAáli külf. tulaja, aki állami kitüntetést (!) is kapott Mádl-tól, csak tudnám miért, hiszen semmi karitatívat nem tett, ellenkezőleg, lenyúlja adóforintjainkat. Szóval szórjuk a közpénzt jó hülyén, miközben ingyenesnek hazudjuk a haldokló egésszégügyet, az orvosok meg kevesebbet keresnek mint egy takarító, kivéve a felső 10%-ot, akinek a lobbiereje viszont 99%, ergo nem lesz változás. Volt osztálytársam is kiment inkább Chemnitzbe, mint tüdő szakorvos. Rengeteg a munka, ott is orvoshiány van de a havi 8.000 euro vígasztalja.
Dömsödi belépett a Magyar Autóklubba, ahol a tagok drágábban kapják az akkumulátort, mint bárki az utcáról. Mai cikkünk blogposztja...
soska71 2011.10.26 09:15:35
@AczélGyuribácsi: hasonlítsd már össze az "Az autó" és az a2 vagy a plusz (utóbbi Dömsödié) újság színvonalát. Elperelte a szerkesztőségtől és a dolgozó tagoktól a nevet, majd az alatt kiadott egy öszalepátolt szupergagyit. Most se jobb, copy-paste cikkek és bulvárszar. szerettem a műsorait (a mostani ATV-s dolgait hagyjuk), a tv-s autós TV2 dolgokra gondolok. Ez a cikk is jó és bevállalós, sok ilyet kívánok neki. Abban az egy ügyben viszont szerintem gáz amit művel(t). Ennyi.