Adatok
myair
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Idén tavasszal érthető módon hatalmas vihart kavart Magyarországon a Malév megszűnése. Egy ideig rengeteg szó esett arról, hogyan tudnak majd elhelyezkedni a munkanélkülivé vált pilóták, légiutas-kísérők és egyéb szakemberek. Nos, jelentem, mai szerzőnk, Wingsfly gyorsan…..
A New York Post információi szerint a november 21-én rajtoló amerikai Top Gear (a History Channel adásán lesz látható) kis túlzással csak a műsorvezetők személyében és az akcentusban fog különbözni a brit eredetitől. A lap szerint a világ minden részén rendkívül népszerű…..
myair
2010.10.26 16:29:31
Valójában mindent megtudhatott, ha sikerült végignéznie mai Totalcar-mozinkat, van azonban valami, ami nyomja a lelkem, engedtessék meg, hogy elmondjam. Az Origós Gulyás Petivel bandukoltunk az autó felé (hivatalosan mi ketten vettünk részt a rekordkísérletben), reménykedve, hogy az…..
Az tehát látható, hogy maga az ötlet jó. Önmegoldó feladat, odafigyelve automatikusan működik, bolondbiztos, mégis tartalmazza a korrekció lehetőségét.
Mai cikkünk blogposztja...
myair
2010.06.30 19:25:40
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A flydubai felvételije Southamptonban van, a CTC Aviation csinálja. Online lehet jelentkezni, mint az összes többi arab légitársasághoz (Emirates, Qatar, Etihad, stb). Magyarországon nincs olyan cég, amelyik nekünk való munkákat közvetít, csak a nagy nemzetköziek foglalkoznak ilyesmivel (Rishworth, Park). Viszont a felvételiről ír a legtöbb igazságot. Az első körben tényleg meg se kérdezték, hogy láttam-e már repülőt közelről, két HR-es figyelte, hogyan teljesítünk egy szituációs játékban. Értékelés nincs, csak annyi, hogy köszi, faszagyerek vagy, de nem kellesz. Vagy igen, de nekem sajnos pont nem ezt mondták.
A berlini (?) állásinterjúra haverokkal menni bulizni? Na ez még a laikusoknak is sántíthat.
A flydubai-nál már a csőd előtt is voltak magyarok, volt malév pilóták is (2). A csőd után is vettek fel három embert, csak nem ilyen gyorsan, lányok pedig egész biztosan többen vannak, mint 6.
'Itt sem fizetnek rosszul.' - a nettó dupla pénz (vagy kicsit még több is) = nem fizetnek rosszul? Azért ez minőségi ugrásnak számít ezen a szinten.
Céges lakás + kocsi simán hülyeség. Adnak annyit, hogy abból lehet bérelni lakást, kocsit meg vehetsz kamatmentes hitelre.
Memorizálni az útvonalrendszert? Mivan? Taxisofőr vagy? :D
'egy hosszabb ideig a Dubai-Kabul-Dubai útvonalat repültem' - ? még ott sem ilyen a roster, hogy úgy repülsz egy járatot, mintha a 4-6 villamos sofőrje lennél és nap mint nap ugyan arra mész.
'Még ki sem hűlt a helyem a Cockpiten' - cockpiten? :) na ilyet sem mondunk :)
És ahol a legjobban kilóg a lóláb: február 3-án mindenki a reptéren intézte az ügyeit, papírokat szerzett be, amikkel egyáltalán jelentkezni lehet bárhova, pecséteket, aláírásokat gyűjtött mindenre, amíg még volt honnan. És reménykedtünk, hogy valami csoda történik, ez csak egy rossz vicc, ennyire nem k*rhatták el...
'...nagyjából 1 óra alatt lezártam a Malévos korszakomat. Sokan siratták...' - nem sokan, hanem MINDEN MALÉVES. Én is valamelyik kocsmában sirattam volna a többiekkel, ha nem megyek az egyik géppel Shannonba.
Szóval ha mindez ilyen egyszerűen menne, nem pálcikával enném a rizst a világ másik végén hetedmagammal. Gondolom, kínai munkavállalásról volt már poszt, úgyhogy nem töröm magam a részletekkel.
Egy Malév pilóta Kínából