Regisztráció Blogot indítok
Adatok
40EridaniA

0 bejegyzést írt és 45 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
GT-R, Porsche, Ferrari, Lamborghini, Radical, Caterham... ezektől az ember elvárja a teljesítményt. Nyálat csorgatnak rájuk, tinédzserek nyomják pelyhedző állukat az oldalüvegre és elképzelik, ahogy lefűzik a kedvenc kanyarjaikat, ahogy driftelve fordulnak minden sarkon... az autó…..
40EridaniA 2014.01.31 12:29:02
Antti Kalhola filmjei szokásos sémát követnek, de mindig-mindig van valami mondanivalójuk, a képanyag pedig önmagában is csodálatos. Remek ízlése van, éppen a szirupon innen, de bőven a száraz dokumentumfilmen túl. Ilyen lett ez is, minden idők egyik (bár számomra legnagyobb)…..
Nincs idegesítőbb dolog, mint amikor a dugóban sora nézed az autókat és nagy részükben egyetlen ember ül. Pedig mindenkinek jó lenne egy közösségibb autóhasználat. Először is jó lenne, mert kevesebbet szennyeznék a levegőt, az ember nem fulladna meg mondjuk, ha végigmegy a…..
40EridaniA 2011.08.17 21:16:26
#1: Nem szép dolog az irigységet azzal megideologizálni, hogy sok a dugóban egyedül autózó emberállat.

#2: Közösségről pampogni egy olyan közegben, ahol súlyos szövegértési problémákkal küzd a népesség jelentős része? Muha! A "közösség" szóban ott a lényeg: KÖZÖS. Közös teherviselés az igénybe vett szolgáltatások működőképességének megőrzése, színvonalának növelése érdekében. Hogy is megy ez BKV átiratban? Vagy a MÁV-nál? Egyéb vízfejeknél? Fizet egy elenyésző réteg, hogy a többség fillérekért vagy épp ingyen utazhasson fel-alá úri hóbortból. Én még akkor nőttem fel, amikor a diákkedvezmény (buszon) sem létezett, aztán mégis bevezették, de csak max. 40 km-re. A nyuggerek (nem kell hőbörögni, van a környezetemben több megbecsült indivídum is belőlük) havi x alkalommal 50-90%-kal utazhattak, és ennyi. Senki nem halt bele, MINDENKI megfelelően hozzájárult a KÖZÖSen igénybe vett szolgáltatások költségeihez. Megtanultuk, hogy semmi sincs ingyen, de még féláron sem, mindennek megvan az ára. Az, hogy most mi van e helyett, nos, az gyalázatos. Nézz körül a villamoson és számold, hogy 100 emberből mennyi fizet teljes árat az utazásért. És a többségnek fingja sincs arról, hogy ez nem éppen egy hatalmas ötlet üzletileg, csak azt látja, hogy ingyé' van oszt' jónapot. Legfeljebb annyi fordul meg a fejében, hogy úgyis arra megy a busz, nem mindegy hogy 2-en vagy 10-en ülnek rajta? De hát ugye kell a szavazat 4 évente...

#3: Igénytelenség, mocsok, bűz, télen hűt, nyáron fűt, tolakodás, nyomorgás, menet közben szétesik, lerobban, fél évesen szétgraffitizve, összevagdosva. Ismerős, mi? Valaki nem olyan régen megmondta a frankót ezzel kapcsolatban: "Van Magyarország, Európa közepén, ahol egy intercity vonatjegyet egy hajléktalanszállón vásárolsz meg, nem elhanyagolható áron az átlagfizetéshez képest. És vannak országok, ahol egy légkondícionált irodában, ahol még kávéval is megkínálnak." Milyen alapon várja el bárki is, hogy az épp aktuális trendi vonulatnak megfelelően közösséginek, ám a valóságban bizony tömegközlekedésnek nevezett förtelmet igénybe vegye az, aki megengedheti magának azt az arcpirító luxust, hogy autót tartson? És a pimasz burzsuj nem átallja használni is azt, hallatlan! Milyen alapon várja el bárki is, hogy ez a senkiházi még vadidegent is fogadjon az autójába? Mert az jellemzően (figyelem: jellemzően, nem mindig)
- igénytelen
- mocskos
- büdös
- khm... spicces
- bepróbálkozós lopós
Ezúton kérek elnézést a fenti kritériumoknak nem megfelelő, rendes, (fizikailag és mentálisan) tiszta stoppolóktól, de én mindeddig csak az említett trógerekkel futottam össze.

Szóval többet nem, köszönöm. Maradok mazochista, dugóban ücsörgős, csak sok éve ismert havert, rokont, ismerőst fuvarozós, és nem utolsó sorban összeférhetetlen, finnyás kis geci.
A nagykörúton UV villamosok járnak, a tér még a 80-as évekbeli átépítése előtti képét mutatja. A Skála még sehol, de az aluljáró és a felüljáró sem épült még meg. A tér utolsó nagy rekonstrukciója 1978-ban a 3-as metró építésével összefüggésben kezdődött. 1980-ra…..
40EridaniA 2011.05.07 21:40:57
@svin:
OFF
Jók ezek az elmebeteg körforgalmak. Csak kérdés, mire. Most még szép, új, terelgeti a közlekedőket ahogy kell, de. De ha majd szépen elkopik a felfestés, amit természetesen nem szokás javítani, netán havas, latyakos lesz az út és nem látszik hogy ki kivel van. Egy oda tévedő idegen nem kicsit lesz bajban.
ON
Android Androidra menekül az iCici 2011.03.07 18:34:00
2008. volt az év, amikor hatalmas sajtóvisszhang kíséretében az Apple kitiltotta az iBoobs appot a boltjából azzal az indokkal, hogy túlságosan szexuális. A fejlesztők két év elteltével úgy döntöttek, újra kiadják a villámgyors népszerűségre szert tevő cicis alkalmazást, de…..
40EridaniA 2011.03.08 15:35:25
@lolperec:

Először nem vesznek tudomást rólad.
Aztán kinevetnek.
Aztán harcolnak ellened.
Aztán győzöl.

(ez itt a smiley helye)

Vincenzo90 mondta meg a frankót.
Belsőség Élefartáh! 2011.02.17 18:12:00
Egyik kedvenc fórumunkon tűntek fel az alábbi képek és szereztek pár vidám percet idebent a gépházban. Természetesen azonnal elkezdtünk agyalni azon, vajon létezik-e olyan személyautó-típus, amelyiknek egyáltalán nem árt, sőt, használna, ha a hátulja lenne elöl. Először…..
Belsőség Bokáig üvegszilánkban 2011.01.29 14:22:00
Szerdán a jó hangzású Nouakchott-Dakar szakasz volt terítéken. Reggel hat körül indultunk útnak, közel hatszáz kilométer és egy határátlépés várt ránk, ami afrikai viszonylatban nem kevés. Kikönyörögtem, hogy vezethessem a jobbik autónkat, a feketét, amiben a kuplung ugyan…..
40EridaniA 2011.01.29 19:01:00
@ps3peter: A svéd/finn/norvég közutasoknak más lenne a véleményük erről a kérdésről.
Belsőség Autót vettem 2011.01.22 08:00:00
És itt akár véget is érhetne mai posztunk, ahogyan véget is fog, ezzel a két szóval, valamikor, több ezer karakterrel később. Valójában - ha egy szerencsésebb, kevésbé korrupt és gazdagabb, saját tulajdonukkal jobban törődő emberekkel teli országban játszódik a történet -…..
40EridaniA 2011.01.23 17:29:53
@phrascarica:

dervish.smugmug.com/photos/429443361_vBSJN-O.jpg

Le is fordítom, nehogy hápogás legyen. És már elnézést, de ennek a svéd (tudod: havas ország) tesztnek és a több tízezernyi google-s találatnak jobban hiszek, mint egy gumigyártó marketingdumájának. Nem furcsa az, hogy a gumis műhelyek és boltok is a keskenyebbet javasolják? Tetszik érteni? A keskenyebbet, amelyik olcsóbb. A saját bizniszük ellen beszélnek, ugye? Keményen az lenne az érdekük, hogy a drágább, szélesebbet adják el, mégsem ezt teszik. Hülyék az emberek, tudjuk.

Tehát a fordítás:

Kiemelve a Nokian 205mm és 225mm szélességű abroncsok összehasonlítását.

Gyorsulás jégen 0-24km/h:
205: 7,5s, 225: 8,4s

Fékút jégen 28-4km/h:
205: 17,7m, 225: 17,5m

Körpálya jégen 75-80km/h-val teljesítve:
205 és 225 között tizedmásodperces különbség,
utóbbi javára (mindkettő 41s körül)

Kezelhetőség vizsgálata jeges útszakaszon - az előző körpályás tesztben feldöntögetett szalmabálás vezetéstechnika ezúttal nem megengedett:
205: 82,0s, 225: 83,8s

Tapadás latyakban:
felfutás a latyak tetejére - aquaplanning kezdete:
205: 41km/h, 225: 40km/h
tapadás teljes megszűnése:
205: 55km/h, 225: 53km/h

Stabilitás (száraz aszfalton tesztelve):
205 és 225 egyaránt 3 pont az 5-ből (jó)

Zajszint:
205 és 225 egyaránt 2 pont az 5-ből (elfogadható)

Gyorsulás havon 0-40km/h:
205: 6,5s, 225: 6,7s

Fékút havon 38-4km/h:
205: 22,5m, 225: 26,0m

Körpálya emelkedővel kombinálva havon:
205: 58,0s, 225: 60,1s

Fékút vizes úton 60-4km/h:
205: 21,1m, 225: 22,0m

Fékút száraz úton 60-4km/h:
205: 17,5m, 225: 18,0m

Kezelhetőség havas úton, forszírozott tempóval, emelkedővel, fékezhetőségi tulajdonságok vizsgálatával:
205: 5 pont az 5-ből (kiváló)
225: 4 pont az 5-ből (nagyon jó)

Kezelhetőség vizes úton:
205 és 225 egyaránt 3 pont az 5-ből (jó)
40EridaniA 2011.01.23 18:29:07
@phrascarica: mondom, ne fáradj, nekem megfelel a 'hülye' státuszban maradni. De gondolj arra is, hogy többszáz-ezer ember olvassa ezt a Ki-Mit-Tud-ot, és dől a röhögéstől, ahogy két agysebész osztja egymást. Neked a szélesebb jött be télre, nekem a keskenyebb, gyári méret. Nyárra ott az úthenger... És most akkor mi van? Holnapután összedől a világ, mert van két merőben eltérő vélemény, talán némi tapasztalattal is megspékelve?
Kaptam egy bírósági idézést Pécsre. Számíthattam volna rá, hiszen megadtam a rendőrnek az adataimat, és nálam közelebbről aztán senki se látta a balesetet, de mindez már másfél éve, 2009 májusában történt, úgyhogy szépen elfeledkeztem róla. Kérdeztem ügyvédemet,…..
40EridaniA 2011.01.01 00:41:37
@auth.gabor: Akkor nézz el arrafelé tavasszal, árvíz idején. Az a szántó víz alatt van minden egyes évben, ha meg nem látszik a víz, akkor mocsár az egész. Hát ezért megy az út a dombokon...
Belsőség Barkó, sár, illegál 2010.12.06 19:58:00
Tóth Zoli küldte be belső levlistánkra az alábbi filmet valamikor szombaton, éjfél előtt. Megnéztük, megsirattuk, csorgott a nyálunk, hiszen olyan dologról szól, amit mindannyian nagyon szeretünk: a raliról. Méghozzá a régi idők ralijáról. Pontosabban az 1972-es RAC raliról,…..
40EridaniA 2010.12.06 20:35:40
@deak.atti: ez már "sajnos" a V4...
Belsőség Bazi nagy magyar lagzi 2010.11.24 06:40:00
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé. Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
40EridaniA 2010.11.29 20:34:18
Mondom én, szövegértés...

"Főleg akkor, amikor alkalmam van az öreg Wartburgommal is egy kicsit a forgalomba merészkedni."

Az "is" szócskára felhívnám a figyelmet. A Warbi a hobbiautóm, meg a rövid távokra használt bulijárművem. Mellette van egy Omega hosszútávfutónak. A Warbiban mosolygok a hülyéken, az Omegában már kevésbé, mivel egy hosszabb úton az 5-10 perces tötymörgős időveszteségek összeadódnak. Havi, éves szinten pedig már jelentős mennyiségű időt rabolnak el tőlem az indokolatlanul és szabálytalanul lassan haladók. És akkor már legyen egy kis demagógia is: melyik esetben alacsonyabb a fogyasztás? Folyamatos 90-es tempónál, vagy gyorsít-lassít-gyorsít-lassít...

Autópályát, mint alternatívát ne tessék emlegetni, az 55-ös és 67-es utak által behatárolt déli kétszámjegyűeken mozgok (Tisza-Dráva-Balaton), errefelé nem divat a pálya. A fő probléma pedig az, hogy a lassan haladókat büntetni tilos, mert ugyan nyilvánvalóan szabálytalanul közlekednek, de a KRESZ nem számszerűsíti egzakt módon az indokolatlan lassúság fogalmát. Így az út mellett ácsorgó Kovács XIII. r.ftőrm sem fogja vegzálni és kiinteni a forgalomból a tötymörgőt, mert nem kockáztatja a szubjektív döntése miatti esetleges magyarázkodást, számonkérést. Érthető. Németországban másképp mennek a dolgok, ott szemrebbenés nélkül kiintik a kakukktojást. Reklám jön: a VOX csatornán minden héten van jó kis másfél órás rendőrös doku-reality, tanulságos...

Szabálytalan a lassan haladó autós, szabálytalan az emiatt idegrohamot kapó és veszélyhelyzetet okozó autós - belerohan az előtte szabályosan lassan haladóba, akit egy tötymörgő(*) feltart, vagy előzés közben letarolja a szembesávban érkező szabályosan közlekedőt. Ez a két klasszikus példa jutott eszembe, naponta látható, olvasható ilyen hír. Tetszik érteni? A szabálytalanul közlekedők miatt a szabályokat betartók sokszorosan szívnak: idő, pénz, baleset.

(*): újra megjegyzem, a kamion, a munkagép nem keverendő bele tötymörgős kalapba. Ezek ugyanis méretüknél fogva még az elmeroggyantak számára is könnyen észlelhetők a távolból, így az önjelölt sumahereknek van idejük a tetthely felé közeledve tízig elszámolni és elmélkedni, hogy ráfutás legyen, vagy meggondolatlan előzés, netán hirtelen felindulásból elkövetett lassítás és ellazulás a'la Rigalánc.
40EridaniA 2010.11.30 09:18:11
Nem 10 km/h-ról folyik a diskurzus, hanem ennél jelentősebb különbségről. Az sem ártana, ha a (szokásos) szemellenzős, elnézős, fejet félrefordítós, ferdítős/maszatolós hozzáállás helyett nem bagatelizálnánk el, mi a probléma gyökere.

Vajon mi az oka annak, hogy egy traktor, kamion mögött poroszkálva nincs semmi gondom az előttem haladóval? You know: 25, ill. 70 km/h, emelkedőn kevesebb, ennyit tud, szabályos. Vajon mi az oka annak, hogy egy szűk járdán lassan, járókerettel közlekedő bácsit/nénit utolérve nincs semmi gondom az előttem haladóval? Sőt ha tehetem, akkor egyesek szerint álszentségből még segítem is a biztonságos tovahaladást, ha mással nem, hát azzal, hogy nem mászok rá a lökhárítójára vagy nem lihegek az illető fülébe. Ők a békés egymás mellett élés és a közlekedés írt és íratlan szabályait betartva kerültek a privát szférám közelébe.

Ezzel szemben az önerejéből nyilvánvalóan haladni képes (ez fontos kritérium), ámde a mögötte összegyűlteket magasról leszaró vagy éppen észre sem vevő közúti veszélyeztetőkkel már van problémám. Mivel a fent említettekkel ellentétben vét a közúti közlekedés szabályai ellen. Tetszik érteni? Szabály, ami még rá is vonatkozik, hiába gondolja másképp. Sokminden hátráltathatja a tötymörgő haladását, műszaki hiba, a sofőr kezdő vagy cselekvőképességét akadályozó mivolta, eltévedt, parkolót vagy címet keres, lehetne sorolni még. Ez az ő egyéni problémája, az első alkalmas helyen el kell engednie a mögötte feltorlódott sort - ami a fehér holló ritkaságával előforduló eseteket leszámítva sohasem történik meg.

Korántsem olyan ritka ez a jelenség, mint ahogy egyesek szeretnék beállítani, az 1300 db hozzászólás beszédes. Az 58:42 szavazati arány nem kevésbé... Azért vicces, hogy sokadszorra is összefoglaltam ugyanazt, amit mások már kifejtettek, de úgy tűnik, igény, az van rá :)

(Ez nem az a fórum, ahol a gyorshajtók veszélyes mivoltáról folyik a vita.)
Kék meg zöld helyzetjelző LED-ekkel már sokszor találtam szembe magam az utakon, engem már ezek is zavarnak, mindemellett legjobb tudomásom szerint szabálytalan is a használatuk. Ennek ellenére néhányan úgy gondolják, hogy hozzáad tíz lóerőt az autójukhoz, meg úgy egyébként is…..
40EridaniA 2010.11.21 16:06:46
Ha már lámpa-pimp, akkor ez:
www.supremepower.co.uk/Backwards%20Car.jpg/view
Ami a posztban van, az csak a szokásos tipikus telepi agykárosult suttyó kategória. Ezekben a körökben köztudott az is, hogy a sztrítrészing matrica az +10 lóerő, sőt, ha jó haverja vagy, megsúgja azt is, hogy a neonnal már +15 is megvan.
A térfigyelő kamerákat annak ellenére hasznos dolognak tartom, hogy sok jogvédő tiltakozik ellenük. Közterületen igenis legyen minél több, ott nem avatkoznak bele velük senki magánszférájába. Aggódjon miattuk az, akinek van rá oka. Talán Ádám ügyét se zárták volna le ilyen…..
40EridaniA 2010.09.19 14:52:28
40EridaniA 2010.09.19 15:53:24
@OoVICoO: Ok, jogos. Tixó, pax toll, ilyesmik. A problémám csak az, hogy a korabeli tixó és a mai "áttetsző ragasztószalag" gyakorlatilag küllemében, állagában, rendeltetésében teljesen ugyanaz. Pax toll és betét szintén. De a betétlap és a baleseti bejelentő (vagy akár a KPM és az épp regnáló minisztérium/hatóság) nem igazán hasonlítható össze, max csak nagy vonalakban. Ezért böki a szemem állandóan.
Hát jó, a hiba bennem van, szőrszálhasogatás, kákán csomókeresés...
Sefi barátom sörözés közben anyázott nekem egy sort, hogy miért mentik meg a jelzáloghiteleseket. Mondtam neki, inkább írja meg ide, de hagyjon békén sörözni. Íme meglehetősen sarkos véleménye, melyet amolyan vitaindítóként illesztünk be. A reakciókat az otthonokosan@gmail.com…..
40EridaniA 2010.09.14 16:43:07
A 220 Ft-os CHF miatt vonyítanak az úgynevezett hitelkárosultak? A ciklus végére, 3-4 év múlva bőven 300 fölött lesz, az EUR meg 400. Bennfentes körök szerint ez az egyik feltétele a magyar EUR bevezetésnek, lesz szép világ. A 120 hónapra, 0 beugróval felvett CHF autóhitelek, az évtizedekre felvett devizás lakáshitelek többségének pedig annyi esélye lesz a túlélésre, mint kártyavárnak a viharban. Ki a hibás? Aki felvette, hiszékeny volt, nem olvasott apróbetűt, vagy leginkább semmilyen betűt, inkább nézte a mónikasót, mert annak magasabb volt a prioritása. Gratulálok. Aki képes még gondolkodni, az lassan elkezdhet számolgatni és belőni egy időpontot a közeli jövőben, hogy mikor lenne érdemes elkezdeni egyezkedni a bankkal a forinthitelre történő átváltással kapcsolatban. Ja, hogy akkor oda a jóljárás című hazugság? Van ilyen. A posztolóval 100%-ig egyet értek, én is hasonló cipőben járok. Hitelt csak akkor, ha végképp elkerülhetetlen, és akkor is csak a lehető legrövidebb időre. Az adómból pedig 0 fillért fordítsanak a pénzügyileg kulturálatlan tömegek megsegítésére. Nyávogás helyett plusz munkákat vállalok, ó igen, nem könnyű. Nincs igazán szabadidő, meg ilyesmi úri murik, de legalább nem a seggemet vakargatom és sajnáltatom magam a sült galambra várva. Mindenki kipróbálhatja, akinek meg se kedve, se tehetsége az ilyesmihez, lassan elkezdhet visszacuccolni az ősökhöz, lecserélni a zújótót egy 20 évesre, stb.
 A Te régi CD/DVD lemezeid olvashatóak még?Érdemes néha leellenőrizni, mielőtt kellemetlen meglepetések érnek. Egy kis visszatekintés: majd' húsz évvel ezelőtt egy 4 MHz-es (még egyszer: négy MHz) XT volt az első gépem. Monokróm (fekete + narancssárga) monitor, 640 kB…..
Autófília 1.0 vs 2.0, avagy... 2010.01.05 09:00:00
... Fillérbaszás kontra маленький (málenkíj) élvezet Nem röhög! Teljesen komoly a helyzet. Kocsira van szükség, de nincs pénz? Valami kell mindenképpen, de a fél milla az már álomhatár? Ismerős ugye ?! Megpróbálunk segíteni! Következzen hát egy ízig-vérig…..
Amit Molab elküldött nekünk, alapvetően egy nyílt levél Dr. Draskovics Tibornak, ami ha nem érdekelhetne másokat is, ki sem tettem volna, de érdekes kérdést vet fel egy autófeltörés utáni helyszínelés és nyomozás kapcsán. Vajon mennyire elfogadható az, hogy ha valami miatt…..
  Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze.  Vélemények az azonos című írásunkról...
40EridaniA 2009.08.05 14:53:15
Aha, üdv a szép új világban. Kiváló a cikk.
Állambácsi definíciója szerint öreg autókat tartok, egy 24 éves Wartburgot és egy 15 éves Opel Omegát. Hűha, micccsoda luxus, mi? Főleg úgy, hogy tavaly összesen kb. 6000 km esett bele a kettőbe... Bezzeg ha új(abb) autóm lenne. Nyelhetném csendben, birkamódra az orbitális értékvesztést, a hitelt nyögné még az unokám is, de jó is lenne. Kétségtelen, lennének előnyei is egy csilivili modernebb(?) vasnak(?), de a fent kiemelt bibik miatt én is inkább maradnék az öreg, kifizetett, moderáltan pénztemető közlekedési eszközeimnél. Ha az egyik szervizre szorul, alkatrészre vár, pénz-, kedv-, ingerenciahiány miatt parkolópályára áll, nagy kaland, ott a másik, idegeskedés, számolgatás, rendkívüli költségvetés-módosítás nélkül használhatom. Félreértés ne essék, mindkettő rendben van tartva a lehetőségek szerint, nem életveszélyes roncsokról van szó - már hallom a makogókórust, hogy persze, minden öregautótulaj ezt mondja, blablabla. Ezt nem itt kell megvitatni.
Láthatjuk, állambácsi mohósága határtalan. Tovább óhajt tekergetni az adóprésen, így ne tessék csodálkozni, meg Sipos Jenő búbánatos ábrázatával riogatni, ha egyesek egy ma Szlovákiaként ismert ország rendszámát csavarozgatják az autóikra. Adócsalás? Az nem csalás (vagy nevezzük ahogy akarjuk), amit egyes nagyfejűek művelnek odafent?
A Magyar Autóklub pedig... Az átlag magyar autós érdekképviseletét kellene ellátniuk, nem? Teli pofával hőbörögni az ilyen agyrémek miatt, partvisnyéllel csapkodni a plafont, hogy meghallják odafent is azt, ami az aljanépnek, az istenadtának már tényleg fáj. De mit vár az átlag magyar autós egy olyan szervezettől, ahol levitézlett impotens káderek meresztik a hátsójukat? Emlékszik még valaki a Klub Petrolra? Ötletnek jó volt, pár évig működött, aztán roló. Ezen kívül tettek valami kézzel foghatót, maradandót értünk, autósokért?
"El lehet innen menni." Valóban. De én tisztelettel maradnék itt, és szeretném (... ide tetszőleges állapothatározó behelyettesíthető ...) látni mindazokat, akik nem hagyják, hogy ez az ország élhető és szerethető legyen.
A Magyar GP időmérőjének második harmadában, nem sokkal a leintés előtt a gumifalba rohant Felipe Massa Ferrarija a Hungaroringen.A brazilt nagy sebességnél fejen találta egy pályáról felpattanó rugó, ami Rubens Barrichello gépéről eshetett le.A pilóta nem tudott kiszállni,…..