Adatok
daproject
5 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
...megtörtént a tervezés, aztán a fejlesztés, majd a bevzetés is. Őrült nagy késéssel. 3 hónap helyett lett vagy másfél év.Hogy megtörtént a tervezés, az túlzás. Ha így lenne, akkor nem 3 hónap lett volna az eredeti határidő. És nem másfél év a fejlesztés.Ha tényleg úgy…..
A holnap kicsit késett...Szóval!Hogyan kezeljük a túlórákat? Emberenként:Először is megadjuk, hogy mennyi a napi limit. Ez az az óraszám, amit meghaladva már túlórának minősül a munkaidő.Másodszor kiválasztjuk, hogy a túlóra-elszámolás milyen időszakokra van bontva: 5,…..
Persze nem arra akarok célozni, hogy ott messze északon egy skandináv ország fővárosában rosszak a látási viszonyok, inkább arra, hogy az agyamban tegnap este óta egyben van minden, ami a következő 10 nap munkájához szükséges.Munkadíjak, költségek, juttatások, és…..
Film készül.Sokan dolgoznak ezen. Nem ingyen. Páran összeírják, ki, mikor, mennyit. Ebből kiderül kinek, mikor, mennyit kell fizetni. Túlóra, útiköltség, kajapénz, frizurapénz, kutyatáp támogatás...stb. Ezt összehasonlítják a leadott számlákon szereplő összegekkel. Aztán…..
(fotó: HamPage) Magányos autósok, reszkessetek! Az elmúlt húsz év legradikálisabb közlekedési változása vár mindenkire nyáron Budapesten. Valami csodaszerből szippanthattak ezúttal a főpolgármesteri hivatalban, ugyanis HELYES irányban kezdtek el gondolkodni a fővárosi…..
daproject
2009.05.20 10:14:41
Ez hatalmas baromság. Megfelelő tömegközlekedés nyárig biztosan nem lesz. 4-es metró nincs kész, Margit hidat lezárják az autók elől, Szabadság híd még egy ideig lezárva az autók elől, M0 még nincs teljesen körbe kész...stb. Ezek mind-mind növelik az autómennyiséget. Ha mindemellé még le is szűkítik a legforgalmasabb utakat, azzal azt érik el, hogy a mellettük levő kis utcácskák, az eddigi "menekülőutak", IS tele lesznek autókkal. Ezt akarjuk? És tudom, szálljunk ki a kocsiból. Menjünk bringával, BKV-vel. Sokan vidékről vagy vidékre utaznak nap mint nap. Nekem speciel Budaörsön van a munkahelyem, és a 7. kerületben lakom. Ha BKV-znék oda-vissza, az naponta másfél óra PLUSZ időt venne el, néha kettőt. Aki belvároson belül autókázik 2x5 km-eket, azokkal kapcsolatban igazuk van a szűkítéspártiaknak. De akik az elégtelen feltételek miatt kénytelenek átmenőforgalomként részt venni a budapesti közlekedésben, vagy éppen - mint jómagam - olyan közeli külvárosba ingáznak, ahova - az autóhoz képest - csak irreális idő alatt lehet BKV-zni, azok teljesen értelmetlenül és aránytalanul nagyot szívnak, ha mindez tényleg megvalósul.
Elindult hát!A fejlesztés már korábban, a blog csak most.Hogy miért kell egyáltalán blogot írni egy szoftver fejlesztéséről? Jó kérdés. Talán dokumentáció helyett. Talán azért, mert ha milliárdosok leszünk ennek a rendszernek köszönhetően, akkor jó poén lesz olvasgatni a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz