Regisztráció Blogot indítok
Adatok
donphobos

0 bejegyzést írt és 441 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A várakozásoknak megfelelően egy hírnevet hajhászó, arcra nagy jóindulattal közepesnek, megnyilatkozásai alapján nem túl eszesnek tűnő nagyseggű, szilikoncsöcsös nőszemély jelentette be először, hogy ő bizony az utolsó cseppet  is kifacsarja Alekoszból, és ezt tessen…..
A Baleno költségszámításait hadd kezdjem a kedvenc kommentemmel, amit valami használtautós cikkemhez írt be valaki. Aszondja: azért jó a regadó, mert a használtautóknak van ára. Hát van, csesszék meg! Nálunk minden használt kocsi annyival drágább bármely más országhoz képest,…..
Hát ez már csak egy ilyen ipar, aki elsőként akar venni valamelyik Apple-eszközből, az jobb, ha szem előtt tartja, hogyan is készülnek ezek: hogy fenntartsák a hírzárlatot, általában nem sokkal a premier előtt véglegesítik a technológiát és kezdik meg a gyártást, így aztán az…..
Appleblog Itt az iOS 4.3 2011.03.09 20:57:00
Ádámmal mindketten úszással, meg hasonlóval töltöttük a délutánt, így kicsit megcsúszva számolunk be arról, hogy itt van a mobil Apple eszközök operációs rendszerének legújabb, 4.3-as verziója. Az új szoftver kijavít egy rakás korábbi hibát, ad néhány új funkciót, és…..
donphobos 2011.03.15 21:41:30
@dimmick: Az tényleg jó, mert nem kell tölteni. A mostani céges teló éjszakára kikapcsolva 4 hetente kér töltést. Ezt űbereljétek :-)

Sok sikert a frissítéshez, innen drukkolok :-)
Miért menne bárki is motorral, ha be akarná tartani a KRESZ-t? – a felvetés tulajdonképpen jogos. Ehhez hasonló magvas gondolatokat fogalmaz meg az olvasónktól bővebb kommentár nélkül kapott ismeretterjesztő, de kár is lenne magyarázni. Play-gomb, hátradől, okul. ..
donphobos 2011.03.13 22:09:51
@Csikós Zsolt:

Semmi kapcsolat a motorozás és megjegyzésem között. Egyszerűen annyira nem jöttek be az eddigi cikkjei hogy nagyon sok csudajó cikket kellene írnia hogy egyenesbe jöjjön nálam a megítélése.

Semmi probléma, mind különbözőek vagyunk, lehet hogy csak nálam van probléma a készülékkel. Tudjátok, ahány ember annyi ízlés.

Üdv!
Egy február közepi estén, kicsit hosszúra nyúlt bentlét után elindultam haza a szerkesztőségből. Hullafáradt voltam, maradt még otthonra is meló, vágytam valami jó hírre. Felhívtam hát Csabit, aki a Ponton-Mercimet alakítja már szeptember óta – hátha van valami…..
Olvasóink beszóltak Palatinus Attilának, aki felszívta magát. Legutóbbi jégmotorozós videójában néhány jóakaratú kommentelő az egykerekezést hiányolta. Az Instar Film és Pala elhatározta, hogy elkészítik a második részt, amiben már a levegőben lesz a motor orra. A…..
donphobos 2011.03.06 09:09:23
Újra tele a net és az összes létező tévécsatorna a vízautós hülyeséggel, mely mögött egyetlen árva szabadalom létezik csupán. Egy szabadalom és Spanyol úr lázálma a vízautóról. Nem tudni, ki gyújtotta meg ezúttal a hülyeség kanócát, de biztos, hogy hozzáértőket nem…..
Belsőség Buktuk a B125-kampányt 2011.03.04 15:44:22
A lényeg, hogy egy kevés embert érintő, keveset érdeklő részletkérdés ügyében mozdult meg az ország, gyűjtött a kürtőskalácssütő, a fogászat és a horgászbolt, az olvasók meg a parlamenti képviselőiket szpemmelték - őrületes buli volt. Nekünk nagyon jól esett…..
donphobos 2011.03.05 12:31:07
@fegyvervideoponthu:

Valahogy úgy gondolták hogy elég lesz a webes kampány, a banner amikor a "kismotort" tartja a feje felett a sziluett család (mint a Critical Mass) és a hatalmas nagy lelkesedés hogy most aztán megcsináljuk.

Közben meg kevesen írták alá és persze lehet hogy sok ív nem érkezett be időben.

Az hogy miért nem volt több teszt nekem is rejtély. Ha már autós-motoros portál és akkora ismerettségi körrel rendelkeznek akkor lehetett volna komoly használt és új tesztelési arzenállal is készülni. Tudom hogy kibicnek semmi sem drága, de egy autós-motoros portálról beszélünk és nem valami amatőr rajongói klubbról egy garázsban.

Mindegy, én nem hiszek a B125-ben, a jelenlegi szabályozás rendőrségi ellenőrzésében és betartatásában hiszek. És A1 valamint A korlátlan. Ezek vannak és okkal vannak ezek.
donphobos 2011.03.05 13:57:37
@Tigrisszív:

Igazságod vagyon, csak helyeselni tudok. A puszta lelkesedés nem elég. Kell egy célcsoport akire lehet alapozni, mert különben nem lesz tényleges "súlya" az aláírásoknak.

A kismotorok adóztatása is megér egy misét, ha a közlekedést akarnák fejleszteni kétkerekű irányban, akkor lehetne ezzel is kezdeni valamit. Ne legyen irreálisan magas regisztrációs adó rajtuk.

De ez sajnos a mentalitást nem fogja megváltoztatni. Aki nem tudja ténylegesen (!) fenntartani a 125-öst az hiába is írja alá. Mert nem képezni valós személyt a mozgalom mögött, tehát csak dagasztja a vitorlát majd kilép mögüle amikor élesedne a dolog.

A közlekedés mindenképpen pénzbe kerül, nem szabad azt hinni hogy a motorral csak spórolni lehet. Adó, fenntartás (karbantartás), biztosítás és védőfelszerelés (!) kell hozzá.

A magyar használtpiac egyik sajátossága hogy sokan sáskaként lelaknak mindent, aztán eladják. Örökké nem lehet karbantartás nélkül járművet üzemeltetni, be kellene épüljön a köztudatba hogy erre is szükség van. A benzin önmaga nem adjak ki egy jármű fenntartási költségeit. Szerintem sokan csak eddig jutottak, hogy 3 litert fogyaszt. Ez így butaság.
Meg kellene végre hozni ezt a férfias döntést a teszetosza heti emelések helyett. Nagyot változna a világ, imádnánk. Vitaindító cikkünk blogposztja...
Hamar túlfutunk azon a ponton, ahol még az emberre bízhatjuk a vezetést. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belsőség Teszteljük a Cougart 2011.02.27 06:00:00
Kezdem elveszteni a fonalat. Azt, hogy mikor mi történt a Cougarral, már csak homályosan érzékelem. Amikor kimegyek a Baronshoz Diósdra, mindig elmondják, bár ott se tudja mindenki fejben tartani, tehát Kölyök, Géza, Hunya vagy a többiek beszámolójában mindig felbukkan valami új…..
Az oké, hogy begördül egy Diablo Roadster VT, ennek tud örülni az ember, 12 henger az 12 henger még ilyen ótvar felniken is. De ami aztán következik, na az a non plus ultra miaf.. videó. Aki tudja, hogy miért csöcsörészi meg egy harsonára kötözött felfújt gumikesztyűvel a…..
Öregek a gyújtókábelek a BMW-n. Nem volt nehéz észrevenni, hogy a kettes és a hatos henger itt-ott kihagy kicsit, az LPG ugyanis ilyenkor tisztességes durrogással jelzi, hogy valami nincs rendben. A csere sem ördöngősség, még csak figyelni sem kell igazán, ha a hosszból nem derülni…..
Appleblog Antibakteriális iPhone 2011.02.23 11:31:00
Gondoljunk csak bele, hogy mit össze tapogatunk egy nap: kilincsek, pénzérmék, kapaszkodók a b‬uszon, közben meg terjed az ebola. Az influenza viszont tényleg itt van, szóval ez az antibakteriális iPhone tok egészen aktuális. Az Anokimobil Ecoskin újrahasznosított anyagból készült…..
Mostanság Budapesten elég jól lehet autózni nappal. Aztán leszáll az éj, az autók többsége eltűnik, és járhatatlanná válik a város. Vélemények az azonos című írásunkról...
Jajj,de csúnya! Brutál Audi Coupe 2011.02.20 17:00:00
Még mindig nem jutott el az agyamig, hogy hogy lehet ilyet csinálni egy Coupe-val.... Talán az S1-et akarta utánozni? Vagy esetleg az NFSU2 alapján akarta egyedivé tenni..? Nem tudni, ellenben egy biztos: nagyon büntet. ..
Na végre egy hihetőbb pletyka, a Bloomberg és a Wall Street Journal mini iPhone-ról szóló híresztelései után a New York Times is írt egyet a témában, az egyetlen lehetséges konklúzióval: nem lesz iPhone nano.Egyrészt mert egy kisebb iPhone kezelhetetlen lenne (legfeljebb a keretet…..