Adatok
antisystem
0 bejegyzést írt és 1053 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
„Ahhoz képest, hogy mindig hangsúlyozza, hogy köztünk nincs semmi komoly, ő az, aki úgy viselkedik velem, mint egy kapcsolatban” - Ma bármikor elválhat bárki, ha nem működik a házassága, bár utána egyeseknek nehezebb közel engedniük valaki mást, mert a biztonság keresése…..
antisystem
2022.11.03 08:50:19
@Real_Time: Persze, mert szerencsére elég változatos a képük arról, hogy milyen legyen az "igazi férfi"
„ Nem azt várom el, hogy teljesen nézze őket levegőnek, hanem valami működő arányt köztünk és köztük” – A pasi az előző kapcsolatából származó gyereke miatt kénytelen az exével is tartani a kapcsolatot, ami Posztolónknak külön nyaralásokat és az ő háttérbeszorulását jelenti.
Ha esetleg nem…..
antisystem
2022.05.18 09:45:42
@body_andras: "Alkalmatlan vagy elvált apáknak barátnőnek.
A gyerek az ELSŐ. Te csak második lehetsz," Szerintem nem kellene általánosítanod... én férfiként még nőkben is a "de nekem a gyerek az első" anyatípusúéktól kapok agyfalloszt... a posztolónak inkább csak peche volt, hogy pont egy ilyen manipulálható "apatigrist" fogott ki magának...
A gyerek az ELSŐ. Te csak második lehetsz," Szerintem nem kellene általánosítanod... én férfiként még nőkben is a "de nekem a gyerek az első" anyatípusúéktól kapok agyfalloszt... a posztolónak inkább csak peche volt, hogy pont egy ilyen manipulálható "apatigrist" fogott ki magának...
Történt egyszer, hogy megelégeltem a jegypénztárok előtti sorban állást és a jegyautomaták tökéletlenségét, ezért egy applikáción keresztül a lehető legkényelmesebben vásároltam meg a BKK havi bérletemet. Olykor előfordult, hogy ellenőrök kérték, és a náluk lévő leolvasó igazolta a jogosultságomat…..
A 44 éves nő nehezen dolgozza fel, hogy már nem húsz évesek udvarolnak neki, de nosztalgiázni szeret róla, még ha ezzel a párját időnként ki is borítja.
Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem…..
antisystem
2022.01.19 15:12:34
@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: "Egy jó kis kapuzárási pánik. A nőknél a 45 egy nagy zárás. A férfiaknál kb. ugyanez a 60." Hihi, mi azt kb egyszerre fogjuk elérni... a párom most 41, én meg 57 - tehát tökéletes a szinkronitás:)))
antisystem
2022.01.23 14:40:50
@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Nézd, reméljük, hogy az eljövendő 25 év is legalább annyira jó lesz, mint az elmúlt 25 év együtt, és akkor nincs emmi hiba:)
Nem hittem volna, hogy átmegy ez a törvény. Most eléggé lefagyva, dermedten próbálom leírni, amit érzek. Sajnálom a gyerekem szabadságát. Azt a szabadságot, amit az ad, hogy az lehet, aki. Temetem a közös jövőnket a saját hazánkban.
De nem csak a saját jövőnket temetem. Vérzik a szívem azokért a…..
Közélet és mi egy más...
Ha családon belüli erőszak eseteknél nem tudjuk mit kell csinálni, akkor sajnos végzetes kimenetelek lesznek...
2019.09.03 10:42:17
https://index.hu/belfold/2019/09/02/andornaktalya_emberoles_ongyilkossag/?fbclid=IwAR2o6X_bpJV_gcxl7X-GuEnSgzxvLSmn0Rre9C2I-FATgoA9q4ajUqqRjkw
A legutóbbi írásom azzal kezdtem (2 hete), hogy, a magyar gyermekvédelmi "rendszer" működésébe bele vannak kódolva a gyermekhalálok. Sajnos nem gondoltam…..
antisystem
2019.09.05 19:36:17
@CCnick: azért ezt nem kell irigyelni... a "felmentés" itt kényszer-gyógykezelést jelent - és hát valójában inkább akármelyik börtön, mint az IMEI... ( Igazságügyi Megfigyelő és Elmegyógyító Intézet - Kozma utca
24.hu/belfold/2012/12/12/egy-hely-ahol-a-gyogyszer-tart-rendet/)
24.hu/belfold/2012/12/12/egy-hely-ahol-a-gyogyszer-tart-rendet/)
antisystem
2019.09.05 20:35:32
@CCnick: rosszul tetszel értelmezni, az ELŐZETES kényszer-gyógykezelés volt max 6 hónap, a jogerős ítélet után addig tartják benn, amíg gyógyultnak nem nyilvánítják. (ismerős ismerősének ismerőse a feleségét ütötte agyon még több évtizede... 10 év kényszer-gyógykezelés után engedték ki véglegesen)
Az meg szerintem természetes, hogy nem lesz priusza, arról ugyanis nem tehet, hogy bekattant, az sem nem szándékos, sem nem gondatlan tett... ez megtörténhet bármelyikünkkel
Az meg szerintem természetes, hogy nem lesz priusza, arról ugyanis nem tehet, hogy bekattant, az sem nem szándékos, sem nem gondatlan tett... ez megtörténhet bármelyikünkkel
B1 BLOGCSALÁD
E-jegyrendszer: a BKK vezérigazgatója hülyét csinált magából a sajtótájékoztatóján
2017.07.19 14:08:11
Elkúrták a BKK-nál az e-jegyrendszert, ezért lehülyézték az utasokat és feljelentik azokat, akik a hibára figyelmeztették őket. Ha egyszer könyvet kellene írni a vállalati kommunikáció csődjéről, a BKK és a T-Systems e-jegyrendszeres kommunikációja lenne az esettanulmány...
antisystem
2017.07.20 10:42:24
Aki rossz minőségű terméket jó minőségű termékként forgalomba hoz, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
A büntetés egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekményt
a) jelentős mennyiségű vagy értékű rossz minőségű termékre,
b) bűnszövetségben, vagy
c) üzletszerűen követik el.
acton.hu/hu/adozas/jogkovetkezmeny/btk/91-verseny/696-415
A büntetés egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekményt
a) jelentős mennyiségű vagy értékű rossz minőségű termékre,
b) bűnszövetségben, vagy
c) üzletszerűen követik el.
acton.hu/hu/adozas/jogkovetkezmeny/btk/91-verseny/696-415
Van fény az alagút végén?..
Pszichológus Online
Fordított kultúrsokk – Mindent meg lehet szokni, de van, amit nem érdemes
2017.05.13 18:53:12
Igen, most már publikus: hazaköltözöm Gibraltárra.
9 hónapja személyesen is van lehetőségem megtapasztalni azt a fordított kultúrsokkot, melyről évekig külföldön élt, majd hazaköltözött klienseim beszámoltak – ekkor költöztem vissza Magyarországra közel 4 külföldön töltött év után.
Többször…..
„...eltekintve a csatornától, gyógyászattól,
oktatástól, bortól, közrendtől, öntözéstől, utaktól,
vízvezeték-hálózattól, mit tettek a rómaiak értünk?”
Monty Python: Brian élete
A Monty Python után szabadon: mit adtak nekünk, magyaroknak a rómaiak? Minimum Pannónia szellemi és kulturális…..
antisystem
2017.04.12 15:17:50
@Jakab.gipsz: Tökéletesen egyetértek.
antisystem
2017.04.12 15:43:23
@Duplaxiii: attól mert bunkó módon őrjöngsz, még nem lesz igazad, távolról se. És bizony a társadalom többségének 1989 előtt (az 1970-es, 1980-as években) nagyobb volt a szabadsága, egyszerűen azért, mert nem volt folyamatos egzisztenciális veszélyeztetettségben, és a szabadság valahol itt kezdődik.
Másfelől a történelemmel jobban teszed, ha nem példáulozol... mert az azt mutatja, hogy az oroszok rendszerint a túloldalon voltak, és a saját szövetségeseik mellett ki is tartottak, amíg mi folyamatosan a Nyugat felé akartunk dörgölőzni, az meg folyamatosan átdobta a fejünket és ott hagyott a xarban.
Amit te itt előadsz, az az úgynevezett középosztály agresszív egoizmusa... a demokrácia orosz modelljében meg többek között az a jó, hogy nem ez a réteg a hatalom bázisa és kegyeltje (szemben a Nyugattal), hanem a társadalmi számosságának megfelelően a parlamenten kívül hőbörgő kis létszámú ellenzék, magyarán, hogy ott egy réteg befolyása tényleg a számosságán, és nem az érdekérvényesítő képességén múlik.
Arról meg hagy legyen meg külön a magánvéleményem, akinek a saját nyugati állása, meg a saját gyereke elitiskolája fontosabb, mint a saját országa többségének elnyomorodása. A mai Ukrajna az anno még nem (vagy kisgyerekként) élőknek is pontosan megmutatja a valóságot... a "véleményformáló értelmiségi-középosztályos" zaccot, meg a többség sorsát is, akiknek a dologból az "öngondoskodás és egyéni felelősség" röfögés jut szabadságként az előbbiek szájából.
Másfelől a történelemmel jobban teszed, ha nem példáulozol... mert az azt mutatja, hogy az oroszok rendszerint a túloldalon voltak, és a saját szövetségeseik mellett ki is tartottak, amíg mi folyamatosan a Nyugat felé akartunk dörgölőzni, az meg folyamatosan átdobta a fejünket és ott hagyott a xarban.
Amit te itt előadsz, az az úgynevezett középosztály agresszív egoizmusa... a demokrácia orosz modelljében meg többek között az a jó, hogy nem ez a réteg a hatalom bázisa és kegyeltje (szemben a Nyugattal), hanem a társadalmi számosságának megfelelően a parlamenten kívül hőbörgő kis létszámú ellenzék, magyarán, hogy ott egy réteg befolyása tényleg a számosságán, és nem az érdekérvényesítő képességén múlik.
Arról meg hagy legyen meg külön a magánvéleményem, akinek a saját nyugati állása, meg a saját gyereke elitiskolája fontosabb, mint a saját országa többségének elnyomorodása. A mai Ukrajna az anno még nem (vagy kisgyerekként) élőknek is pontosan megmutatja a valóságot... a "véleményformáló értelmiségi-középosztályos" zaccot, meg a többség sorsát is, akiknek a dologból az "öngondoskodás és egyéni felelősség" röfögés jut szabadságként az előbbiek szájából.
Hetek, lassan hónapok óta zajlik a Heineken és a vörös csillagos védjegye körüli mizéria, mostanra odáig fajultak a dolgok, hogy Lázárék már börtönnel fenyegetik a Heinekent. Minden azzal kezdődött, hogy a román kormány betiltotta az Igazi Csíki Sört, kiszabadult a szellem a palackból és a…..
"Mivel egy húron pendülünkúgy döntöttünk, összeházasodunk"
Összeházasodunk, megházasodunk, egybekelünk, frigyre lépünk, ...
Számtalan gyönyörű szavunk van arra, hogy kifejezzük azt az egységet, ami az esküvővel kialakul.
Bár manapság már egyáltalán nem úgy alakul egy pár élete a házasság…..
antisystem
2017.03.03 15:25:19
@Advanced Flight: egy magánvégrendelet egy A4-es papíron kézzel írva, aláírva teljesen más, mint egy majomparádéval nyakon öntött jogi aktus - ezt remélem magad is könnyedén belátod. És természetesen van:) Mellesleg túldimenzionálod, mert végrendelet híján az ember leszármazói örökölnek rendszerint, ahol tök mindegy, hogy élettársi vagy házastársi kapcsolatba születtek. (az új Ptk dob 1 gyerekrésznyi köteles részt a volt házastársnak... egy A4-es papírra kézzel írt 3 sor után viszont a vagyon 2/3-a az élettársé:)))
"Az élettársi viszony apai jogállást sem keletkeztet, ahhoz is elismerő nyilatkozat kell (amit a faszi simán megtagadhat, ha épp olyanja van.)" - ja, hogy aztán még az apasági vizsgálatot és a perköltséget is fizesse az apasági per után, ha ő az apa és bukja - ez láthatóan a hülyék sportja így... Kontra viszont valóban, engem legalább embernek néznek, és megkérdeznek, és nem kérdés nélkül írják a nevemre az apaságot, mint egy házasságban:)) (1 évig egyébként a közjegyzőnél nyilvántartásba vett élettársi kapcsolat is megalapozott apasági vélelmet, aztán valszeg rájöttek, hogy hülyeség, mert kikerült a törvényből e rövidéletű és dicstelen paragráf.)
Csak, hogy folytassam a valóság ismertetését:))))
"Az élettársi viszony apai jogállást sem keletkeztet, ahhoz is elismerő nyilatkozat kell (amit a faszi simán megtagadhat, ha épp olyanja van.)" - ja, hogy aztán még az apasági vizsgálatot és a perköltséget is fizesse az apasági per után, ha ő az apa és bukja - ez láthatóan a hülyék sportja így... Kontra viszont valóban, engem legalább embernek néznek, és megkérdeznek, és nem kérdés nélkül írják a nevemre az apaságot, mint egy házasságban:)) (1 évig egyébként a közjegyzőnél nyilvántartásba vett élettársi kapcsolat is megalapozott apasági vélelmet, aztán valszeg rájöttek, hogy hülyeség, mert kikerült a törvényből e rövidéletű és dicstelen paragráf.)
Csak, hogy folytassam a valóság ismertetését:))))
antisystem
2017.03.03 18:17:05
antisystem
2017.03.04 00:23:33
@Almandin: hát nem tudom, a párom pont 17 volt, amikor összejöttünk, és nem észleltem semmiféle általad említett anomáliát... pedig az nem most volt, hanem 20 éve...:)
„Fontos film számomra a Mindenki – kiragadott a komfortzónámból, vitára ingerelt, és még arra is rávett, hogy le is írjam, amit gondolok róla. Ez még egy filmnek sem sikerült. Ha másokat is ennyire megragad, akkor biztos, hogy nem érdemtelenül kapta meg az Oscar-díjat, melyre én (érdemtelenül ugyan)…..
Az egyik egészségportál a nemrég közzétett egy összefoglalót az egészségügyi pénztár számára 10 legköltségesebb megbetegedésről. A listából 7 olyan betegség van, melyben az életmóddal kapcsolatos tényezők dominánsan meghatározók, vagyis az életviteli szokások módosításával az adott megbetegedések…..
antisystem
2017.02.02 14:30:50
@Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: OFF: "Én még ismertem Sík Toma aktivista vegánt" - én is:))) Jó ember volt ő, csak valami roppant módon idegesítő személyiség... ha jól rémlik, cserbenhagyásos gázolás okozta a halálát:(
Kedves Világjobbító Barátom! Én értem, hogy te szíveden viseled a budapestiség, magyarság, európaiság, emberiség és az egész világegyetem sorsát. Azt is értem, hogy a politikába nem azért szándékozol bekapcsolódni, mert a Starbucksban unalmas a munka, keveset keresel és lenéznek a csajok. Vagy ha…..
antisystem
2017.01.31 18:46:31
Vizsgáljuk meg , mi alapján választanak nők párt! Alapvetően a nők három jól elkülöníthető tulajdonságot vizsgálnak párválasztáskor.
szexuális kisugárzás
Ez nemcsak a testi adottságokat és a szimmetrikus arcberendezést jelenti, de a kommunikációs képességeket, az intelligenciát, a humort, a…..
antisystem
2016.12.18 21:34:06
@Zsuzsi25: "Mi tartja vissza ezeket a ferfiakat, hogy ne egszsegkarosito munkakat csinaljanak??? Hanem mondjul irodai munkat? Ja! Hogy basztak tanulni. Hat errol sajnos nem a nok tehetnek."
Részben igen.
Tudod, azért van pár alapvető különbség a férfi és a nő közt, köszönhetően az evolúciónak, például ilyen az, hogy a férfi alapvetően a ritkább, nagyobb erőkifejtésre képes fizikailag is meg mentálisan is, a nő meg a kisebb, de folyamatos terhelésre. Namost, ahol kevés Michelangelora van szükség ott a férfi lesz szelekciós előnyben, ahol meg sok diplomás széklábfaragó, ott egyértelműen a nők... gondolom érted az Ember Tragédiájából kölcsönzött hasonlatot...
Ebből evidensen következik, hogy ahogy halad a világ a "Falanszter-szín" felé úgy fog elnőiesedni jóformán az összes diplomás szakma, hivatás.
Szóval az van, hogy az ember biológiai evolúciója ugye nagyságrendekkel lassabb a társadalmi evolúciónál, úgyhogy az a különbség, a férfi védelmező és a nő gondoskodó funkciója, ami eredendően a sikeres utódnevelés kulcsa volt, az mára a társadalmi igazságtalanságok forrásává vált.
(azért mondok egy vigasztalót is... az erre a vakvágányra siklott euro-atlanti civilizációnak a ma ismert formában max 30-40 éve van hátra... és ez nem kristálygömbből, hanem a népesedési prognózisokból következik...)
Részben igen.
Tudod, azért van pár alapvető különbség a férfi és a nő közt, köszönhetően az evolúciónak, például ilyen az, hogy a férfi alapvetően a ritkább, nagyobb erőkifejtésre képes fizikailag is meg mentálisan is, a nő meg a kisebb, de folyamatos terhelésre. Namost, ahol kevés Michelangelora van szükség ott a férfi lesz szelekciós előnyben, ahol meg sok diplomás széklábfaragó, ott egyértelműen a nők... gondolom érted az Ember Tragédiájából kölcsönzött hasonlatot...
Ebből evidensen következik, hogy ahogy halad a világ a "Falanszter-szín" felé úgy fog elnőiesedni jóformán az összes diplomás szakma, hivatás.
Szóval az van, hogy az ember biológiai evolúciója ugye nagyságrendekkel lassabb a társadalmi evolúciónál, úgyhogy az a különbség, a férfi védelmező és a nő gondoskodó funkciója, ami eredendően a sikeres utódnevelés kulcsa volt, az mára a társadalmi igazságtalanságok forrásává vált.
(azért mondok egy vigasztalót is... az erre a vakvágányra siklott euro-atlanti civilizációnak a ma ismert formában max 30-40 éve van hátra... és ez nem kristálygömbből, hanem a népesedési prognózisokból következik...)
antisystem
2016.12.19 08:26:24
@Zsuzsi25: nézd, szerintem az egyik oldali végletesség nem legitimálja a másik oldali végletességet.
"Ma viszont a noknek elvarasai is vannak..." - szerintem az elvárások c. dolog eleve egy kapcsolatgyilkos, bármelyik félről is beszélünk. Persze ettől még mindenkinek vannak egy bizonyos szintig. A baj az ott kezdődik, ha valaki az elvárásai felsorolása mellé nem rakja oda az "és én mit tudok/akarok adni" című, legalább hasonlóan hosszú listát... mint a királykisasszony a címlapképen, amiről már futólag említettem, hogy a lovag helyében nagy önuralmamba kerülne, hogy ne a királykisasszony irányába történő suhintásra használjam.
"Ma viszont a noknek elvarasai is vannak..." - szerintem az elvárások c. dolog eleve egy kapcsolatgyilkos, bármelyik félről is beszélünk. Persze ettől még mindenkinek vannak egy bizonyos szintig. A baj az ott kezdődik, ha valaki az elvárásai felsorolása mellé nem rakja oda az "és én mit tudok/akarok adni" című, legalább hasonlóan hosszú listát... mint a királykisasszony a címlapképen, amiről már futólag említettem, hogy a lovag helyében nagy önuralmamba kerülne, hogy ne a királykisasszony irányába történő suhintásra használjam.
antisystem
2016.12.19 09:26:47
@Zsuzsi25: "nézd, szerintem az egyik oldali végletesség nem legitimálja a másik oldali végletességet." - írtam. Hogy ebből hogyan jutottál a kérdésedben lévő következtetésre, az viszont rejtély...
Egyébként kb annyira van rendben, mint annak a nőnek a hozzáállása, aki az elvárásai mellé a másik oldalra képes egyedül azt beírni beteges önhittségében, hogy "vele vagyok, őt választottam."
Tudod, van Karinthynak az az örökbecsű aforizmája, hogy "Ha egyedül vagyok egy szobában, akkor ember vagyok. Ha bejön egy nő, akkor férfi lettem. És annyira vagyok férfi, amennyire nő az, aki bejött a szobába." - szóval ha hiszed, ha nem, a férfi hozzáállását és magatartását nagyon sokszor az adott nő hozzáállása határozza meg.
Egyébként kb annyira van rendben, mint annak a nőnek a hozzáállása, aki az elvárásai mellé a másik oldalra képes egyedül azt beírni beteges önhittségében, hogy "vele vagyok, őt választottam."
Tudod, van Karinthynak az az örökbecsű aforizmája, hogy "Ha egyedül vagyok egy szobában, akkor ember vagyok. Ha bejön egy nő, akkor férfi lettem. És annyira vagyok férfi, amennyire nő az, aki bejött a szobába." - szóval ha hiszed, ha nem, a férfi hozzáállását és magatartását nagyon sokszor az adott nő hozzáállása határozza meg.
Nem először melegeznek le, nem is utoljára, ahogy a kommentelőket ismerem, de az kétségtelen, hogy most jött a legváratlanabb helyről. Nem mintha magamra venném, nem erről van szó, csak ennyire nyíltan, a tévében még soha nem mondták. Hiába mondja a FEM3 egyik műsorvezetője, Várkonyi Andrea, hogy a…..
antisystem
2016.12.14 13:43:54
A kisfiam egy hónapos. Hívjuk itt most Bendegúznak. Én vagyok a legboldogabb a világon, hogy ő itt van. Legyen az én nevem Zsanett. Az apukája viszont már nem így érez. Nevezzük őt Gerzsonnak.
Lemondott róla, szó nélkül végignézte, hogy édesanyámhoz költözök a kisgyerekünkkel. Hogy juthat idáig egy…..
antisystem
2016.12.08 01:44:41
@Almandin: Hát, akkor pontosítsuk: az utódgondozó fajoknál az "anyai ösztön" a női nemi ösztön része, ugyanúgy a nő testében termelődő hormonok hozzák létre alapvetően, mint a másodlagos nemi jelleg összes többi fizikális és pszichés részét.
Te a saját nézőpontodból gyávaságról beszélsz, nekem a saját nézőpontomból ez a kifejezés eszembe sem jutna, én egyszerűen a biológiai véletleneket ignoráló szabad döntéseket látok - ilyen, olyan, vagy amolyan különböző okokból, esete válogatja. Ha úgy tetszik, bizonyos szempontból inkább bátorságot, hogy az illető mer nemet mondani a mai társadalmi elvárásokra. A férfiaknál ez korántsem alapértelmezett, inkább benne ragadnak a számukra rossz helyzetben a konfliktusok kerülése kedvéért - nem véletlen, hogy bár egy rossz kapcsolattól általában mindkét fél szenved, mégis olyan cc 80%-ban a nők borítanak végül.
(az másik kérdés, hogy szerintem is jogos lehet a tartásdíjat elvárni, ha a férfi a terhesség első felében - minden lényeges körülmény ismeretében - igent mondott a gyermekvállalásra. Ha viszont a férfi eleve ellene volt, és a nő ennek tudatában egyedül döntött, akkor viszont bár sajnos jogszerű, de teljes mértékben arcátlan dolog a férfitől bármit is elvárni, azt gondolom.)
Szóval, hogy válaszoljak a bloggernek is valamire, amit kérdezett, én férfiként akkor reagálnék hasonlóan, mint a párja, ha:
1, nem tőlem van a gyerek, és ezt nem tudom a terhesség kiderülésekor.
2, biológiailag tőlem van, de a gyerekvállalás szempontjából lényeges dolgokban nem volt őszinte
3, eleve nemet mondtam a gyermekvállalásra, és a nő ennek tudatában vállalta mégis be.
...kb ezek azok az esetek, amikor a saját érdekeimet nyugodtan - és hősiesen, a környezetem összes "anyatípusú" nője haragjával dacolva:))) - az övék fölé helyezném.
Te a saját nézőpontodból gyávaságról beszélsz, nekem a saját nézőpontomból ez a kifejezés eszembe sem jutna, én egyszerűen a biológiai véletleneket ignoráló szabad döntéseket látok - ilyen, olyan, vagy amolyan különböző okokból, esete válogatja. Ha úgy tetszik, bizonyos szempontból inkább bátorságot, hogy az illető mer nemet mondani a mai társadalmi elvárásokra. A férfiaknál ez korántsem alapértelmezett, inkább benne ragadnak a számukra rossz helyzetben a konfliktusok kerülése kedvéért - nem véletlen, hogy bár egy rossz kapcsolattól általában mindkét fél szenved, mégis olyan cc 80%-ban a nők borítanak végül.
(az másik kérdés, hogy szerintem is jogos lehet a tartásdíjat elvárni, ha a férfi a terhesség első felében - minden lényeges körülmény ismeretében - igent mondott a gyermekvállalásra. Ha viszont a férfi eleve ellene volt, és a nő ennek tudatában egyedül döntött, akkor viszont bár sajnos jogszerű, de teljes mértékben arcátlan dolog a férfitől bármit is elvárni, azt gondolom.)
Szóval, hogy válaszoljak a bloggernek is valamire, amit kérdezett, én férfiként akkor reagálnék hasonlóan, mint a párja, ha:
1, nem tőlem van a gyerek, és ezt nem tudom a terhesség kiderülésekor.
2, biológiailag tőlem van, de a gyerekvállalás szempontjából lényeges dolgokban nem volt őszinte
3, eleve nemet mondtam a gyermekvállalásra, és a nő ennek tudatában vállalta mégis be.
...kb ezek azok az esetek, amikor a saját érdekeimet nyugodtan - és hősiesen, a környezetem összes "anyatípusú" nője haragjával dacolva:))) - az övék fölé helyezném.
antisystem
2016.12.08 20:32:01
@vanRob: Na igen... egyébként a poster kérdés-felvetése sem valami szerencsés - már nem itt a blogon, hanem a kapcsolatában:
"De melyik a kisebb rossz: maradjunk együtt egy romlásnak indult kapcsolatban, vagy váljunk szét, ezzel másféle veszteséget okozva gyermekünknek?
Ebben volnék kíváncsi a ti véleményetekre, esetleg tapasztalataitokra. Mert szerintem nincs jó választás. Legnagyobb szomorúságomra a kicsi mindenképpen sérül. Apa nélkül felnőni lehet, de semmiképpen sem üdvös."
Kezdjük ott, hogy szerintem egy normális családban annak MINDEN tagja EGYFORMÁN fontos, nincs, és nem lehet se "utolsó" se "első". Másfelől nehogy már egy párkapcsolat sorsát az döntse el, hogy a "gyereknek mi a jobb" - ott van még minimum 2 ember... nem tudom, ha nekem azzal jönne egy nő, hogy azért marad mellettem, "mert a gyerek", annak biztos, hogy a kilincs külső oldalának megfogását javasolnám, mert hát bocsi, de nekem is egy életem van, amit olyannal akarok leélni, akinek én magam kellek...
Másfelől láttam már közelről ilyesfajta probléma-megbeszélést, ami - max tisztelet a ritka kivételnek! - kb úgy szokott zajlani, hogy a nő előadja, hogy ezt meg azt meg amazt kell elfogadni a másiknak, hogy a másiknak mitől lesz jobb ettől, az szóba se kerül, de sűrűn van emlegetve a két bűvszó, a "felelősség" meg a "kötelesség". Az még véletlenül se merül fel, hogy egy tisztességes, és jó eséllyel meg is valósuló kompromisszum az úgy néz ki, hogy mindenki enged valamiben, és mindenki nyer valamit.
(a postolónak is akkor van még esélye a kapcsolata helyrehozására, ha lerobban a "de a gyerek az ELSŐ" - egyébként valójában többnyire nem is igaz - álláspontról, és megpróbál a "családban mindenki egyformán fontos" alapról gondolkodni és cselekedni. És akkor kezdi el valakinek előadni, hogy mit várna tőle, ha ott van már mellette az is, hogy és ő mit adna neki.
Na, ilyenek...
"De melyik a kisebb rossz: maradjunk együtt egy romlásnak indult kapcsolatban, vagy váljunk szét, ezzel másféle veszteséget okozva gyermekünknek?
Ebben volnék kíváncsi a ti véleményetekre, esetleg tapasztalataitokra. Mert szerintem nincs jó választás. Legnagyobb szomorúságomra a kicsi mindenképpen sérül. Apa nélkül felnőni lehet, de semmiképpen sem üdvös."
Kezdjük ott, hogy szerintem egy normális családban annak MINDEN tagja EGYFORMÁN fontos, nincs, és nem lehet se "utolsó" se "első". Másfelől nehogy már egy párkapcsolat sorsát az döntse el, hogy a "gyereknek mi a jobb" - ott van még minimum 2 ember... nem tudom, ha nekem azzal jönne egy nő, hogy azért marad mellettem, "mert a gyerek", annak biztos, hogy a kilincs külső oldalának megfogását javasolnám, mert hát bocsi, de nekem is egy életem van, amit olyannal akarok leélni, akinek én magam kellek...
Másfelől láttam már közelről ilyesfajta probléma-megbeszélést, ami - max tisztelet a ritka kivételnek! - kb úgy szokott zajlani, hogy a nő előadja, hogy ezt meg azt meg amazt kell elfogadni a másiknak, hogy a másiknak mitől lesz jobb ettől, az szóba se kerül, de sűrűn van emlegetve a két bűvszó, a "felelősség" meg a "kötelesség". Az még véletlenül se merül fel, hogy egy tisztességes, és jó eséllyel meg is valósuló kompromisszum az úgy néz ki, hogy mindenki enged valamiben, és mindenki nyer valamit.
(a postolónak is akkor van még esélye a kapcsolata helyrehozására, ha lerobban a "de a gyerek az ELSŐ" - egyébként valójában többnyire nem is igaz - álláspontról, és megpróbál a "családban mindenki egyformán fontos" alapról gondolkodni és cselekedni. És akkor kezdi el valakinek előadni, hogy mit várna tőle, ha ott van már mellette az is, hogy és ő mit adna neki.
Na, ilyenek...
Az ember csak néz, és nem hiszi el, hogy amit lát, az tényleg van, pedig nem káprázik a szeme, a Sztárok a jégen című showműsor orosz kiadásában tényleg koncentrációs tábori egyenruhába öltöztettek két szereplőt (sárga csillaggal a mellükön), valóban beesettre sminkelték az arcukat, és így táncoltak…..
antisystem
2016.11.28 09:51:40
SIXX, megint méretes mellényúlásod van készülőben.... gondoltam szólok...
Az a felvétel ENNEK a része: www.youtube.com/watch?v=9ECVvqBelVM
(1:45:00 körül)
Egyszerűen az volt a feladat, hogy a párosok híres külföldi filmek témájára adjanak elő bemutatót, és ez a páros az azért elég híres "Az élet szép" című filmet választotta - ami szexinek távolról sem szexi, viszont végtelenül humanista.
port.hu/adatlap/film/tv/az-elet-szep-la-vita-e-bella/movie-3608
Az a felvétel ENNEK a része: www.youtube.com/watch?v=9ECVvqBelVM
(1:45:00 körül)
Egyszerűen az volt a feladat, hogy a párosok híres külföldi filmek témájára adjanak elő bemutatót, és ez a páros az azért elég híres "Az élet szép" című filmet választotta - ami szexinek távolról sem szexi, viszont végtelenül humanista.
port.hu/adatlap/film/tv/az-elet-szep-la-vita-e-bella/movie-3608
comment:com
Kijött a szekrényből az X-Faktor egyik énekese, a mentorok meg hazaküldték
2016.11.20 09:19:29
Tudjuk le az elején: az idei műsor sztájlisztja nagyon jó haverja a producereknek, és láthatóan vakon bíznak benne, ami dicséretes, meg minden, de nem szó szerint vakon kellene, mert akkor a Tóth Gabi fejére applikált madárfészek, és Puskás Péter teljes hacukája tuti nem kerül műsorba. Vagy csak…..
Mióta élsz itt?
Néhány hónapja vagy már 10 éve?
És néha belenézel a tükörbe, és elmondod magadnak, hogy elvették a méltóságod. És egyre halványabb az arcod.
Pedig volt életed. Volt munkád. Volt kereseted. Volt családod és voltak barátaid. Volt szabadságod, lakásod, kocsid.
De most az intézet…..
antisystem
2016.09.15 22:49:48
@AlbaZen: Nézd, azért van ilyen is, meg van olyan is... létezik az az eset is, amiről te beszélsz, meg létezik az az eset is, amikor hivatali buzgómócsingok "csak jót akarva" helyeznek olyan embereket cselekvőképességet kizáró gyámság alá, akiknek max segítségre lenne szükségük, mondván, hogy akkor a férjenk, feleségnek, gyereknek gyámként egyszerűbb lesz ügyintézni... aztán a gyámolt kettőt pillant, és ki van rakva a lakásából egy elmeszoc. intézménybe...
Szóval ennek a témának az tesz a legrosszabbat, ha előítéletesen minden esetet egy kaptafára akarunk húzni, amikor van ilyen is, meg van olyan is...
Szóval ennek a témának az tesz a legrosszabbat, ha előítéletesen minden esetet egy kaptafára akarunk húzni, amikor van ilyen is, meg van olyan is...
antisystem
2016.09.15 22:57:42
@verdestamas: Tamás, én arra célzok, hogy ma már extrém ritka az a "Dürrenmatt-i eset", amikor az állam akar ilyen módon alapos ok nélkül bezárni, és az ezerszer gyakoribb az, amikor a családtagod a kezdeményező, az értelmi szerző, és az állami hivatal max úgy kerül negatív szerepbe, hogy a gondolkodásra nem képes hivatalnokot hatékonyan be tudja hülyíteni a hozzátartozód - ahogy az előbb írtam is.
Szóval nem, ilyenkor nem annak a lábát kell csókolgatni, aki beléd rúgott, "hátha...", sokkal inkább az államot kell megnyerned szövetségesnek a család ellenében.
Szóval nem, ilyenkor nem annak a lábát kell csókolgatni, aki beléd rúgott, "hátha...", sokkal inkább az államot kell megnyerned szövetségesnek a család ellenében.
Mint minden kérdés -- és következésképp minden válasz -- ebben a témában, úgy a fenti is pontatlan. Európa egy többrétegű, komplex válságban van, amelynek a legnépszerűbb eleme az iszlamista terror -- de ez sem véletlenül a legnépszerűbb. Erre lett ugyanis optimalizálva a komplex válság domináns --…..
antisystem
2016.07.27 17:43:50
@elemes: Nézd, szerintem amiről én beszéltem, az volt eddig... amiről te beszélsz, az meg jön ezután... (mondjuk Egyiptomot jó hogy említetted... őket USA-barát voltuk mellett is elérte az "arab tavasz" nevű borz-alom... és ez tényleg azzal függhet össze szerintem is, hogy náluk hatalmas ha jól rémlik tán 70 év alatt 300%-os volt a népességrobbanás)
Az mindenesetre tényleg aranyérmes kérdés, hogy az az 500 millás EU, amit megfektet 1-2 millió menekült, mit fog kezdeni azzal, ha 30-50 év távlatában 1-2 MILLIÁRD fog érkezni (az ENSZ népesség-előrejelzéséből kiindulva)
Az mindenesetre tényleg aranyérmes kérdés, hogy az az 500 millás EU, amit megfektet 1-2 millió menekült, mit fog kezdeni azzal, ha 30-50 év távlatában 1-2 MILLIÁRD fog érkezni (az ENSZ népesség-előrejelzéséből kiindulva)
Megvédhető-e -- a populista demokráciától? A migráció seregnyi vetülete közül az egyik legfontosabb, hogy véget vetett annak az automatizmusnak, hogy az elitek és intézményeik nagyjából egységesen állnak szemben a démosszal (populus-szal). Érzékelve a nyugati társadalmakban tapasztalható kulturális…..
A nagy olvasottságot kapott Férfisors bejegyzés után többször beszéltem a történet női szereplőjével, aki hozzájárult ahhoz, hogy megírjam a történetet az Ő szemszögéből, természetesen anonimitásának megőrzésével. A történetben az általa elmondottak tömörítve, átszerkesztve és néhányszor sarkítva…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz