Adatok
NIN|JA (törölt)
0 bejegyzést írt és 516 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A reklámokkal kapcsolatban gyakran merül fel az a vád, hogy teljesen haszontalanok, és anélkül telepednek rá az életünkre, hogy bármit is adnának cserébe. Azon túlmenően, hogy ez inkább csak egy hangzatos frázis, akadnak néha olyan reklámok, amik már a jellegükből adódóan…..
NIN|JA (törölt)
2011.01.25 11:34:36
Az összes zseniális. A padlómatrica nagyon tetszik, csak a logikával van egy kis baj, mert ahhoz, hogy folyamatában tudd olvasni "lentről-felfelé" kellene írni vagy pedig az emberek között kell akkor hely, hogy ne álljon az elejére senki.:)
NIN|JA (törölt)
2011.01.25 11:53:41
Sok férfi meglepetésére a sex sells vezérelv az ellenkező irányba is működik, vagyis nemcsak meztelen csajokkal, hanem félmeztelenre vetkőzött férfiakkal is könnyebben el lehet adni bizonyos dolgokat. Merthogy bizony nemcsak mi, férfiak legeltetjük szívesen a szemünket a női…..
NIN|JA (törölt)
2011.01.24 20:01:56
NIN|JA (törölt)
2011.01.25 06:45:04
@reklámbuzi: egy ugyes kezu sminkesre nincs szukseg?
A reklámszakma nagy öregje, a Benetton korábbi agya, a botrányhős Oliviero Toscani most ismét bebizonyította, hogy a reklámfotózás nem csupán unalmas packshotokból vagy beállított családi jelenetekből állhat, mert ha ügyes az ember, bármit el tud adni az ügyfélnek reklám…..
NIN|JA (törölt)
2011.01.19 11:29:32
NIN|JA (törölt)
2011.01.19 11:30:28
@Dexter68: Jó lenne...khmm...
NIN|JA (törölt)
2011.01.20 19:11:37
Mi az, ami egy lázadó kamasz srácot meggyőz arról, hogy a hirdetett termék tényleg jó? Például az, hogy az anyja utálja, mert akkor biztos lehet benne, hogy ez éppen neki való. Ez volt a gondolatmenet a Dead Space 2 nevű játék bevezető kampányánál, amelynek során azzal…..
NIN|JA (törölt)
2011.01.18 13:55:22
@Vacak Szerv: Lehet, bár én azt kétlem, hogy aki hosszútávon ilyenekkel játszik az tud majd húsz év múlva nevetni önfeledten és nem éppen az őrülettől amibe a hasonló képek kergették.
Arról nem is beszélve, hogy régen azért képzelőerő is kellett a horrorfilmekhez, játékokhoz. Ma már az arcodba tolják a legdurvább képzelgéseket úgy, ahogyan azt elképzeli egy elborult elme.
Nekem ez a legnagyobb bajom a filmekkel is, hogy a tökéletes képi világ kizárja annak még csak a lehetőségét is, hogy a te fantáziád induljon meg, mert esetleg nem lenne elég sokkoló és gyomorforgató.
Hitchcock sem azért volt jó mert leírt és megmutatott minden részletet, hanem mert a néző fantáziájára bízta, hogy mit képzel a sötétbe.
Arról nem is beszélve, hogy régen azért képzelőerő is kellett a horrorfilmekhez, játékokhoz. Ma már az arcodba tolják a legdurvább képzelgéseket úgy, ahogyan azt elképzeli egy elborult elme.
Nekem ez a legnagyobb bajom a filmekkel is, hogy a tökéletes képi világ kizárja annak még csak a lehetőségét is, hogy a te fantáziád induljon meg, mert esetleg nem lenne elég sokkoló és gyomorforgató.
Hitchcock sem azért volt jó mert leírt és megmutatott minden részletet, hanem mert a néző fantáziájára bízta, hogy mit képzel a sötétbe.
NIN|JA (törölt)
2011.01.18 16:07:51
@Vacak Szerv: :D
Ezen jót nevettem, köszi.
A kollégáim meg épp azon akadtak ki amikor mutattam a kampányt és elmondtam, hogy kicsit megkérdőjelezhető nekem morálisan, hogy tőlem azért ez elég mókásan hangzik.
Szóval igen, túl parás vagyok.;)
Sok ember van akinek az élet maga elég sokkoló. Én már most sem tudok önfeledten nevetni, pedig szoktam játszani...
Ezen jót nevettem, köszi.
A kollégáim meg épp azon akadtak ki amikor mutattam a kampányt és elmondtam, hogy kicsit megkérdőjelezhető nekem morálisan, hogy tőlem azért ez elég mókásan hangzik.
Szóval igen, túl parás vagyok.;)
Sok ember van akinek az élet maga elég sokkoló. Én már most sem tudok önfeledten nevetni, pedig szoktam játszani...
Ezzel a címmel kezdtem el ezt a posztot írni, és szerettem volna valami igazán pozitív, európai értelemben vett előremutató posztot kerekíteni belőle, de aztán valami egy kicsit elrontotta a kedvem. Amikor először megláttam a Müpa plakátját, amivel a most kezdődő, Liszt…..
Az utóbbi években ami gusztustalan és minimálisan kapcsolatba hozható a dohányzással, azt a dohányzás elleni reklámok egytől-egyig felvonultatták már. Rohadó tüdőtől kezdve hamuvá égett emberekig az égegyadta világon mindennel megpróbálták már elriasztani a dohányosokat…..
NIN|JA (törölt)
2010.12.30 21:33:08
@karosszékely: ez olyan, mint a szolasszabadsag?
Gyerek kezebe nem valo, meg ha jo celt szolgalna is.
Tok unalmas mar ez...
Hajlektalanok, parfumtengerben buzlok, kezet nem mosok, nem furdok, teliszajjal tusszogok es kohogok, na meg a tobb ezer autos (aki mar maga sem tudja miert ul autoba) is tartsak be a 10 m-es kort. Elvegre ok is karosithatjak az egeszseget. Ez lenne igazan idilli.
Gyerek kezebe nem valo, meg ha jo celt szolgalna is.
Tok unalmas mar ez...
Hajlektalanok, parfumtengerben buzlok, kezet nem mosok, nem furdok, teliszajjal tusszogok es kohogok, na meg a tobb ezer autos (aki mar maga sem tudja miert ul autoba) is tartsak be a 10 m-es kort. Elvegre ok is karosithatjak az egeszseget. Ez lenne igazan idilli.
Ezeket a képeket elnézve a válasz határozott igen. Az Antrepo csomagolástervező cég ötletes projektje legalábbis azt bizonyítja, hogy a kevesebb valóban több tud lenni. A cég tervezői próbaképpen megfogtak egy sereg ismert és jól bejáratott csomagolású terméket, majd a játék…..
NIN|JA (törölt)
2010.12.21 14:52:33
@NIN|JA: Persze, ahogy már említettem fb-n, én értem a csavart, de itt nem hiszem, hogy megvolt ez a koncepció.
Lehet, azt mondani, hogy a klímaváltozás témája lerágott csont, és nyitott kapukat dönget, aki erre akarja felhívni a figyelmet. Amíg azonban nem született megoldás erre a problémára, és az emberek többsége továbbra is úgy éli a hétköznapjait (sajnos sok tekintetben engem is…..
Imádom az egyszerű, a megszokott dolgokat új nézőpontból megmutató reklámokat. Ezúttal ez szó szerint is igaz a Spuk képügynökség hirdetéseire, hiszen a két printen egy-egy ismert képet használtak fel, és mutattak meg más nézőpontból. A legtöbb stock ügynökség megmarad egy…..
Mi is lehetne annál jobb szórakozás egy szép koratéli-későőszi napon, minthogy a kedvenc vagy éppen gyűlölt weblapjainkat apró cafatokra szedjük szét. Ehhez nem kell más mint egy egyszerű alkalmazás, amit ezen a honlapon egy mozdulattal aktivizálhattok. Az oldalon található kis…..
NIN|JA (törölt)
2010.11.25 18:10:04
Ritkán foglalkozom a blogon csak termékekkel, de vannak olyan esetek, amikor egy termék és a csomagolása olyannyira átgonolt és tökéletes, hogy nem tudok elmenni mellette. A Nike időről időre előrukkol egy-egy különleges, limitált szériában piacra dobott cipővel, amit mindig…..
NIN|JA (törölt)
2010.11.25 06:50:37
NIN|JA (törölt)
2010.11.25 09:35:03
@NGA: Mivel pár sorral feljebb helyesen volt írva, így gyanítom csak elírás lehetett, szóval inkább a cipőfűződ kötögesd.:)
Egy csöpögős, leginkább a szoftpornó filmekben megszokott, túljátszott jelenettel indul, de aztán egy váratlan fordulatot vesz a Studio Bussels rádióállomás humoros reklámja, amiből kiderül, mi köze van a zenének az igazán jó szexhez. A világért sem akarom lelőni a poént,…..
NIN|JA (törölt)
2010.10.30 20:00:00
A Keatívon olvastam, hogy a Karaván kávémárka idén ünnepli 35. születésnapját, aminek alkalmából 5 év csendkirály után most új kampánnyal jelentkezik a Douwe Egberts. Nem egyszerű dolog ezeket a nagy múlttal rendelkező, de valójában eléggé üres szoci márkákat tartalommal…..
NIN|JA (törölt)
2010.10.18 11:18:00
NIN|JA (törölt)
2010.10.18 11:59:50
@Androidus: én arra asszociálok (mindig?), de ez a reklám nekem olyan, mintha szex előtt indexet olvasnék, hogy "hangulatba" hozzam magam.
A Simpson családban és Banksyben eddig csak az volt a közös, hogy mindkettő zseniális a maga nemében. Most egyszerre élvezhetjük mindkettőt, ugyanis a Simpsons stábja felkérte a híres-hírhedt street artost, hogy készítse el a sorozat ikonikus intrójának egy saját…..
NIN|JA (törölt)
2010.10.12 10:25:42
NIN|JA (törölt)
2010.10.15 11:40:27
@Maeldron: Nem vagyok okos. Kikérem magamnak, csak gyönyörű!;)
Gyerekkoromban a haverokkal rendeztünk suli utáni horrorfilmes videózásokat, ahol a besötétített szobában néztük az osztrák videótékákból átmásolt, gagyi hangalámondásos horrorfilmeket, amiken még úgy is rendesen fostunk. Mostanra azért már egy kicsit megemelkedett az…..
NIN|JA (törölt)
2010.10.14 11:34:54
NIN|JA (törölt)
2010.10.14 12:09:37
@reklámbuzi: Igen. Nick Stokes a filmbeli neve.
és itt a trailer: www.youtube.com/watch?v=P7NXo98PYr8&feature=related
és itt a trailer: www.youtube.com/watch?v=P7NXo98PYr8&feature=related
NIN|JA (törölt)
2010.10.14 13:13:34
Hogy lehet azzal segíteni, ha valaki egy kissé puhos, nem különösebben vonzó, möndössze egy szál alsógatyát viselő, hererákból meggyógyult, középkorú férfit néz a neten élőben egy webkamerán? Úgy, hogy ez az egész show tulajdonképpen egy jótékonysági célú akció, amit…..
NIN|JA (törölt)
2010.10.12 10:28:01
Néztem ezt az óriásplakátot, néztem, és próbáltam magamon egy restartot nyomni, mert olyan szinten lefagytam a piros lámpánál, hogy csak heves dudaszóra voltam képes visszaszerezni az irányítást a testem fölött. Hozzá vagyok szokva a szar reklámokhoz, a kényszeredett…..
Ha valaki járt hétvégén az Erzsébet téren, az nem tudott elmenni egy hatalmas facebook fal mellett anélkül, hogy észre ne vette volna. Az 5 méter magas installációra kézzel festették fel a Facebookozz az utcán facebook rajongói oldal üzenőfalát, ahová a bárki üzenhet valamit,…..
NIN|JA (törölt)
2010.08.03 19:25:28
Nézzétek el nekem, de betegesen vonzódok minden olyan kampányhoz vagy reklámhoz, ami a Mad Men című, a reklám hőskorában, a Madison Avenue-n játszódó sorozathoz kapcsolódik (a fejlécben ismerős az alak?). Mivel tudom, hogy közöttetek is szép számmal vannak reklámőrültek,…..
NIN|JA (törölt)
2010.07.21 17:33:07
Lehet, hogy én vagyok az egyetlen, akinek a netes folklórból kimaradtak a Versus animáció filmek, de akkor tegyük ezt a tényt ezzel a poszttal hivatalossá. Az egyik kedvenc blogomon bukkantam ezekre a tavaly év végén futó, zseniális minimál kisfilmekre, amelyeket egy orosz…..
NIN|JA (törölt)
2010.07.13 19:01:01
Ha egy reklámfelületet nem tud értékesíteni a gazdája, akkor igyekszik bebizonyítani a lehetséges hirdetőknek, hogy az a felület bizony szem előtt van, és igenis érdemes ott reklámot elhelyezni. A legtöbben azonban megmaradnak a schmittpálian egyszerű megoldásoknál, és…..
Nem szeretném lelőni a poént előre, ezért mielőtt tovább olvastok, inkább nézzétek meg a filmet. Hogy miért? Mert akkora csattanó van a végén, hogy a fal adja a másikat. A lehangolónak induló film látszólag egy afrikai asszony 90 napos haláltusáját mutatja be, hogy aztán a…..
NIN|JA (törölt)
2010.06.18 22:08:53
@NIN|JA: es mellekesen a sok felkijaltojel, kerdojel es nagybetus kiemeles nelkul is megertem amit mondasz. Ez is egyfajta reklam...
NIN|JA (törölt)
2010.06.18 22:36:09
@Rose and Lily: big like! Szivembol szoltal.
Mi esélye lehet egy Mininek a Porsche 911 ellen. Az egyik egy kis, 175 lóerős méregzsák, amivel akár gyorsan is lehet menni, a másik pedig szinte egy utcai versenyautó, amit a maga 385 lóerejével kifejezetten a száguldásra terveztek. Persze meg is fordíthatjuk a kérdést, hiszen mit…..
NIN|JA (törölt)
2010.06.15 09:46:57
NIN|JA (törölt)
2010.06.15 18:27:34
@Hammer: nyilván, de gondoltam esetleg valakit még érdekel itt rajtam kívül, és mivel követem facebookon, megosztottam az élményt.
En kérek elnézést.
En kérek elnézést.
Két héttel ezelőtt már bemutattam itt az addicton a Nike, focivébére készült gigaprodukcióját, amiben minden hadra fogható futballsztárt felvonultattak. Ráadásul, olyan látványt pakoltak a néhány perces reklámba, hogy abból a komplett magyar reklámipar megélne egy teljes évig.…..
NIN|JA (törölt)
2010.06.05 15:10:01
@Trail: ha star wars-rol van szo, legyen az barmilyen feldolgozas, en alapbol mosolygok, mert szeretem. Na de ettol meg nem lesz jo, utos, vagy hatasos egy reklam, es ehhez meg csak osszehasonlitanom sem kell a konkurenciaval.
A masik ami engem idegesit, ha mar egy klasszikust hasznalnak alapotletkent, akkor a minimum elvarhato, hogy sokkal tobb poent es gegget vigyenek bele, mint egy eredeti koncepcioba.
Nem azzal van a baj, hogy valamit felhasznalnak, hanem ahogy hasznaljak!
Ami meg igazabol vicces, hogy pont emiatt nehez adaptalni egy kultuszfilmet adott esetben reklamnak, leven ha nem lesz eleg jo, akkor sokkal kritikusabban tekintenek ra azok akiket egyebkent megceloznak.
Ott van a lost-os reklamsorozat. Az peldaul szepen hasznalja a film jellegzetessegeit, de nem erzed azt, hogy erotlen. Lecsapjak a magaslabdat, ahogyan azt kell.
A masik ami engem idegesit, ha mar egy klasszikust hasznalnak alapotletkent, akkor a minimum elvarhato, hogy sokkal tobb poent es gegget vigyenek bele, mint egy eredeti koncepcioba.
Nem azzal van a baj, hogy valamit felhasznalnak, hanem ahogy hasznaljak!
Ami meg igazabol vicces, hogy pont emiatt nehez adaptalni egy kultuszfilmet adott esetben reklamnak, leven ha nem lesz eleg jo, akkor sokkal kritikusabban tekintenek ra azok akiket egyebkent megceloznak.
Ott van a lost-os reklamsorozat. Az peldaul szepen hasznalja a film jellegzetessegeit, de nem erzed azt, hogy erotlen. Lecsapjak a magaslabdat, ahogyan azt kell.
NIN|JA (törölt)
2010.06.05 15:16:57
NIN|JA (törölt)
2010.06.05 20:35:44
@rale: az ugyesebbek mar felszavakbol is megertik RB-t, a jobb arcok pedig nem szolnak be meg akkor sem ha tudjak.;)
Hitlert csak nem bírják békén hagyni a reklámosok (itt egy korábbi Adolf best of). Persze valahol érthető, hiszen ha olcsón szeretnénk nagy feltűnést kelteni, de legalább egy jó szaftos kis botrányt kavarni, akkor a legjobb ha valami igazán megbotránkoztató dolgot veszünk elő a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz