Adatok
JC-II.
0 bejegyzést írt és 327 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
...mondta Göbi, a motordoktor, amikor az alábbi berendezés működéséről szóló videót elküldtem a szerkesztőségi levlistára - és azt hiszem, a legtöbben a lelkünk mélyén hasonlóan gondolkodunk. A Cordon ugyanis egy traffipax, pontosabban egy több célpontot egyszerre figyelni,…..
JC-II.
2011.11.08 11:55:28
@szgy:
"féktáv kb. 400 méter, csak a reakcióidő alatt kb. 10 kocsi hosszát teszed meg. nyugodt lehetsz hogy ha bármi történik esélyed sincs kivédeni, elkerülni, nem kell félni a haláltól, meghalsz mielőtt észrevennéd hogy történt valami, a pozdorjává zúzódott maradványokkal sem lesz túl sok gond. nem kell biztosítás sem, tuti nem leszel rokkant, nyomorék"
Az élethez szerencse kell. Még az út hőmérséklete is számít.
630 lóerőt teszek le pihenni a hó végén, marad 122, télire untig elég.:)))
"féktáv kb. 400 méter, csak a reakcióidő alatt kb. 10 kocsi hosszát teszed meg. nyugodt lehetsz hogy ha bármi történik esélyed sincs kivédeni, elkerülni, nem kell félni a haláltól, meghalsz mielőtt észrevennéd hogy történt valami, a pozdorjává zúzódott maradványokkal sem lesz túl sok gond. nem kell biztosítás sem, tuti nem leszel rokkant, nyomorék"
Az élethez szerencse kell. Még az út hőmérséklete is számít.
630 lóerőt teszek le pihenni a hó végén, marad 122, télire untig elég.:)))
JC-II.
2011.11.08 22:35:50
Az adott márka PR-gépezetének ugyanis kutya kötelessége és jól felfogott üzleti érdeke azonnal reagálni minden – a konkurencia felől érkező negatív – impulzusra. A világ két nagyon erős és komoly prémium-gyártója közül pedig egyik sem engedhet a…..
JC-II.
2010.02.08 19:23:57
@ekutya:
Ez is mutatja, hogy mennyire kell figyelni egy ilyen vitánál, ez nem bölcsészek diskurálása arról, hogy vajon Radnóti mit gondolhatott x vers z sorának írásakor.:)))
Pl. valaki írta, hogy valami hivatalos vizsgálaton 570 Nm-t mértek az autóján nem tudom hányasban. Elsőre nem tudtam mihez kötni, az ember mindíg a féltengelyen mért nyomatékkal számolgat (és kérdeztem is valami hülyeséget), de gyorsan rájöttem, hogy ezt a keréken mérték. Így mindjárt más az egész.
Ez is mutatja, hogy mennyire kell figyelni egy ilyen vitánál, ez nem bölcsészek diskurálása arról, hogy vajon Radnóti mit gondolhatott x vers z sorának írásakor.:)))
Pl. valaki írta, hogy valami hivatalos vizsgálaton 570 Nm-t mértek az autóján nem tudom hányasban. Elsőre nem tudtam mihez kötni, az ember mindíg a féltengelyen mért nyomatékkal számolgat (és kérdeztem is valami hülyeséget), de gyorsan rájöttem, hogy ezt a keréken mérték. Így mindjárt más az egész.
JC-II.
2010.02.09 11:41:37
@JCVWC II.:
Ja, hogy a feljárót mondod? Leesett a tantusz nekem is.:))) Most néztem meg jobban.
Szerintem koreografált a kép, de nekem azt mondja, hogy a baloldali autó a jobb. Miért?
- a jobboldalin ( VW) téligumik vannak.
- a baloldalin nyáriak, ráadásul a feljáró közepén direkt kicsúsztatták a kereket, de még így is el tudott indulni a lejtő közepéről. Ez amúgy nem könnyű , többnyire vissza kell menni az aljára és újra próbálkozni.
Amúgy evidenciákkal nem tudom minek reklámokat csinálni, nyílvánvaló, hogy egy magas és keskeny autó gyorsabban borul mint egy két méter széles és lapos, vagy egy hátsókerékhajtásos kedvezőtlenebb havas csúszós úton hegynek felfelé mint egy fronthajtású vagy összekerékhajtású. Ez nyílvánvaló, ezért aki magas hegyen lakik annak ez utóbbi a kedvezőbb (legalábbis télen). Minek erről vitatkozni? Máskor meg csak kolonc.
Ja, hogy a feljárót mondod? Leesett a tantusz nekem is.:))) Most néztem meg jobban.
Szerintem koreografált a kép, de nekem azt mondja, hogy a baloldali autó a jobb. Miért?
- a jobboldalin ( VW) téligumik vannak.
- a baloldalin nyáriak, ráadásul a feljáró közepén direkt kicsúsztatták a kereket, de még így is el tudott indulni a lejtő közepéről. Ez amúgy nem könnyű , többnyire vissza kell menni az aljára és újra próbálkozni.
Amúgy evidenciákkal nem tudom minek reklámokat csinálni, nyílvánvaló, hogy egy magas és keskeny autó gyorsabban borul mint egy két méter széles és lapos, vagy egy hátsókerékhajtásos kedvezőtlenebb havas csúszós úton hegynek felfelé mint egy fronthajtású vagy összekerékhajtású. Ez nyílvánvaló, ezért aki magas hegyen lakik annak ez utóbbi a kedvezőbb (legalábbis télen). Minek erről vitatkozni? Máskor meg csak kolonc.
JC-II.
2010.02.09 11:53:08
@Shadowbull:
Most néztem meg az eredeti riposztot, tök hülye fordítás, ugyanis végig INNOVÁCIÓról van szó, ennek korrekt magyar megfelelője nincs, a fejlesztés szó végképp nem jó rá. Nagyjából megújítást jelent ami ezen esetben egy új modelltipust jelent , melyben újabb alkatrészeket is elhelyezésre kerültek( köztük az említettek...HUD meg ilyesmi).
Ez nem változtat a lényegen, ugyanis a magyar fordításnál újításról és fejlesztésről volt szó , ennek megfelelően az olvasóközönséget megtéveszthette.
Most néztem meg az eredeti riposztot, tök hülye fordítás, ugyanis végig INNOVÁCIÓról van szó, ennek korrekt magyar megfelelője nincs, a fejlesztés szó végképp nem jó rá. Nagyjából megújítást jelent ami ezen esetben egy új modelltipust jelent , melyben újabb alkatrészeket is elhelyezésre kerültek( köztük az említettek...HUD meg ilyesmi).
Ez nem változtat a lényegen, ugyanis a magyar fordításnál újításról és fejlesztésről volt szó , ennek megfelelően az olvasóközönséget megtéveszthette.
De nincs itt semmi baj. Az új ötös itt van, kicsit drágább lesz, mint a kifutó E60, és még mindig hátul teker, mit sírtok?
Audi, ön jön.
Mai cikkünk blogposztja...
JC-II.
2009.12.02 13:36:11
@Vágási Matyi:
"Az E Coupe tényleg gagyinak tűnik belülről, legalábbis képek alapján. Kár. "
Ilyen elméletileg sem fordulhat elő. A Mercedes soha nem gyártott gagyit, tény , hogy több a műanyag alkatszész mint korábban , de ha ezen múlna akkor egyik autót sem lehetne megvenni.
"Az E Coupe tényleg gagyinak tűnik belülről, legalábbis képek alapján. Kár. "
Ilyen elméletileg sem fordulhat elő. A Mercedes soha nem gyártott gagyit, tény , hogy több a műanyag alkatszész mint korábban , de ha ezen múlna akkor egyik autót sem lehetne megvenni.
JC-II.
2009.12.02 13:58:47
@JC-II.:
PS: amúgy ez sem véletlen, az egyre több fölösleges ( pl. 15 db villanymotor) és nem fölösleges ( 8-10 db airbag) és egyebek annyira megnövelik a kocsi önsúlyát, hogy kénytelenek máshol spórolni a tömeggel, így kerül a sok műanyag a kocsira ( küszöbök, doblemezek stb..), de mind egyforma, tehát nincs különleges VW műanyag meg pocsék Mercedes műanyag, csak műanyag van.
PS: amúgy ez sem véletlen, az egyre több fölösleges ( pl. 15 db villanymotor) és nem fölösleges ( 8-10 db airbag) és egyebek annyira megnövelik a kocsi önsúlyát, hogy kénytelenek máshol spórolni a tömeggel, így kerül a sok műanyag a kocsira ( küszöbök, doblemezek stb..), de mind egyforma, tehát nincs különleges VW műanyag meg pocsék Mercedes műanyag, csak műanyag van.
JC-II.
2009.12.02 13:59:52
Az elmúlt években egész jól ment a bolt az olasz cégnek - még a válság első hónapjait is jól megúszták, hála a roncsprémiumoknak - de 2009 második negyedéve már ráfizetéssel zárult a Fiat számára is.
Vélemények az azonos című hírünkről...
JC-II.
2009.07.25 07:22:23
Tegnap délután a VW csoport vezetése is rábólintott a Porsche felvásárlásának tervére.
Vélemények az azonos című hírünkről...
A vezérigazgató és a pénzügyi igazgató repül a Porschétől, a sportkocsigyártó várhatóan beolvad a Volkswagenbe. Vélemények az azonos című hírünkről...
Német lapértesülések szerint a végéhez közeledik a Porsche vesszőfutása Vélemények az azonos című hírünkről...
Ha nem ez az, akkor mi? Rejtélyes hírszerkesztőnk elefántcsont-tornyából egy morzsát hullajtott alá. Lám: The Land Shark: 2500 lóerő a hátsó tengelyen Valószínűleg az egyik leggyorsabb utcai sportkocsit sikerült elkészítenie az Intense Automotive Design nevű cégnek a Mosler…..
JC-II.
2009.05.12 17:35:58
Eddigi történetének legnagyobb veszteségét szenvedte el a japán autógyártó, de az idén tovább romolhat a helyzet
Vélemények az azonos című hírünkről...
Úgy néz ki, a Volkswagen részvények felvásárlására felvett kölcsön túl nagy terhet ró a stuttgarti sportkocsigyártóra Vélemények az azonos című hírünkről...
Gyakorlatilag a Volkswagen csoportba integrálódik a stuttgarti sportkocsigyártó, bár azt ígérik, az önállósága megmarad.
Vélemények az azonos című hírünkről...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"2010-ben 16300 balesetből abszolút sebesség túllépés 127 esetben?
Hogy is van ez? Akkor mégiscsak kamuzott a barátod?"
Egy szavukat sem szabad elhinni. Mit mondott Churchill? Csak azt a statisztikát hiszi el amit ő maga hamisított.
Nem az abszolut gyorshajtás miatt van a balesetek zöme, a relativba meg minden beletartozik, ezen nem segít 1 millió traffipax sem.
Az előzések a legproblémásabbak, ennél viszont nagyon sokat jelent a sok száz lóerő, ezt sokan igyekeznek elfeledni és csak a gyorshajtásról papolnak.