Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lustadick_

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Futóblog A 100 éves maratonfutó 2011.10.18 23:10:53
Fauja Singh, a 100 éves London mellett élő indiai férfi a legidősebb ember, aki teljesítette a maratoni távot futóversenyen. Erre a bravúrra a kanadai Toronto Waterfront Maratonon került sor, ahol a 42 km-es versenyt 8 óra és 25 perc alatt teljesítette idén — az eredmények…..
Lustadick_ 2011.10.24 23:21:47
Nem akarnék kampányolni, de egy ilyen vonzata is van a dolofnak:

articles.timesofindia.indiatimes.com/2011-10-21/off-the-field/30305790_1_vegetarian-diet-peta-ad-peta-india

"Fauja's vitality is an inspiring demonstration of the positive effects that a vegetarian diet can have on our physical and mental well-being", says PETA nutritionist Bhuvaneshwari Gupta.
Azt mondtam, nem számolom a napokat, de azért ez mégis a hetedik. És hát.Hanem a másik dolog, amit megfogadtam, ezt viszont máma, hogy nem fogok egy jó darab ideig mérlegre állani. Merthogy a mai nap reggelén kiderült az én számomra, hogy fogyókúrám első hetében hatalmas…..
És lett reggel és lett este a hatodik napon.De innentől nem számolom a napokat, marhaság.Ma éppen utolértem magam, és ez nem csekélység. Ebben az egész hülyeségben, amit elkezdtem, legjobban azt élvezem, hogy felgyorsultam. Jól alszom és jól ébredek, sokkal több az energiám, mint…..
Lustadick_ 2010.01.12 10:32:05
@Trójai: Bocs, és a bőröd hogy reagált a 40 kiló mínuszra? Nekem csak olyan 20-25-öt kéne leadnom, és azon parázom, hogy ha sikerül is, örök mementóként ott fog lifegni a fölösleg.
Lustadick_ 2010.01.12 15:47:06
@Trójai: Aha, köszi! Ez megnyugtató. Én sem 1 hónap alatt szeretnék leadni 25 kilót. De mondjuk fél, max. 1 év alatt jó lenne. 6. napja csinálok egy Neera kúrát. Idáig napi fél kiló lement, ami durván hangzik, de nyilván nem tartható. Nem is cél, ez inkább méregtelenítés. Ha ennek vége (12 naposra tervezem), akkor kezdem majd a hosszabb távú, fenntartható fogyasztó program mozgással, miegyébbel.
Húszezer forintos pénzbírság lesz a vége, ha a tilalom és az erőteljes rendőri felügyelet ellenére valaki mégis arra ragadtatja magát, hogy a lezárt Margit híd járdáján felül kerékpárjára.   A bringaúttábla eltűnt. Hétfő óta minden nap folyamatosan este 20-21 óráig…..
Lustadick_ 2009.09.17 02:10:01
Egyrészt szerintem butaság divatról, meg hype-ról beszélni. Egyre többen ismerik fel, hogy (bel-)városi viszonylatban jóformán nincs gyorsabb alternatíva. Én is – részben – ezért kezdtem el tavaly bringázni, 10+ év autó és/vagy BKV kombó után. Meggyőződésem, hogy ezzel jót teszek magamnak és áttételesen a köznek is.

Másfelől: idáig másfél éve minden nap kétszer tekertem át a Margiton (Oktogon-környéke – Kolosy környéke retúr). Nyilván a járdán, mivel ott bicajjal az úttestre menni erősen haladó fokozat, főleg csúcsforgalomban (én pont reggel 9 és este 6 tájékán járok arra). Most nem marad más megoldás, mint tolni és előbb indulni. De azt látni kell, hogy a legtöbb biciklistának ez nem hobbi, divat és hype, hanem valós közlekedési eszköz. Mindennemű akadályoztatás ugyanannyira bosszantó nekik, mint autósnak a dugó, tömegközlekedőnek egy el nem ért busz, gyalogosnak a nem tervezett kerülő. Figyelni kéne egymásra és nem szitkozódni a kialakult helyzeten, hiszen sérelme – ha nagyon akarja – mindenkinek van.

Ami viszont teljesen tipikus, hogy már megint az események után próbálnak menni a szervek. Mért nem lehetett kitáblázni már a 0. napon, hogy no bicikli, egy-egy rendőr, aki visszafordít/leszállít, és kész. Esetleg néhány héttel előtte informálni a közlekedőket. Sőt: nem tahó módon csak bagózgatni, trécselni, s ha úri kedvünk tartja bírságolgatni kéne, hanem, ha már úgyis ezért van ott a röndér, ellenőrizze pl. a lámpa meglétét, talán ezzel is kevesebb lenne a baleset máshol.

Mellesleg a 10-zel haladó tömegközlekedés (amit amúgy a múltkor vagy 60-nal előzött egy új, 5-ös BMW, jó néhány szabályt megszegve, persze a rendőr ilyenkor "tehetetlen") egy vicc. Szinte gyalog gyorsabb vagyok. Talán a legjobb megoldás az lett volna, ha full lezárják a hidat, és a kritikus melókat megcsinálják néhány hónap alatt. Így nem kéne átmeneti villamospályát építeni, stb.

Bónusz kérdés: a gördeszkás, rolleres, görkoris kollegák gyalogosok?