Adatok
macska56
0 bejegyzést írt és 157 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
macska56
2013.01.25 13:14:56
@a_tom: Mindenben egyetértek, egyébként pedig ami ma Magyarországon van, az minden, csak nem kapitalizmus. Aranyos, amikor erre hivatkozva legalizálják a munkavállalók csicskává alázását, meg azt a szemét szitut, (ami a tul. képpeni rákfenéje az egész országnak/régiónak,) hogy az elmúlt 20 évben csak nálunk kb. 800 000 munkahely tűnt el, és NEM FELTÉTLENÜL azért, mert azokra a termékekre/tevékenységekre, amiket gyártottak/végeztek, nem lenne igény. Az átmentődött vezetők szemét módon kiárusítottak/elloptak/eladtak mindent, ami hasznot hozott volna az országnak, elég, ha csak a cukoripart említem. Mostmár késő bánat, ill. nagyon nehéz lesz visszakaparni ezeket!
A valódi kapitalizmusban egy ország sem engedi meg a termelőerőinek/munkaerőinek az olyan mértékű lerombolását,/lepusztítását, mint ahogy itt történt. A következmény?:
- hiányzó munkahelyek,
- a végtelenségig manipulált "piac", (mert a külföldről vezérelt, csak bizonyos fajta termékek termelését/termelésleállítást, az olykor szó szerint vérre menő, rohadt nagy korrupciót+konkurenciaharcot , csak bullshitnek lehet tekinteni, nem piacnak!!)
- az ebben a lehetetlen helyzetben dolgozni akaró, de munkához nem jutó százezrek, (és itt nem a képzetlen félanalfabétákra gondolok!!) akikkel könnyen el lehet játszani, mint macska az egérrel, mert sokan vannak, és nincs normális munka.
A fent leírtak miatt. No, ez NEM kapitalizmus, hanem ha tetszik, ha nem, inkább gyarmati/hűbéri jellegű állapotok, még akkor is, ha egyeseknek büdös ezt kimondani.
Pont az általad is felsorolt jelenségek és az országosan tapasztalható ilyen, és még cifrább sztorik bizonyítják ezt.
Ami kis hazánkban jelenleg van, az valamiféle sajátos keveréke a szabadrabló/gyarmati/félfeudális/rabszolgatartó rendszereknek, csak még a pallosjog hiányzik... :((( Szerencsére!
A valódi kapitalizmusban egy ország sem engedi meg a termelőerőinek/munkaerőinek az olyan mértékű lerombolását,/lepusztítását, mint ahogy itt történt. A következmény?:
- hiányzó munkahelyek,
- a végtelenségig manipulált "piac", (mert a külföldről vezérelt, csak bizonyos fajta termékek termelését/termelésleállítást, az olykor szó szerint vérre menő, rohadt nagy korrupciót+konkurenciaharcot , csak bullshitnek lehet tekinteni, nem piacnak!!)
- az ebben a lehetetlen helyzetben dolgozni akaró, de munkához nem jutó százezrek, (és itt nem a képzetlen félanalfabétákra gondolok!!) akikkel könnyen el lehet játszani, mint macska az egérrel, mert sokan vannak, és nincs normális munka.
A fent leírtak miatt. No, ez NEM kapitalizmus, hanem ha tetszik, ha nem, inkább gyarmati/hűbéri jellegű állapotok, még akkor is, ha egyeseknek büdös ezt kimondani.
Pont az általad is felsorolt jelenségek és az országosan tapasztalható ilyen, és még cifrább sztorik bizonyítják ezt.
Ami kis hazánkban jelenleg van, az valamiféle sajátos keveréke a szabadrabló/gyarmati/félfeudális/rabszolgatartó rendszereknek, csak még a pallosjog hiányzik... :((( Szerencsére!
macska56
2013.01.25 21:12:50
@Don Quixote de la Ferko: No igen, ezt biza magam is megtapasztaltam, sajna... :(((
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
macska56
2012.12.14 21:39:57
@Mafi: Így is működik a dolog, valóban, ilyesmit egy kolléganőm sütött el, egy olyan helyen, ahol sok nőci volt (suli, de persze a diri az hímnemű, muhaha), a "barátja" meg -minő szerencse- épp kórházban melózott... mondanom se kell, ült a dolog! (Amúgy azt tanácsolom, ne etess trollt, mert árthat a becses egészségednek! :)))
macska56
2012.12.14 21:42:23
@Mafi: Valakinél látam ezt a dumát és fenemód megtetszett!! :)))) Remélem, érted, mire gondoltam!
macska56
2012.12.14 21:57:52
@Mafi: Láttam, bocsi.. :)))
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
macska56
2012.12.02 20:15:46
@Rkhaylitsha: A fő, hogy neked van! No agyő, te mindentudó orákulum.
macska56
2012.12.02 20:58:49
@Rkhaylitsha: Fejezd már be, légyszíves, vagy nem tudsz olvasni? "No, én itt veled befejeztem." elég érthetően írtam nem?
macska56
2012.12.02 21:22:56
@Rkhaylitsha: Értelmezési problémáid szerintem neked vannak, ha ez után "No, én itt veled befejeztem." nekem írsz. Írj bárkinek bármit a blogon, amit csak akarsz, de én veled befejeztem ergo: nekem ne írj, mert nem látom értelmét a veled való diskurzusnak.
Ennyi.
Ennyi.
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
macska56
2012.09.24 19:40:00
@nick papagiorgo: No igen, de erre való lenne a tényleges munkaalkalmassági vizsgálat. Ezt kellene profin csinálni a hr-nek, mert valóban, bizonyos munkaköröknél bizonyos személyiségjegyek előnyösek, ill. kizáró okok lehetnek. De ezt lehet kevéssé pofátlan módon, diszkréten is csinálni. És bizonyos dolgokhoz (pl: családi állapot, vallási-politikai nézetek) még ilyen esetben sincs köze a munkáltatónak. (Hacsak nem pl: pártfrakció-vezetőnek megy el valaki...) De sajnos nagyon sok tapasztalat van arról, hogy itt, Magyarországon erre figyel a legkevésbé a hr. Akkor meg minek vannak? És milyen sokan vannak!!:))
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com…..
macska56
2012.09.03 21:39:39
@A Tyne folyó déli partja: Meg én is... írtam Despinek, de a füle botját sem mozdította. No mindegy.
Kedves MT!
Állami fenntartású múzeumban dolgozom, harmadik éve folyamatosan, megbízási szerződéssel. Ez azért jó, mert így nem kell még a minimálbért sem kifizetni, csak kötelességeim vannak, de semmilyen kedvezményre nem vagyok jogosult.
Erről a…..
macska56
2012.08.07 13:38:53
@tff: Ezért kell a munkajogász. Mindenképpen kell a posztolónak keresni egyet.
Tisztelt Munkahelyi Terror Blog!
Szánalmas állásajánlatok „rovatotokba” ajánlanám a következő álláshirdetést, amin pár hete akadt meg a szemem. Korábban már olvastam párszor, hogy az érettségi helyét lassan átveszi a diploma, ami elég szomorú.
Szerény véleményem…..
macska56
2012.05.26 22:54:15
@Ne küld vissza a konzultációs,"adatgyűjtő" levelet: Vedd már észre, hogy ez egy munkahelyi problémákkal foglalkozó blog, a politikával meg takarodj innen a picsába!!!
Más: Elég szemét helyzet, hogy ilyenné vált (ilyenné tették az elmúlt nem 8, HANEM 20 évben) a gazdasági- munkaerőpiaci helyzetet az országban "kedves", az orruknál tovább nem látó politikusaink! Hovatovább már nemcsak diploma, hanem -ahogy itt valaki pár hete találóan megírta- ketrecharc lesz szükséges még egy-egy vécépucolói állás elnyeréséhez is kis hazánkban. Hát, aki szerint ez az állapot üdvös és normális, az talán maga nem normális. A józanabb EU vezetők, sőt már az IMF és társai is kezdik belátni, hogy a növekedést, a munkahelyteremtést kell támogatni, mert ha valahol sok a munkanélküli a sok megszorítás miatt, akkor előbb-utóbb a fogyasztás leszűkülése okán az adott ország gazdasága is lassan, de biztosan - totálisan lerohad. Az emberek töke meg mindjobban tele lesz. Aztán valaki/valakik szerez/szereznek néhány mordályt, és elkezd/elkezdenek lőni... Talán nem kéne idáig eljutni, csak általában pont a vezetők kapcsolnak kurva lassan.
Más: Elég szemét helyzet, hogy ilyenné vált (ilyenné tették az elmúlt nem 8, HANEM 20 évben) a gazdasági- munkaerőpiaci helyzetet az országban "kedves", az orruknál tovább nem látó politikusaink! Hovatovább már nemcsak diploma, hanem -ahogy itt valaki pár hete találóan megírta- ketrecharc lesz szükséges még egy-egy vécépucolói állás elnyeréséhez is kis hazánkban. Hát, aki szerint ez az állapot üdvös és normális, az talán maga nem normális. A józanabb EU vezetők, sőt már az IMF és társai is kezdik belátni, hogy a növekedést, a munkahelyteremtést kell támogatni, mert ha valahol sok a munkanélküli a sok megszorítás miatt, akkor előbb-utóbb a fogyasztás leszűkülése okán az adott ország gazdasága is lassan, de biztosan - totálisan lerohad. Az emberek töke meg mindjobban tele lesz. Aztán valaki/valakik szerez/szereznek néhány mordályt, és elkezd/elkezdenek lőni... Talán nem kéne idáig eljutni, csak általában pont a vezetők kapcsolnak kurva lassan.
macska56
2012.05.26 22:56:02
Tisztelt Munkahelyi Terror! A hónapokban sok helyre írtam levelet, küldtem önéletrajzot, több dolgot is kipróbáltam, de egy eset különösen kiverte a biztosítékot. Lehet, hogy nem ez az első eset, hogy ilyennel találkoznak, de gondoltam, megosztom itt, hátha segítségére lehet…..
macska56
2012.03.13 11:41:17
@Schlafy: Ok, és az nagyon jó, hogy óvatos voltál. De máshol is belefuthatsz hasonlóba, csak erre próbáltam felhívni a figyelmedet. Olyan eseteket hallottam ilyesmivel kapcsolatban az utóbbi időben, hogy csak néztem, pedig láttam már egyet-mást... :))
Kedves Munkahelyi terror blog és olvasók!
Pályakezdő lány vagyok, Budapesten élek, nemrég vehettem át a diplomámat. Mivel sajnos nem igazán piacképes a végzettségem, ezért úgy voltam a dologgal, hogy bár megpróbálok elsősorban ezen a területen elhelyezkedni, de nem…..
Tíz hónapig szenvedtem egy főnök munkahelyi terrorjától. Egy újpesti gyermekotthonról van szó, ahol nevelőként dolgoztam egy egyetemi és egy főiskolai diplomával, így az egész intézményben a legképzettebben, beleértve az igazgatót is, aki 2010 szeptember elsejével lett…..
macska56
2011.12.27 15:09:02
@fotengelyszimering: A welness-finanszírozásba szívesen beszállok!! :))))))
Tisztelt szerkesztők! Nagy gondban vagyok, és tanácsot szeretnék kérni. Engem felvettek egy kisboltba, próbaidőre dolgozni. Tapasztalt eladót kerestek, én nem vagyok az, de azt mondták, hogy kipróbálnak, ha megtanulom, akkor felvesznek. Először úgy indult, hogy 3 napot leszek ott,…..
macska56
2011.12.19 21:22:41
Tisztelt Jelentkező!A rengeteg jelentkező miatt, kérlek mellékelten küld el a személyi és lakcímkártyád (elő és hátoldalának elektronikus formátumát) fényképét és magadról ahogy fogod a személyi igazolványodat. Ezekre azért van szükségünk, hogy kiszűrjük a jelentkező…..
macska56
2011.12.11 13:57:10
@_Molly: Hát igen... és azt nem tudom, meddig lehet még feszíteni a húrt. Mert a sokszorosan megalázott, félrerúgott, de dolgozni akaró emberek egyre többen lesznek, az elkeseredésük meg exponenciálisan nő, no meg össze is adódik. Márpedig ha egyszer ez a sok megalázott ember feláll és azt mondja, hogy nincs többé veszíteni valója, (és ehhez a pillanathoz egyre közelebb kerülünk), akkor vajon mit fognak tenni a "kedves" politikusok? Mert azért több milliónyi embert nem lehet csak úgy lelövöldözni, meg lesittelni. Macerás és feltűnő is.. :) :( Nem kéne idáig eljutni...
Sziasztok!
Nem tudom mennyire terror, vagy sem az én sztorim, de gondoltam megosztom veletek, miként mennek nálunk a dolgok. Sokszor hallani, olvasni arról, hogy a jó főnökök miként igyekeznek motiválni alkalmazottaikat, ezzel jobb és hatékonyabb munkavégzésre ösztönözve…..
macska56
2011.12.07 19:08:46
@Babette_: De igen, voltam. De soha nem jutott eszembe ilyen mocsok módszerekhez nyúlni. Csoportvezető voltam, és igenis, igyekeztem arra törekedni, hogy normális legyen a légkör. Aki húzott, azt méltattam, aki szart kavart, vagy késedelmeskedett többször a melóval, azt lebasztam. De nem hátmegett, hanem szemtől szembe mondtam meg, ha nem tetszett, amit csinált. Érdekes módon, működött a dolog, a munka el volt végezve, és mellesleg jól éreztük magunkat. És valahogy, a csoport tudatába is átment, hogy nem egymás ellen kell lenni, mert egy hajóban evezünk, bárhogy is hangoztatják itt egyesek az ellenkezőjét. Ha szemét egy főnök, elromlik a légkör, ha túl engedékeny, nem megy a meló. Igenis, meg lehet a középutat találni, de NEM a fent vázolt szemét módszerekkel.
macska56
2011.12.07 19:15:04
@max val, a bircaman: Nem érted. Illetve nem akarod érteni. Az utolsó helyre sem lehet tenni a munkavállalót, ha teszik, ha nem. Az ugyanúgy a társadalom öngyilkossága. Márpedig itt, Magyarországon nagy méretekben ez megy. De már mondtam, nem látom értelmét a további meddő vitának, mert minden megszólalásod csak megerősíti a véleményemet: Alapból lenézed, megveted, utálod és gyanakszol a munkavállalókra. Ez nem tárgyilagos hozzáállás. Részemről ennyi.
macska56
2011.12.07 22:24:48
@max val, a bircaman: Teszerinted. Szerintem meg nem. Remélem, elviseled, hogy más a véleményem.
@CatMother: Mostmár, sajna, sok magyar munkahelyen igen. (A nem vezetői pozícióban lévőkre gondolok). Az sem volt normális, ami a szocializmusban volt, de az is brutál, ami most van. Valahogy a köztes állapot lenne jó, de... valahogy felettébb nehéz azt megtalálni...
Igaz, valahol mindenki munkavállaló is, de ebbe sokan bele sem gondolnak... :)
@CatMother: Mostmár, sajna, sok magyar munkahelyen igen. (A nem vezetői pozícióban lévőkre gondolok). Az sem volt normális, ami a szocializmusban volt, de az is brutál, ami most van. Valahogy a köztes állapot lenne jó, de... valahogy felettébb nehéz azt megtalálni...
Igaz, valahol mindenki munkavállaló is, de ebbe sokan bele sem gondolnak... :)
Tisztelt terror!
Októberben egy jobb ajánlat miatt ott hagytam előző munkahelyemet, azóta pedig elég érdekes dolgok történnek. Volt munkáltatóm már akkor dührohamot kapott, amikor közöltem vele, hogy kilépek, de azóta sem képes lenyugodni. Pedig normális módon adtam…..
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!
Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a…..
macska56
2011.11.20 15:06:21
@_Molly: Ezt nem én mondom, munkajogász mondja. Engem is megbízásival foglalkoztattak (mondjuk az egy állami hely volt, a munkám pedig EGYÉRTELMŰEN nem megbízási jellegű volt, mert a munkaköri leírásomból egyértelműen kiderült, hogy NEM megbízás, hanem NAPI, állandó munkaviszony. Azaz, már az is jogtalan volt, hogy megbízással alkalmaznak, tehát bizonyos esetekben ez is támadható. A cég ilyenkor elővehető ú.n. "színlelt" megbízási szerződés kötése miatt, ami adott esetekben csalást jelent). Nem tudjuk, a posztolónak milyen szerződése volt, ha munkaszerződés, akkor áttekinthetőbb a helyzet, de ha megbízási, akkor is(ahogy az én jogászom mondta), ha bizonyos feltételeknek megfelelt a megbízási szerződés, akkor ez az öt éves szabály arra is vonatkozik. Nem tudom, konkrétan mikre gondolt, mert engem ez így, abban az adott esetben nem érintett. De szerintem az a legtisztább, (mivel azóta is változhattak a szabályok) hogy forduljon munkajogászhoz a posztoló!! Mindenképpen, még a kiléptetése előtt.
macska56
2011.11.20 15:10:48
@CatMother: Hát igen, jó néhányan komolyan gondolták...
macska56
2011.11.21 13:53:07
@hagyma: Nem hát, csak az adófizetőké, akiknek a pénzéből egy állami egyetemet fönntartanak! A rágalmazásért a "kedves" kollégák a saját vagyonukból kellett fizessék a több százezres (majdnem milliós) kártérítést, na és a perköltségeket is. Igencsak megérezte az ő pénztárcájuk éppúgy, mint (a másik ítéletet) az egyetem költségvetése, ott is u.ez volt a helyzet. Egyébként ott, a szemünk láttára zajlott az ügy, úgyhogy vastagon nem az urban legend kategória. Amúgy, egyszer már mondtam, onnan Amerikából egy csomó itteni dolog másként látszik, és érthetetlen lehet az ott élők számára.
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!
Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a…..
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!
Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a…..
macska56
2011.10.27 19:18:29
@Szumi: Te, ha lehet azért vedd már észre a különbséget: a nagynénéd -gondolom- VÉLETLENÜL csapta rá a kocsiajtót a kisfiadra, itt a főnök meg SZÁNDÉKOSAN, azért hogy a dühét kitöltse, úgy be b...ta az ajtót, hogy az üveg is kiszállt belőle!! Ha nincs ott az emberünk keze, akkor akár az üveg is összevághatta volna, életveszélyesen, akár a szemét is kivihette volna!!!
Ez nem egyforma súlyú dolog az általad említettel, akárhonnan is nézed!
NEM arra való az ajtó, hogy idegbajos dühvel így bevagdalják, értsd már meg!! VISELKEDJEN már egy főnök és főleg legyen eszénél, ha nehezére esik is!!
Ez nem egyforma súlyú dolog az általad említettel, akárhonnan is nézed!
NEM arra való az ajtó, hogy idegbajos dühvel így bevagdalják, értsd már meg!! VISELKEDJEN már egy főnök és főleg legyen eszénél, ha nehezére esik is!!
macska56
2011.10.27 19:45:24
@Szumi: Úgy látom, még mindig nem érted. Vagy nem akarod érteni. Akkor megismétlem: ha valaki indulatból egy méretes nagykést beleszúr valakibe, akkor ezek szerint azt sem kell följelenteni, ugye?! Na nee!! Ha valaki ennyire nem képes kontrollálni az indulatait, akkor nemhogy főnöknek nem való, de (átmenetileg) emberek közé se kéne engedni!! Egyébként az "erős felindulásból" elkövetett súlyos testi sértés esetében az erős felindulás csak mérsékelheti a várható büntető ítéletet, de NEM TESZI SEMMISSÉ!! Igenis, az erős felindulásból elkövetett súlyos testi sértés tényállása BÜNTETENDŐ!!!
Ezt egyébként NEM én mondom, hanem szakképzett jogászok. Nem kell nekem elhinni, lehet búvárkodni. Itt az indulatból elkövetés megáll, a súlyos testi sértés megáll, talán a szándékosság (a testi sértés szándéka) nem. De akkor a gondatlanság áll meg. A többit a többiek részletesen leírták.
Ezt egyébként NEM én mondom, hanem szakképzett jogászok. Nem kell nekem elhinni, lehet búvárkodni. Itt az indulatból elkövetés megáll, a súlyos testi sértés megáll, talán a szándékosság (a testi sértés szándéka) nem. De akkor a gondatlanság áll meg. A többit a többiek részletesen leírták.
macska56
2011.10.27 20:07:45
@Szumi: "Nem egy véletlenről van szó ember: Valaki ott áll az ajtódban, te meg rábaszod az ajtót, ez rohadtul sem véletlen." No comment. A további meddő vitának nem látom értelmét.
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a…..
macska56
2011.09.15 13:00:37
@gyárvárosi: Ez nagggyon tetszett!! Hát igen, ha a főnökök nagyobb része így gondolkozna (spicliskedést alapból elutasítaná) akkor azért nem itt tartana az ország. Mert egy munkahelyen a normális, emberi légkör is fontos. Szerintem. Ha a munkaadó olyan nagyon háklis arra, hogy semmit nem engedélyez a cég eszközein, ok, de akkor a munkavállalók munkaidejével, fizetésével kapcsolatban is legyen már ilyen kurvára szabálykövető. Vagy fennáll a gyanú, hogy b...ni is akar, meg szűznek is maradni, mint ahogyan a legtöbb munkáltató ezt akarja kis hazánkban.
A munkavállalók egy része sem kisangyal, de azokat meg seggbe kell rúgni, de sajna, rendre azt tapasztalom még olykor multiknál is, hogy a gerinctelen, besúgó, szarkeverő elemek nemhogy rábasznának, vígan élnek a szarkavarásból. Munka helyett. Mások meg repülnek, semmiért.
Egyébként szó nem volt arról, hogy a posztoló e-mailezett volna. Annyi volt, hogy az életrajzát a kukában hagyta. Ennyi, semmi több.
Ezért sem értem, mi az, hogy a kollegát csípőből nem cáfolta meg, hogy nem az asztalán volt, hanem a lomtárban, és a "kedves" munkatárs, az ő távolléte alatt(!) kukázta ki onnan. Ezt úgy azonnal el kellett volna a kollega jelenlétében mondani a főnöknek. Úgy helyből. A főnök viszont igen korrektül viselkedett, ami nem jellemző a világnak ezen a fertályán. A posztolónak is illik fair play-t játszania.
A munkavállalók egy része sem kisangyal, de azokat meg seggbe kell rúgni, de sajna, rendre azt tapasztalom még olykor multiknál is, hogy a gerinctelen, besúgó, szarkeverő elemek nemhogy rábasznának, vígan élnek a szarkavarásból. Munka helyett. Mások meg repülnek, semmiért.
Egyébként szó nem volt arról, hogy a posztoló e-mailezett volna. Annyi volt, hogy az életrajzát a kukában hagyta. Ennyi, semmi több.
Ezért sem értem, mi az, hogy a kollegát csípőből nem cáfolta meg, hogy nem az asztalán volt, hanem a lomtárban, és a "kedves" munkatárs, az ő távolléte alatt(!) kukázta ki onnan. Ezt úgy azonnal el kellett volna a kollega jelenlétében mondani a főnöknek. Úgy helyből. A főnök viszont igen korrektül viselkedett, ami nem jellemző a világnak ezen a fertályán. A posztolónak is illik fair play-t játszania.
Emberek vagyunk, hibázunk, mindenki, kivétel nélkül.Ha a hiperdrága űrjárművek is főleg emberi mulasztás miatt pusztulnak el a személyzettel együtt, akkor mit várhatunk egy aluliskolázott személyzetistől, vagy HR-tanácsadótól? Egyáltalán, ki lehet ma Magyarországon…..
macska56
2011.06.23 14:23:32
Egyfelől: Rég kuncogtam már, ezt a blogot olvasva, de ez a sztori teccik!!! Aki másnak vermet ás...
És ezt pont egy kvalifikált cégvezető "manager" nem tudja?! Muhaha!! Nem a kedvenceim a hr-esek, de ez esetben semmi rosszat nem tettek. (Sőt!)
Másfelől: Egyébként először talán nem kellett volna leülni az illető kolleginával, és jelezni neki, ha kifogás van a munkája ellen? Vagy a személye ellen? Nem, szépen csöndben, alattomban szőjük a hálót köré, mint a pók...
Undorító.
@Baszod Béla: Üdvözletem, nagyon eltűntél, Isten hozott újra a blogon!
És ezt pont egy kvalifikált cégvezető "manager" nem tudja?! Muhaha!! Nem a kedvenceim a hr-esek, de ez esetben semmi rosszat nem tettek. (Sőt!)
Másfelől: Egyébként először talán nem kellett volna leülni az illető kolleginával, és jelezni neki, ha kifogás van a munkája ellen? Vagy a személye ellen? Nem, szépen csöndben, alattomban szőjük a hálót köré, mint a pók...
Undorító.
@Baszod Béla: Üdvözletem, nagyon eltűntél, Isten hozott újra a blogon!
Tisztelt Terror!
A minap állásinterjún volt balszerencsém részt venni. Tavaly diplomáztam, eddig dolgoztam egy cégnél, amely sajnos tönkre ment, így nekiálltam a keresésnek. Egy multi céghez küldtem el legutóbb az önéletrajzomat, be is hívtak e hónap 19-én 10 órára.…..
Ma Magyarországon csak azok élnek jól,akik beszélni tudnak a munkáról, akik dolgozni szeretnének nem tudják csűrni csavarni a dolgokat, nincs nagy dumájuk, el vannak felejtve. Számtalanszor próbáltam érdeklődni hirdetésekben megadott megadott telefonszámokon, legtöbb soha nem volt…..
macska56
2011.05.26 12:44:30
@dalmata76: Nem biztos, hogy tehetetlenek. Lehet, hogy nem éri meg az illetékeseknek rendbe rakni ezeket a dolgokat, mert akkor átlátható lenne egy csomó minden, és nem lehetne jópár "bennfentes" a sóhivatalokban...(sokak érdekei sérülnének) egyébként így, ahogy mondod, ha valaki munkaerőt keres, akkor azt keressen, ha más kell, menjen el a kupiba, és fizessen!! Valahogy túlságosan összekeverik egyesek a fatorlaszt a latorfasszal...
@Fearzone: No, igen ez a "fiatalos dinamikus csapat" nálam is röhögőgörcsöt és hajmeredést okoz. Mert aki 40-es, az már nem is lehet dinamikus... Ja tudod, annak többnyire családja van, és nem biztos, hogy leghőbb vágya, hogy a "csapatépítő tréning"-eknek csúfolt részecskegyorsítókon villogjon... az hogy ő sokszor jobb munkaerő is lenne? - Hát az számít a legkevésbé. Röhejes. És szánalmas.
A fényképes CV-t szerintem is be kéne tiltani. És büntetni. Keményen. Máshol működik enélkül is a munkaerőpiac.
@Fearzone: No, igen ez a "fiatalos dinamikus csapat" nálam is röhögőgörcsöt és hajmeredést okoz. Mert aki 40-es, az már nem is lehet dinamikus... Ja tudod, annak többnyire családja van, és nem biztos, hogy leghőbb vágya, hogy a "csapatépítő tréning"-eknek csúfolt részecskegyorsítókon villogjon... az hogy ő sokszor jobb munkaerő is lenne? - Hát az számít a legkevésbé. Röhejes. És szánalmas.
A fényképes CV-t szerintem is be kéne tiltani. És büntetni. Keményen. Máshol működik enélkül is a munkaerőpiac.
macska56
2011.05.26 13:14:37
@Fearzone: Hát akkor mit szóljak én, a több mint 40 évemmel... szerencséd, hogy Öreganyádnak szólítottál! :-)
@dalmata76: Igazad van. Én is kerülöm (a fényképest), bár volt már, hogy lecsesztek érte, aztán telefonban szelíden megjegyeztem, hogy először talán személyes benyomást szerezzen, utána mondjon bármit is... az értelmesebbek (hr!)ezt felfogták. De ez a ritkább.
@dalmata76: Igazad van. Én is kerülöm (a fényképest), bár volt már, hogy lecsesztek érte, aztán telefonban szelíden megjegyeztem, hogy először talán személyes benyomást szerezzen, utána mondjon bármit is... az értelmesebbek (hr!)ezt felfogták. De ez a ritkább.
macska56
2011.05.26 14:08:04
@dalmata76: Hát igen :) De azért kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből az "1 millió munkahely 10 év alatt" dologból. Én már 100.000-el is kiegyezek, ha az én munkahelyem köztük lesz... :) Sőt, annak is örülni fogok, ha a jelen közmunkási munkahelyemen (egy általános iskola) tudnak 1, azaz egy egész darab, akár részmunkaidős státuszt is adni szeptembertől...
Tisztelt MT!!
Az eset a párommal a történt meg, még áprilisban. Mindketten egy multinacionális cégnél dolgozunk, vagyis már csak dolgozom, mert a páromat elküldték az állásából! Én 9 éve,a hölgy 13 éve dolgozott a cégnél.
Az egyik munkatársa belekötött a műszakváltás…..
Sziasztok! Nemrég a cégünk új irodaházba költözött, új helyre kerültünk. A napokban arra lettünk figyelmesek, hogy rengeteg szerelő érkezett és elkezdtek sürgölődni. Mi nem tudtuk, hogy mi fog történni, bennünket senki sem tájékoztatott arról, hogy miért is vannak…..
macska56
2011.05.08 13:13:08
@Schenk András: A beosztottak babusgatása és az állandó basztatás között azért létezik egy-két fokozat! Én ugyanarról beszéltem mint Jankove, ha nem vetted volna észre. : "@Jankove: A munkateljesítmény tuningolására vannak szofisztikáltabb módszerek is. Teljesítményarányos juttatás, kvóta stb. Aki nem üti meg a mércét, mehet isten hírével. Az irodai számítógépes tevékenységedet, meg úgyszolván gátlástalanul lehet rögzíteni, és elemezni, elég kifinomult eszközök léteznek már erre –bár ez sem sokkal szebb (és törvényesebb) megoldás a kameránál. Az épületben a mozgást pedig chipkártyás ajtónyitókkal lehet követni. Szal nem kell ahhoz egyáltalán képrögzítő, hogy képet kapjunk arról ki dolgozik, és ki nem. ... A normálisabb munkáltatónak –sajna egyre kevesebb az ilyen- az a filozófiája, hogy a meló el legyen végezve, és leszarja, hogyan oldod meg. Rád van bízva, de meglegyen. Az elvégzett munka minősége határozza meg, a munkavállaló értékét, nem az, hányszor ment 8 óra alatt klotyóra, és hány oldalt nézett meg a neten. Ahol kamerával figyelnek, és minden tevékenységedet elemzik, az már rég elbaszott munkaviszony, ott nem a teljesítményed érdekli a vezetőséget, hanem a látszat. " Érdekes módon, amikor az egyik helyemen csop. vez. voltam, akkor a normális, emberi bánásmóddal sokkal messzebbre jutottam, mint a másik, aki állandóan szemétledett az embereivel.
@Tiko: A biztos tudással és hozzáértéssel is ki lehet rúgni akárkit az utcára! És még tönkre is lehet tenni, lévén, hogy ez Magyarország, itt csak az számít, hogy ki kit ismer! És kis hazánkban ez sokszor felülírja a szakmai tudást is.
Például: Saját melóhely, többszöri tapasztalat, hogy hozzáértő, normális, rendes, precíz embereket (informatikusok) kiszórtak, mert a vezetőségváltás után nem tetszett a pofájuk, meg az sem, hogy az új kisfőnökök szakmai baromságait (IT-területről van szó, nem filozófiai intézetről!!) szóvá merték tenni! Akikről tudok közülük: az egyikük azóta is munkát keres, mert lehetetlenné tették, és nem is hívják be sehova, mert 51 éves, (ez is egy magyar agybaj!!) a másik egy szemét multinál pc-műszerészkedik, szarért-húgyért. Az IT szektort meg kiszervezték, háromszor annyiért(!!) de aki mindezt elintézte, az most is kisfőnök ott!! És ez nem állami cég ám, hanem egy bank... muhaha! Akkor meg miről beszélünk?! És sajna, a környezetemben egyre-másra hallom a hasonló sztorikat. Egy NORMÁLIS országban tényleg csak annak kellene számítani, hogy ki mihez, mennyire ért. De itt nem ez van.
@Tiko: A biztos tudással és hozzáértéssel is ki lehet rúgni akárkit az utcára! És még tönkre is lehet tenni, lévén, hogy ez Magyarország, itt csak az számít, hogy ki kit ismer! És kis hazánkban ez sokszor felülírja a szakmai tudást is.
Például: Saját melóhely, többszöri tapasztalat, hogy hozzáértő, normális, rendes, precíz embereket (informatikusok) kiszórtak, mert a vezetőségváltás után nem tetszett a pofájuk, meg az sem, hogy az új kisfőnökök szakmai baromságait (IT-területről van szó, nem filozófiai intézetről!!) szóvá merték tenni! Akikről tudok közülük: az egyikük azóta is munkát keres, mert lehetetlenné tették, és nem is hívják be sehova, mert 51 éves, (ez is egy magyar agybaj!!) a másik egy szemét multinál pc-műszerészkedik, szarért-húgyért. Az IT szektort meg kiszervezték, háromszor annyiért(!!) de aki mindezt elintézte, az most is kisfőnök ott!! És ez nem állami cég ám, hanem egy bank... muhaha! Akkor meg miről beszélünk?! És sajna, a környezetemben egyre-másra hallom a hasonló sztorikat. Egy NORMÁLIS országban tényleg csak annak kellene számítani, hogy ki mihez, mennyire ért. De itt nem ez van.
Tisztelt Munkahelyi terror!
Egy elég faramuci helyzetet szeretnék elmesélni önöknek és ha valaki tudna tanácsot is adni, azt nagyon megköszönném. Elég kilátástalannak tűnik számomra a dolog, nem nagyon tudom, mihez kezdjek.
A következő lenne a problémám: Április…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Talán nem kéne.