Adatok
fazsolt
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/.external/.thumbs/30f39ae1070ea4932dd5f2066eeca149_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Viktor rögtön a megkötés után elfelejtette befizetni a Cascót, ami csak akkor jutott eszébe, amikor ellopták a kerekeit. A biztosító szerint még élt a szerződése, ezért pótolta a mulasztást, és azóta is fizette a csekkeket. Szeptember végére derítették ki, hogy igazából…..
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/.external/.thumbs/5401099784cd3bc09c4ab1935cc6ea25_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Mit érdemel az a júzer, aki nem tiltja le a felugró hirdetésoldalakat? A magyar és a külföldi internetet exponenciális iramban szennyező Celldorado "ingyenes SMS-játékát egy N97-ért"! Naiv ügyfél ki tudja milyen tudatmódosult állapotban szopta be és rendelte meg tudta…..
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/mobil/header.jpg?v=1292258521)
Azért, mert valami teleshop, még nem feltétlenül kéne átverésnek lennie, de pórul járt naív ügyfelünk mégis valami hasonlóba futott bele. A megrendelését augusztusban küldte el a cégnek, akik azóta sem szállították ki neki a felfújható matracot, ezzel tökéletes indokot adva…..
fazsolt
2009.10.06 13:03:07
@globalmind sro:
Nem kívánok vitatkozni, amit kellett megbeszéltük e-mailben.
DE:
- nem állítottam, hogy nem kértek bocsánatot, de a bocsánaton még nem lehet aludni
- az előzetes levélváltásból nem derült ki, hogy nincs a termék raktáron, pedig 8 leveles levelezésről beszélünk
- nem önök kerestek meg, hogy késik a szállítás, hanem én reklamáltam
- volt olyan e-mail, amire nem válaszoltak
- telefont munkaidőben nem vették fel
- visszahívást sem kaptam
- a rendelésemkor az említett dolog a visszamondásról nem szerepelt az Általános Üzleti Feltételek között
- valamint ez a mondat sem helytálló: "Visszamondás esetén a Global Mind, s.r.o. társaság kapcsolatba lép a vásárlóval a rendelés folyamatát illetően.", merthogy én vettem fel a kapcsolatot Önökkel.
Nem kívánok vitatkozni, amit kellett megbeszéltük e-mailben.
DE:
- nem állítottam, hogy nem kértek bocsánatot, de a bocsánaton még nem lehet aludni
- az előzetes levélváltásból nem derült ki, hogy nincs a termék raktáron, pedig 8 leveles levelezésről beszélünk
- nem önök kerestek meg, hogy késik a szállítás, hanem én reklamáltam
- volt olyan e-mail, amire nem válaszoltak
- telefont munkaidőben nem vették fel
- visszahívást sem kaptam
- a rendelésemkor az említett dolog a visszamondásról nem szerepelt az Általános Üzleti Feltételek között
- valamint ez a mondat sem helytálló: "Visszamondás esetén a Global Mind, s.r.o. társaság kapcsolatba lép a vásárlóval a rendelés folyamatát illetően.", merthogy én vettem fel a kapcsolatot Önökkel.
fazsolt
2009.10.06 13:17:27
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/mobil/header.jpg?v=1292258521)
Nem mondja a Homár, hogy az OKJ-s tanfolyamoknak nincs semmi értelmük, de érdemes körültekintően választani, ha nincs más megoldás, mert a 2F "iskolában" például elfelejtettek vizsgáztatni az amúgy sem túl aktív oktatók: A 2F iskolával kapcsolatos bosszúságaimat…..
fazsolt
2009.10.06 11:10:33
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/mobil/header.jpg?v=1292258521)
Arhemus hónapok óta rendesen, beszedési megbízással fizeti diákhitele törlesztését, soha nem csúszott és késett vele. Ám mégis, rendszeresen kap sms-t Diákhitel Zrt-től különböző hátralékokról, amit be kéne fizetnie. Egy érdekes történetet szeretnék megosztani, ami…..
Tékozló Homár
Lábtörlőnek nevezték a magyarokat, majd kidobták a görög buszból a családot
2009.10.06 01:00:00
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/mobil/header.jpg?v=1292258521)
Ez sem lesz rövid olvasmány, de mindenkinek forrón ajánlom, ugyanis még a Homár is ritkán kap ilyen erős, mondhatni letaglózó levelet. A Magyarországon befogadott, állítólag rasszista görögöktől eljutunk a Homéroszt tanító szkíta mágusig, közben olvasónkat egyszerűen…..
fazsolt
2009.10.06 07:18:17
@fazsolt:
Mielőtt olvassa más is buszon ülők közül és megsértődik. Normális utas: gondolom, ha a hölgynek igaza lett volna akkor azért csak mellé állnak, de nem nagyon tűnt úgy, hogy...:)
Mielőtt olvassa más is buszon ülők közül és megsértődik. Normális utas: gondolom, ha a hölgynek igaza lett volna akkor azért csak mellé állnak, de nem nagyon tűnt úgy, hogy...:)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azaz szerintem nem jogos az ügyfél panasza.
Nem fizeted be a biztosítást, csak abban az esetben, ha azonnal ki is vehetsz onnan pénzt.
Én még arra is kíváncsi lennék, hogyhogyan ismerted fel a te kerekeidet a neten. Egyedileg legyártottak voltak, vagy bele volt gravírozva valami?