Adatok
Vitéz 66
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sokan felháborodtak azon a minapi híren, hogy egy BKV busz elsodort egy kerékpárost a Thököly úton. A balesetben a kétkerekűt hajtó fiatalember súlyos sérüléseket szenvedett. De hogy került oda kerékpársáv, amikor az nem is lehetne ott?
Nem szeretnénk tisztára mosni a…..
Javában ássuk a szívómotorok sírját. Nekem hiányozni fognak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A sors fintora, hogy miután elintéztem a dolgomat, egy sarokkal odébb éppen elém került, így a piros lámpánál szépen ki is szálltam a kocsiból, hogy megvitassuk a kérdéseket.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Észak-budai autósoknak ismerős lehet a szitu. A helyszín az Árpád Fejedelem útja és a Komjádi Béla utca kereszteződése, rögtön a Komjádi uszoda előtt. A világoskék-metál Passat CC a Margit híd felől érkezett és balra próbált volna befordulni, a Komjádi utcába. A…..
Vitéz 66
2009.04.25 17:00:52
@Szűcslaci: reagálás a megkülönböztető jelzésre.
Szerintem is meg kéne tanulni a KRESZ-t, itt egyértelműen le an írva. Pl. a 28.§ 2/a pontjában, hogy a megkülönböztető jelzést használó autónak mindig elsőbbsége van, bármilyen irányból érkezik. Ezt megerősíti a 49.§, ami kimondja, hogy a megkülönböztető jelzést használó gépjármű figyelmen kívül hagyhatja a KRESZ 24-43.§-aiban (közlekedés általános szabályai)foglaltakat, amennyiben a közlekedés biztonságát nem veszélyezteti. Úgyhogy tényleg meg kéne tanulni a KRESZ-t
Persze ez a Passat-os felelősségét nem mentesíti. Azonban ha tovább bogarásszuk a KRESZ-t, láthatjuk, hogy részben felelős a buszsávban haladó is.
Üdv: Vitéz 66
Szerintem is meg kéne tanulni a KRESZ-t, itt egyértelműen le an írva. Pl. a 28.§ 2/a pontjában, hogy a megkülönböztető jelzést használó autónak mindig elsőbbsége van, bármilyen irányból érkezik. Ezt megerősíti a 49.§, ami kimondja, hogy a megkülönböztető jelzést használó gépjármű figyelmen kívül hagyhatja a KRESZ 24-43.§-aiban (közlekedés általános szabályai)foglaltakat, amennyiben a közlekedés biztonságát nem veszélyezteti. Úgyhogy tényleg meg kéne tanulni a KRESZ-t
Persze ez a Passat-os felelősségét nem mentesíti. Azonban ha tovább bogarásszuk a KRESZ-t, láthatjuk, hogy részben felelős a buszsávban haladó is.
Üdv: Vitéz 66
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A magyar közlekedési morál pedig általában lesúlytó (nem csak a bicikliseké). Pl. néhány éve még bizonyos autó és sofőrtípusokhoz lehetett kötni az index nem-használatot. Ma már 10 autósból kb egy talán ha használja, az is a kanyarodás közben kapcsolja be, amikor már úgy is mindeggy.