Regisztráció Blogot indítok
Adatok
10000rpm

0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Erődemonstráció 2011.10.24 09:22:00
 Elsőre nem kaptam el. A padlógázon hajtott S8 ugyanis időnként átugrik mindenféle zárványokat a téridő-kontinuumban, és hiába a sok kanyar, valószerűtlenül hamar ott terem, ahová mi még nem értünk. És utána elillan. Mai cikkünk blogposztja...
De mit tegyünk a helyére? Kiskáté gondolkodó tuningolóknak, akik nem a lóerőre mennek. Vélemények az azonos című írásunkról...
10000rpm 2011.04.16 11:20:46
@upsidedown:
Bilsteint és Konit írtam :) Öhlinst motorosoknál tudom, hogy sokan használják, autósoknál talán a Seat túraautói ugranak be, amikben tényleg az van, nem csak szponzormatrica. Tetszőleges európai autóverseny boxában végigsétálva, elképesztő a KW térnyerése, és mindenki ódákat zeng a szelepelésükről.
driftgarázs A kényszer 2010.07.01 23:01:47
Jatis két tűz közé került. Az egyik oldal Frezó, neki az a véleménye, hogy titokban kell tartani az új kocsit amíg épül, aztán majd nagy meglepit okozni vele. A másik oldal én vagyok, szerintem meg kell mutatni, írni róla, fotózni, videózni. Ritka, érdekes autó, új színfolt a…..
Tisztelt Versenyzők, Küldöttek, Tisztségviselők, Szervezők!Az MDSZ Elnöksége elnézéseteket kéri a hétvégi éjszakai futamon bekövetkezett technikai probléma és az ennek következtében idő előtt befejezett rendezvény miatt is. Az MDSZ elnökségi testülete teljes felelősséget…..
Avagy hogyan erősítsük a patkány réjszer fííílinget!Állandóan azon fosok amióta megvan a kocsi, hogy nyáron a kánikulában dugóban vagy az autópályán majd jól megfőzöm a mocit. Ennek elkerülése végett már történtek óvintézkedések. A safety csomag része volt a viszkós…..
A Heti Válasz ezen a héten a Jobbik egyéni indulóival foglalkozik (az összes jelöltről többet a Jobbik honlapján: meglepően professzionális munka, informatív választókerületi térképekkel - különösen összehasonlítva a Fidesz minimalista vagy az MSZP általam sajnos meg sem…..
Mint bizonyára már olvastatok róla a napokban, a Nielsen kutatócég mérése is alátámasztani látszik azt a korábbi feltételezést, miszerint a fiatalok nem használják a Twittert.Az állítás persze így nem igaz. Inkább úgy igaz, hogy a Twitter hipernépszerű szolgáltatás: ma…..
Ma is kénytelen vagyok kiosztani a citromdíjat, mégpedig egy Alberta Ferretti kabátért. Egyrészt értékelem, hogy a kígyó-mintáért nem kellett kedves hüllő-barátaim közül  megnyúzni jópárat, másrészt fel vagyok háborodva, hogy helyettük inkább néhány tapsifüles…..
10000rpm 2009.07.29 14:55:12
@The Strange: ez tényleg egy jó érv, borotvaéles logika...

Másészről meg belekötni, hogy nem funkcionális - divatról vagy funkcionális öltözködésről blogolsz? A kettőnek nincs sok köze, szerintem. Amúgy meg tényleg ronda a kabát :D
A szlovákiai Dunaszerdahelytől néhány kilométernyire, Dióspatony (Orechová Potôň) és Patonyrétek (Potônske Lúky) között megkezdődött egy új versenypálya építése. A projekt előkészítésén már két éve dolgoznak, de az első látható munkákkal csak most szembesülhetnek a…..
avagy: Wilde achtziger jahren... Volt egyszer csodálatos korszak, amit 80as éveknek hívunk. Én is innen választottam asszonyt és autókat magamnak. Valamint a Youngtimereink nagyrésze is ekkor látta meg a Sindelfingeni napvilágot. Egészen pontosan 1984-ből való a Katám és a…..
Az új Astra - számomra - legszebb része a hátulja, arról is a lámpák. Már az előző Astra seggét is az érdekes tejüveg megoldás adta el, itt most megint valami újat találtak ki. Az egész lámpatest homogén piros, alakra pedig valami nagyon ravaszul formázott, támadásra készülõ…..
Karotta Közlöny A Cyrano-dilemma 2009.06.22 21:53:00
Először is, hogy egy tetszőleges fogalmatlan koncertmuzsikust idézzek a nagyszínpadról: Köszönöm, Bukarest, fantasztikus közönség vagytok! INDAFOTO.slideshow.run({ "feedUrl":"http://feed.indafoto.hu/karotta/a_cyranodilemma/feed", "width":"450", "height":"2450",…..
Belsőség Kell.Bele.Erős 2009.06.19 13:35:00
Amikor ez a belső levlistára kikerült, szinte egy emberként emelte magasba hüvelykujjait az egész szerkesztőség, még tán Angéla is. Ez az! Van minden, ami kell: V8 a Mercedestől (márpedig a V8 ugye a pokolban is...), váltó a BMW-től, bódé Togliattiból, kardán, póver, móka és…..
Na jó, soha a büdös életben nem tudtam titkot tartani. Az egész bő egy éve kezdődött, amikor rájöttem, hogy Magyarországnak nincs szüksége egy újabb szépen restaurált Datsun Z-re, mert ezt a területet Szabó-Jilek kolléga akkurátusan lefedi áldott munkásságával. Ha tehát az…..
Belsőség Kész van. Muhaha 2009.05.29 00:58:00
Januárban még összeszedtem, hogy milyen alkatrészek kerültek szeretett Toyotámba, aztán azóta nem nagyon adtam hírt róla, hogy milyen. Itt-ott felbukkant ugyan, élesben először egy euroringi driftedzésen próbáltam ki, és vele mentem a Belsőség találkozóra is. A beszámolót…..
10000rpm 2009.05.29 11:34:24
@Shadowbull: Nem feltétlenül a 400 lóerő kell, lásd Dénes Miki vs Lakyboy.

@ommm: Az orrnehézség driftben nem feltétlenül hátrány, könnyebb kontrollálni, jobban érezni a határait szerintem. Nem véletlenül mennek Soarerekkel, meg más nagy orrmotoros limuzinokkal a japánok.
Az úgy esett, hogy éppen a szívósor méretezéséről fordítottam egy angol nyelvű szöveget a weboldalam szerkesztéséhez, amikor az egyik kitérőnél belefutottam ebbe a szépségbe - aztán Pista retináján is megláttam a beégett sziluettet. Fogalmam sem volt, hogy mi ez, de amikor az…..
Belsőség Real rods never shine 2009.05.27 11:50:00
Janó Dániában járt, onnan küldte a fotókat erről az épített vasról. Biztonsági övnek nyoma sem volt (rendszám viszont volt rajta?!), ja és a nem létező fejtámla helyén pedig az a merevítő... Juj, ebben ne érjen baleset. A kendővel letakart kormány alatt, meg milyen hatalmas…..
10000rpm 2009.05.27 12:55:34
Belsőség 2500 felesleges lóerő 2009.05.12 12:20:00
Ha nem ez az, akkor mi? Rejtélyes hírszerkesztőnk elefántcsont-tornyából egy morzsát hullajtott alá. Lám: The Land Shark: 2500 lóerő a hátsó tengelyen Valószínűleg az egyik leggyorsabb utcai sportkocsit sikerült elkészítenie az Intense Automotive Design nevű cégnek a Mosler…..
10000rpm 2009.05.12 15:41:34
@Hrzrasn:

Ja, ez így működik az első féléves közgadaságtankönyvben. Csak aztán a valós piacon jóval több tényező van, ezért megy jobban a Mercinek most, mint a PSA-nak. Prémium termékekre, főleg megrendelésre készülő, egyedi sportkocsikra, akkora haszonkulcsot raksz, amekkorát nem szégyellsz. A legtöbb manufakturális módszerekkel működő autógyártó akkor bukott meg, amikor túl nagy lett a kereslet. Gyanús, hogy ez itt nem fog megtörténni.

Amúgy gyanúsan kamunak tűnik a dolog, sehol sem találok például infót erről az Intense Automotive Designsról.
10000rpm 2009.05.12 17:07:46
@Kopi3.14:
A Merci nem manufakturális, azzal csak a prémium haszonkulcsot akartam érzékeltetni.

Fejlesztési költségek. Hasonlítsuk össze mondjuk a Veyron és ezt az amerikai csodát. A Veyronnak minden darabján valóban iszonyatos méretű veszteség van, mert hatalmas pénzeket kellett abba beleölni, hogy hétköznapi autóként is használható legyen. Itt meg adott egy úgy-ahogy megcsinált amerikai szupersportkocsi, egy bitangerős nyolcas köré épített könnyűszerkezetes karosszéria. Na és akkor ezt fogják, és beleraknak egy valószínűleg drag-technikával felfújt motort, anélkül hogy az aerodinamikát, a hűtést, a futóművet láthatóan módosították volna. Nem olcsó egy alumíniumöntvény blokk, de sokkal olcsóbb, mint akárcsak egy 500 lóerős, használható szupersportkocsi teljes kifejlesztése. Amúgy emg továbbra is azt mondom, hogy publicity stunt az egész.
Nos egy fontos momentummal még adós vagyok. Az autó automata VOLT, szerencsére csak volt. Az ismert módon :) szert tettem egy erős hátsókerekes coupéra ami teljesen el volt b...va, egy ilyen autóba egyáltalán nem való hagyományos automata váltóval. Szerény véleményem szerint a…..