Adatok
foltin
77 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Most, hogy az utolsó tűlevelek is lehullanak a fenyőfákról, a figyelmünk az űbercuki karácsonyi reklámokról, az idén félpercenként 4,5 millió dollárba kerülő Super Bowl szopotokra terelődik. Az NFL döntőjének szüneteiben játszott reklámoknak nem csak a listaára ennyire…..
Ha te is elmorzsolsz pár jóízű káromkodást a reggeli csipa mellé, és csíkra nyitott szemmel mászol a konyháig elkészíteni az első kávéd, akkor ez a te terméked lesz. A Nescafé instant kávé, azon kívül, hogy embert farag belőled, mostantól ki is ver az ágyból, mint hétalvó…..
Közismert, hogy a Google-hez csak a legelszántabb és legkitartóbb jelentkezőket veszik fel. Ahhoz, hogy könnyebb legyen kiválasztani a legelvetemültebbeket, a gugli most létrehozott egy kis játékot a Maps-en belül. Ha megnyitod a térkép alkalmazást és a Search mezőbe kattintasz,…..
Mit csináljon az a márka, amelyik távolabb szeretne látni a virágok + csoki = boldog nőnap egyenleten? Olyan meglepetést például, amitől bepisilnek a nők. A WC Frisch toalett frissítő márka egy pláza mosdójában készült egy kis meglepetéssel a mellékhelyiségbe látogató nők…..
A Vissza a jövőbe című klasszikus filmben Marty a jövőben, pontosan 2015-ben már kerék nélküli gördeszkával leckézteti meg a gazfickókat. A Nike mindig is az előremutató fejlesztések híve volt, így biztos szomorúan vették tudomásul, hogy nem, hogy önbefűző cipő nincs a…..
A társaságban mobilozás annyira valós probléma, hogy már nevet is találtak ki neki. A kocsmában telefonálás, pedig már nem is probléma, hanem nettó bunkóság. Legalábbis akkor, ha ahelyett, hogy a haverokkal beszélgetnél, folyamatosan a Jageredet instázod vagy a Tinderen…..
Ma éjjel fél egykor kezdődik az egyetlen sportesemény, ahol többen nézik a reklámokat, mint magát a mérkőzést. Ha az idei Super Bowl közben szeretnél hirdetni, akkor 4-től egészen 4,5 millió dollárig kell a zsebedbe nyúlnod, és akkor még csak a reklámidőről beszéltünk egy 30…..
Ha horrorfilmnek trailert akarsz készíteni, az annyira 2009, hogy inkább hagyd a fenébe. Beszaratni az utca a népét és rejtettkamerával felvenni, na azt csinálhatod, mert az nagyon 2013. Az egyre népszerűbb, fearvertisingnak nevezett kampánytípus legújabb dobását New York utcáin…..
Az év végi céges bulik idején mi lenne hasznosabb a hasítóan fájdalmas másnap reggelen, mint egy taxi, ami melóba fuvaroz? Egy olyan taxi, amiben egy gyomor-regeneráló forró levest, egy hidratáló narancslét, fejfájás csillapítót, napszemüveget, és egy leheletfrissítő mentolos…..
Most egy lélegzetvételnyi kikapcsolódás következik az őrült karácsonyi forgatagban. Ennyi pont elég is, hogy a Carlton Dry legújabb elmebeteg szpotjaiból megnézzünk egyet. A 15 másodperces, gifszerű jelenetek gegjeit nézve csak arra tudok gondolni, hogy a készítők annyira rajta…..
A Youtube preload videók hatékony elérést biztosítanak, az tény. Hogy mindenki utálja őket, az is tény. Egy szerencsétlen videót nem tudunk úgy megnézni, hogy ne üvöltene az arcunkba valami elképesztően bosszantó reklám, miközben a skip ad gombot ütögetjük ingerülten, ami meg…..
Ezt a posztot muszáj egy óriási közhellyel indítani: a karácsony a szeretet ünnepe. Feltéve, hogy ha van kit, mert ha nincs, akkor igencsak szomorú. A svájci IKEA megoldotta ezt a problémát: készített egy oldalt, ahol az egyedül ünneplő idegenek jöhetnek össze egy meghitt…..
Ha nem láttátok még Kanye művészúr legújabb klipjét, ami még Hasselfhoff művész úr elmebeteg videoklipjén is erőlködés nélkül tesz túl, azonnal nézzétek meg, és ámuljatok. Az elképesztő Kanye klipet, ami úgy néz ki, mint egy jobbfajta szakközepes osztályvideó, a holland…..
Egyre divatosabb a marketing egyik sötét bugyra, a prankvertising. A gyanútlan fogyasztók átverését általában még azok is szívesen nézik térdcsapkodva, akiket egyébként abszolút hidegen hagynak a reklámok. Ki ne emlékezne a liftpadló-omlasztó, vagy állásinterjút apokalipszisbe…..
Most, miközben egy ország marad éhen, az egyik webszakácskönyv leállása miatt, és senki nem talál igazi bundáskenyér receptet az egész interneten, Németországban gyorsétteremláncok semmitmondó hirdetését írták felül otthon egyszerűen elkészíthető receptekkel. Az…..
Mint minden brandnek, a reklámügynökségeknek is szükségük van néha reklámra. Ezek az önpromók természetüknél fogva viccesen szoktak kreatívak lenni. Most ezek közül mutatunk két egészen frisset. Az első nem aprózza el, és nem is saját magából, hanem rögtön az egész…..
Épphogy túléltük a Halloweent, de máris azon kapjuk magunkat, hogy mindenki a következő nagy dobásra, a karácsonyra figyel. Ahogy az Andrássy útra is kerülnek fel szépen lassan az ünnepi fények, a márkák is egymás után jönnek ki a karácsonyi szpotjaikkal. Tegnap egy szívhez…..
A Halloween is olyan a reklámszakmában, mint a karácsony vagy a Super Bowl: a napokban egymás után jöttek ki a vicces és/vagy ijesztő Halloween tematikájú szpotok és printek. Most, hogy lassan eltűnnek az utcákról a zombira festett és részegedett szórakozni vágyók, és az amerikai…..
Gondolkodtál már azon, hogy a közösségi médiában végzett ámokfutásod mennyire furán mutatna ha offline csinálnád? Vajon mit szólnának az emberek ha post-iteket ragasztgatnál dolgokra, amik épp megtetszenek, vagy mennyire lenne zavarba ejtő, ha idegen nőktől kérdeznéd meg, hogy…..
A rendkívül szívszorító és elrettentő, autóban-szörnyethalós és részegen-gyerekverős kampányok között az új-zélandi Steinlager sör egy igazán vicces és üdítő darabbal rukkolt elő a mértékletes alkoholfogyasztás népszerűsítése érdekében. A művész legyél, ne a…..
Az, ami Rákay Philipnek majdnem egy milliárdba került, Illinois turisztikai irodájának körülbelül anyagköltségbe. Ha az m1 is fogott volna egy kis Philip firgurát, aki végigmegy az ország nevezetességein, nekünk is lenne egy olyan vicces országimászfilmünk, mint amilyet a JWT…..
A KitKat régóta arra buzdít, hogy tarts egy kis szünetet. Nemrég pedig az új Android frissítést dobták piacra KitKat néven. Most ezt a két dolgot próbálta összehegeszteni a JWT Amsterdam egy bevezető kampány keretében.
Utcai plakátokra egy kisszéket rögzítettek és fölé…..
A múltkori, óriási felháborodást keltő reklámsulis Hitleres vizsgafilm után, most megnézhetjük, milyen az, amikor a Mercedes-nek hivatalos reklámfilmet csinálnak. Ha három betűvel kellene jellemeznem azt mondanám, hogy tyű. Ha többel, akkor pedig aztakurva. A Sensations című,…..
Se apa, se lány nem vagyok, de azt biztosan állíthatom, hogy ez a szpot az egyik, ha nem a legmeghatóbb apa-lánya reklám. Most nem akarom lelőni a végét, nézzétek meg mindenképp és készítsétek a zsepiket
..
foltin
2013.09.17 10:44:56
@nemsissi: köszi, csereltük!
Az egyik legismertebb filmes kábelcsatorna szlogenje így hangzik: "Ez nem tv, ez HBO". És igazuk is van, mert pont olyan dolgokat csinálnak, amilyeneket a tévék nem. Például nem sugároznak reklámot. Vagy nem vágják ki a Chuck Norris-pörgőrúgást és a miatta kiloccsanó vért, csak…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz