Adatok
HuG
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Volt idő, amikor élen jártunk a járműiparban, és ezzel nem az Ikarusra gondolok, bár az ugrik be mindenkinek elsőre. A Magomobilok, Fejes Endre-féle lemezmotoros kocsik, Csonka postakocsik, Pannóniák sem voltak okvetlenül a csúcson, itt másról van szó. Egy kivételes képességű…..
Tudom, hogy sokan fanyalogni kezdenek most, páran talán szidni is kezdik a Totalcart, mert nem értik majd, hogyan kerül egy ilyen pimf dolog egy országos autós magazin hasábjaira. Kétszáz kilométer, oda-vissza, plusz kavarással sincs ötszáz… Táv ez? Tett ez? Érdemes akár egy…..
Békén kellene hagyni a mopedautósokat, hátha maguktól belátják: autózni autóval kell, mopedezni meg mopeddel. Megmondjam miért? Mert a mopedet ki lehet kerülni, ezt meg nem. Vélemények az azonos című írásunkról...
HuG
2009.04.22 08:59:38
@Shadowbull:
Ahoz én túl fiatal vagyok, hogy magamra vállalhassam azt, hogy szociális kérdést csináljak ebből. Az elmúlt évek és az élet csinál ebből szociális kérdést, nem mi.
HuG
Ahoz én túl fiatal vagyok, hogy magamra vállalhassam azt, hogy szociális kérdést csináljak ebből. Az elmúlt évek és az élet csinál ebből szociális kérdést, nem mi.
HuG
HuG
2009.04.22 11:07:54
@odb:
Papp Tibi a mopedautó létjogosultságát firtatta.
Szerintem a jogi szabályozást senki sem bánná, csak az harmonizáljon már valamilyen módon a való élethez. Pl. robogósok több veszélyt jelentenek. És ez nem feltétlenül a robogósok hibája, hiszen nyugaton a robogózásnak jóval nagyobb hagyománya van, elfogadottabb az autósok körében.
Alapvetően itt a hozzáállással van a baj. Mindenkori vezérkarunk abból a tézisből indul ki, hogy a mopedautó és robogós meg motoros, rosszhiszemű adócsaló, aki nem akar az ország oltárán megfelelő mennyiségű adóforintot letenni.
HuG
Papp Tibi a mopedautó létjogosultságát firtatta.
Szerintem a jogi szabályozást senki sem bánná, csak az harmonizáljon már valamilyen módon a való élethez. Pl. robogósok több veszélyt jelentenek. És ez nem feltétlenül a robogósok hibája, hiszen nyugaton a robogózásnak jóval nagyobb hagyománya van, elfogadottabb az autósok körében.
Alapvetően itt a hozzáállással van a baj. Mindenkori vezérkarunk abból a tézisből indul ki, hogy a mopedautó és robogós meg motoros, rosszhiszemű adócsaló, aki nem akar az ország oltárán megfelelő mennyiségű adóforintot letenni.
HuG
HuG
2009.04.22 11:16:46
@Hrzrasn:
A dolgokat önmagában kelll érteni. Most írhatnám a smart vs 600SEL-t, aminek egyenes következménye az lenne, hogy tiltassuk be az összes smartot, mindenkinek ZIL-t, de ha KAMA3-osokat irritálja a ZIL, akkor mindenkinek Krazt.....
Nem, nekünk kell változni autósoknak!
HuG
A dolgokat önmagában kelll érteni. Most írhatnám a smart vs 600SEL-t, aminek egyenes következménye az lenne, hogy tiltassuk be az összes smartot, mindenkinek ZIL-t, de ha KAMA3-osokat irritálja a ZIL, akkor mindenkinek Krazt.....
Nem, nekünk kell változni autósoknak!
HuG
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Dicsérte a Botond lemez tankokat is, jó volt benne a túlélési arány, mert gyengén volt páncélozva, vagy egyáltalán nem, így a páncéltörők nem robbantak fel bent, hanem átmentek a tankon. Ha közben nem találkozott puhatestűvel, akkor nem volt személyi sérülés.