Adatok
A fehéringes biztonságiőr a metróból
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az elmúlt fél év kőkemény volt a MÁV blog életében. Az a blog, ami egykor meghatározó szerepet játszott a hazai blogéletben, és aminek az elindulásán felbuzdulva konzum blogok tucatjai indultak jelenleg haldoklik. A forgalom a tavaly júliusihoz képest 70 ! százalékkal esett: De…..
Olvasónk nem érti, hogy a Budapestre jövő vonata miért kerüli meg a fél várost, mielőtt beáll a Keleti vagy a Nyugati pályaudvarra. Szerintem kifejezetten pozitív, hogy a vonat nem a rövidebb útvonalon megy (pedig van, hogy megtehetné), hanem egy kis kört tesz, így a Budapest…..
A fehéringes biztonságiőr a metróból
2009.07.25 13:27:45
@Peti817172M: ... ami a hízlalói iparvasutat jelzi. Egyébként erről a vágányról nem tudsz a keleti felé kijárni, csak Kőfelső irányába.
Mellesleg tényleg jól jönne ez a kapcsolat a Keleti és a 100-as között. Akár a volt iparvasút helyén.
A másik ilyen "áttörés" a királyvágány kétvágányúsítása lenne (Nyugati - 80-as kapcsolat).
Mellesleg tényleg jól jönne ez a kapcsolat a Keleti és a 100-as között. Akár a volt iparvasút helyén.
A másik ilyen "áttörés" a királyvágány kétvágányúsítása lenne (Nyugati - 80-as kapcsolat).
A fehéringes biztonságiőr a metróból
2009.07.25 15:52:18
@Tomi324: Alapesetben a Keletiből a 70-es felé menő vonatok. Terelések alkalmával persze más vonatok is.
Napok óta figyelem az Érden áthaladó vonatokat, és észrevettem, hogy sok üresen közlekedő „fantomvonat” megy a Déli felé. Van olyan vonat, ami Martonvásár felé utasokat szállít, visszafelé –ahogy a mozdonyvezetők is mondják- szerelvényként jön, utasok…..
A fehéringes biztonságiőr a metróból
2009.04.17 15:19:15
@BKV figyelő: Szia, bocsáss meg, hogy nem válaszoltam az E-Mailre, de azt még hónapokkal ezelőtt regisztráltam, és csak azért, hogy egy másik blogban is elmondjam a sommás véleményemet. Sajnos elfelejtettem a jelszavamat. Tudom, hülye helyzet, és kínos is, de van ilyen sajnos. Mégegyszer elnézést kérek.
"Mellesleg a szerelvényvonat jelen esetben ugyan azon a vonalon jön vissza, tehát simán szállíthatna utasokat."
Csak van olyan, minek nem a Déli pu. a végállomása.
"Van olyan, amit én írok, de az jól meg van különböztetve a többitől. (mint ez is) csak te nem veszed észre. Se idézőjel, se keret az elején, de még csak bevezető sincs."
Régebben valóban nem tudtam ezeket a posztokat megkülönböztetni, de mivel már hosszú ideje olvasom a blogot, néhány kivételtől eltekintve sikerül. Nekem az a szisztémám, hogy ahol nincs konkrétum írva, azt a levelet te írod, a többit pedig "külősök".
A személyes találkozót örömmel veszem, holnap a Déli pályaudvaron leszek szolgálatban a mozgólépcsőknél. A "biztonsági szolgálat" feliratú kabátomról szerintem meg fogsz ismerni.
Üdv!
"Mellesleg a szerelvényvonat jelen esetben ugyan azon a vonalon jön vissza, tehát simán szállíthatna utasokat."
Csak van olyan, minek nem a Déli pu. a végállomása.
"Van olyan, amit én írok, de az jól meg van különböztetve a többitől. (mint ez is) csak te nem veszed észre. Se idézőjel, se keret az elején, de még csak bevezető sincs."
Régebben valóban nem tudtam ezeket a posztokat megkülönböztetni, de mivel már hosszú ideje olvasom a blogot, néhány kivételtől eltekintve sikerül. Nekem az a szisztémám, hogy ahol nincs konkrétum írva, azt a levelet te írod, a többit pedig "külősök".
A személyes találkozót örömmel veszem, holnap a Déli pályaudvaron leszek szolgálatban a mozgólépcsőknél. A "biztonsági szolgálat" feliratú kabátomról szerintem meg fogsz ismerni.
Üdv!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nemtom, hogy a vasútban mennyire vagy otthon, de indíthatnál például egy olyan rovatot, amiben a vasutat a műszaki oldaláról mutatod be.
Vagy nem is tudom. A lényeg, hogy ne add fel! :)